Mikä meitä kiinnostaa?

Se mikä kiinnostaa minua ei ehkä kiinnosta sinua.

Parin viime päivän aikana tajuntani on huikeasti hukassa.

Keskustelu mikä minusta on ihanan kutittavaa ja mielenkiintoista on ehkä sinulle kissan kiveksiä.
Ilmeisesti on kysymys siitä, että jos aihe on kaukana sinun omasta arjesta et pysty aiheeseen asiallisesti suhtautumaan.

Arki siis se oikea elämä kuvajaistuu aloituksista ja kommneteista.

Miksi otat kantaa johonkin tiettyyn aloitukseen?

104

2955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))))))))))

mutta tekstisi on hieman vaikealukuista.
      Olisikohan aloitus kannattanut tehdä vasta aamulla?

"Arki siis se oikea elämä kuvajaistuu aloituksista ja kommneteista."

Palataan astialle, jos palataan.

• Ex.Nikki

Täältä saa melko helposti häätöjä näille ko. palstoille. Toisekseen sitä niinkuin nyt tässä tarkoitat esim. taiteellisuutta ja sen harrastamista/tuntemusta pidetään täällä ikäpalstalla sellaisen keekoiluna, hetihän tulee kirjoituksia pätemisen tarpeesta jne.

Joskus tekisi mieli aloittaa ketju teatterissa nähdystä ja syvältä vaikuttavasta näytelmästä, vaan olen sen aina hylännyt samantien. Olisi tahallaan itselle hankittua pahaa mieltä, mä näen jo sielunisilmin niitä vastauksia joita saisin, vain muutama olisi oikeesti kiinnostunut!

Innostunut olin minäkin aikanaan kun suomiloodan muutamavuosi sitten avasin, siitä ei ole mitään enää jäljellä:/

Arkinen rupattelu on sitä mitä täällä kirjoitellaan ja muualla sitten voi keskustella toisinkin. Onhan näitä juttukerhoja senkun etsii googlesta.

En myöskään jaksa paneutua kenenkään sexy-asioihin, pikemminkin ne huvittavat ei muuta. Myös murheen murtamia juttuja en lue täältä enkä lehdistäkään, en jaksa .

Mut kisuliinista ja koirista voisin keskustella vaikka kuinka ja paljon. Nekin harvat mitä on olleet käsittelee kielteisesti näihin ihanuuksiin, eikä tajuta että ihmisessä vika on ei näissä lemmikeissä, jos jotain kamalaa tapahtuu!

Näitä nyt tuli mieleen - jos jotain muutakin kysyit ...taisin unohtaa? :D

• Kiitos sielun sisko.

Keekoilua tulee tosiaan vastaan vaikka itse yrittää olla se mikä on ihan täällä omassa elämässä.
        Taide, kirjat ja teatteri sekä ajan kohtaiset asiat Suomessa ovat mieliaiheitani.

Seksuaalisuus ei kiinnosta minuakaan sillä se on intiimi alue jota en jaa kuin mieheni kanssa. Surullisiet elämän kohtalot ja alas lyödyt kohtalot eivät myöskaan saa sympatiaani.

Koirat ja kissat sorry ystäväni eivät ole minun aiheeni. Ymmärrän, että lemmikkien omistajat ovat vastuussa laiminlyönneistä ei lemmikit.

En kai minä nyt mitään erityista kysynyt vaan perään ajoin vastuuta, että vastattaisiin asioihin jotka kiinnostaa eikä heiteltäisi jonninjoutavia.

• 1.1947

Äläs ny, teatterista tai jopa oopperasta olisi kiva lukea kokemuksia. Voisi joskus suunnata katsomaan. Radiosta tuli aamulla juttua Soile Isokosken illasta viime lauantaina. Olisin mennyt, jos olisin ajoissa tiennyt.
        Nyt on taas muuta touhua tulossa.
        Itse vastailen niihin juttuihin, jotka jollain tavalla sytyttävät sieluani. Tässäkin olin jo aloittamassa uutta alkua, mutta tulin tänne. Miksi, no saan myös aika pläjäyksen, kun "oma" nikki on aloittajana:)
        On se vaan metkaa, että joitakin ihmisiä ärsytän. Niin on aina ollut. On muutamalla muullakin sama. Kaikki eivät välitä, itse väistän ja kuljen omia teitäni.

Niin, se aloitusaihe on kanoista. Olen jotensakin retkahtanut kanoihin. Haluaisin muutaman lähinnä lemmikiksi ja samalla hyötyeläimeksi. Paikkakin olisi pienellä' vaivalla laitettavissa, mutta surkeus on siinä, ettei mies oikein innostu ajatuksesta. Matkustelen välillä ja hän pelkää jäävänsä kanan hoitajaksi:))) On noita koiria ja kissa jo. Munanetissä olen notkunut tietoa hakemassa. Mummo kanasia jne.

• 1.1947 kirjoitti:

Äläs ny, teatterista tai jopa oopperasta olisi kiva lukea kokemuksia. Voisi joskus suunnata katsomaan. Radiosta tuli aamulla juttua Soile Isokosken illasta viime lauantaina. Olisin mennyt, jos olisin ajoissa tiennyt.
        Itse vastailen niihin juttuihin, jotka jollain tavalla sytyttävät sieluani. Tässäkin olin jo aloittamassa uutta alkua, mutta tulin tänne. Miksi, no saan myös aika pläjäyksen, kun "oma" nikki on aloittajana:)
        On se vaan metkaa, että joitakin ihmisiä ärsytän. Niin on aina ollut. On muutamalla muullakin sama. Kaikki eivät välitä, itse väistän ja kuljen omia teitäni.

Niin, se aloitusaihe on kanoista. Olen jotensakin retkahtanut kanoihin. Haluaisin muutaman lähinnä lemmikiksi ja samalla hyötyeläimeksi. Paikkakin olisi pienellä' vaivalla laitettavissa, mutta surkeus on siinä, ettei mies oikein innostu ajatuksesta. Matkustelen välillä ja hän pelkää jäävänsä kanan hoitajaksi:))) On noita koiria ja kissa jo. Munanetissä olen notkunut tietoa hakemassa. Mummo kanasia jne.

Minulla on joskus olohuoneen karvamatto elokuvaillan jälkeen täynnä murusia, olisi ihan hyvä idea hommata kotikana. Se nokkisi keksien jämät pois säästäen energiaa ja olisi ympäristäystävällinen ; ) Muniskin joten pitäisi omavaraisuuden munien suhteen.

Voisinpa harkita, mutta olen aikasti allerginen höyhenille, jaa taidan luopua idean jatko selvittelyltä ; )

Mutta kerropas kokemuksiasi jos suunnitelmasi edistyy, voisin mökillä kokeilla kesäkanaa.

Et ole tainnut useinkaan tehdä aloituksia vai oletkos, en nyt muista lähiaikoina nähneeni. Reippasti mukaan luen ja mietin sitten osallistunko, riippuu mitä aloituksesi koskee.

• Ex.Nikki
        1.1947 kirjoitti:

Kuten kirjoitin vain muutama kirjoitus olisi kiinnostuneilta, useimmilta tyyliin " mene sinne X sivulle, mitä tänne tulet keekoilemaan, ja näyttämään !" Kun on pashaa saanut tarpeeksi ja huomannut minkälaiset ketjut purevat tämänikäluokan kirjoittelijoihin, katson ettei ole mieltä , ei haluakaan.

Samaten kirjallisuudesta täällä ei juurikaan keskustella, kas kun niilläkin on omat sivunsa jne...:/
        Luojan kiitos musiikkipalsta saa jo olla jatkuvalta ilkeilyltä vapaana, kaunisleski on miellyttävä ´emäntä´ ja turtahermoinen, ohittaa räpiskelijät!

Meidän jutut kävivät yksiin vuosia sitten kun olit enempi palstalla, muistathan et sinua kuuluttelikin ja kaipasin? Ihana lukea että miehesi on hyvin toipunut, elämä jatkuu...niin kiitos siitä.

Vai kanoihin, tarkoitatko niitä jalostettuja pikkuisia vai ihan oikeita leghorn-rotusia joista voit omeletin aamuisin valmistaa? Ekkää nyt niin kauaa ole reisussa etteikö ruokakupit täyty miehesi taidoilla, paijailet sit ite kun kotiudut, vai mitenkä mä nyt tajuankaan?

Kyllä sinut mielestäni ihan kivasti otettiin kirjoittelijana, se vaan ...ja minä en moiti, sen usko heti...aloit kertomaan uskostasi ja tuonpuoleisen ihanuudesta joka kirjoituksessasi, se sai täällä vastareaktion, tuntui pahalta , mutta sinä et välittänyt...se meni irvokkaaksi, olikohan silloin jo näitä nuoria palstallamme, vai voiko vanhakin ihminen, ateisti kirjoittaa niin ilkeästi mitä täällä sai lukea?

Sinä toimit kuin sinun pitää, minulle passaa, toivottavasti muillekin, ja siitäkään viis, tule useimmin joukkoon!

• - tekniikalla

"niin niin, niinhän mä oon koko ajan sanonut"

Toinen sitten kehtaa kieltää kaiken .. ?

• Irtiarjesta

kauempana aihe on omasta arjestani, sitä kiinnostavampi se on minulle. Mutta kun täällä on hirrrveän harvoin liikkeellä omaperäisiä ja uusia näkemyksiä ja oivalluksia tavallisista ja tavattomistakin asjoista. :)

Jos tänne sais haalattua pyöreän pöydän ja sakille kupin kuumaa kahvia kieltä irrottamaan, niin aatokset voisivat yltää uusiin ulottuvuuksiin...

• Jess, ehkä olemme liian kaukana toisistamme, emme ylety toistemme tadoille. Kuppi kahvia ja läheisyys, miten me sen toteuttaisimme siinä se tulkaamme lähemmäski toisiamme virtuaali kahvikupin kera.

