250 litran akvaariossa asustelee 2 perhoskalaa jotka ilmeisesti tykkäävät syödä pienempiä kaloja.. Kardinaalitetrat eivät kai sovi perhosten kanssa samaan akvaarioon..? Akvaarion lämpötila on n 28 astetta ja muina kaloina partamonni, 4 juovaharjarapua, 2 punakääpiöahventa ja tietty ne 2 perhoskalaa. Jonkun parvikalan haluaisin akvaariooni, mutta ideat ovat jo aika vähissä joten arvostan jos joku viitsii vastata :)
Mikä tetra sopii perhoskalojen kanssa?
3
219
Vastaukset
- kongo81
Oman kokemukseni mukaan perhoskalat eivät kyllä syö lainkaan pinnan alapuolelta. Vaikea kuvitella että painuisivat alempiin kerrokseen tetroja metsästelemään, elleivät ole jostain syystä mielettömän nälkäisiä. Varmaan voisi miettiä jotain korkeamman mallista, vähän isompaa tetralajia.
- Böö12345
Jos pienet tetrat eksyvät pinnan lähettyville niin luulen että ne ovat mennyttä kalaa kyllä sen jälkeen :D Perhoskala on kuitenkin petoeläin vaikka saalistaakin pinnalla.. Joo oon kattonut noita isompia tetroja, ei taida mikään niistä oikein tykätä noin lämpimästä vedestä? Ruusutetraan tykästyin, mutta jos niitä hankkisin niin taitaa olla aika ylärajoilla sen vaatimukset kun raja on se 28 astetta mitä mun akvaariossa on..
- gnc
Böö12345 kirjoitti:
Jos pienet tetrat eksyvät pinnan lähettyville niin luulen että ne ovat mennyttä kalaa kyllä sen jälkeen :D Perhoskala on kuitenkin petoeläin vaikka saalistaakin pinnalla.. Joo oon kattonut noita isompia tetroja, ei taida mikään niistä oikein tykätä noin lämpimästä vedestä? Ruusutetraan tykästyin, mutta jos niitä hankkisin niin taitaa olla aika ylärajoilla sen vaatimukset kun raja on se 28 astetta mitä mun akvaariossa on..
voisit ottaa parven kiilakylkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917