Päällisinpuolin

sinilla

palsta näyttää vilkkaalta, mutta näin sivullisin silmin osallistujia on vähän. Sisäpiiriläiset heittävät läppää keskenään. Ilmeisesti viihtyvät, sivullisella ei ole sijaa jutuissaan.

55

1157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile osallistua

Tähänkin sopii hyvin : Asenne ratkaisee! Muruhuulin ei kannatakaan osallistua :D

• Vanaha kansa sannoo, jotta pijot paranee kun väki vähenee ; )

Sinilla jännä nikki tuli mieleen sifonet sininen keittiöpyyhe.

• joka vastaa kaikillekin.
      HUNKSZ vaikka.
      Tuo mies on kyllä aikasti vaikea.
      Mut siit se on ihana että ei ole sisäpiiriläinen paitsi siten että se aina saa kaikkea inhorakkautta.

:)
      H.

• lejanna

Itse en kuulu mihinkään piiriin, harvoin kukaan minulle edes vastaa, mutta se on ihan se ja sama.
      Olen yksinäisen tähden harhailija, jota oma tähti vie perille, muu on sivuseikkaa, vaihtuvaa.

Tule toki mukaan, saahan sitä yksinpuhuessaan ainakin avautua.
      Mutta ei oteta tätä kovin vakavasti, eihän tämän pitäisi olla elämän ja kuoleman asia.
      Kenellekään.

• Kuvakielesi on kiehtovaa..yksinäisen tähden harhailija jota oma tähti vie perille... tuohon voisin samaistua.

Nautin kirjoittamisesta eikä päämääräni ole saavuttaa sisäpiiriläisten hyväksyntää. Ihan rehellisesti sanoen muiden mielipiteet eivät minua liikuta suuntaan tai toiseen, sillä se oma tähti johdattelee.... muut ovat sivuseikkoja.

• k/k
        korppis kirjoitti:

Kuvakielesi on kiehtovaa..yksinäisen tähden harhailija jota oma tähti vie perille... tuohon voisin samaistua.

Nautin kirjoittamisesta eikä päämääräni ole saavuttaa sisäpiiriläisten hyväksyntää. Ihan rehellisesti sanoen muiden mielipiteet eivät minua liikuta suuntaan tai toiseen, sillä se oma tähti johdattelee.... muut ovat sivuseikkoja.

Jotka sitä tähteänne seuraatte niin minne se teitä vie?
        Onks jossain sittenkin se eldorado jota mäkin olen etsiny,pankaas kertoen matkanne suunta.

• demeter

että pitempään mukana olleet alkavat tuntea toisensa ja "juttelevat" keskenään kuin ystävät ikään.
        Mutta jokainen "sisäpiiriläinenkin" on joskus ollut uusi ja myös häneltä on vienyt aikaa löytää
        oma paikkansa, eivätkä kaikki sitä välitä näkyvästi ottaakaan, kuten lejannakin tuossa edellä kirjoittaa.

• k/k kirjoitti:

Onks jossain sittenkin se eldorado jota mäkin olen etsiny,pankaas kertoen matkanne suunta.

Se on oma tie jota kuljen ja jota olen aina kulkenut. Välillä tukeutuen enemmän tai vähemmän rinnalla kulkijoihin. Se on tie, jota kulkiessa ei rinnalla kulkijoiden suunnan muutokset välttämättä houkuttele mukaansa. Se on tie, jossa teen itse valintani ja suunnan muutokset.

• enkeliduo
        demeter kirjoitti:

että pitempään mukana olleet alkavat tuntea toisensa ja "juttelevat" keskenään kuin ystävät ikään.
        Mutta jokainen "sisäpiiriläinenkin" on joskus ollut uusi ja myös häneltä on vienyt aikaa löytää
        oma paikkansa, eivätkä kaikki sitä välitä näkyvästi ottaakaan, kuten lejannakin tuossa edellä kirjoittaa.

ymmärrä,mil ilveel tääl voi "kiältää" toist osallistumast.
        Mää ainaski naputan miälipiteitäni,jos johoski tykkään vastata.
        Sopu sijaa antaa,vai kui :D

• Riksin sarja ja Zane Grey meillä oli aikoinaan paljon niitä kirjoja. Ja luettua tuli tuokin "Yksinäisen tähden harhailija". En vain enää muista koko kirjasta mitään.
        Samanlaisia harhailijoita meitä on täällä paljon, mutta itse vaan laittelen viestejä sinne tänne mitkä kiinnostaa.
        Ja olen samaa mieltä ettei vakavasti kannata ottaa, hupina vain.