• öykkönen............

minulla ei ole siitä mitään tietoa. Tiedän vain itsestäni.
      Aloitus oli minusta täysin hukassa.Otin osaa sanoakseni, ettei tarvitse kysyä.

Yleensä otan aloitukseen kantaa, koska se innostaa minua sanomaan, tämä jätti minut täysin tunteettomaksi.

Miten sinä kuvittelet olevasi pystyvä arvioimaan ihmisten asiallisuutta, tiedät vain omastasi, tai, oikeammin, senkin vain kuvittelet?

• Pääasia, että aloitus kiehtoi sinua ottamaan kantaa, vaikka jätti sinut täysin tunteetomaksi. Minun aloittajan tarkoitus oli ottaa selvää miksi otat kantaa. Nyt kuvittelen miksi otit kantaa.

• Ex.Nikki

Juuri kaltaisesi pilaavat joidenkin aloitettujen ketjujen henkisyyden. Onko sinne ihan välttämätön pakko tulla kertomaan ettei aloitusta ymmärrä tai se ei kiinnosta?

Voisiko sellaisen vain ohittaa ja kirjoittaa niihin jotka sopivat omalle ajatusmaailmalle?

Toki nyt kerrot että sinulla on oikeus vastata joka ketjuun ym. liirum laarumia, vaan etkö huomaa kuinka ilkeä, pahansuova on kirjoituksesi? Ehkäpä inhosi vain tulee läpi, ja aloittaja ei osaa mitään sellaista kirjoittaa josta sinä pitäisit. Sekö on sinusta keskustelua?

Onneksi tänne on tullut paljon uusia kirjoittelijoita jotak eivät känkkäränkkiä kumartele, kiitos siitä!!!

• öykkököykkö
        Ex.Nikki kirjoitti:

Juuri kaltaisesi pilaavat joidenkin aloitettujen ketjujen henkisyyden. Onko sinne ihan välttämätön pakko tulla kertomaan ettei aloitusta ymmärrä tai se ei kiinnosta?

Voisiko sellaisen vain ohittaa ja kirjoittaa niihin jotka sopivat omalle ajatusmaailmalle?

Toki nyt kerrot että sinulla on oikeus vastata joka ketjuun ym. liirum laarumia, vaan etkö huomaa kuinka ilkeä, pahansuova on kirjoituksesi? Ehkäpä inhosi vain tulee läpi, ja aloittaja ei osaa mitään sellaista kirjoittaa josta sinä pitäisit. Sekö on sinusta keskustelua?

Onneksi tänne on tullut paljon uusia kirjoittelijoita jotak eivät känkkäränkkiä kumartele, kiitos siitä!!!

viisi vuotta, ja sitten mieti, kuka on ilkeä, pahasuinen.

'Muita et voi muuttaa, vain itseäsi', siinäpä sinullekin tekemistä.

Yritä hillitä mieltäsi!

• Luin jutskan läpi. Onko teillä elämää netin ulkopuolella on usein asetettu kysymys.

Todellinen elämämme koostuu erilaisista kokemuksista, kokemukset voivat olla pienissä ympyröissä syntyneitä tai laajemmissa. Koulutus, työ, avioliitto, harrrastukset jne ovat muokanneet ajatusmaailmamme sellaiseksi kuin se nyt tällä hetkellä on.

Nettimaailmaan tuomme ihan sitä omaa elämäämme. Joku purkaa sairauksiaan, joku seksuaalisia ongelmiaa, joku perheen tai lasten elämän murheita jne.

Joku kertoo onnestaan, ilostaan, rakkaudestaan.

Joillekin kodin remontit, maatilan investoinnit, eläkkeiden riittämättömyys, politiikkaan pettyminen tai koiran kakat ovat päivän puheen aiheita.

Siis kerromme siitä elämämme arjesta, ihan siitä itsestään. Nyt esimerkiksi pistän kohta väriä hiuksiini lähden solariumiin, käyn kuntosalilla ja illalla lajattelimme mennä pubiin.

Kun kerron päivän suunnitelmistani se voi närkästyttää jotakin se koetaan keikoiluna (tykkään, kiva sana, kiitos eX nikki) jopas alkaa tulla tyhmiä huomautuksia "Luuletko, että kukaan muu ei käy solariumissa" no en todellakaan luule.

Minä en luule mitään, mutta pystyn tavallani kuikistamaan monien viestien taakse.

Olen hyvin optimistinen eikä minua palsta piikittelyt letkauta minnee, päin vastoin tilanteen niin vaatiessa alan kalastamaan. Koukussa kiemurteleva mato houkuttelee ja sen kiertäminen on joillekin mahdoton jutska.

Näillä mennään.

• ...

Elikkäs kiinostaa noit perinteiset asiat, öf siis. Viina, vittu ja nortti.

Tässäkin aloituksessa oli olevinaan jokin yleisempi näkökohta kyseessä otsikon perusteella. Mutta samaa palstarunkkaamistahan tämä on kuin suurin osa aloituksista. Kun kerran tuli avattua linkki, sama kirjoittaa jotakin.

Sitä vaan toiveikkaana aina tulee klikkailtua joutessaan kaikenlaista pashaa epähuomiossa, pitäis tajuta lukea aloittajan nimimerkkikin :DDDDDD

=DW=

• Olen aina pitänyt kirjoituksiasi arvossa koska osaat käsitellä asioita monelta kantilta. Joskus yliammut, mutta niin kai kaikki tekevät. Joskus olet jopa ystävällinen.

Kuitenkaan nyt et ymmärtänyt perimmäistä ajatustani.

Siis jos aloitus ei anna sinulle mitään muuta reaktiota kuin aloittajan/aiheen mitätöinti voitsit jättää kommentin kirjoittamatta ja siirtyä toiseen aloitukseen tai tehdä oma mieleisesi aloitus.

• Mielestäni aina silloin, tällöin!

Kiinnostukseni kohteita en viitsi ryhtyä listaamaan mutta inhokeistani voisin esimerkkeinä mainita jonkun tekojulkkiksen hörhöilyt, kuninkallisten touhut, BB-taloon liittyvät, diiliä sivuavat, idolsiin liittyvät yms. minulle tyhjänpäiväiset tohinat.

Yleisellä tasolla minua kiinnostaa joidenkin ihmisten vankkumaton usko omaan, oikeaan näkemykseensä milloin mistäkin.
      Toisinajattelija on ilman muuta väärässä!
      Myös matematiikan ulkopuolellakin, myös mielipideasioissa, heillä on vain yksi, ainoa totuus.

Ihailen näitä uskossaan vankkumattomia ihmisiä.
      Heillä on kaikki edellytykset todella onnelliseen elämään.

Miksi otan kantaa?
      On minua kinnostaviakin asioita.
      Osa kommenteistani ovat siinä mielessä ilkeitä että oman hyvänolon toteaminen tuntuu ärsyttävän joitakin.
      Olen myös yrittänyt tuoda julki että mielipiteeni ovat VAIN MINUN sen hetken käsityksiä ko. asiasta.
      Monasti en edes usko kuuluvani enemmistöön mutta hittojako siitä!

• Olen maininnut aikaisemmin kuinka saman suuntaisia ovat ajatuksemme sinun ja minun. Vaikka sinun on sinun ja minun on minun. Nytkin kun lue tekstiäsi se kuvastaa laajalti omia ajatuksiani.

Olen toisinajattelija ja se oman totuuteni leima on otsassani, eikä se siitä lähde. Jo nimimerkkini on punainen vaate, mutta olkoon. Vaikka kirjoittaisin putkiremontista, kommentit ovat luokkaa "mitä sinä muka tiedät."

Mutta Lasse olkaamme onnellisia sinä elämän sulostuttajasi kanssa ja minä mamuni rinnalla. Meillä mamun kanssa on monesti kipakoitakin keskusteluja, emmekä suinkaan ole kaikesta samaa mieltä, mutta emme ilku toisillemme tai tirsku selän takana.

Mielipiteeni ovat myös omiani en koskaan voi allekirjoittaa lausetta, joka usein ilmestyy ketjuihini "meitä on monia jotka ajattelemme...jne

No se siitä. Sain kauniin sävyn hiuksiini ja aika meni rattoisasti värin levittäytyessä hiuksilleni kun samalla kommunikoin täällä sosiaalisessa mediassa. Nyt lähden solariumiin ; )

Hyvää päivän jatkoa.

• Pirre*

mikäs sen lähempänä tavallista ihmistä..

• bessie*

kai tulevat ilmi viesteistämme, tai sitten eivät. Yksittäisten kirjoittajien (vaihtelevat) kiinnostuksen kohteet lienevät lähinnä keskustelun aineksia, ei niillä kai suurempaa merkitystä yleensä ole.

Ikinä en alentuisi kenellekään selittelemään, MIKSI otan kantaa johonkin tiettyyn aloitukseen. Enkä taitaisi kyllä ikinä tuollaista kysyäkään... .
      Kannanottoni sisältöä voin kyllä tarvittaessa selittää.

• .------.

älykäs kannanotto, verrattuna palstan muihin kirjoituksiin.

Itsekin ihmettelen, mitä helvatta joku kyselee, kuka mihin ja miksi ottaa kantaa.

Menisi itseensä, jos osaisi.

• Luitkohan ajatuksella mitä ajoin takaa.

Et sinäkään joka aloitukseen kantaa ota, valikoit, niinhän moni tekee. On taas toinen asia valikoida aloitus esim. nimimerkin perusteella ja tehdä johtopäätös otan osaa ja vitt---len. Olipa aihe kuinka asiallinen hyvänsä tai kauneutta sivuava, niin aloitus on ...persee..tä. Näkeehän se näistä peukuttajista, niissä tyhmyys tiivistyy.

