Onko kellään tietoa Oscar Caján nimisestä suomalaisesta taiteilijasta, vaikuttanut noin 1950-luvulle asti, ja minkä arvoisia saattaisi hänen tuotteensa olla? Netistä ei löytynyt ainakaan Googlella mitään tietoa.
Oscar Caján
5
4018
Vastaukset
- ninnib1
Minulla on taulu 30 luvulta tai aimmalta ajalta Mielestäni tekijä on O Cajan. Ilman heittomerkkiä.
On aika iso, n'yttää osittain va - Iittiläinen
Minulta löytyy kymmenkunta teosta kyseiseltä artistilta. Ilmeisesti Iitistä lähtöisin kyseinen taiteilija ja sen takia olen niitä hommaillut. Tauluilla ei suurempaa rahallista arvoa. Olen maksanut niistä 28- 120 euroa.
- Maria-artista
Meillä on iso O. CAJANIN hedelmäasetelma viinikarahveineen aiheinen maalaus. Leveät tummat yksinkertaiset kehykset, korostavat hienostuneesti maalattua teosta. En tiedä, onko samasta taiteilijasta kyse. Tässä signeerauksessa on heittomerkki.
- Pirkkalaan
Meillä on O. Caján, hedelmäasetelma, 44 cm x 29 cm, kauniit kehykset
- Papa_Joe
Meillä on taulu Närpiön kirkosta talliriveineen vuodelta 1933 tekijänä O. Cajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106