Krooh pyyh... Krooh pyyh... Kuorsaan luokkahuone 35B:n viimeisessä pulpetissa. Maanantai-iltapäivä, viimeinen tunti eli Saksan kielen alkeita jälkeenjääneille. En siis itse ollut jälkeenjäänyt, mutta niin laiska, että minut oli luokiteltu sellaiseksi. Noh, mutta siitä en kuitenkaan välittänyt, pääsinpähän helpommalla kaikesta.
Joka tapauksessa tunti oli kuolettavan tylsä ja minä olin niin väsynyt. Uneksiessa ajatukseni väistämättä ajautuivat seksiin. Posliiniksi ajeltu pimppi täytti näkymäni. Unessa haistoin muhkean kiiman hajun ja livoin kielelläni huuliani. Voih, voih, se voihkii. Kolitsihousuissani on ahdasta, 24 cm munani haluaa vapauteen! Ja samalla hetkellä herään siihen kun vieruskaverini Liisi pistelee neulalla olkapäätäni. Minulla kestää hetken tajuta, missä olen. Seuraavaksi tajuan kun Liisi tuijottaa isoa kohoumaa housuissani omituinen katse silmissään. Karahdan aivan punaiseksi ja seisokki senkun yltyy. On tämä sitten noloa! Onneksi Liisi ei ole mikään Einstein, ehkä se ei edes tiedä mikä tuo pullotus on, ajattelen. "Miksi sulla seisoo?", Liisi kysyy. Se siitä, minut on nolattu täydellisesti. Ryntään ulos luokasta ja juoksen suoraan vessaan, ainakin on pakko purkaa paineet jos ei muuta. Vapautan kyrpäni housujen puristuksesta. Tartun suonikkaaseen ryhmysauvaani, jonka päässä kiiltelee jo touhutippa ja alan vatkaamaan. Tunnen kuinka paine kasautuu, eikä räjähdyspiste ole kaukana...
Jatkoa?
Saksan kielen alkeita
Herman Friedlein
1
4611
Vastaukset
- vinkki-ville
ONGELMAT:
1, liisi on tyhmä nimi
2; alku liian tylsä ja lyhyt, että voisi arvostella
3, tarina etenee liian nopeasti
RATKAISUT:
1, vaihda nimi
2, pitempi stoori
3. kerro kaikki yksityiskohtaisesti
en kiihottunut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846