Siksi perään kysymällä miksi otat kantaa, mikä kiinnostaa jos vaikka aloitus olisi persee...tä.

Itse ohitan sellaisen joka ei herätä minussa kiinnostusta.

• bessie*
        korpikirjailija kirjoitti:

Luitkohan ajatuksella mitä ajoin takaa.

Et sinäkään joka aloitukseen kantaa ota, valikoit, niinhän moni tekee. On taas toinen asia valikoida aloitus esim. nimimerkin perusteella ja tehdä johtopäätös otan osaa ja vitt---len. Olipa aihe kuinka asiallinen hyvänsä tai kauneutta sivuava, niin aloitus on ...persee..tä. Näkeehän se näistä peukuttajista, niissä tyhmyys tiivistyy.

Siksi perään kysymällä miksi otat kantaa, mikä kiinnostaa jos vaikka aloitus olisi persee...tä.

Itse ohitan sellaisen joka ei herätä minussa kiinnostusta.

mutta en juurikaan valitse sitä, mihin otan. Olen tasaisen ja vaihtelevan kiinnostunut milloin mistäkin.
        Tämä on yleispalsta määrätylle ikäryhmälle.

Mikäli viestiin on vastattu, niin silloinhan vastaajaa on asia kiinnostanut sen verran, että vastasi?

• bessie* kirjoitti:

mutta en juurikaan valitse sitä, mihin otan. Olen tasaisen ja vaihtelevan kiinnostunut milloin mistäkin.
        Tämä on yleispalsta määrätylle ikäryhmälle.

Mikäli viestiin on vastattu, niin silloinhan vastaajaa on asia kiinnostanut sen verran, että vastasi?

Ei välttämättä aihe kiinnosta. Heitä kiinnostaa aloittaja ja piikittely olipa kyse mistä hyvänsä.

• Geeni Perimä

Monesta syystä ja on hyvin vaikea sanoa, mikä on se sormieni liikkeelle paneva voima. Kiinnostaa lukea keskustelupalstoja ja luenkin monia. Harvoin osallistun keskusteluun.

Ei niinkään aloituksesi, vaan bessie*n kommentti, jonka koin ylimieliseksi, sain minut ottamaan kantaa. Vedän tästä pikaisen johtopäätöksen, että melkeinpä luulen, että ylimielisyys ärsyttää eniten sormiani.

• Toisten ihmisten ylimielisyys ruokkii tällaistakin roskaa.
        Alistumisen tunne on inhoittavaa, varsinkin kun tuntee sen aiheelliseksi.
        Tässä en tarkoita sinua, enkä muitakaan nimimerkkejä, yleistä asennoitumista vain.

Minkä tahansa nenännostattajan aloitus saa tylsää jankkausta aikaiseksi.
        H.

• Geeni Perimä
        hunksz kirjoitti:

Toisten ihmisten ylimielisyys ruokkii tällaistakin roskaa.
        Alistumisen tunne on inhoittavaa, varsinkin kun tuntee sen aiheelliseksi.
        Tässä en tarkoita sinua, enkä muitakaan nimimerkkejä, yleistä asennoitumista vain.

Minkä tahansa nenännostattajan aloitus saa tylsää jankkausta aikaiseksi.
        H.

Välinpitämättömyys on kova ase. Se toimii valittettavan usein itseään vastaan ja jokainen, joka sanoo, ettei "mua kiinnosta tippaakaan" ampuu itseään jalkaan.

• Geeni Perimä kirjoitti:

Välinpitämättömyys on kova ase. Se toimii valittettavan usein itseään vastaan ja jokainen, joka sanoo, ettei "mua kiinnosta tippaakaan" ampuu itseään jalkaan.

Minuakin haukutaan siitä että tungen nokkani joka paikkaan.
        H.

• bessie*

itseäni lainkaan ylimielisenä ihmisenä.
        Siedän melko hyvin erilaisia ihmisiä, enkä katso olevani mitenkään kenenkään yläpuolella. Julkisille ja yleisille paikoille menen koputtamatta, valitsen sen jonon, hyllyn, istuimen, tms., joka minulle tuntuu sillä hetkellä sopivan ja sillä selvä.
        EN kysele muilta saapuvilta, että mitäs sinä tänne änkesit, tai narise että nyt on liian täyttä, minä en tykkää. En ohjaile, en komentele, aniharvoin neuvonkaan pyytämättä.

• slaturi

selvinnyt, tarkoititko yleensä elämässä, mikä kiinnostaa, vai miksi otan kantaa johonkin tiettyyn aloitukseen?
      Minulle kun nuo kaksi asiaa ovat aivan eri juttuja. Olit jotenkin ne kietonut mielestäni aloituksessasi yhdeksi ja samaksi asiaksi.
      Itseäni kiinnostaa oma ihmisenä kehittymiseni sekä fyysisen, että psyykkisen hyvinvoinnin saavuttaminen ja ylläpito.
      kiinnostaa myös ihmisten käyttäytyminen ylipäätään. Esim. miksi niin monelle on paljon tärkeämpää: miltä joku näyttää tai kuulostaa, kuin mitä se on oikeasti.
      Lisäksi kiinnostaa urheilu (ei moottorilajit), terveelliset elämäntapaohjeet (itse en aina niitä muista noudattaa) ja niistä keskustelu, eri taiteenlajit, kodin sisustus, työelämän ryhmädynamiikka, kasvatustiede, matkustaminen jne.
      Mutta jos puhutaan esim. mummojen rantapojista tai onko äiti isä sukupuolivaihdoksen jälkeen, en näe mitään kiinnostusta aiheisiin, koska päällimäinen ajatukseni on, että jokainen tekee niin, kuin parhaaksi katsoo omassa elämässään. Eikä itselläni mielestäni ole siihen mitään sanomista, ei myöskään halua päspäröidä muiden menettelytapoja niinkin intiimeillä alueilla.
      Ja tällä palstalla useimmissa kirjoituksissa kiinnostaa se, mitä jätettiin kirjoittamatta, ts., mitä rivien välistä oli luettavissa.

Tällä palstalla en missään nimessä haluaisi puhua raha-asioistani en myöskään haluaisi riepotella muita henkilökohtaisia asioitani, kuten esim. menetyksiäni tai saavutuksiani.

• Suhteutetaanpas sitä vähän yhteiskuntaan jossa elät.
        Siitä et pääse ihan helposti irti, paitsi ajamalla Rallia huolimattomasti.
        Joku muukin autourheilumuoto sopii hyvin.

Vastauksesi osoittaa että tämäkin on sinua kiinnostanut, jopa niin paljon että jouduit ottamaan kantaa.
        Olet myös kiinnostunut yhteiskunnan jäsenistä, ihmisistä ympärilläsi.
        Mummot, rantapojat ja keinotekoiset kikkelit painavat myös mieltäsi ja sekin on hyvä, koska jälkeläisesi saattavat kiinnostua asiasta, nuo tulevat yhteiskunnan jäsenet.
        Eli, ne eivät ole yksityisasioita sinänsä, ne muokkaavat yhteiskunnan ajatusrakenteita.
        Sen yhteiskunnan jonka sinäkin aikanaan jätät taaksesi.
        Yhteiskunnan jäsenillä on ihan velvollisuus ottaa kantaa kaikkeen, koska muuten jää jäljelle vain urheilullinen ruumis, Pohjois-Korealla taitaa olla kohta ennätys, DDR kun on jo kadonnut.
        Näin minä luin riviesi välistä.
        H.

• Aloituksessa on kysymys kiinnostuksen kohteista, mutta etenkin sellaisista, jotka eivät joitakin palstan kirjoittajia lainkaan kiinnosta, mutta joktka tunkee mukaan innolla heittämään haisevia vastalauseita aloittajalle, olipa aihe mikä hyvänsä.

Toinen mitä ajoin takaa on aloitukset tai kommentit esim. "hae elämä" tai tai "onko netti elämääsi" jne.

Omia elämän kokemuksiahan me täällä kirjoitamme. Elämää sitä ihan oikeeta käsittelemme ilman, että täällä kommentointi pudottaisi meidät jotenkin elämän ulkopuolelle.

Meillähän jo uran taakse jättäneillä on aikaa ja halua sosiaalisesti laajaan seurusteluun, eikä se ainkaan minun varsinaista elämääni rajoita. Päinvastoin nautin kirjoittamisesta ja toivon sellaten jotka eivät voi sietää nimimerkkiäni menemään ohi ja siirtymäään seuraavaan aloitukseen.

Sinulla on paljon samoja mielenkiinnon aiheita kuin itselläni ; ) matkustus ja matkapäiväkirjan kirjoitus. yksi kivimmistä.

• enkeliduo

tekee miäli vastata.Emmää edes avaa kaikkii juttui.
      Otsikko ratkasee usseen taiks alotteen kirjottaja :)

Jos "lempinikki" kirjottaa vaiks kissankiveksist,ni luem mää ainaski sen,kjäh !

• Eka rehellinen. Otsikko tai aloittaja, näinhän se menee minullakin. Määrätyt nimimerkit jo kierrän joten niin toivon niidenkin tekevän, jotka saavat vatsahapponsa poreilemaan nikistäni ; )

Vahinkoja sattuu, joskus eksyn kusiaispesään koska nimimerkki on puskasta ja aloittaja saattaa olla just se joka saa näppylöitä kommentoinnistani.

Juttele vaan kissan kiveksistä en tule häiritsemään ; )

• Kolme päivää nyt kierrellyt näitä alotuksia ja aika vähän on kiinnostusta ollut mihinkään.
      Äsken kattelin rusakon päiväsijaa mutta ei nyt näkynyt siellä, yhdet jäljet vei pois. No kyllä palanee jossain vaiheesa kun on oleskellut tossa ikkunan alla jo useamman kuukauden.
      Monella ei taidakaan olla rusakkoa kodin vahtina :))
      Musiikki ketjuun olen välillä käynyt päivittämässä kuuntelemaani, huvikseni.
      Nyt alkaa olla vointikin jo sellainen että huomenna teen pitemmän lenkin.