• enkeliduo kirjoitti:

ymmärrä,mil ilveel tääl voi "kiältää" toist osallistumast.
        Mää ainaski naputan miälipiteitäni,jos johoski tykkään vastata.
        Sopu sijaa antaa,vai kui :D

tää...aloittaja meinaan...tuntuu olevan vaisu, jos jatkaa tähän malliin niin hiljaista tulee olemaan ; ( Kyllä me muut jaksetaan keskustella.

• korppis kirjoitti:

Kuvakielesi on kiehtovaa..yksinäisen tähden harhailija jota oma tähti vie perille... tuohon voisin samaistua.

taisi olla yksi niistä joka tuon romanttisen höpötyksen aloitti.
        Tai sitten joku käsikirjoittaja vanhemmankin ukon kanssa.
        Minä nauttisin uusista kirjoittajista, uusin kuvaelmin.

"Jalkani upotessa kylmään puroon, tiesin, on aika palata kotiin"
        "Vuorenlaki oli tyhjä, päätin viedä sinne jotakin, itseni"
        "Kolmannen kassan neiti oli kaunis, raahasin sinne kaljakassini"
        "Tyrrhenan meri oli kaunis, auringon laskiessa, sen tyhjyys täytti mieleni, join loput Outzosta, kerralla"
        "Jalkakäytävä oli aurattu, kevein askelin kiiruhdin sinne missä tiesin minua odotettavan"
        "Keitetyt Nauriit saivat asuntoni haisemaan tunkiolta. En huolestunut, nenään lyöty rakkaani ei vielä haista mitään"
        "Sieluni sisältävät runot paloivat iloisesti Takassa, tuhkaa olin minäkin"
        Toivottavasti toiveeni ei toteudu tuplanikeillä.
        H.

• lejanna
        tulisilla kirjoitti:

Riksin sarja ja Zane Grey meillä oli aikoinaan paljon niitä kirjoja. Ja luettua tuli tuokin "Yksinäisen tähden harhailija". En vain enää muista koko kirjasta mitään.
        Samanlaisia harhailijoita meitä on täällä paljon, mutta itse vaan laittelen viestejä sinne tänne mitkä kiinnostaa.
        Ja olen samaa mieltä ettei vakavasti kannata ottaa, hupina vain.

eilen mietiskelin, kuinka maalla, nuorena tyttösenä, kesäsateella, vintillä, lueskelin enojeni ostamia kirjoja.
        Muistin tuon Zane Greynkin, ja tosiaan, minäkin luin mainitsemasi kirjan.
        Jospa alitajunta tietämättäni muistikin sen nimen.

http://populaari.blogspot.com/2007/12/lone-star-ranger.html

• demeter
        k/k kirjoitti:

vähän erilaisia, k/k. Olen ollut huomaavinani, että miehillä on usein tarkkaan määritelty suunta mihin kuljetaan, meillä naisilla on usein tuo "sisäinen johdattaja", oma tähti ja suunta paljastuu kulkiessa.

• korppis kirjoitti:

Se on oma tie jota kuljen ja jota olen aina kulkenut. Välillä tukeutuen enemmän tai vähemmän rinnalla kulkijoihin. Se on tie, jota kulkiessa ei rinnalla kulkijoiden suunnan muutokset välttämättä houkuttele mukaansa. Se on tie, jossa teen itse valintani ja suunnan muutokset.

mutta se tähti joka johtaa näitä yksinäisiä harhailijoita,minne se johtaa tai minne haluaisit sen johtavan sinut?

