Suomi herää

On Sibeliuksen Finlandia-hymnin varhainen nimi.
Sellaistakin ajatusta on heräämässä että Maamme lopettaisi turhasta maksamisen, kuten Jenkit, Kiina ja Intia mm.
Maksamisen ilmasta.
Nykyisen "Uuden Suomen" pioneeripisnesmiehet, maksoivat Saksaan aikasti paljon ilmasta.
Enteet viittaavat myös siihen suuntaan että muustakin ilmaisesta voidaan luopua.
Kreikan ja kumppanien "ilmaiselämä" voi olla katkolla, ainakin mitä tulee Suomeen.

Voisiko ajatella niin pitkälle että vanhusten, uusavuttomien ja muiden työhaluttomien tulotaso tulee reippaasti paranemaan?
Jos noin pahasti pääsee lipsahtamaan niin sekoittaako ylenmääräinen raha meidän vanhojen elämän?
Pilaammeko me sitten lapsiemmekin, eikä vain lapsenlapsiemme elämän tolkuttomalla hemmottelulla?
Toisiko kotimaahan investoidut fyrkat Kollajan altaan takaisin ja violettitukkaiset minihame-vanhukset. Nousisivatko veteraanisairaalat uuteen kukoistukseen?
Palstalla olisi vain iloisia aloituksia ja kommentteja?
H.

145

2042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohon nyt osaa mitään sanoa, mutta minä ainakin ole hyvin iloinen tänään.
      On lenkit heitetty, siis ei makkara, vaan ulkoilu. On siivottu sillai pienesti.
      Ja nyt syömään broilerisalaattia.
      Mitä sitä muuta miettimään.

• aloitukseni taas on.
        Siellä on kuitenkin sisäänupotettuna huoli jälkeläistemme tulevaisuudesta.
        Ja vanhusten loppuelämän laadun tasosta.
        Minulla on jääkaapissa lenkki Chef Votkinin (Stadi) pekonijutskaa.
        Se tullaan käristämään pannulla, ylettömän Valkosipulimäärän kera.
        Se estää Luteita, ja toimii, koskaan ei ole vielä ollut.
        Ei kyllä muutakaan, saa nukkua leveästi.

H.

• hunksz kirjoitti:

aloitukseni taas on.
        Siellä on kuitenkin sisäänupotettuna huoli jälkeläistemme tulevaisuudesta.
        Ja vanhusten loppuelämän laadun tasosta.
        Minulla on jääkaapissa lenkki Chef Votkinin (Stadi) pekonijutskaa.
        Se tullaan käristämään pannulla, ylettömän Valkosipulimäärän kera.
        Se estää Luteita, ja toimii, koskaan ei ole vielä ollut.
        Ei kyllä muutakaan, saa nukkua leveästi.

H.

En edes viitsi yrittää vastata tarinoihisi kun ne kuitenkaan ei sulle kelpaa, vaan äkkiä tulee että et tuota etkä tuota hakenut.
        Joteen vastasin vain iloisuuteen.

• Teillä on sitten hyvät kelit?

Meillä Korvessa on harmaan tuheroinen keli lunta sataa. Olen siinä ja siinä lähenkö lenkille. Itse ajattelin valmistaa jahka nälkä yllättää laiskan verilettuja, valkokastiketta, pottumuusia ja puolukoita.

Näillä mennään ; )

• tulisilla kirjoitti:

En edes viitsi yrittää vastata tarinoihisi kun ne kuitenkaan ei sulle kelpaa, vaan äkkiä tulee että et tuota etkä tuota hakenut.

sille vastailemaan, miekin vaan joskus ihan piruuttani, että saan sen sekaisin. :))

Miekin olen hirmuisen iloinen, mieli on hyvä ja tuolle yhelle voin sanoa, että kiitos :))

• tulisilla kirjoitti:

minulle tekee minut onnelliseksi.
        Varsinkin sellainen johon on pakko vastata.
        Siitä kun syntyy keskustelu. Sellainen on hyvä, ainakin keskustelupalstalla.
        Mitä luulet, ystäväni?
        Kaipaatko mitäänsanomatonta hymistelyä?
        H.

• Anceli kirjoitti:

sille vastailemaan, miekin vaan joskus ihan piruuttani, että saan sen sekaisin. :))

Miekin olen hirmuisen iloinen, mieli on hyvä ja tuolle yhelle voin sanoa, että kiitos :))

Anjaniina se on joka sielua sotkee.
        :)
        H.

• Anceli kirjoitti:

Kylläpäs onkin:)) Jo kaksi iloista ihmistä ja kiitos on oikein hyvä sana. Se kyllä kannattaa sanoa.

• hunksz kirjoitti:

Anjaniina se on joka sielua sotkee.
        H.

sotkee tuo yksi joka laittoi sähköpostiin rintakuvansa, joten tasoissa ollaan.
        Onnea meille molemmille.
        :))
        A.

Älä yritäkään ärsyttää, ei kuule onnistu.

• hunksz kirjoitti:

minulle tekee minut onnelliseksi.
        Varsinkin sellainen johon on pakko vastata.
        Siitä kun syntyy keskustelu. Sellainen on hyvä, ainakin keskustelupalstalla.
        Mitä luulet, ystäväni?
        Kaipaatko mitäänsanomatonta hymistelyä?
        H.

En kaipaa yhtään mitään juuri nyt. Kaikki on hyvin niin kuin on.

• korpikirjailija kirjoitti:

Teillä on sitten hyvät kelit?

Meillä Korvessa on harmaan tuheroinen keli lunta sataa. Olen siinä ja siinä lähenkö lenkille. Itse ajattelin valmistaa jahka nälkä yllättää laiskan verilettuja, valkokastiketta, pottumuusia ja puolukoita.

Näillä mennään ; )

Nollakeli ja tuulee.
        oikein kunnon huminaa tuolla latvustossa.
        Välillä piti pitää hatusta kiinni kun meinas lähteä päästä.
        Jotain pientä tuolta tulee taivaalta, mutta hyvin sellaista olematonta.

• tulisilla kirjoitti:

Nollakeli ja tuulee.
        oikein kunnon huminaa tuolla latvustossa.
        Välillä piti pitää hatusta kiinni kun meinas lähteä päästä.
        Jotain pientä tuolta tulee taivaalta, mutta hyvin sellaista olematonta.