Yleensä otan kantaa kun joku kolahtaa tavalla tai toisella. Joko tökkäsee johonkin ärsytys kohtaan, naurattaa tai muuten kiinnostaa, jos on olevinaan jotain sanottavaakin :))

• käy joka ilta ja yölläkin tarkastamassa, että kaikki on hyvin. Onneksi ruusupuskat on lumen peitossa, varmaan kokeilisi onko ne syötäviä.

Minua kiinnostaa elämä yleensä ja hyvin monet siihen liittyvät asiat ja aloitukset.
        Kaikkiin ei ehdi eikä jaksa ottaa osaa ja parempi niin, elämässä on muutakin kuin netti.

Nauraa kun saisi enemmän, mutta ne taitavat olla niiden vanhojen hyvien aikojen juttuja.
        Pitää naureskella sitten itsekseen, kyllähän sekin onnistuu. =)

• Anceli kirjoitti:

käy joka ilta ja yölläkin tarkastamassa, että kaikki on hyvin. Onneksi ruusupuskat on lumen peitossa, varmaan kokeilisi onko ne syötäviä.

Minua kiinnostaa elämä yleensä ja hyvin monet siihen liittyvät asiat ja aloitukset.
        Kaikkiin ei ehdi eikä jaksa ottaa osaa ja parempi niin, elämässä on muutakin kuin netti.

Nauraa kun saisi enemmän, mutta ne taitavat olla niiden vanhojen hyvien aikojen juttuja.
        Pitää naureskella sitten itsekseen, kyllähän sekin onnistuu. =)

Tällä oli ensin paikka tossa etupihalla sen katoskeinun takana. Menin ja säikytin raukan pois sieltä kun alkoi lunta sadella kun sinne tehtiin lumenajo paikka. Katsoi mua hyvin syyttävästi hypätessään kolostaan, iso ja mahtava muutenkin on.
        Nyt sitten viettää päivänsä olohuoneen ikkunan alla, sieltä sitten tekee retkiään ympäristöön.

Joo kyllä ne hauskat hetket joita oli joskus muinoin on historiaa, mutta etsitään sitten niitä naurun aiheita tuolta elämästä, kyllä niitä sieltä joskus löytyy :)))

• meeriamanda

Jo heti ensteks´ syvä huokaus :) en hetkeäkään epäile etteikö se parivaljakko pupuset löydä taas kevään, lumenalta nousevia krookuksia, scilloja jne. Nyt on silloin tällöin näköhavaintoja, aamusta saattaavat käydä jälkensä jättämässä.
        Aiompa totisesti tehdä niille jäynät, ns. kanaverkosta kehikko kukkasten alkutaipaleelle...hyi mua, sen silti teen!!!
        Naapurissani oli usein koira pihassaan ja pupuset pysyivät kauempana, viime kevättalvella muuttivat pois ja taisipa viesti kulkeutua talttahampaille , mun surukseni.
        Hän ottaa nyt kuitenkin silleen letkeästi sen liikkumisen lisäämisen :D

• meeriamanda kirjoitti:

Jo heti ensteks´ syvä huokaus :) en hetkeäkään epäile etteikö se parivaljakko pupuset löydä taas kevään, lumenalta nousevia krookuksia, scilloja jne. Nyt on silloin tällöin näköhavaintoja, aamusta saattaavat käydä jälkensä jättämässä.
        Aiompa totisesti tehdä niille jäynät, ns. kanaverkosta kehikko kukkasten alkutaipaleelle...hyi mua, sen silti teen!!!
        Naapurissani oli usein koira pihassaan ja pupuset pysyivät kauempana, viime kevättalvella muuttivat pois ja taisipa viesti kulkeutua talttahampaille , mun surukseni.
        Hän ottaa nyt kuitenkin silleen letkeästi sen liikkumisen lisäämisen :D

No joo, en kyllä miekään tykkäis jos ne mun kasvimailleni tulee.
        Tai edes tän vuokranantajan kasvien kimppuun.
        Eikö niille tehois sitten joku pärisevä ja mölisevä juttu. Myyrillehän on niitä ja kuulemma auttaa ainakin jotkut niin sanoo. Eiks pupusille vois kehittää omaa tähän maan päälle. Tällä ainakin on niin herkät korvat että heti kun joku menee tietä pitkin niin on tarkkana.

• meeriamanda
        tulisilla kirjoitti:

No joo, en kyllä miekään tykkäis jos ne mun kasvimailleni tulee.
        Tai edes tän vuokranantajan kasvien kimppuun.
        Eikö niille tehois sitten joku pärisevä ja mölisevä juttu. Myyrillehän on niitä ja kuulemma auttaa ainakin jotkut niin sanoo. Eiks pupusille vois kehittää omaa tähän maan päälle. Tällä ainakin on niin herkät korvat että heti kun joku menee tietä pitkin niin on tarkkana.

Kyllä siinä jokunen kyynel herahti kun näki kotiin tultuaan miten tasainen rivi oli naposteltu ´parempiin suihin´.
        Kuin puutarhasaksilla leikattu koko penkki, eihän niistä enää kukkivia tullut...huoks.
        Sitä ennen vuosia oli tappeluxia liljakukkojen kanssa, ei mitkään lempeät aineet kuten tolusumutusliuokset auttaneet, mullat vaihtoon ja ala uuestaan :))
        Kuten huomaat , soon vallan kauhiaa tämä ´puutarhanhoito´:DD Kaikki mun kolme penkkiäni oikuttelee vuorotellen "jupisee itsekseen vahtivansa kaikkea mikä liikkuu" hi..hi!

• meeriamanda kirjoitti:

Kyllä siinä jokunen kyynel herahti kun näki kotiin tultuaan miten tasainen rivi oli naposteltu ´parempiin suihin´.
        Kuin puutarhasaksilla leikattu koko penkki, eihän niistä enää kukkivia tullut...huoks.
        Sitä ennen vuosia oli tappeluxia liljakukkojen kanssa, ei mitkään lempeät aineet kuten tolusumutusliuokset auttaneet, mullat vaihtoon ja ala uuestaan :))
        Kuten huomaat , soon vallan kauhiaa tämä ´puutarhanhoito´:DD Kaikki mun kolme penkkiäni oikuttelee vuorotellen "jupisee itsekseen vahtivansa kaikkea mikä liikkuu" hi..hi!

Niin me ollaan erilaisia, mun mielestä naapurin tuulikellon helähdykset iltavuorossa on kun kotiin kutsuja, eikä häiriötekijöitä.
        Eihän sun auta sitten muu kun tehdä peti penkkien luo ja sellaiset naruansat varpaisiin jotta kun pupunen saapuu hennoin hyppelyin heräät siihen narun nykäykseen :))

Kerran muuten lapin reissulla neljä henkeä teltassa kuunteli ulkoa kuuluvaa meteliä ja eväksien rapinaa peläten. Siellä oli karhuvaara (karhu vaara:))) eli varoitettu oli meitä metsissä liikkuvista karhuista.
        No ilman muuta kun töminää tuli teltan luo niin kaikki pelättiin karhun tulleen.
        No toinen pojista sitten rohkaisi mielensä ja avasi hiljaa vetoketjun (teltan vetoetjun)) Ja kuinka ollakaan kohta rämähti niin suureen nauruun että tämä pelottava olento hyppeli kovaa vauhtia karkuun.
        Sellaisia ne pupuset teettää joskus.

• k/k
        meeriamanda kirjoitti:

Ensinäkin hanki itsellesi pitkäleukaiset pihritjonka leuat on latat, joka aamu keväällä kun liljat on aluillaan tarkastat ne lehtien alapinnat.
        Siellä siellä se väinö on parhaimpina aamuina nitistin 10 kpl kukkoja niillä lattaleukaisilla pihdeillä voi puristaa niin että lehtikin jää väliin,ei vahinkoitu.
        Parin viikon vainomisen jälkeen loppui kukkoilu liljoissa,ei tulleet kokoi loppu kesänä enää.

• Oletko ollut sairaana vai leikkauksessa? Odotan lääkärini soittoa maanantaina polveni vuoksi. Siinä on kierukan repeämä. Olen alkanut treenaamaan, mutta taitaa olla pakko lopettaa, kipu on palannut. Ostin tänään tukisiteen. Todennäköisesti on edessä tähystysleikkaus. Mutta katsotaan.

Puput ovat mökilläni tuiki päivittäiset vieraat. En tosin ole nyt talvi aikaan mökillä viihtynyt. Lumityöt ovat liian raskaita näillä kymmenillä. Mutta kesällä sitten salaatiipellon ympärille on tehtävä verkkoaita.

• korpikirjailija kirjoitti:

Oletko ollut sairaana vai leikkauksessa? Odotan lääkärini soittoa maanantaina polveni vuoksi. Siinä on kierukan repeämä. Olen alkanut treenaamaan, mutta taitaa olla pakko lopettaa, kipu on palannut. Ostin tänään tukisiteen. Todennäköisesti on edessä tähystysleikkaus. Mutta katsotaan.

Puput ovat mökilläni tuiki päivittäiset vieraat. En tosin ole nyt talvi aikaan mökillä viihtynyt. Lumityöt ovat liian raskaita näillä kymmenillä. Mutta kesällä sitten salaatiipellon ympärille on tehtävä verkkoaita.

Kuumeessa ja mahataudissa olen ollut.
        Nyt kun kerrankin oli kauniita ilmoja täälläkin päin niin ei ulos voinut oikein mennä.
        Ikkunasta sitten peiton alta katselin ulos ja kävin koneella välillä ihmettelemässä.
        Mutta huomenna saa vaikka sataa puukkoja tai mitä vaan niin pitemmälle lenkille lähden.

