Mitäs pidätte?
6
295
Vastaukset
- gljrzlksjrg
Basso ihan jees. 0:42 efekti ehkä hitusen liian voimakkaana. Muuten kyllä ihan kuunneltavaa settiä, ite vaan ei inspaa nää kappaleet jois alkaa kertosäe 4min kohdalla mut ihan hyvää tommoseks tranceksi. Kertosäe on vähä jotenki puuttellisen tuntunen että siihen vois laittaa jotain lisää, mutta ei välttämättömyys.
- Sykettäjä
Ihan hieno biisihän tuo oli. Hidas kohta jossa kertosäe tulee mukaan ehkä hitusen liian pitkä ja pari efektiä tosiaan liian voimakkaina. Jos otetaan huomioon että olet aloitteleva tuottaja niin 8 puoli antaisin kouluarvosanaksi.
- tekpossu
nojaa on parempiakin kuultu, mut on kyllä huonompiakin kuultu
ihan perussettiä, kyllä se siitä vielä lähtee - MGTwist
No täytyy sanoa että tää suorastaan jo yllätti, oon itekkin väsäilly jotain joskus mutta ite en kyllä samaan pysty. Mutta kyllähän varsinkin viimeistelyssä ollaan parempaakin jälkeä kuultu - mutta näin alottelijatasolla, tää yllätti.
- fannin kosto
kyll...kyllä...jee...!!
mutta mitäs,kukas...? : TIPI & SYLVESTER STALLONE: " OPERAATIO TURNIPSI" - sinäkö taas?
Linkitetty 19.1.2011 19:44.
Voisin vaikka vannoa että vastasit itse omaan viestiisi, jotta saisit sen viestiketjun kärkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164