Minulla on sellainen huppuhattu tosi hyvä tuulella ; )

• Anceli kirjoitti:

sotkee tuo yksi joka laittoi sähköpostiin rintakuvansa, joten tasoissa ollaan.
        Onnea meille molemmille.
        A.

Älä yritäkään ärsyttää, ei kuule onnistu.

kuka nainen nyt tissikuvia lähettelis ja viel toiselle naiselle.

• koti-kiusattu kirjoitti:

eikä se ollut naisen kuva, kuten hyvin tiedät.
        Traktorikin oli tosi komea, kateeksi käy. Saan mä joskus sillä vähän ajaa, valvotuissa oloissa,
        saanhan, pliiiissss. =)))

Hienoa, olenkin jo odottanut, että joku tämänkin jutskan ulos laukaisisi; )

Näi, ihan näin ; )

Hienoa, olenkin jo odottanut, että joku tämänkin jutskan ulos laukaisisi; )

Näi, ihan näin ; )

Päiväsi? Heta on hyvä vaan

• Anceli kirjoitti:

eikä se ollut naisen kuva, kuten hyvin tiedät.
        Traktorikin oli tosi komea, kateeksi käy. Saan mä joskus sillä vähän ajaa, valvotuissa oloissa,
        saanhan, pliiiissss. =)))

Etkä sitten koske etukuormaajan vipuihin.

Etkä sitten koske etukuormaajan vipuihin.

Edes ihan hipaista vaan, en nosta metriä korkeammalle, lupaan ja vannon.
        Osaan olla tosi varovainen tärkeiden vipujen kanssa, kovasti oon harjoitellut, *narraan sitä*.
        Neuvotellaan edes, oon tosi hyvä myös neuvotteluissa ja suostutteluissa, pliiissss. =))

Päiväsi? Heta on hyvä vaan

Kiitos itsellesi, lähden nyt kauhomaan lumisateeseen ; )

Nytkyllä herätit hieman hilpeyttä täällä :))
        Miltäs ne tuntui, oliko sisäänrakennettu vai sellaiset ulkoiset :))))))))

• Anceli kirjoitti:

Edes ihan hipaista vaan, en nosta metriä korkeammalle, lupaan ja vannon.
        Osaan olla tosi varovainen tärkeiden vipujen kanssa, kovasti oon harjoitellut, *narraan sitä*.
        Neuvotellaan edes, oon tosi hyvä myös neuvotteluissa ja suostutteluissa, pliiissss. =))

Kun saat koskea ja huomaat millainen voima niihin sisältyy niin epäilen että menetät kontrollisi ja kokeilet jotain huimaa josta lopputulos on surullinen.
        kaarat koko koneen.

• tulisilla kirjoitti:

Nytkyllä herätit hieman hilpeyttä täällä :))
        Miltäs ne tuntui, oliko sisäänrakennettu vai sellaiset ulkoiset :))))))))

Tohtisko kukaan lähettää kaverilleen rintakuvaa kyllä sellainen olis koko hunsvotti mieheksi.
        Toisaalta tohon lepso juttuun en usko.

Kun saat koskea ja huomaat millainen voima niihin sisältyy niin epäilen että menetät kontrollisi ja kokeilet jotain huimaa josta lopputulos on surullinen.
        kaarat koko koneen.

mistä sä tuollaista keksit, ikinä en ole menettänyt kontrollia, en ainakaan pieneen hetkeen.
        Tietysti kokeilen jotain huimaa, se kuuluu luonteeseeni, tylsää nyt ei ainakaan saa olla.
        Ja olethan sinä valvomassa, isket kynsille jos riehaannun liikaa.

• Anceli kirjoitti:

mistä sä tuollaista keksit, ikinä en ole menettänyt kontrollia, en ainakaan pieneen hetkeen.
        Tietysti kokeilen jotain huimaa, se kuuluu luonteeseeni, tylsää nyt ei ainakaan saa olla.
        Ja olethan sinä valvomassa, isket kynsille jos riehaannun liikaa.

Kynsille, heinällä korkeintaan siin samalla kun kaivellaan sitä litiumia esille ja ollaan itsekkäitä.

Kynsille, heinällä korkeintaan siin samalla kun kaivellaan sitä litiumia esille ja ollaan itsekkäitä.

me vaan halataan lämpöisesti, mutta siististi. :))

• Anceli kirjoitti:

me vaan halataan lämpöisesti, mutta siististi. :))

Mut kokovartalo sympatiaa pitää olla.

Mut kokovartalo sympatiaa pitää olla.

pitää olla ja runsaasti. Ja meillähän sitä riittää.
        Tulikohan ne kuvat perille, ilmoita jotain kautta.
        Mun pitää kohta mennä saunaan.

• Anceli kirjoitti:

pitää olla ja runsaasti. Ja meillähän sitä riittää.
        Tulikohan ne kuvat perille, ilmoita jotain kautta.
        Mun pitää kohta mennä saunaan.

Seisoi musta veli lauloi anita joskus.

Seisoi musta veli lauloi anita joskus.

Täällä enää uskalla mitään kirjoittaa, kun tuhmia sanoja perään heittävät.
        Pärjäillään.

• Lähetin juuri sähköpostia Kreikkaan ja kyselin elvytystoimien edistymistä. Kerron kun saan vastauksen miten siellä on elämä alkanut sujua sekasorron jälkeen. Kreikkalaiset ovat ylpeitä ja nöyrytykset ovat kovia. Jospa Kreikakin nousee vaikka epäilen. Kirjoitin kerran kreikkalaisesta työn teon temposta. Eu:n rahoittama siltätyömaa ei edistynyt pätkääkään sinä aikana jona saarella vierailimme. Lieko rahat loppuneet vai mikä lie ollut seisauksen syynä.

Nyt lienee sinunkin ruvettava persujen porukoihin, muuten homma ei kun pahenee, näin olen ymmärtänyt ; )
      Eu:n direktiivit painavat Suomea laskuun, narinaa kuuluu kuin vanhoista saranoista..