• hvannadalshnukur

aloitukset.
      Selviin riita asioihin en koske.
      En jaksa, ei kiinnosta.
      Eläkkeet, vanhainhoito, syyllistämiset, on paljon mikä ei minua kiinnosta.
      Toisaalta en tyrkytä tänne omia jumprahuitijuttujani, sillä tiedän että n.10% ikäluokastani on niistä kiinnostunut.
      Siis ei mitään järkeä siinäkään :D.
      Jostain joskus, innostunkin.Jopa

• pitää pestä hellästi.
        Olet varmaan huomannut että Joulusta on jo kulunut aikaa?
        :)
        H.

• Olisi kai siirryttävä tuonne teema sivuille kun kirjoittaa vaikkapa harrastuksista sillä täällä ne voidaan kokea keikoiluksi. No, katsotaan.

• Ex.Nikki

Olisi kai siirryttävä tuonne teema sivuille kun kirjoittaa vaikkapa harrastuksista sillä täällä ne voidaan kokea keikoiluksi. No, katsotaan.

Tsot...tsot... keekoiluksi...se on niin hauska sana ja se on Tamperelaasta, nääs :DD
        Luin sen pikkukirjasen, Pipa päässä, rotvvallin reunalla tj. enkä varmaan kaikkia sanoja tajunnut oikein, hymyilytti kuites.

Soon merkillistä kuinka erilaisia tälläikäpalstalla olemme, jos vähänkin kertoa haluaisi iloisia asioita sinut välittömästi lytätään, joko olet omituinen tai porvari, pitkä litania kurjuudesta jne...

Palsta on täynnä tyytymättömiä ihmisiä, nuo muutamat jotka yrittävät hauskuutta tänne tuoda on jo moneen kertaan suorastaan käsketty poistumaan! Älkää vain poistuko, ohittakaa kepeästi.

Pitäisi vain ajatella kuin eräs vaimo, " Silloin se on parasta ollut, kun se tuskaa on ollut" juoppolallin, hakkajamiehensä arkun äärellä. Sieläkin oli rakkautta, se ei vain esille ehtinyt putkahtaa 30v avioliitossa. :/

• Keekoilematon
        Ex.Nikki kirjoitti:

Tsot...tsot... keekoiluksi...se on niin hauska sana ja se on Tamperelaasta, nääs :DD
        Luin sen pikkukirjasen, Pipa päässä, rotvvallin reunalla tj. enkä varmaan kaikkia sanoja tajunnut oikein, hymyilytti kuites.

Soon merkillistä kuinka erilaisia tälläikäpalstalla olemme, jos vähänkin kertoa haluaisi iloisia asioita sinut välittömästi lytätään, joko olet omituinen tai porvari, pitkä litania kurjuudesta jne...

Palsta on täynnä tyytymättömiä ihmisiä, nuo muutamat jotka yrittävät hauskuutta tänne tuoda on jo moneen kertaan suorastaan käsketty poistumaan! Älkää vain poistuko, ohittakaa kepeästi.

Pitäisi vain ajatella kuin eräs vaimo, " Silloin se on parasta ollut, kun se tuskaa on ollut" juoppolallin, hakkajamiehensä arkun äärellä. Sieläkin oli rakkautta, se ei vain esille ehtinyt putkahtaa 30v avioliitossa. :/

painavasti! Hakatun on turha kuvitella että rakkauvesta on kyse. Pieksää kun ei muuhun kykene...nääs mieli on tylppä ja sielu tyhjä.

Äkkiä karkuun. Sekä täällä että oikeassa elämässä.

• Ex.Nikki kirjoitti:

Olisitpä nähnyt minut äsken kylpyhuoneessa, olin asettelemassa yksittäisiä pieniä tekoripsiä luomeeni. Ei onnistunut, ne olivat niin pieniä, että ilman laseja en nähnyt ja lasijen kanssa ei voinut niitä paikoilleen pistää. Pitää ensi kerralla kokeilla piilolinssien kanssa. No, sitä joskus sortuu tälläisiin naisellisiin kouhotuksiin.
        Ollaan näet lähössä ulos ja ajattelin näyttää somalta ; )

Tuli mieleen tuosta aviopari tarinasta eräs vanha muisto. Työkaverini jätti miehensä ja perheensä ja lähti toisen miehen mukaan, kun kysyin miksi hän vastasi huokaillen. Hän on niin kaunis mies.

• Ex.Nikki

Olisitpä nähnyt minut äsken kylpyhuoneessa, olin asettelemassa yksittäisiä pieniä tekoripsiä luomeeni. Ei onnistunut, ne olivat niin pieniä, että ilman laseja en nähnyt ja lasijen kanssa ei voinut niitä paikoilleen pistää. Pitää ensi kerralla kokeilla piilolinssien kanssa. No, sitä joskus sortuu tälläisiin naisellisiin kouhotuksiin.
        Ollaan näet lähössä ulos ja ajattelin näyttää somalta ; )

Tuli mieleen tuosta aviopari tarinasta eräs vanha muisto. Työkaverini jätti miehensä ja perheensä ja lähti toisen miehen mukaan, kun kysyin miksi hän vastasi huokaillen. Hän on niin kaunis mies.

jopa onnistuu ...kertoo kokemusta on :)) Miksei saisi nainen hieman korostella apukeinoin kauneuttaan?
        Kun menimme miehen veljen 50v juhliin päätin että sehän passaa ja mun lukujärjestyksessä sopii nyt.. et ole hyvä itsellesi :)))

Menin tuonne kosmetologikouluun ja sain aivan upean meikkauksen, siitä vaan toiseen huoneeseen ja seuraavaksi hiukset! Ikinä osaisi itse sillain meikkailla, varjostella jne....
        Tieten olin pukeutunut niin ettei vahingossakaan mikään laitettu pikkusuihkun ja vaatteiden vaihdon mukaan tärvelly! Ja sitten juhlapukimet ylle!

Oli käyttämätöntä joululahjaani vielä niin paljon jäljellä et voin kerran ainakin mennä kasvohoitoon.Minoon aika nuuka joten tuollaiset lahjat sopii, ja nautin jokahetkestä.
        Solariumia ...älä me, käytä vaikka itse ruskettavia tj, mul on pelko niitä kohtaan! Ja ihan aikuisten oikeesti, lopeta välittömästi! Kun yhestä selvisit...älä ihminen hyvä hanki mitään säteillä!?

• ei, käsitit väärin--
        Keekoilematon kirjoitti:

painavasti! Hakatun on turha kuvitella että rakkauvesta on kyse. Pieksää kun ei muuhun kykene...nääs mieli on tylppä ja sielu tyhjä.

Äkkiä karkuun. Sekä täällä että oikeassa elämässä.

sehän oli ironiaa se kertomus siitä 30v avioliitosta, luulikko nää et sitä ihailin? Helekatin kuuseen tuollaiset äijänrutaleet, ja minuahan ei mätkisi.
        Kaikilla ei ole voimakasta luontoa ja nämä pieksijäthän hakeekin akoikseen sellaisia nyhveröitä joita saavat alistaa ja mätkiä, tämän tiämmä! Voi kun voisin antaa ees pikkusen häjyyttä näille lampaille!

Jos alkaapi korkeilla kirjaimilla mulle ukko puhumaan saa olla varma et se loppuu lyhyeen. Sitä kun voi männä sinne omaan huusholliinsa huutamaan, tilaan kyl taxin! Viina on viisasten juomaa ja minen kuuntele, en, sitä laijja sain lapsuudessa tarpeekseni.

Soon sellaasta kun ei oo hellaa ja uunikin on rikki!

• Ex.Nikki kirjoitti:

jopa onnistuu ...kertoo kokemusta on :)) Miksei saisi nainen hieman korostella apukeinoin kauneuttaan?
        Kun menimme miehen veljen 50v juhliin päätin että sehän passaa ja mun lukujärjestyksessä sopii nyt.. et ole hyvä itsellesi :)))

Menin tuonne kosmetologikouluun ja sain aivan upean meikkauksen, siitä vaan toiseen huoneeseen ja seuraavaksi hiukset! Ikinä osaisi itse sillain meikkailla, varjostella jne....
        Tieten olin pukeutunut niin ettei vahingossakaan mikään laitettu pikkusuihkun ja vaatteiden vaihdon mukaan tärvelly! Ja sitten juhlapukimet ylle!

Oli käyttämätöntä joululahjaani vielä niin paljon jäljellä et voin kerran ainakin mennä kasvohoitoon.Minoon aika nuuka joten tuollaiset lahjat sopii, ja nautin jokahetkestä.
        Solariumia ...älä me, käytä vaikka itse ruskettavia tj, mul on pelko niitä kohtaan! Ja ihan aikuisten oikeesti, lopeta välittömästi! Kun yhestä selvisit...älä ihminen hyvä hanki mitään säteillä!?

On minulla sellainen peili joka suurentaa, mutta pitänee etsiä ensi pinsetit jostain laatikoiden pohjalta. En aijo vielä luovuttaa vaan kokeilen miltä pidennykset näyttää.

En käytä juurikaan meikkiä, mutta joskus on kiva keekoilla ; ) Saan tekokynnet ennen Hollannin matkaa, ystävättäreni on aikonut hommata niiden laittajan toimistolleen, joten minäkin kynsien napertelia saan kerrankin komiat korpin kynnet. Jospa tuo kynsien napertelu sitten laantuisi. Nyt tähän pitää laittaa tiedote, ennen kuin tulee asiantuntija lausuntoja, että olen naperrellut kynsiä siitä asti kun ne minulle kasvoivat. Enkä niitä ihan tyveen syö ; )

Kasvohoidossa en ole kuin kerran käynyt, mutta jalkahoidossa sitäkin useammin. Hiuksiin laiton perjantaina värihuuhtelun, mutta jotain haluaisin tehdä niillekin. Minulla on lähes vyötärölle ulottuvat hiukset, pitäisi leikkuuttaa hieman ja tehdä jonkin sortin tyvikohotus koska ne pakkaa makaamaan päätä myöten. Tupeerauskaan ei jaksa enää pitää niitä koholla. Minkäläiset hiukset sinulla on ja kuinka hoidat niitä?

