teuvve väki!
muutama kysymys koskien kuningaspyyyttonia..
eli vuoden verran olen nyt ollut tuollaisen veitikan (6 vuotias herra) onnellinen omistaja ja kaikki on mennyt oikein loistavasti. mutta mutta.. kuinkas usein tollanen matonen oikeen vaihtaa nahkansa vuodessa? ja onko tolla lajikkeella hampaat? vaikka kuinka yrittäny tiirata sen kitusiin sen syödessä tai haukotellessa ei o mitää näkyny. tiedän kyllä et käärmeet vetää ne sillee piiloon.. mut siis onko tolla??
t:rotta rouva
kuningas python
4
712
Vastaukset
- :)
Siis kaikilla käärmeillä on kyllä hampaat. Täällä nahka lupdaan parin kolmeen kk välein.
Vaikka sinulla siis on ollut käärme jo vuoden, suosittelen vielä kertaamaan otuksesta ihan perustietoja, ei millään pahalla ;)- rotta rouva
olen koittanu kauheesti kaivaa tietoo netistä mut en o noita asioita löytänyt
t.rotta rouva
- nels
Muistakseni yhdestä luonto ohjelmasta näytivät just pythöni hampaat. Ne olivat kaksi rivisia piikkimaisia
- ___miia___
Kunkkupytikällä on todellakin hampaat! Jos se sattuu puraisemaan, niin varmasti tulee verta ihan kivasti ja sattuukin varmaan. Googlettamalla löytää helposti kuvia (:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066