Vaikka minä en enää kovinkaa huolehdi sellaisesta, joka ei minua itseäni kosketa. Kai muistat kun olimme nuoria ja vetreitä nousemaan parrikaadeille, nouskoon nuoret kuten Tunisiassa ja Egyptissä, katellaan sivusta ja nautitaan saavutetuista eduistamme sekä tehdään iloisia aoituksia jatkossakin.

• laitoinkin tulisille hiilille vastauksen, jossa kerroin aloituksen idean.
        Minusta, Demarista tulee kyllä Persu, mutta vielä se ei ole ihan varmaa.
        Kysyn sinultakin, mihin Suomalainen raha oikein kuuluu?
        Siis, ei politiikkaa, kiitos.
        H.

• .-.
        hunksz kirjoitti:

laitoinkin tulisille hiilille vastauksen, jossa kerroin aloituksen idean.
        H.

ja sirkushuveihin. Suomi on kallis maa.

• hunksz kirjoitti:

laitoinkin tulisille hiilille vastauksen, jossa kerroin aloituksen idean.
        H.

Olihan täällä yksi viesti, joka oli asian sisäistänyt siis hvannadal. Miksi joudut jatkuvasti oikomaan aloituksiesi tarkoituksia. Eikös ole niin, jotta ymmärrämme mitä haluamme ymmärtää, ilman sen kummenpia ohjeistuksia.

Ai niin, unohdin kun laitoin tulisille päiväsruokalistani, että lisuna letuille teen raikasta salaattia ja juomana sinistä laktoositonta maitoa sekä palan painikkeeksi ruisleipää.

Suomalainen raha kuuluu yhtenäisen Euroopan ylläpitoon. Direktiivit määräävät näin, mamuille se mikä heille laissa säädetysti kuuluu. Suomalaiset mummut ja papat maatkoon sairaaloiden käytävillä. Raitista ilmaa siellä on enempi kuin pienissä huoneissa jossa ilma voi olla pitaantunuttakin.

• hatuntekijäbavariast

alkavat pian olla meille kaikille tärkeimpiä, ei mikään muu, muu on turhaa.
      Miten vatsa toimii, kaikki muu on toisarvoista, oli pää minkävärinen tahansa.
      Mikä on veteraanisairaala, kun ainakin sodan veteraaneja enää on tuskin ainuttakaan, aikasti.

Barrikaadit ja Vappumarssit olivat entistä elämää, kun ihmisillä vielä oli periaatteita.

• hatuntekijäbavariast

kun hävettää. Tuli kaksi a:ta tuohon barrikadiin.
        Sorry, aikasti. :))

• se on totta.
        Meidän pitää jo osata olla sivistynyt Skandinaavinen kansa, sellainen jota Great Brittain rakastaa.
        Veteraanisairaalat olivat sotaveteraaneja varten ja loistavasti on ne hoidettu.
        Kalevi Sorsan aikaiset Demarit vain yrittivät pilata hyvän ajatuksen. Aikalaistensa kun oli pakko antaa Kommareille tilaa. "Jo riittää" sanontaa olisin kaivannut. Vieläkin inhottavat sen ajan näyttelijät jotka vieläkin ovat tapetilla.
        Mutta Veteraanit lisääntyvät, sotaisetkin.
        Voisiko ajatella että Kaunialan Sotavammasairaala sopisi sotaisille palstalaisillekin?
        Jos rahavirta käännetään takaisin, Suomeen päin.
        H.

• hatuntekijäbavariast kirjoitti:

on täällä toinenkin idiootti.
        Kirjoitti sen peellä.
        H.

• hatuntekijäbavariast kirjoitti:

Mikä ero on parrikaadeilla ja barrikadeilla tai barrikaadeilla.

• Sulkunen

tärkeämpää on kaikenväristen päiden toiminta. Kun ei voi olla varma pelaako kunnolla tai ylipäätänsä ollenkaan.
        ;)

Älä pyytele anteeksi barrikaadeja. Kysehän on oikeastaan katusulusta. :))

• vihakas!
        hatuntekijäbavariast kirjoitti:

maamme korkein johto on aina ollut epäonnekas. On tehneet vääriä valintoja. Sotakorvaukset, Sonera, E.U pankkikriisi, Euroopan avustus. Säännöllisin ajoin tulee maksettavaa. En oikein ymmärrä, kuinka ovat onnistuneet valtaapitävät meitä sumuttamaan, kun kuitenkin olemme tyytyväisiä. Minä en ole!

• vihakas! kirjoitti:

maamme korkein johto on aina ollut epäonnekas. On tehneet vääriä valintoja. Sotakorvaukset, Sonera, E.U pankkikriisi, Euroopan avustus. Säännöllisin ajoin tulee maksettavaa. En oikein ymmärrä, kuinka ovat onnistuneet valtaapitävät meitä sumuttamaan, kun kuitenkin olemme tyytyväisiä. Minä en ole!

Suomi on kuulunut Euroopan unioniin 1. tammikuuta 1995 alkaen. Suomen hallitus jätti jäsenyyshakemuksen maaliskuussa 1992, minkä jälkeen alkoivat neuvottelut unionin kanssa. Neuvottelujen päätyttyä tuloksekkaasti järjestettiin Suomessa lokakuussa 1994 kansanäänestys, jossa unioniin liittymistä kannatti 56,9 prosenttia äänestäneistä. Lopullisen päätöksen liittymisestä teki eduskunta.

Ote menneestä.

Enemmistä Kansastamme halusi Eu:n jäseneksi.

• hatuntekijäbavariata
        hunksz kirjoitti:

se on totta.
        Meidän pitää jo osata olla sivistynyt Skandinaavinen kansa, sellainen jota Great Brittain rakastaa.
        Veteraanisairaalat olivat sotaveteraaneja varten ja loistavasti on ne hoidettu.
        Kalevi Sorsan aikaiset Demarit vain yrittivät pilata hyvän ajatuksen. Aikalaistensa kun oli pakko antaa Kommareille tilaa. "Jo riittää" sanontaa olisin kaivannut. Vieläkin inhottavat sen ajan näyttelijät jotka vieläkin ovat tapetilla.
        Mutta Veteraanit lisääntyvät, sotaisetkin.
        Voisiko ajatella että Kaunialan Sotavammasairaala sopisi sotaisille palstalaisillekin?
        Jos rahavirta käännetään takaisin, Suomeen päin.
        H.

sieluni silmin näin sen sairaalan täynnä meikäläisiä, palstaajia, siis.