Solarium, tiedät riskin ottoa. Puolustelen, kuten tavallisesti jokainen joka ottaa riskejä, että ihoni tarvitsee D vitamiinia vaikka syönkin säällöllisesti sitä tabletteina. Talven tuulet ja viimat tekevät ihoni punaiseksi ja läikikkääksi, mutta kun sitä suojaa rusketus ja rasvainen voide se pysyy tasaisena kauniina ja terveenä.

Olenhan estrogeenihormoonien vastustaja ja niiden aiheiuttaman syöpäriskin saarnaaja. Ja saan aina selityksiä, että juuri hänelle jolle puhun ne käyvät erittäin hyvin jne. No tällaisiä olemme me maan matoset. Minä, minun, minulle ; )

Kahden viikon päästä tulee vuosi täyteen hoitojen loppumisesta. Tunnen itseni energiseksi ja terveeksi. Vielä kun tuo oikea polvi saadaan kuntoon niin mikäpä tässä on kesää kohti tallustella.

• stiiknafuulia-----

ihmeestä minä tiedän mikä teitä kiinnostaa. Monikossa.
      Minua kiinnostaa kaikki, elämä.

Älykkäänä ja aikaaseuraavana osaan ottaa kantaa - kaikkeen.

• aloituksen tänään.
        Odotan terävää tai teräväkielistä komenttia siihen.
        H.

• stiiknafuulia.......
        hunksz kirjoitti:

aloituksen tänään.
        Odotan terävää tai teräväkielistä komenttia siihen.
        H.

on sielusta ja nielusta kiinni.
        Ei voi pakottaa, vaikka pakottaa.

Muuten, aika idioottimaista kysyä, mihin aloitukseen "me" otamme osaa.

• stiiknafuulia....... kirjoitti:

on sielusta ja nielusta kiinni.
        Ei voi pakottaa, vaikka pakottaa.

Muuten, aika idioottimaista kysyä, mihin aloitukseen "me" otamme osaa.

kysy tuollaista.
        Lähinnä pyrin pakottamaan teitä.
        Varsinkin älykyyttään mainostavia, vaikka en ominaisuutta edellytäkään.
        H.

• stiiknafuulia.......
        hunksz kirjoitti:

kysy tuollaista.
        Lähinnä pyrin pakottamaan teitä.
        Varsinkin älykyyttään mainostavia, vaikka en ominaisuutta edellytäkään.
        H.

onneksi on meitä, huomasitko pluraalin, todella älykkäitä, ei vain tekosellaisia. :)

• stiiknafuulia....... kirjoitti:

onneksi on meitä, huomasitko pluraalin, todella älykkäitä, ei vain tekosellaisia. :)

mutta kun meitä tekosellaiskin on kait yksi?
        H.

• monologiman
        hunksz kirjoitti:

mutta kun meitä tekosellaiskin on kait yksi?
        H.

aliarvioi ihmisten älykkyyttä, monologit, ylimielisyydellään

• ;))

käyn yleensä katsomassa, joko ovat muuttunut kädenväännösi ja ilkeilyksi, heh!

• Etkö lukenut ketjua läpi jos olisit niin olisit tullut toiseen johtopäätökseen ei täällä väännetä kättä täällä keskustellaan. heh

• ;))

Etkö lukenut ketjua läpi jos olisit niin olisit tullut toiseen johtopäätökseen ei täällä väännetä kättä täällä keskustellaan. heh

kerrankin, ihme kyllä.

• Ex.Nikki
        ;)) kirjoitti:

kerrankin, ihme kyllä.

Sekö sinua nyt ärsyttää? Ihanko kateellinen olet? Naureskele sinä itellesi, mokomakin älykääpiö.
        Kiva kun halusit jakaa mielipiteesi palstalla, antisi oli vain hyvin olematon!

Tämä palsta on rönsyillyt, ja palannut aloitukseen eli parhautta keskustelussa, eikö totta?
        Sinulla on angsti korppista kohtaan, ja siksi olet nälvimässä...mitä sinä tästä saat?

Aloita sinä omaketju ja vaikkapa siitä, kannattaako yhtä kanaa vähemmän pitää jos aikoo yksityisyrittäjäksi kanataloudessa?

( tää ei ole nyt 1947:lle , näin pääköille vain pientä leekeoppia taritan )

• ;))
        Ex.Nikki kirjoitti:

Sekö sinua nyt ärsyttää? Ihanko kateellinen olet? Naureskele sinä itellesi, mokomakin älykääpiö.
        Kiva kun halusit jakaa mielipiteesi palstalla, antisi oli vain hyvin olematon!

Tämä palsta on rönsyillyt, ja palannut aloitukseen eli parhautta keskustelussa, eikö totta?
        Sinulla on angsti korppista kohtaan, ja siksi olet nälvimässä...mitä sinä tästä saat?

Aloita sinä omaketju ja vaikkapa siitä, kannattaako yhtä kanaa vähemmän pitää jos aikoo yksityisyrittäjäksi kanataloudessa?

( tää ei ole nyt 1947:lle , näin pääköille vain pientä leekeoppia taritan )

itseäni sivistymättömämpien kanssa.

"Keskustelu" on asioista puhumista, ei nuolemista eikä myötäilyä, aina.

Son moro.

• hi...hih...hi
        ;)) kirjoitti:

itseäni sivistymättömämpien kanssa.

"Keskustelu" on asioista puhumista, ei nuolemista eikä myötäilyä, aina.

Son moro.

Kiva että ymmärsit (häipyä)

• ;))
        hi...hih...hi kirjoitti:

Kiva että ymmärsit (häipyä)

minä häipyisin, pysyn kuin paska rattaassa.
        Oloni on oikein kotoisa.

• Suppose

se aihe, vaan se tyyli. :)

Täällä voi kirjoittaa ihan mistä vaan ja saada kiinnostavia vastauksia jos esittää asiansa palstalle sopivalla tyylillä. Koska olemme toisillemme tuntemattomia ja näkymättömiä niin liene hyvä kirjoittaa joko pilke silmäkulmassa tai varovaisesti, jos haluaa toivomiaan kommentteja.

Luulisin.

• ??????????????

Saanko kysyä kauanko sinä olet palstaa lukenut, monenko vakinikin tiedostat? Miksi pitäisi olla kuin anteeksi kun olen olemassa, jos on retee niin reteenä saa kirjoitella. Pysyköön piilov'ttilijat pois siitä aloituksesta, me monetkin tunnemme toisemme ns. vuosien takaa nettituttavana, tapansa kirjoitella sopii meille, ohittakaa ellette pidä...mikä käskee vastaamaan? Oman mielipiteen kertominen ei oikeuta haukkumaan toista , hyvinkin ohitan useita ketjuja joille hymähdän jos sitäkään!

• Suppose
        ?????????????? kirjoitti:

Saanko kysyä kauanko sinä olet palstaa lukenut, monenko vakinikin tiedostat? Miksi pitäisi olla kuin anteeksi kun olen olemassa, jos on retee niin reteenä saa kirjoitella. Pysyköön piilov'ttilijat pois siitä aloituksesta, me monetkin tunnemme toisemme ns. vuosien takaa nettituttavana, tapansa kirjoitella sopii meille, ohittakaa ellette pidä...mikä käskee vastaamaan? Oman mielipiteen kertominen ei oikeuta haukkumaan toista , hyvinkin ohitan useita ketjuja joille hymähdän jos sitäkään!

tuotahan minä tarkoitin. Metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Mulla vanhana palstalaisena on pitkä pinna ja iän tuomaa viisautta. :)

• Ei lähre kyntöruunan ajatus lentoon ei ole siipiä selässä mutta joskus voi jotain pientä ajatuksen poikasta liikkua mielessä.
      Mielenkiinto kohristuu kaikkeen jota tehrään käsillä ja kun tapaan ittiäni älykkäämmän niin haluan oppia siltä jotain.
      Kantaa otan aina kun näen jonkun kärsivän vääryyttä ja monesti en malta olla puuttumatta kun joku alkaa jakku auki uhomaan.

• Voin yrittää tuntea itseni kunnon kansalaiseksi.

Nyt tiedän kuka on Martta Aitolahti!
      Katsoin juuri Korkojen Kera ohjelman.

Kyllä on upea tunne!

• Marttako se siellä oli, tämä kuuluisako, joka rahastaa elämäänsä kansalaisilla?

• moneymakesthewolrdgo

Marttako se siellä oli, tämä kuuluisako, joka rahastaa elämäänsä kansalaisilla?

joka pyytää, hullu on se, joka maksaa.

Minä en. :))

• Elintasopakolainen

Mikä ohjelma tekee kunnon kansalaisia?

• mitä välii..........

Höh sun kanssas Lasse....:) hän on Marttiina, senkin ´yritys ymmärtäjä´ :DD Oikeesti et ole paljosta jäänyt vaille, turhimoita, julkimoita.

Tuossa oikealla on Seiskan Nettisivut, joten on oma tyhmyys ellei katso mitä siellä kirjoitetaan.

Toivon etten ikinä tule niin vanhaksi etten tiedä mitä, missä ja milloin myös juorujen lukemisessa!?
        Suoli24 on myös julkkispalsta, et lisää löytyy päivitykseen puupäiseen tietoonsa! Yleissivistykseen sekin kuuluu! Ei vielä vanha,,,seuraan tiiviisti maailmanmenoa myös julkimoiden.

