Eli ongelmanani on nyt noin viikon ollut jatkuva ahdistus ja haukottelu. Minulla on ollut närästystä, nenänsieraimeni ovat kuivat ja on vaikea hengittää nenän kautta sekä selkäni on jumissa ja luulen että ne voisivat vaikuttaa tähän ahdistukseen. Mitä tulisi tehdä?
jatkuva haukottelu ja ahdistus
3
1099
Vastaukset
- hyvä neuvo
...
- Uffe P. Taavetti
osta rokkaava mummo eteisen nurkkaan jodlaamaan ja päivittäin vetele kuivat jalkanahat juustohöylällä purkkiin. Sitten lisäät, vettä, 2 valkosipulin kynttä, ja kiroilet vitusti ja juot pohjanmaan kautta. Takuuvarma liäke suorraan pohjoiskarjalasta perkele.
- 76 vuotias mummo
Tuli virtsaumpi ja oli virtsakivi.On hoidettu sairaalassa, mutta vielä tehdään lisätutkimuksi. Nyt olen 4 pvää: lääketauolla, myäs kahvi ja tee banaani kuuluu taukoon. Aamulla herätessä pökkeröinen olo jatkunut koko päivän. Melkein jatkuvan haukotuksen mmerkeissä.Minulla on huono ääreisverenkierto, käydän primaspania, tämän sairuden jälkeen 50 m.. Voisko tämä ja niskassa oleva kuluma vaikuttaa myöskin. 73 vuotias mummo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937