Kaikki leikkivät Tiernapoikia. :))

Ajatella, niin moderni näytelmä, silmänmuljauttajineen, kaikkieen. :))

Suomi on kuulunut Euroopan unioniin 1. tammikuuta 1995 alkaen. Suomen hallitus jätti jäsenyyshakemuksen maaliskuussa 1992, minkä jälkeen alkoivat neuvottelut unionin kanssa. Neuvottelujen päätyttyä tuloksekkaasti järjestettiin Suomessa lokakuussa 1994 kansanäänestys, jossa unioniin liittymistä kannatti 56,9 prosenttia äänestäneistä. Lopullisen päätöksen liittymisestä teki eduskunta.

Ote menneestä.

Enemmistä Kansastamme halusi Eu:n jäseneksi.

kun ne valehteli et autot ja viina halpenee, hyväkkäät

• hatuntekijäbavariast
        Sulkunen kirjoitti:

tärkeämpää on kaikenväristen päiden toiminta. Kun ei voi olla varma pelaako kunnolla tai ylipäätänsä ollenkaan.
        ;)

Älä pyytele anteeksi barrikaadeja. Kysehän on oikeastaan katusulusta. :))

ylipäätään niinkin, että suolen liikatoiminta, yhtä hyvin kuin sen täysi laamaannuskin, vielä energian päästäkin, värikkäästäkin. Ei auta Einsteinen aivotkaan, jos ei ole ne asiat kunnossa, mieluummin kummassakin päässä, jotta pääsee vaikka barrikadille.

kun ne valehteli et autot ja viina halpenee, hyväkkäät

Kyllä ne halpenikin tai pysyivät ennallaan autot ainakin ja koneet yms. Ruoka ja viina kallistuu koko ajan vaan taijan kuitenkin pian poiketa ruokakauppaan vaikka menis viimeisetkin siemenperunat.

• Sulkunen
        hatuntekijäbavariast kirjoitti:

ylipäätään niinkin, että suolen liikatoiminta, yhtä hyvin kuin sen täysi laamaannuskin, vielä energian päästäkin, värikkäästäkin. Ei auta Einsteinen aivotkaan, jos ei ole ne asiat kunnossa, mieluummin kummassakin päässä, jotta pääsee vaikka barrikadille.

mä Einsteinin aivoja haikailekaan, vaan omiani niiden ollessa terävimmillään.

Mutta toisaalta...paskat housussa on parempi olla taju kankaalla. ;)

• silinteripatagoniast
        Sulkunen kirjoitti:

mä Einsteinin aivoja haikailekaan, vaan omiani niiden ollessa terävimmillään.

Mutta toisaalta...paskat housussa on parempi olla taju kankaalla. ;)

voisit olla hiemen eri mieltä, kuin my's värisilmäsi, jos olisit saanut antibiootin sivuvaukutuksena ripulin, joka kaspatti joka 10. minuutti, kuukausia.
        Mutta pitänee tämä paskanjauhanta lopettaa, ettei saa ylipäätään risua, aikasti.

• Sulkunen
        silinteripatagoniast kirjoitti:

voisit olla hiemen eri mieltä, kuin my's värisilmäsi, jos olisit saanut antibiootin sivuvaukutuksena ripulin, joka kaspatti joka 10. minuutti, kuukausia.
        Mutta pitänee tämä paskanjauhanta lopettaa, ettei saa ylipäätään risua, aikasti.

oli pidellä naurua kun sain muutaman kuukauden vierestä katsella suolen mieletöntä toimintaa. Syyna ei kuitenkaan ollut antibiootit, vaan Ulcerös Colit. Oli paska juttu, mutta loppui leikkauksella.
        Nyt kaspattaa kun ite käskee.

• kakilakkitsadista
        Sulkunen kirjoitti:

oli pidellä naurua kun sain muutaman kuukauden vierestä katsella suolen mieletöntä toimintaa. Syyna ei kuitenkaan ollut antibiootit, vaan Ulcerös Colit. Oli paska juttu, mutta loppui leikkauksella.
        Nyt kaspattaa kun ite käskee.

on tuokin, ei onneksi , minulla.
        Omani oli Clostridium difficile -bakteerin aiheuttama ripuli (antibioottiripuli).
        Öhöm.

Ei ollut hauska juttu, olin lähellä viimeistä vessanpönttöä. Mutta minulle syötettiinkin samaan aikaan lukuisia eri antibioottikuureja.
        Kumma, että ylipäätään emme ole vielä saaneet noottia herkkähipiäisiltä hippiäisiltä. :))

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00806

• kakilakkitsadista kirjoitti:

Omani oli Clostridium difficile -bakteerin aiheuttama ripuli (antibioottiripuli).
        Öhöm.

Ei ollut hauska juttu, olin lähellä viimeistä vessanpönttöä. Mutta minulle syötettiinkin samaan aikaan lukuisia eri antibioottikuureja.
        Kumma, että ylipäätään emme ole vielä saaneet noottia herkkähipiäisiltä hippiäisiltä. :))

Ei myöskään ole helppoa kestää.
        Siihen ripuliin auttaa Palstan Pashati-Broccoli-Maximus
        H.

• karvalakkikerimäeltä
        hunksz kirjoitti:

Ei myöskään ole helppoa kestää.
        Siihen ripuliin auttaa Palstan Pashati-Broccoli-Maximus
        H.

et liene koskaan ollut vakavasti sairas, saati kuollut, minä olin.

• Sulkunen
        kakilakkitsadista kirjoitti:

Öhöm.

molemmat selvisitte taudeistanne. Hän lopullisesti leikkauksen jälkeen, sinä lääkityksen avulla.

Suolistovaivat ovat nöyryyttäviä kokemuksia. Sekä sosiaalisesti että itsetunnon kannalta...kun ei itse kontrolloida tärkeitä ruumiin perustoimintoja.

Paskat me nooteista, niin kauan kuin emme uhkaa kenenkään terveyttä. :)

• napalakkibelgiasta
        Sulkunen kirjoitti:

molemmat selvisitte taudeistanne. Hän lopullisesti leikkauksen jälkeen, sinä lääkityksen avulla.