• vizi
        hunksz kirjoitti:

"Tyrrhenan meri oli kaunis, auringon laskiessa, sen tyhjyys täytti mieleni, join loput Outzosta, kerralla"
        "Jalkakäytävä oli aurattu, kevein askelin kiiruhdin sinne missä tiesin minua odotettavan"
        "Keitetyt Nauriit saivat asuntoni haisemaan tunkiolta. En huolestunut, nenään lyöty rakkaani ei vielä haista mitään"
        H.

ovat,kuin Reijo Mäen kirjoista.

• demeter kirjoitti:

vähän erilaisia, k/k. Olen ollut huomaavinani, että miehillä on usein tarkkaan määritelty suunta mihin kuljetaan, meillä naisilla on usein tuo "sisäinen johdattaja", oma tähti ja suunta paljastuu kulkiessa.

Sekö joka ottaa vallan kun ostospaikan valot välähtää ja sitä haahuilijaa pelkää karskikin mies.
        Sillon kun naisen silmiin tulee se pistävä tuijotus joka suuntautuu keltaiseen isoon mainostekstiin,sen keho kääntyy taistelulaivan varmuurella ja se menoa sitten.

• vizi kirjoitti:

hunksi ei lainaa se keksii itte.

• demeter

ei aina ole merkki siitä, ettei omaa kirjoitusta lueta tai ettei siitä olla kiinnostuttu. Joskus vaan ei saa muotoiltua omaa vastaustaan ja kun nämä tilanteet täällä vaihtuvat nopeasti, paljon jää asioita ilmaan.
        Ja sitten ei aikakaan aina riitä, edes meillä joilla sitä katsotaan jo olevan.

• hunksz
        koti-kiusattu kirjoitti:

mutta se tähti joka johtaa näitä yksinäisiä harhailijoita,minne se johtaa tai minne haluaisit sen johtavan sinut?

tämä on tyttöjen aloitus.
        H.

• vizi kirjoitti:

kestän mutta säästäkää minut Turkulaisuudelta.
        Niiden kökköjen satamassakaan ei kukaan liiku Potkukelkalla.
        H.

• hunksz kirjoitti:

tämä on tyttöjen aloitus.
        H.

äijäporukas viihtyny niin hyvin kun naisten seuras.

• demeter
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sekö joka ottaa vallan kun ostospaikan valot välähtää ja sitä haahuilijaa pelkää karskikin mies.
        Sillon kun naisen silmiin tulee se pistävä tuijotus joka suuntautuu keltaiseen isoon mainostekstiin,sen keho kääntyy taistelulaivan varmuurella ja se menoa sitten.

tätä meidän "kuudetta aistia", mä tarkoitin tietenkin tuollasia ylempiä sfäärejä. Ja täytyyhän meidän talousneuvosten hoitaa tää arkikin - mitä vähemmin kustannuksin, sen parempi...

• hunksz kirjoitti:

H.

Jokainen tähti loistaa erilailla, jotkut tuikkivat, toiset loistavat, muutamat eivät eroitu lainkaan.

Suurin tähti ei välttämättä johda pienempiä, mutta se valaisee paremmin.

Pienet tähdet ovat paremmin piilossa mustilta aukoilta kuin se isoin.

Kun se isoin tähti ajautuu mustaan aukkoon sen jälkeen jättämä aukko on hyvin pieni.

Lähden löylyttelemään ; )

• demeter kirjoitti:

tätä meidän "kuudetta aistia", mä tarkoitin tietenkin tuollasia ylempiä sfäärejä. Ja täytyyhän meidän talousneuvosten hoitaa tää arkikin - mitä vähemmin kustannuksin, sen parempi...

Se naisen tunneäly ei kanna jos eteen tulee kartta ja reitin haku.
        Muissa asioissa se vainu kyllä pelaa pirullisella tarkkuurella.

• korppis kirjoitti:

Jokainen tähti loistaa erilailla, jotkut tuikkivat, toiset loistavat, muutamat eivät eroitu lainkaan.

Kun se isoin tähti ajautuu mustaan aukkoon sen jälkeen jättämä aukko on hyvin pieni.

Oli aikas fiksu pelkästään sillä todistit naisen ylivertaisen taidon pistää oikeaan paikkaan.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Kun maallinen matkani päättyy ja tieni on loppuu kuljettu jatkan matkaani uudessa olomuodossa...leijaillen tomuhiukkasena avaruuden tomupilvessä.

