Liittykää kaikki
www.mipehotel.webs.com
Hotelli on suomalainen ja vain suomalaisille pelaajille
Käykää edes kattomassa. Järjestämme kilpailuja ja arvontoja.
Se on online aina paitsi yö aikaan
MipeHotel
6
281
Vastaukset
- Hakke22
Vähä on paras!!! Kannattaa liittyy!!!!!!! SIIS ON NIIN PARAS ETTÄ KANNATTAA LIIITTTYYYY!!! PARAS HOTELLI MINKÄ OON NÄHNY!!!!
- Gargonoid
Juu ei toimi tuo mipe
- ei pääse
ei mullakaa mulla vaa tulee ainoo juttu ja suomalaine juttu tän nimine: pelaa mipehotel suomalainen habbo retro ei mikää peli alhaalla ruutu ja jos lukee: sivun avaamiseen tarvitaan liitännäinen asenna liitännäinen ja iskä ei anna asentaa sitä
- Kröhömm...
Onnistuin kyl rekisteröitymisessä, mut sit myöhemmin ku yritin kirjautuu sisään, nii se valitti vaan jotai ihan ihmeellistä. -.- Ei, en ole huono englannissa, en vaan jaksa alkaa selittää sitä koko valitusta tässä koko kansalle...
- ...
Mulla se tyssää siihe ku painan ''voit luoda oman hahmosi täällä'' .... Siihe tulee et yhteys menee... >.< -.-
- kakka5
Öö, mainostaisitko niitä toimivia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738