Suolistovaivat ovat nöyryyttäviä kokemuksia. Sekä sosiaalisesti että itsetunnon kannalta...kun ei itse kontrolloida tärkeitä ruumiin perustoimintoja.

Paskat me nooteista, niin kauan kuin emme uhkaa kenenkään terveyttä. :)

Jepsutatrallaa, kiitos kauniista sanoistasi.
        Vähän on loppujen lopuksi tärkeää, ja sekin vähä on monesti pienestä kiinni.

• karvalakkikerimäeltä kirjoitti:

350W tarvittiin että maailma pelastuu.
        En muistanut paskoneeni.
        Vaan Flimmeri tuli takaisin, on ja pysyy.
        Oli kiva hyvästellä rakkaimpansa, "Jos nyt ihan pieleen menee, niin olkaa hyvät ja helpottukaatte".
        Sie se muista aina, että minä en koskaan kirjoita mistään mistä en itse ole kokenut.
        H.

• pipokärsämäeltä
        hunksz kirjoitti:

350W tarvittiin että maailma pelastuu.
        En muistanut paskoneeni.
        Vaan Flimmeri tuli takaisin, on ja pysyy.
        Oli kiva hyvästellä rakkaimpansa, "Jos nyt ihan pieleen menee, niin olkaa hyvät ja helpottukaatte".
        Sie se muista aina, että minä en koskaan kirjoita mistään mistä en itse ole kokenut.
        H.

ja tunnistaa laaja-alaisuutesi monella alalla, ilman sarvia ja hampaita. siis minulla.

• heeheeehihiii
        karvalakkikerimäeltä kirjoitti:

täällä tapellaan virtuaalissa kuka oli sairaampi ja ansaitsi suuremman säälin.
        Voi naur naur
        Menkä vittu muualle antamaan sairasselostuksianne :D :D:D:D:D

• pipokärsämäeltä kirjoitti:

ja tunnistaa laaja-alaisuutesi monella alalla, ilman sarvia ja hampaita. siis minulla.

aloittaa ihailulla, mitä minuun tulee.
        Sitten voi arasti alkaa kysellä, josko nimimerkki tuntuu rakastettavalta.
        H.

ei ku :)

• heeheeehihiii kirjoitti:

Voi naur naur

jos sinäkin vastaisit aloitukseeni, etkä näihin...öh...noh..
        H.

• Sulkunen
        heeheeehihiii kirjoitti:

Voi naur naur

ilveile. Muuten tipahtaa kuuma kivi päähäsi ja sinusta jää vain tuhkat jäljelle. Ja kuten tavallista, ymmärsit väärin. Kyse ei ollut säälinhausta, vaan kokemuksien jakamisesta.

Sitäpaitsi kyse ei ollut minun omasta, vaan läheiseni sairaudesta.

• sukkamehusuezilta
        heeheeehihiii kirjoitti:

Voi naur naur

täällä ei kukaan sääliä hae, vaan näyttää, että hyvin voidaan ja etiäpäin päästellään.

Ennen kasvaisi jo takamus koiranputkea, nyt voidaan vallan mainiosti.

Sinulle suosittaisin myönteisen ajattelun kurssia, jos sitä minulta kysyttäisiin, nyt en suosita mitään.
        Ja, aloittajalla kyllä älyä ja huumoria riittää, älä sitä sure.

• tosiaan ihan turha maksaa, kuten juuri ilmasta, kyllä meillä ilmaa riittää omiksi tarpeiksi.
      Samoin nämä etelän luuserimaat saisivat huolehtia paremmin asioistaan eikä elää toisten kustannuksella.
      Oppisivat nyt näistä jotakin, eivätkä pakoilisi vastuuta omista asioistaan.

Voisi tietenkin ajatella, että mainitsemiesi ryhmien tulotaso tulisi paranemaan, mutta ei sen varaan saa
      nämä työhaluttomat heittäytyä. Lapiot kouraan vaan ja työhön kiinni. Lapio on tässä tietenkin vain kuvaannollinen väline, voi se olla joku muukin.
      Lapsia eikä lapsenlapsia saa pilata hemmottelulla, silloin heistä tulee näitä työhaluttomia siivelläeläjiä.
      Valmiin odottajia ja ruikuttavia äänestämättömiä luusereita.

En ikinä, en ikinä värjää tukkaani violetiksi.

Iloiset aloitukset ja kommentit ovat hyviä.
      Kuten esim. tämä minun kommenttini, valtavan iloinen.

• että joku, vähänkin, kirjoittaa asiaa.
        H.

• hunksz kirjoitti:

että joku, vähänkin, kirjoittaa asiaa.
        H.

onnistuit kuitenkin ärsyttämään minua, mutta kuten näit, siitä oli hyötyä.

• Anceli kirjoitti:

onnistuit kuitenkin ärsyttämään minua, mutta kuten näit, siitä oli hyötyä.

ja kuten ehkä huomasit, hyvin purskahtelee.
        Viisas mies ja huumorintajuinen.
        H.

• stadin jäbä
        hunksz kirjoitti:

että joku, vähänkin, kirjoittaa asiaa.
        H.

kettuilla hunajaisin huulin!

• stadin jäbä kirjoitti:

Joskus tuntuu että on viisastunutkin.
        Mutta maltan mieleni.
        Luultavasti.
        H.

• hunksz kirjoitti:

ja kuten ehkä huomasit, hyvin purskahtelee.
        Viisas mies ja huumorintajuinen.
        H.

niinkö se menikin, purskahteleehan se. :)
        Loppuosasta olen täsmälleen samaa mieltä.

• stadin jäbä kirjoitti:

kyllähän nämä tyypit tunnetaan.

• k/k

Ajatteles jos jonakin aamuna kun heräämme näkisimme taivaalla uljaan hornet laivueen jonka perässä olisi komee lakana jossa lukis terve itsekkyys.
      Poliitikot vois kulkea puhtain polvin kun konttaaminen olis historiaa ja ne pitäis ensisijaisesti huolta Suomalaisista.
      Suomen terästehtaat painais kolmessa vuorossa rautaa rajalle maksut olis minimissä.
      Ei rakennettais yhtään jäähallia vaan vanhustenasunnot olis viiren tähren hotelleja hoitaja puhaltais pipin pois.
      Mekin voisimme asettua levollisina muistelemaan kannanottojen täyttämää nuoruutta ja nauttisimme siitä pelosta jonka herätimme kun lähettelimme tiukkoja piirikokousten kannanottoja eri instansseille.
      Tämän tähren äänestän ähmällä kikeä eruskuntaan.