• koti-kiusattu kirjoitti:

äijäporukas viihtyny niin hyvin kun naisten seuras.

Sinä syyllistyt nyt ihmisryhmien kiihoittamiseen.
        Rangaistus saatta olla hirmuinen!
        Jo pelkkä nimimerkkisi saattaa saada aikaan jonkinlaisen Poliisin ilmestymiseen paikalle.
        H.

• korppis kirjoitti:

Kun maallinen matkani päättyy ja tieni on loppuu kuljettu jatkan matkaani uudessa olomuodossa...leijaillen tomuhiukkasena avaruuden tomupilvessä.

porukassa lähtömme jälkeen.

• korppis kirjoitti:

se on Suomeksi.
        Minä olen oppinut tuon Saunomis-termin.
        On aikasti yleinen.
        Tähti ei loista elääkseen, kuollakseen se kaiken antaa.
        H.

• hunksz kirjoitti:

Jo pelkkä nimimerkkisi saattaa saada aikaan jonkinlaisen Poliisin ilmestymiseen paikalle.
        H.

vaikka se koskisikin maamme omaa, aitoa kansalaista.
        Verotus muuttuu ja siinä oikeuslaitos mukana.
        H.

• demeter
        koti-kiusattu kirjoitti:

Se naisen tunneäly ei kanna jos eteen tulee kartta ja reitin haku.
        Muissa asioissa se vainu kyllä pelaa pirullisella tarkkuurella.

vanha erkkikään. Mutta perille löydetään aina, vai onko eksytty ?

• demeter
        hunksz kirjoitti:

H.

mutta voi tulla myötämieltä meiltä äidillisiltä naisiltakin...

• demeter kirjoitti:

mutta voi tulla myötämieltä meiltä äidillisiltä naisiltakin...

tekemään lopullisen ratkaisun K/K:n sukupuolesta.
        Noh, taaskaan en ole yllättynyt.
        H.

• hunksz kirjoitti:

se on Suomeksi.
        Minä olen oppinut tuon Saunomis-termin.
        On aikasti yleinen.
        Tähti ei loista elääkseen, kuollakseen se kaiken antaa.
        H.

Et sitten osannut yhditää kauniita lauseitani aloitukseen ; ) .

Tässäpä kokeilemisen arvoisia jutskoja.

Saunan tervalöylyissä sieluni lepäsi.

Kylvyn jälkeen bodymilk levittäytyi iholleni, alkaen kaulalta siirtyen vatsalleni edeten punakyntisiin varpaisiini.

Lohivoileipä maistui teen kanssa.

• Pirre*

rohkeasti vain kiilaat paikkasi joukossa :)

• sinilla

kiitti toivotuksista. Oon alaikäinen ja mummojutut eivät ainakaan kiinnosta. Seksikin maistuu ihan oman kyvykkään ikäluokan piirissä. Ehkä joskus?

• phyt..phyt..

Olipa hienoa että halusit jakaa ajatelmasi meidän ikäryhmämme kanssa, kiitos :DDDD
        Ehkäpä on vain siunauksena jos pysytkin omanikäpalstasi joukossa. Alaikäisenä et ole kykenevä päättelemään aivoituksistamme. Hyvää jatkoo jos ei oma piissa!

• herättämään sääliä ja sait meirät tunnontuskiin jolloin kiltisti otimme sinut sylkkyyn,kavaluurella luikersit mieliimme.
        Kyllä se lyhenee sinunkin askeleesi mites sitten astut ?vieläkö kehut maistumisia?

• Oikeassa olin, sifonet tiskipyyhe on imukykyinen ja monikäyttöinen, imee pinttyneenkin rasvan sisäänsä eikä rispaannu.

• Onko muita?

kukaan muu voi sisäpiiriläisistä tehdä aloitetta, ettei Huu aina ole höpöttämässä. Hän vois keksiä muutakin kuin olla aina koneen ääressä. Kysy sellaista, niin saat kyllä vastauksia.