• mitä välii.......... kirjoitti:

Höh sun kanssas Lasse....:) hän on Marttiina, senkin ´yritys ymmärtäjä´ :DD Oikeesti et ole paljosta jäänyt vaille, turhimoita, julkimoita.

Tuossa oikealla on Seiskan Nettisivut, joten on oma tyhmyys ellei katso mitä siellä kirjoitetaan.

Toivon etten ikinä tule niin vanhaksi etten tiedä mitä, missä ja milloin myös juorujen lukemisessa!?
        Suoli24 on myös julkkispalsta, et lisää löytyy päivitykseen puupäiseen tietoonsa! Yleissivistykseen sekin kuuluu! Ei vielä vanha,,,seuraan tiiviisti maailmanmenoa myös julkimoiden.

Onko sinun mielestäsi ihminen tullut vanhaksi jos humpuuki ja pintaliito ei kiinnosta. Ei minun mielestäni.

Muistan kerran viiskytpalstalla, joku kommentoi viestiini, että hän kerkeää vielä oppia paljon uusia asioita sillä hän on nuorempi kuin minä ja siten kuolen ennemmin kuin hän.

No, vastasin, että ei ole meidän vallassa missä järjestyksessa täältä lähdetään.

En tiedä miten keskustelu jatkui, koska kun seuraavan kerran menin ketjua lukemaan se oli häipynyt.

• mitä välii.......... kirjoitti:

Toivon olevani sellainen.

Ensin täytyy korjata menneisyyden suurimmat virheet.
        7:n ollessa uusi ja kiiltävä tilasi vaimoni sitä pilkkahintaisen koejakson mutta uskomattomassa tyhmyydessämme leimasimme ko. lehden täysin turhaksi kuvakirjaksi ilman sisältöä.

Rajallisen kapasiteetin käyttö täytyy jäsentää uudelleen.
        Yritän vähentää kunnallispolitiikkaan ja paikallisen puolueosaston toimintaan käyttämääni aikaa.
        Siellähän valmistellaan ja päätetään vain kotikaupunkini ja minun asioistani!

Urheiluseuran toiminnan voisin jättää.

Taloyhtiöiden hallitusten jäsenyyden olen ottanut sairaan kiinnostuneesti.
        Osallistunut toiminnan suunnitteluun ja valmisteluun sekä tietenkin kokouksiin ja työryhmiin.
        Mitäpä niistä! Kysehän on vain taloyhtiöiden toiminnasta, talojen kunnosta, budjeteista ja kunnosspitoaikatauluista.

Euron kriisi ja kriisimaiden politiikka sekä päätökset. Mitäpä niistä!
        Pohjois-Afrikka ja Lähi-Itä ovat vielä kauempana. Antaa vaan olla.

Jenkkien pressan ja Fedin pomon puheet ja lausunnot voisin ohittaa koska enhän voi niihin vaikuttaa.
        Vaikka ne vaikuttavatkin, enemmän tai vähemmän minuun.

Pörssin seurannan voisin unohtaa kokonaan. Nyt alkavat viime vuoden tilinpäätösten julkistamiset ja ehdotukset yhtiökokouksille osinkojen jaoksi.
        Kysehän on vain menneestä vuodesta.

Lähestyvät eduskuntavaalit, puolueiden edustajien temppuilu ja enemmän tai vähemmän härski valehtelu.
        Turhaa niihin on hukata rajallista hermoenergiaa.

Suurinta turhuutta ovat mm. juuri äsken uhraamani aika SM-hiihtojen seuraamiseen.
        Turhaan seuraan lentoyhtiöiden tarjouksia, hotellihintoja, loma-asuntomme vesivahingon hoitamista täältä käsin.
        Tuo kaikkihan on pelkkää rahaa vaikka se onkin rajallinen resurssi.

Joten, kyllä seiskan arvokkaaseen antiin perehtymiseen minultakin aikaa ja energia riittää kun asetan arvot kohdalleen.

Olen Sinulle kiitollinen koska olet avannut silmäni elämän tärkeille asioille!

Eli vastaisuudessa energia Saulin ja Aatamin romanssin seurantaan, Eija-Riitan ja Atte Korholan eron hämmästelyyn, seefituomareiden palkkoihin jne.
        Omaa häntääni nostaakseni voin rehellisesti kehua tienneeni jo kukausia sitten nimeltä Johanna Tukiaisen vaikka hänen ansionsa olivatkin jääneet hämärän peittoon.
        Vaimo valisti minua sanoen Tuksun olleen Ilen tekstarikaveri.
        Ei tässä täysin pussi päässä ole eletty.

Hukka-aika jatkuu.
        Menen katsomaan taitoluistelua. Anteeksi!

• Putkivalo

sydäntäni lähellä on näsäily, ja shokeeraaminen jollain tasolla. Olen sentään yrittänyt päästää eroon neuvomisesta, mutta sitkeällä sekin istuu :))

Noin muuten kiinnostaa ihmiset, en niinkään psykologia, enemmänkin ihmisten kokemukset.

Mulla tosin sanelee oma biorytmi vissiin enemmän kuin itse aihe. On hetkiä kun tuntuu ettei mikään aihe innosta, ja hetkiä kun tuntuu että saan pidätellä itteäni etten joka aiheeseen käy vastaamassa.

• Urpu on aikasti miehinen.
        Urpoilen tässä, tärkeiden aloituksien vuoksi.
        H.

• Tulin juuri ruoka ostoksilta Tein reissun autolla sillä märkä lumisade ei innostanut kävelemään.

Voi, että minua kiinnosti kun tunsin tuijottavat katseet selässäni, käännyin, tuijottajat olivat mieheni eksä ja hänen uusi kumppaninsa.

Miten me valitsemmekaan kumppaneita. No, minulla ja mieheni eksällä ei näytä olevan lainkaan samanlainen maku ; )

Näsäily on kivaa jos sille päälle satun ja satunhan toki, tuon tuosta.

Aloituksissa joissa itketään surkeaa kohtaloa on paljon neuvonantajia ja pään silittäjiä. Sinne sekaan jos menen ja sanon vaikkapa että "ota itseäsi niskasta kiinni ja tee asialle jotain" jo vain tulee tykkitulta joka puolelta, että kehtaat tulla neuvomaan, empaatio kyvytön, kylmä ja ties mikä.

Entä jos kirjoitan "tyhmä" niin jo tulee "millä oikeudella". Tänään sain mm. idiootti nimityksen vaan haitanneeko tuo kettään.

No se siitä.

• `,.lk,mj
        korppis kirjoitti:

Tulin juuri ruoka ostoksilta Tein reissun autolla sillä märkä lumisade ei innostanut kävelemään.

Voi, että minua kiinnosti kun tunsin tuijottavat katseet selässäni, käännyin, tuijottajat olivat mieheni eksä ja hänen uusi kumppaninsa.

Miten me valitsemmekaan kumppaneita. No, minulla ja mieheni eksällä ei näytä olevan lainkaan samanlainen maku ; )

Aloituksissa joissa itketään surkeaa kohtaloa on paljon neuvonantajia ja pään silittäjiä. Sinne sekaan jos menen ja sanon vaikkapa että "ota itseäsi niskasta kiinni ja tee asialle jotain" jo vain tulee tykkitulta joka puolelta, että kehtaat tulla neuvomaan, empaatio kyvytön, kylmä ja ties mikä.

Entä jos kirjoitan "tyhmä" niin jo tulee "millä oikeudella". Tänään sain mm. idiootti nimityksen vaan haitanneeko tuo kettään.

No se siitä.

sinä olet idiootiksi ja tyhmäksi nimennyt? Pysytkö laskuissa?

• `,.lk,mj kirjoitti:

sinä olet idiootiksi ja tyhmäksi nimennyt? Pysytkö laskuissa?

Aina kun saan tällaisen viestin pyydän lähettäjän liittämään todistusaineistoa, mutta eipä ole tullut ja jutut ovat käräjille menoa odotellessa rauenneet.

• Biopiikki

Allekirjoitan tuo biorytmin huippuvaiheen aiheuttaman hanakkuuden olla suuna päänä jokapaikassa.

Tänään on rytmi pakottanut istumaan koneella jo monta tuntia, hyvä että ehdin käydä nakkaamassa pyykit koneeseen!

• Kierrätystä
        korppis kirjoitti:

Tulin juuri ruoka ostoksilta Tein reissun autolla sillä märkä lumisade ei innostanut kävelemään.

No se siitä.

se samanlainen maku saanut teidät molemmat valitsemaan saman miehen? :) Sen Peterin. Hän ekaksi ja sinä sisäänajettuna? ;)

• Kierrätystä kirjoitti:

se samanlainen maku saanut teidät molemmat valitsemaan saman miehen? :) Sen Peterin. Hän ekaksi ja sinä sisäänajettuna? ;)

Aikoinaan nuorta tyttöä kiehtoi pitkä komea ulkomaalainen, joka vei hänet Bemarilla pois korvesta ulkomaille. Ja mitä tulee sisään ajoon sen oli tehnyt jo ensimmäinen vaimo. Eksänsä on 15-vuotta minua nuorempi ja uusi kumppaninsa pieni ja kalju ohimoilta harmaa ; ). sellainen minua napaan kun olen polvillani.

• Putkivalo
        hunksz kirjoitti:

Urpu on aikasti miehinen.
        Urpoilen tässä, tärkeiden aloituksien vuoksi.
        H.

taas kirjoittaa kovin tyttömäisesti, rivien väliin piilottaen ;)))

• Putkivalo
        korppis kirjoitti:

No se siitä.

että jos mulle kirjoittaa että ota itteäs niskasta kiinni, niin aika hyvin nousee niskavillat ;) Mutta prosessi käynnistyy kuitenkin, ja saatan ruveta ajattelemaan että toinen oli sittenkin oikeassa. Pahinta neuvonannossa on just se, että välttämättä ei ole vielä siinä tilassa että voi ottaa vastaan neuvoja vaikka rutiseekin.