• paikoista.
        Tollaseltakin nimmarilta ropisee muovipalloja ihan alvariinsa.
        Rinta rottingilla se Sirkka-Liisa Anttilakin porskuttaa lietelannassa, voi kyllä olla että kaikki on luomua...

Olisi se kivaa jos Sörlssessönin tai muuten halvalla saaneen korjaamon pihalta todettaisiin yletöntä säteilyä.
        Pekkarinen tulisi kylään ja taputtaisi olalle, "Ihan mukavaa, harmi vaan että olet vuokratontilla, maahan on annettu kaivos-oikeus, ajat sitten, Tulimaan alkuperäiskansojen sorto- ja kalvamisyhtiölle.
        Mutta aikanaan poikaseni, aikanaan, saat hallita 100 metriä syvää uimalaitosta jossa, siinä sivussa, saat säteillyttää Pohojanmaalaisesta alkutuotannosta pöpöt ruoaksi.
        Sinulle on ajateltu Päätalomaista raivaajamitaliakin, mutta edetään nyt rauhallisesti. Rahat eivät riitä ihan kaikkeen.

H.

• hunksz kirjoitti:

paikoista.
        Tollaseltakin nimmarilta ropisee muovipalloja ihan alvariinsa.
        Rinta rottingilla se Sirkka-Liisa Anttilakin porskuttaa lietelannassa, voi kyllä olla että kaikki on luomua...

Olisi se kivaa jos Sörlssessönin tai muuten halvalla saaneen korjaamon pihalta todettaisiin yletöntä säteilyä.
        Pekkarinen tulisi kylään ja taputtaisi olalle, "Ihan mukavaa, harmi vaan että olet vuokratontilla, maahan on annettu kaivos-oikeus, ajat sitten, Tulimaan alkuperäiskansojen sorto- ja kalvamisyhtiölle.
        Mutta aikanaan poikaseni, aikanaan, saat hallita 100 metriä syvää uimalaitosta jossa, siinä sivussa, saat säteillyttää Pohojanmaalaisesta alkutuotannosta pöpöt ruoaksi.
        Sinulle on ajateltu Päätalomaista raivaajamitaliakin, mutta edetään nyt rauhallisesti. Rahat eivät riitä ihan kaikkeen.

H.

Litiumiin sillä Suomi nousuun olen jo omaa kotikalliota koputellut sillä silmällä.
        Kaivosopikeuksien myynti on irvokasta touhua.

Litiumiin sillä Suomi nousuun olen jo omaa kotikalliota koputellut sillä silmällä.

alkaa olla huonomuistinen.
        Taitaa palata pätkittäin.
        Mutta onhan hänellä puoluetoimistossa vähän kokeneempi kaveri.
        "Kaunissilmäinen", hänkin, nyt en kyllä muista värejä.
        Kuuleha sie tytteli/poikeli , aivotoimintasi on kuin rohkelikolla, panehan näpeästi näppimistöön,
        Lyhyet kommentit alkavat masentamaan ja kaipaamaan lisää.
        H.

Kaivosoikeuksien piti olla

Kaivosoikeuksien piti olla

ei korppis ainutlaatuinen ole.
        H.

• sääli !

häiritsee vain kun siihen tulevat ihmiset pohtimaan omia yksityisiä välejään ja asioitaan.

• vanhukset, usimmiten, lipsuvat asiasta, silloinkin kun on kyse vakavammistakin jutuista.
        Monilla täälläkin on fyrkkaa, joillekin tulee lisääkin, jolloin voi ihan hyvin tuntea itsensä osakkeenomistajaksi, sellaiseksi: Mulle, kaikki, nyt ja heti.
        Turhan höpötyksen alle jäävät sitten surkimukset, kuin tyhjää vaan.
        Kuten aloituksestani olet päätelytkin, hain mm. sitä ajatusta että löysään vatsaan voisi ostaa lääkkeet halvalla tai sitten muuhunkin vaivaan.
        Kiitos.
        H.

• sääli !
        hunksz kirjoitti:

vanhukset, usimmiten, lipsuvat asiasta, silloinkin kun on kyse vakavammistakin jutuista.
        Monilla täälläkin on fyrkkaa, joillekin tulee lisääkin, jolloin voi ihan hyvin tuntea itsensä osakkeenomistajaksi, sellaiseksi: Mulle, kaikki, nyt ja heti.
        Turhan höpötyksen alle jäävät sitten surkimukset, kuin tyhjää vaan.
        Kuten aloituksestani olet päätelytkin, hain mm. sitä ajatusta että löysään vatsaan voisi ostaa lääkkeet halvalla tai sitten muuhunkin vaivaan.
        Kiitos.
        H.

olin lukevinaan alotuksesta niin paljon enemmän.
        Mutta jos näin niin osta Immodium.
        Olipa helppo

• sääli ! kirjoitti:

olin lukevinaan alotuksesta niin paljon enemmän.
        Mutta jos näin niin osta Immodium.
        Olipa helppo

mutta politiikalle on muita arenoita.
        Vaikeaa on yhdistää vanhuus ja sen vaikeuksiin johtaneet syyt.
        Sillä tavalla että ihmiset ajattelevat.
        Muutakin on, mutta kuten arvasin, vain pariin täkyyn tartuttiin.

Auttaisitko minua?
        Miten saisin tehtyä aloituksen keväisistä, lakatuista varpaankynsistä, siten että ajatusten virta saa lakan hyytymään sormiin.
        H.

• alkanut pohtimaan yksityisiä sielun ongelmiaan kesken kaiken.

• olisi ymmällään, kuten minäkin nyt.
        Minulle on mahdotonta arvata kuka sinä olet.
        En osaa leikkejäsi, ja toivon että et kuvittele minusta mitään.
        Tämäntyyppinen keskustelu saa aavistamaan että sinulla ei kaikki ole hyvin.
        Vaikka tiedän tuon ilmastointilääkkeen, niin muista että palstoja seurataan.
        Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti et sorru pahuuksiin.
        H.