• Minä ilmestyn iloksesi.
        Suurinpiirtein samaan aikaan avaan lirkkukännynkin.
        Jotain 20.00 minä poistun. Joka päivä en ole kotona.
        Siinäpä se, mitä palstaan liittyy.
        Hyvä kuitenkin että otat minuun kantaa, se ei koskaan ole pahaksi.
        Joskus ihmettelen miksi sitä ei koeta hyväksi?
        Vaan en minä sitä murehdi.
        H.

• Eximia ainakin

Ei tässä mitään piiriä ole. Eikä tänne pääse ns. " sisään " kukaan, se on pelkkää luuloa vaan. Ihmiset haluavat pitää mielikuvan, että tässä muka olisi joku vakiporukka. Oikeasti ei niin ole, on vain yksittäisiä kirjoittajia joilla kaikilla on omat omituisuutensa. Jokunen tavoitelee valtakunnan runoilijan tai satutädin paikka, mutta kaikkea muutakin on tarjolla. Kun aikansa kirjoittelee täällä, oppii tuntemaan ainaiset vastarannan kiisket, monikasvoiset vakinikit ja jonkun oikeasti inhimillisen kirjoittajan, jolla jopa saatta olla täytettä sekä aivoissa että sielussa. Vaan ne on harvassa. Tervetuloa vaan joukkoon,mutta haukutuksi tulet ensi alkuun, sanoit mitä tahansa. Jos sen kestät, kestät kirjoittelunkin. Todistuksia ei jaeta ja en sellaista ainakaan henkilökohtaisesti haluaisikaan, huh.

• 1943

pikkuhiljaa minunkin puolestani. Lienet samassa tilanteessa kuin minä eli hyppäämässä ylemmälle orrelle. Itse en ole edes kuikuillut, mitä siellä olisi. Toivon mukaan ei napata saman tien tuonne korkeuksiin, joten jäisivät nuo ylemmät välitasot kokematta.

• ???*

Äläpä yritäkään lähtä liian aikaisin? Nautin jutustelusta nyt kuten aiemminkin. Vielähän sinulla on vuosia olla tääläkin ja mikä laki kieltää kirjoittelemasta tänne sen rajapyykin jälkeenkin? Onhan tääläkin hätinä 50v ylittäneitä.
        Olemme vuosia kirjoitelleet, poistin itseni rekatuista, mutta " tuttu" olen. Vihje; hain Mamban biisin joskus vaivan kautta, sen josta sinä pidät! Ei paljasteta enempää :))
        Hiihtokelejä sinulle sinne jonnekin.

• 1943
        ???* kirjoitti:

Äläpä yritäkään lähtä liian aikaisin? Nautin jutustelusta nyt kuten aiemminkin. Vielähän sinulla on vuosia olla tääläkin ja mikä laki kieltää kirjoittelemasta tänne sen rajapyykin jälkeenkin? Onhan tääläkin hätinä 50v ylittäneitä.
        Olemme vuosia kirjoitelleet, poistin itseni rekatuista, mutta " tuttu" olen. Vihje; hain Mamban biisin joskus vaivan kautta, sen josta sinä pidät! Ei paljasteta enempää :))
        Hiihtokelejä sinulle sinne jonnekin.

tuntematon ihailijani. Pieni aavistus on henkilöllisyydestäsi ihan livenä. Jospa kuuntelisit "Sekahaun" maanantaina. Tänään ovat vaihtoehtoina Matkamessut ja hiihtolenkki. Vielä en ole päättänyt. Joka tapauksessa lähden käväisemään pääkaupungissa, päätän paikan päällä. Hyviä tanssihetkiä Sinulle, myös menestystä.

• ???*
        1943 kirjoitti:

tuntematon ihailijani. Pieni aavistus on henkilöllisyydestäsi ihan livenä. Jospa kuuntelisit "Sekahaun" maanantaina. Tänään ovat vaihtoehtoina Matkamessut ja hiihtolenkki. Vielä en ole päättänyt. Joka tapauksessa lähden käväisemään pääkaupungissa, päätän paikan päällä. Hyviä tanssihetkiä Sinulle, myös menestystä.

Kiitos kiItos!

