Mistähän saisi hommattua halvimmalla etäjäsenyyden jotta pääsis kiertään kenttiä pelkällä GreenFee maksulla? Tässä vaiheessa tarkoituksena ei ole ostaa tai vuokrata pelioikeutta vaan kiertää muutamilla kentillä pelaamassa ja laskemassa tasoitusta 54:sta alas ;-).
Mistä havin etäjäsenyys?
5
2353
Vastaukset
- Dalton
Itse olen liittynyt jäseneksi Eerikkala Golfiin. Liittymismaksu 50 € ja jäsenmaksu 50 €/vuosi. Liittyminen sujui mukavasti sähköpostin ja tavallisen postin avustuksella. Ei muutaku liityhän seuraan ja hyviä kierroksia. :)
- halvempi
Koetapa Ylä-Savon golfia Iisalmen kupeella. Taitaa olla halvin. Tai sitten Paltalo Golf.
- oululainen
halvempi kirjoitti:
Koetapa Ylä-Savon golfia Iisalmen kupeella. Taitaa olla halvin. Tai sitten Paltalo Golf.
Paltamo Golf
- Tietäjä
Tuota havi-golfia lainkaan. En osaa auttaa, sorry.
- Ex-ogk
Muhoksella oulujokilaaksongolf.fi on halpa golfliiton jäsenyys. Sisältää lehden, vakuutuksen sekä tasoituksen ylläpidon ilman outoja lisämaksuja sekä tietty sen tasoituskortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836