Njoo,mä olen nyt vähät tyhmä mutta kun mä en saa siit itte selkoo
joku livin' it up on niinko aika rap ja sitten on jotku no sex,my way jne. ihan rockkia sitten nookie,just like this,boiler,break stuff,trust?jniistä ei mitää hajuu...
Jokka tietää ni vastailkaa...
Mitä musaa Limp Bizkit soittaa????
8
388
Vastaukset
- Paskaa
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa
- cryp
Se on metallin ja rapin sekoitusta ja periaatteessa myös alternative-musaa.
Mahtava yhdistelmä, joka toimii vitun hyvin!- Nasu
Siis ei toimi hyvin eikä muutenkaan...
- Kabal
Se on punkkia hip-hoppia metallia funkkia jne sekotettuna. Mut pras levy o three dollar bill yall'
- Farewell
Hyi helvetti minkälaista paskaa....
- horde
Farewell kirjoitti:
Hyi helvetti minkälaista paskaa....
Kai se jotain rap-metallia tai nu-metalllia on. On vaan alkanu vituttaan se kaupallisuus ja Fred Durst. Kaikki tenavat on nykyään faneja, vaikka ei oo kuullu ku uutta levyä, joka on ehdottomasti ala-arvonen. Toivottavasti Wes Borlandin projekti bändi on toisenlaista.
- Q-Tip
se on ainaki tälä hetkellä metalli rappia ja vähän funkkia, koska ne soittaa oikeita instrumentteja sellai vähän funkisti.
Influencer #1 on varmaan Red Hot Chili Peppers - Limppariiii
Raprockkii
limp bizkit is bestest band
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717