Minulla on 60l alvaario kypsymässä, tahtoisin sinne kääpiökirjoahvenia. Eli mikä ahven tuonne sopisi ja voiko ottaa pariskunnan tai muutaman naaraan tai koiraan, ilman että ne eivät näyki toisiaan hengiltä? Minulla on ollut kaloja ennenkin ym mutta ahvenista ei juuri kokemusta ole..
Kirjoahvenista..
4
290
Vastaukset
- (akva)
kurkkaa Faunattaren sivuilta...
siellä on melko luotettavaa, selvää ja käyttökelpoista tietoa Tosiaan, Faunattaren sivujen mukaan vain perhoskääpiöahven menee noin onnettoman kokoiseen akvaan:
http://www.faunatar.fi/fin/index.php?page_id=376&PHPSESSID=115d9bc112275f896c2ec5b7e40d48b5- (akva)
ja ekin on näemmä tosi herkkä ja tarkka vesiolosuhteista, eikä sovi aloittelijalle...
Sorry, better luck next time! :D - Tattista vaan.
No ahvenet voisin sitten jättää tuohon isompaan altaaseen jonka otan käyttöön jossain vaiheessa. En sanoisin onnettoman kokoiseksi 60l akvaariota, vaikka pieni onkin niin oma valinta ja nätti kuin mikä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897