• ?

sinun talouspoliittinen selontekosi viipyy?

• sääli !
        hunksz kirjoitti:

olisi ymmällään, kuten minäkin nyt.
        H.

ei kuulu tapoihini :)
        Yritä ihan itse vaan olla kunnolla.

• sääli ! kirjoitti:

ei kuulu tapoihini :)
        Yritä ihan itse vaan olla kunnolla.

että jossain kulkee raja, ei minulle, jossa aletaan ihmettelemään synkkien viestien tarkoitusta.
        Synkille keskusteluille on luotu uudet kriteerit.
        H.

• ? kirjoitti:

sinun talouspoliittinen selontekosi viipyy?

Taisipa olla jo tässä ketjussa, ja olikin asiaa.

• tulisilla kirjoitti:

Taisipa olla jo tässä ketjussa, ja olikin asiaa.

Sillä aikaa näkyy känkkäränkkä jo ehtineen palstalle, alku menikin liian hyvin.

• Älä mene ostamaan mitään masennukseen.
        H.

• sääli !
        hunksz kirjoitti:

Älä mene ostamaan mitään masennukseen.
        H.

ne oli laulunsanoja.
        Ikävä on ihminen joka ei kykene mitään sisäistämään.
        mUtT toisaalta, oma pieni maailma on turvallinen. Kunhan sulkee tarpeeksi ulos
        Ei tarvitse ymmärtää ironiaa, eikä muutakaan joka on ulkopuolella oman kokemusmaailman :D

• k/k

Minä olen tasapuolinen ja haukun kaikki sinä vaan minua missä solidaarisuutesi?

• rajoitetaan henkilökohtainen herjaus minuun.
        Ei se kenenkään vika ole että alkaa olla mukava.
        Viisaus kasvaa iän myötä.
        Lukemalla minun juttujani se kasvaa nopeammin.
        Torvihan hän on, mutta sen arvostamiseen ja ymmärtämiseen vaaditaan paljon viisautta.
        Suotakoon hänelle paljon Lunta.
        Siinä oppii siivoamaan tupansa, ja oppii ymmärtämään miksi mukavaksi mieheksi haukutaan.
        H.

• sekaisin marista
        hunksz kirjoitti:

olisi ymmällään, kuten minäkin nyt.
        H.

se kaverisi jolla on nikkejä joka lähtöön, ei takuulla ole kaikki hyvin, näitä pitää varoa.

• hunksz kirjoitti:

rajoitetaan henkilökohtainen herjaus minuun.
        Torvihan hän on, mutta sen arvostamiseen ja ymmärtämiseen vaaditaan paljon viisautta.
        Siinä oppii siivoamaan tupansa, ja oppii ymmärtämään miksi mukavaksi mieheksi haukutaan.
        H.

omia ikävän miehen roolia mä haluun kans olla sellanen kun sanotaan.
        miks sulla vaan sais olla kivaa.
        On kuule kovaa hommaa kun särekehä puristaa ja kirosanat pyörii huulilla.

• sääli ! kirjoitti:

ne oli laulunsanoja.
        Ikävä on ihminen joka ei kykene mitään sisäistämään.
        mUtT toisaalta, oma pieni maailma on turvallinen. Kunhan sulkee tarpeeksi ulos
        Ei tarvitse ymmärtää ironiaa, eikä muutakaan joka on ulkopuolella oman kokemusmaailman :D

saattavat antaa jollekin koko maailman.
        Ja se on huolestuttavaa.
        Niillä voi luoda oman maailmansa, pienen tai suuren.
        Ironia on mahdollisuus murtautua ulos, valitettavasti, se usein kääntyy sisäänpäin.
        Älä sorru siihen ystäväni, huuda mieluummin tuskasi ulos.
        Mieluummin minulle.
        H.

• hunksz kirjoitti:

rajoitetaan henkilökohtainen herjaus minuun.
        H.

torveksi, ite oot isompi torvi.

• sekaisin marista kirjoitti:

se kaverisi jolla on nikkejä joka lähtöön, ei takuulla ole kaikki hyvin, näitä pitää varoa.

kavereista en tiedä senkään vertaa.
        Mutta siinä olet oikeassa että kerrankin on alkanut palstan vastaus hirvittämään.
        En pelkää omasta puolestani.
        H.

• Anceli kirjoitti:

ei nyt puutu pojiksi arvioitujen sanaleikkeihin.
        Lirkkuu nyt muihin sfääreihin.
        Tässä on jo tarpeeksi haukkumista yhdellekin joa ei käytä rexonaa eikä ota kantaa aloitukseen.
        H.

• 58+5
        Anceli kirjoitti:

mitä idiootteja.
        Kun on kaveri ni se saa laittaa palstalle mitä vaan?
        Huhhuhhei!
        Mitäs jos käyttäytyisitte sen mukaan että olette 60.lopetatte henkilökohtaisten kuvien/sähköpostien puimisen palstalla ja muiden määräilemisen ja haukkumisen?
        Ihme klikki tänne on ilmestynyt joka kuvittelee ohjailevansa palstaa ja ihmisten mielipiteitä

• hunksz kirjoitti:

ei nyt puutu pojiksi arvioitujen sanaleikkeihin.
        Lirkkuu nyt muihin sfääreihin.
        Tässä on jo tarpeeksi haukkumista yhdellekin joa ei käytä rexonaa eikä ota kantaa aloitukseen.
        H.

nyt saunaan ja laitan hunajaa pintaan.
        Halit sullekin, kun kookookin sai.

• 58+5 kirjoitti:

mitä idiootteja.
        Huhhuhhei!
        Mitäs jos käyttäytyisitte sen mukaan että olette 60.lopetatte henkilökohtaisten kuvien/sähköpostien puimisen palstalla ja muiden määräilemisen ja haukkumisen?
        Ihme klikki tänne on ilmestynyt joka kuvittelee ohjailevansa palstaa ja ihmisten mielipiteitä

kun sä olet tuhma.
        Täällä on tosikkoja pilvin pimein, yhtään ei ymmärretä huumoria eikä paljon muutakaan.
        Ihme komentelijoita on tämä palsta täynnä vai muutamako vain mellastaa.
        Palsta on palsta, kukaan sitä ohjaile, kaikki saavat osallistua, myös sinä.
        Käytösohjeita en tuntemattomilta tarvitse, vähän hakusessaan tuntuvat omasikin olevan.

