Valko-Venäjän mömmeli vaudissa
1
348
Vastaukset
- minä,
Julkaistu: 11.04.2011 18:29, päivitetty: 11.04.2011 20:47
Kommentteja ()
Valko-Venäjän pääkaupungissa Minskissä on räjähtänyt metrossa.
Poliisilähteiden mukaan räjähdyksessä on kuollut ainakin seitsemän ihmistä ja loukkaantunut kymmeniä.
Räjähdyksen syy ei ole vielä tiedossa, mutta kello 20.45 Suomen aikaa tulleen tiedon mukaan kyse oli todennäköisesti terroriteosta.
Asiasta kertovat turvallisuuslähteet uutistoimisto Interfaxille.
Räjähdys sattui alkuillasta ruuhka-aikaan Oktjabrskajan metroasemalla. Asema sijaitsee Minskin keskustassa lähellä presidentti Aleksandr Lukashenkon virka-asuntoa. Se myös yhdistää kaupungin kaksi metrolinjaa.
Silminnäkijän mukaan metrojuna oli juuri saapunut asemalle ja ihmisiä oli tulossa ulos, kun laiturilla räjähti. Räjähdyksestä levisi asemalle ja kadulle runsaasti paksua savua.
– Kaikkialla oli paljon savua, metrovaunun ikkunat särkyivät ja pelkäsimme, että tukehdumme, kertoi yksi matkustajista uutistoimisto Interfaxille.
Presidentti Lukashenko on kutsunut hätäkokoukseen maan turvallisuuspalvelun ja poliisin edustajia. Räjähdyksen vuoksi 1,8-miljoonaisen Minskin metroliikenne on pysähdyksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862