• Otto-Vaan.

Eihän vaan jäänyt korvapuustin syöminen kesken. Omaa sisäpiiriä varten oli leivottu viikolla korvapuusteja iso kasa lottoarvontaa varten.
      Arvonnan alkaessa otettiin esiin jo vähän kuivahtaneet korvapuustit, ensimmäinen numero ja haukkaisu puustista.

Yhdessä rivissä jo yksi oikein.

Toinen numero ja toinen oikein.

Uskaltaako enää haukata toista palaa.

Kolmas numero.

Mitä hemmettiä,

ei ole enää oikein.

Voi jo rauhassa syödä korviksen loppuun.:)

Terveisiä vain kaikille "tutuille" ja tuntemattomille !

Käytin tätä sinun aloitusta hyväkseni terveisten toivottamisessa vaikken kuulukaan sinun olettamaan "sisäpiiriin".

• meeriamanda

Tiiätkös kun sua kaipailin, kävin sivuillasi tuolla galleria-Minä sivuilla ja tuli tunne ettet ollut ite käynyt siellä ties milloin viimeksi!
        Missä hitsissä sä oot ollut? Kuin kivi vierähti sydämeltäni, tuttu olen- nicci vain vaihtunut :))
        Siitäkin voi johdatella entiseen, näppärästi :) Jo etunimen kirjaimia sovitellen.
        Kuijaa sä voit? Kun korppis kertoi Raspikurkun poistuneen tuon ilmaisiin, aloin muisteleen ketä muita ei o hetkeen ja enempäänkin ollut palstalla, muistin sun vekkulimaisen kirjoituksien kirjon....ja siksi haeskelinkin et mihin olet hukkunut?
        Täytyy nyt sanoa kuin peikkoRölli, et olen yläkuloinen :D

• Otto-Vaan.
        meeriamanda kirjoitti:

Tiiätkös kun sua kaipailin, kävin sivuillasi tuolla galleria-Minä sivuilla ja tuli tunne ettet ollut ite käynyt siellä ties milloin viimeksi!
        Missä hitsissä sä oot ollut? Kuin kivi vierähti sydämeltäni, tuttu olen- nicci vain vaihtunut :))
        Siitäkin voi johdatella entiseen, näppärästi :) Jo etunimen kirjaimia sovitellen.
        Kuijaa sä voit? Kun korppis kertoi Raspikurkun poistuneen tuon ilmaisiin, aloin muisteleen ketä muita ei o hetkeen ja enempäänkin ollut palstalla, muistin sun vekkulimaisen kirjoituksien kirjon....ja siksi haeskelinkin et mihin olet hukkunut?
        Täytyy nyt sanoa kuin peikkoRölli, et olen yläkuloinen :D

Kaiken kouhotuksen takia jäänyt näppäilyt vähille. Tietty myös tekniikan ongelmiakin, mie en pääse enää omaan nimmariin kirjautumaan.

Ruksanneet minut veroilmoituksessaan jo poistoihin.

Mie vähän pähkäilin aikaisemminkin, olet sie niit "Kamulan kaivon" tuttuja.:)))

• meeriamanda
        Otto-Vaan. kirjoitti:

Kaiken kouhotuksen takia jäänyt näppäilyt vähille. Tietty myös tekniikan ongelmiakin, mie en pääse enää omaan nimmariin kirjautumaan.

Ruksanneet minut veroilmoituksessaan jo poistoihin.

Mie vähän pähkäilin aikaisemminkin, olet sie niit "Kamulan kaivon" tuttuja.:)))

Oletko tuonne vikajuttuihin ilmoitellut ja kertonut stoorisi? Eiköstä ne laita uuden salasanan entisen tilalle kun siihen muuten vastaa kuin silloin kun kirjautui? Siis mennä ihan sinne ylläpidon oikeille sivuille eikä tähän mitä ne ekaksi tuuppaa..._/

Onko sulla tallessa kuinka kirjauduit? Mun piti uudistuksen jälkeen kirjoittaa ihan tulenpalavateksi kun olin vuosia käyttäneen niccini hyväksytysti poistanut ja sitten hups! olinkin tullut takaisin ja vain piilottanut nicin! Joten ei täälä ihan nörttitähdet ole ohjelmoinnin puikoissa.