Omalta osaltani paras apu on aina melkein ollut se potku persuksiin. Tosin musta tuntuu että mun peba on aika kestävää laatua, arvostan suorasukaisuutta senkin uhalla että ensin suutun. Tai suututan.

• Putkivalo
        Biopiikki kirjoitti:

Allekirjoitan tuo biorytmin huippuvaiheen aiheuttaman hanakkuuden olla suuna päänä jokapaikassa.

Tänään on rytmi pakottanut istumaan koneella jo monta tuntia, hyvä että ehdin käydä nakkaamassa pyykit koneeseen!

rytmit menee rinnakkain sitten :))

• Putkivalo kirjoitti:

että jos mulle kirjoittaa että ota itteäs niskasta kiinni, niin aika hyvin nousee niskavillat ;) Mutta prosessi käynnistyy kuitenkin, ja saatan ruveta ajattelemaan että toinen oli sittenkin oikeassa. Pahinta neuvonannossa on just se, että välttämättä ei ole vielä siinä tilassa että voi ottaa vastaan neuvoja vaikka rutiseekin.

Omalta osaltani paras apu on aina melkein ollut se potku persuksiin. Tosin musta tuntuu että mun peba on aika kestävää laatua, arvostan suorasukaisuutta senkin uhalla että ensin suutun. Tai suututan.

En ole ikinä voinut sietää itkijänaisia/miehiä.

Kerran ajauduin suhteeseen ukkomiehen kanssa, jonka elämä "muka" oli helvettiä. Kuvittelin olevani Heta voima nainen, joka tuo hänen itkun tuheroiseen elämäänsä tasapainon. Ja paskat.

Enkä ole ikinä itkenyt surkeuttani jos joku on mennyt pieleen. Pohjalta on vain yksi tie ja se vie ylöspäin. Eikä kukaan auta jos tuska on korvien välissä, jokaisen on itse tehtävä päätökset ja tyydyttävä niihin. On tehtävä valintoja ja luotettava että valinta oikea.

• missä luuraa meirikki? Kävin galleriassasi, olet poistanut nimimerkkisi.

Viime helmikuussa kävimme meirikki, demender ja minä pienen keskustelun vanhuuden oireista ja muistijutskoista ja kehon kompelyyden lisääntymisestä sekä glucosamin vaikutuksesta nivelten toimintaa.

Käytän nyt säännöllisesti glucosamia ja apu on löytynyt.

Oletko vaihtanut nikkiä meirikki huhuu....

• IIIIIIIIIIIIIIIIIIII

HANKI ELÄMÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Varma tieto

Samalla sulki nikkinsä.

• IIIIIIIIIIIIIIIIIIII kirjoitti:

HANKI ELÄMÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yksi opetus...en koskaan lähde kalaan ilman, että en varmistaisi onko veneen alapohjan korkki kiinni.

Jos olisit ollut järkevä olisit ollut vaiti.

• poistettu nicci

Moi, olen olemassa, ja todella poistin niccini, oli kuin sinullakin kohdallasi....hyvää päivää jos kirjoitin, oli jo kolmas viesti, mee helv...päivinesi, jne.

Nyt nämä ´uudet tulokkaat´ saavat samanlaista palautetta, onneksi heitä on useita ja eivät välitä nyrpistelijöistä.

Ilmoittelen tuonne Minä sivullesi tarkemmin, katson sen olevan niin järkevintä. Varjelen uutta nicciäni huolella :))

• poistettu nicci kirjoitti:

Moi, olen olemassa, ja todella poistin niccini, oli kuin sinullakin kohdallasi....hyvää päivää jos kirjoitin, oli jo kolmas viesti, mee helv...päivinesi, jne.

Nyt nämä ´uudet tulokkaat´ saavat samanlaista palautetta, onneksi heitä on useita ja eivät välitä nyrpistelijöistä.

Ilmoittelen tuonne Minä sivullesi tarkemmin, katson sen olevan niin järkevintä. Varjelen uutta nicciäni huolella :))

Kiitos kuittauksesta.

Olen hyvin varovainen sillä saan paljon viestejä privaattiosastolle. En luota ennen kuin korkki on kiinni veneen pohjassa ja haluan myös, että ne jotka veneeseeni astuvat luottavat minuun ja ymmärtävät, että luottamukseni pitää.

Yotä ; )

• naurettavaa,,,,,,,,,
        Varma tieto kirjoitti:

Samalla sulki nikkinsä.

Tuskin kuitenkaan ystäväsi? Joten varmuudet sikseen.

• vän,

Talous-politiikka, myös yksityinen voisi olla--tai mikä tahansa, missä voin olla "ystävä" kaikille.

• Ennen kuin heittäydyn vällyjen alle teen yhteen vedon. Tilastot, joita suomi24 tekee lienevät oikeita tai sittein eivät. Tilastoidut aloitusten lukijamäärät, kommenttien määrät ja peukutukset näyttävät onko aihe ollut mielenkiintoinen. Keskusteluryhmien aktiivisuuden ja aloituksen määrän näemme aina kun kirjaudumme suomi 24 keskusteluihin. Plus kuuskyt on aktiivisin...nostetaan malja...huraa... olemme osallistuvia elämässä mukana olevia upeita ihmisiä, kiitos kamut....yötä.

• Ex-Nikki

Neljä kohtaa oli ilmoitettu kohtaan asiattomat viestit! Teille jotka tätä harjoitatte, siihen pitää myös kirjoittaa jotakin, ei riitä että painaa vaan kohdetta!
        On uskomatonta kateutta ja pahansuopaisuutta korppista kohtaan - mitä saatte tälläisestä, seläntakana puukottamisesta? Poistin ne kaikki, eli alkakaa uudestaan , minullakin on aikaa seurata :DDD

• Ex-Nikki kirjoitti:

Neljä kohtaa oli ilmoitettu kohtaan asiattomat viestit! Teille jotka tätä harjoitatte, siihen pitää myös kirjoittaa jotakin, ei riitä että painaa vaan kohdetta!
        On uskomatonta kateutta ja pahansuopaisuutta korppista kohtaan - mitä saatte tälläisestä, seläntakana puukottamisesta? Poistin ne kaikki, eli alkakaa uudestaan , minullakin on aikaa seurata :DDD

Myöhäisiltaa ; )

Näinkö oli joku löytänyt sääntöjen vastaisia viestejä. Voi kaoheata. En ole kerennyt näihin kinkereihin tänä iltana kun on ollut tätä muuta ns. hankittua elämää ; )

Tilasimme liput Hollantiin ja alitin blogissa uuden projektin tai toisaalta jutska on vuosia vanha, mutta vaati oikolukua ja ennen julkaisua.

Kiitos!

• sama,,,,,,

Myöhäisiltaa ; )

Näinkö oli joku löytänyt sääntöjen vastaisia viestejä. Voi kaoheata. En ole kerennyt näihin kinkereihin tänä iltana kun on ollut tätä muuta ns. hankittua elämää ; )

Tilasimme liput Hollantiin ja alitin blogissa uuden projektin tai toisaalta jutska on vuosia vanha, mutta vaati oikolukua ja ennen julkaisua.

Kiitos!

Kun likkaa siihen ...ilmoita asiattomasta viestistä, avautuu sellainen laatikko johon voi kirjoittaa. Ihan oikeassa yläreunassa on ruksi jolla voi mitätöidä/perua aikomuksensa.
        Oli vain painettu se loota esiin, ei sanaakaan , ei myös lähetetty joten se vaan jää sivulle, kuin mielenosoitukseksi. Miksi eivät lähetä johtuu siitä et ip- numero voi jäädä näkyviin, riippuen millainen nettiyhteys on.
        Tätä oli paljonkin aikanaan harrastuksena eräässä ketjussa.:))

• sama,,,,,, kirjoitti:

Kun likkaa siihen ...ilmoita asiattomasta viestistä, avautuu sellainen laatikko johon voi kirjoittaa. Ihan oikeassa yläreunassa on ruksi jolla voi mitätöidä/perua aikomuksensa.
        Oli vain painettu se loota esiin, ei sanaakaan , ei myös lähetetty joten se vaan jää sivulle, kuin mielenosoitukseksi. Miksi eivät lähetä johtuu siitä et ip- numero voi jäädä näkyviin, riippuen millainen nettiyhteys on.
        Tätä oli paljonkin aikanaan harrastuksena eräässä ketjussa.:))

Enpä ole tarkemmin lootaa tutkinut. Silloin kun olen asiattomasta viestistä ilmoittanut olen pistänyt oman henkilökohtaisen sähköpostiosoitteeni mukaan.

Nythän voi mieltään osoittaa peukaloilla se lienee yksinkertaisin ja suosituin eikä tarvitse pelätä löysät housussa, että poliisi setä tulee ja häkki heilahtaa ; )))).

• :)
        korppis kirjoitti:

Enpä ole tarkemmin lootaa tutkinut. Silloin kun olen asiattomasta viestistä ilmoittanut olen pistänyt oman henkilökohtaisen sähköpostiosoitteeni mukaan.

Nythän voi mieltään osoittaa peukaloilla se lienee yksinkertaisin ja suosituin eikä tarvitse pelätä löysät housussa, että poliisi setä tulee ja häkki heilahtaa ; )))).

poliisisedät saada naurukohtauksen, jos joku taruolento täältä menisi valittamaan, että toinen satutäti/setä on sanonut hänelle poikkipuolisen sanan.

Tällaiselle hömpälle nauraa naurismaan aidatkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      177
      7362
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      265
      1813
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      67
      1274
    4. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      64
      1177
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      68
      1176
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1166
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1108
    8. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      93
      1102
    9. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      51
      1075
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1036
    Aihe