Moro. Itse siis olen nyt pitänyt vuoden välivuotta, ja haluaisin syksyllä aloittaa opinnot. Kysymys kuuluukin, että miten haen näihin jatko-opintoihin. Luultavasti kohteena ammattikoulu, mutta pystynkö välivuoden jälkeen hakemaan samassa yhteishaussa, jossa kaikki peruskoulujen ysitkin hakevat? En löytänyt googlettamalla mitään tietoa. Vai pitääkö jotain tehdä eri tavalla?
Välivuoden jälkeinen opintojen haku.
3
630
Vastaukset
- 3+8
http://www.koulutusnetti.fi/index.php?path=hakuajat_ammatilliset_lukiot hakuajat amikseen/lukioon. Voit hakea nettilomakkeella haun auettua www.haenyt.fi. Sivuilta löytyy myös paljon hyvää infoa ylipäätään hakemisesta kouluihin (amis, lukio, AMK, yliopisto jne).
- topicin aloittaja
Juuri tuota meinasin, että pystynkö normaalisti haenyt sivustolta hakemaan samoihin aikoihin peruskoulujen kanssa yhteishaussa. Asia onkin niinkuin oletin.
Osaako joku vielä vastata minulle, kun haenyt kysyy ainakin demossa "Saatko päättötodistuksen vuonna 2011" mitä tuohon kuuluu vastata kun sain päättiksen jo 2009? - Aoaoaoaoa
topicin aloittaja kirjoitti:
Juuri tuota meinasin, että pystynkö normaalisti haenyt sivustolta hakemaan samoihin aikoihin peruskoulujen kanssa yhteishaussa. Asia onkin niinkuin oletin.
Osaako joku vielä vastata minulle, kun haenyt kysyy ainakin demossa "Saatko päättötodistuksen vuonna 2011" mitä tuohon kuuluu vastata kun sain päättiksen jo 2009?Sillon vastaat siihen tietysti ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299