En saa tuosta vinkistä hetpian mitään vinkkiä...herra isä...tarkoitatkohan siä sitä...joo pakostikin, se mun ´majatalo´ joka sai jotkut ihan sekaisin inhosta nicciäni kohtaan jonka olin vain tempaissut jostain?!
        Vaan hauskaa oli ja ihania kirjoittelijoita, olen pohtinut et toistan sen kunhan ehdin joutilaisuudeltani...:D

Ei vaan, muutoksia on tulossa ...minun työni alkaa olla tehtynä, on nuorempien aika jatkaa, olen liian herkkänä asioihin joihin en silti pysty vaikuttamaan.

• Otto-Vaan.
        meeriamanda kirjoitti:

Oletko tuonne vikajuttuihin ilmoitellut ja kertonut stoorisi? Eiköstä ne laita uuden salasanan entisen tilalle kun siihen muuten vastaa kuin silloin kun kirjautui? Siis mennä ihan sinne ylläpidon oikeille sivuille eikä tähän mitä ne ekaksi tuuppaa..._/

Onko sulla tallessa kuinka kirjauduit? Mun piti uudistuksen jälkeen kirjoittaa ihan tulenpalavateksi kun olin vuosia käyttäneen niccini hyväksytysti poistanut ja sitten hups! olinkin tullut takaisin ja vain piilottanut nicin! Joten ei täälä ihan nörttitähdet ole ohjelmoinnin puikoissa.

En saa tuosta vinkistä hetpian mitään vinkkiä...herra isä...tarkoitatkohan siä sitä...joo pakostikin, se mun ´majatalo´ joka sai jotkut ihan sekaisin inhosta nicciäni kohtaan jonka olin vain tempaissut jostain?!
        Vaan hauskaa oli ja ihania kirjoittelijoita, olen pohtinut et toistan sen kunhan ehdin joutilaisuudeltani...:D

Ei vaan, muutoksia on tulossa ...minun työni alkaa olla tehtynä, on nuorempien aika jatkaa, olen liian herkkänä asioihin joihin en silti pysty vaikuttamaan.

Niin paljon ei ole ollut kiinnostusta asiaan.

Toi Kamulan kaivo on oikeesti olemassa ja sitä apuna käyttäen voi tunnistaa eräitä tuttuja.

Jatka vaan majataloasi, lueskellaan niitä sitten kun aikaa on.
        Antaa sitten nuorempien jatkaa siitä mihin sinä olet jäänyt, eikös ole parempi.
        Paikoilleen ei silti pidä jäätyä.:)

Nuoriso ja tutut ikäimmeiset tässä pitää meikä pojan vauhdissa.

• Pirre*

heränny keskenkainen talviuniltaan.. :)

• -tiina
        Otto-Vaan. kirjoitti:

Niin paljon ei ole ollut kiinnostusta asiaan.

Toi Kamulan kaivo on oikeesti olemassa ja sitä apuna käyttäen voi tunnistaa eräitä tuttuja.

Jatka vaan majataloasi, lueskellaan niitä sitten kun aikaa on.
        Antaa sitten nuorempien jatkaa siitä mihin sinä olet jäänyt, eikös ole parempi.
        Paikoilleen ei silti pidä jäätyä.:)

Nuoriso ja tutut ikäimmeiset tässä pitää meikä pojan vauhdissa.

ei oo miestä näkyny :((((( kerro terkkuja =))))))

• Lihanhimoako

Sinun rauhaton sydämesi on seurausta synnistä. Toivotan kuitenkin hyvää jatkoa ja avarampaa mieltä.
      Tule joskus tutustumaan yhteisömme toimintaan ja opettele kirjoittamaan. Anna osoite,niin lähetän
      sinulle pussillisen pilkkuja,joita voi liimailla läppärisi ruutuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      181
      7614
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      266
      1854
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      68
      1299
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      72
      1223
    5. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      64
      1197
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      57
      1188
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1124
    8. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      93
      1112
    9. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      51
      1095
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1046
    Aihe