Ja nyt saunaan, iloisin mielin.

• 58+5 kirjoitti:

mitä idiootteja.
        Huhhuhhei!

kovasti sinu tuntuu mun hyvinvointi rassaavan, koeta kestää.

• henrjii

• 4+5

nyt hiukan pyhässä vihassanne.
        Totuushan tuo on.
        Omaishoitaja istunut taas päivän netissä?

• 4+5 kirjoitti:

Totuushan tuo on.

vaivaa meistä useimmat hoitaa.
        Kaikista vaivoista vaan eivät kaikki tiedä mitään.
        Jos jostain satuu saamaan jotain tietoonsa, on törkeätä kirjoittaa siitä minnekään.
        Minulla on Flimmeri ja Marevaanit, Munaan tarvitsen Viagraa, turhankin usein.
        Jodisuola ei aina riitä.
        Revi tästä, saat nauttia ihan luvallani.
        Ja kirjoitella mitä ja minne huvittaa.
        Uskon että nautit, sinulla on "henkilökohtainen" tieto.
        H.

• 4+5 kirjoitti:

Totuushan tuo on.

Ennekuin mielestäsi keksit pahimman mahdollisen loukkauksen.
        Tunnetko ylimaallista onnea kun iskit arkaan paikkaan ja kuvittelit pahoittavasi toisen mielen.
        Yleensä en luokittele toisen ihmisen mieltä ja luonnetta mutta sinä olet todella paha ja ikävä luonne.
        Tuliko mieleesi että omaishoitajalla voisi olla vapaata hoitotyöstä, eipä tietenkään .
        Ainoa tarkoituksesi oli vaan purkaa pahaa oloa johonkin sivulliseen ,turvallisesti ,ilman pelkoa että joutuisi silmätysten loukatun kanssa.

• sillä välin, kun saunassa kävi, hoidettavani kanssa huom.

Mitäs minä olen täällä selostanut, ihan tavallisia asioita jutellut.
        Hoidokki pärjää enkä mä koko aikaa tässä istu, tänään tosin vähän pitempään on ollut kone auki.
        Joinain päivinä en ole käynyt ollenkaan palstalla, eikä se sitä paitsi sulle kuulu mitä teen. en minäkään kysele sun puuhastelujasi.

Mutta hoidettava tulee hoidetuksi, haluatko joskus tulla tuuraamaan?
        Se on sitten 24/7 eikä yksin saa jättää kuin hetkeksi. Puet, riisut, peset, ulkoilutat, annat lääkkeet ja
        huolehdit ruokailusta. Onneksi hän käy vessassa, harvoin on paskat housussa, pissat voivat joskus öisin lipsahtaa. Musikkia sitten soitetaan kaiken päivää, Reijo Taipaletta, Kari Tapiota, Souvareita, toivottavasti kelpaa sullekin. Ei missään tapauksessa metallimusaa eikä rokkia.
        Palkkaa saat saman kuin minä, keskustellaan siitä kaksin.

Pahansisuinen en ole eikä minua kukaan pelkää. :))
        Kaikkien kanssa tulen toimeen, ainoat ovat näillä palstoilla olevat yleensä puskasta asiansa toimittavat tietyt henkilöt.
        Jos sinulla on rekattu nikki kuten epäilen olevan, ota yhteyttä, numeroni ehkä tiedätkin.
        Se on se tuttu 046 61...... selvitetään asiat.

• +6++5
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ennekuin mielestäsi keksit pahimman mahdollisen loukkauksen.
        Tunnetko ylimaallista onnea kun iskit arkaan paikkaan ja kuvittelit pahoittavasi toisen mielen.
        Yleensä en luokittele toisen ihmisen mieltä ja luonnetta mutta sinä olet todella paha ja ikävä luonne.
        Tuliko mieleesi että omaishoitajalla voisi olla vapaata hoitotyöstä, eipä tietenkään .
        Ainoa tarkoituksesi oli vaan purkaa pahaa oloa johonkin sivulliseen ,turvallisesti ,ilman pelkoa että joutuisi silmätysten loukatun kanssa.

miettiä mitä kaikkea täällä selostaa ja millainen mielikuva siitä tulee lukijalle.
        Ei aina niin autuas?

• +6++5 kirjoitti:

miettiä mitä kaikkea täällä selostaa ja millainen mielikuva siitä tulee lukijalle.
        Ei aina niin autuas?

Kiehuppa nyt hetki omassa liemessäsi.

• +6++5 kirjoitti:

Ei aina niin autuas?

normaali elämä on ihan hyväksyttävä puheenaihe, monella muullakin.
        Miksi olet noin katkera minulle, se sama vanha vaivako?
        Mietipä sinä minkälainen mielikuva näistä puskailuistasi muille tulee.
        Ei kovin autuas.

• +9++9898
        Anceli kirjoitti:

normaali elämä on ihan hyväksyttävä puheenaihe, monella muullakin.
        Miksi olet noin katkera minulle, se sama vanha vaivako?
        Mietipä sinä minkälainen mielikuva näistä puskailuistasi muille tulee.
        Ei kovin autuas.

omaishoitaja istuu netissä.
        Tänään kai 12H?

• +9++9898 kirjoitti:

Tänään kai 12H?

laskin, että kuusi tuntia on kone ollut auki.

Mutta nyt on vastattu väitöksiin joten kone kiinni ja huomenna jatketaan, tavataan taas.
        Netissähän sinäkin taidat aikasi viettää.

• Anceli kirjoitti:

laskin, että kuusi tuntia on kone ollut auki.

Mutta nyt on vastattu väitöksiin joten kone kiinni ja huomenna jatketaan, tavataan taas.
        Netissähän sinäkin taidat aikasi viettää.

Yhtä varmasti kun aurinko nousee niin hänkin ilmestyy meirän kurjien iloksi ,ei tarvii taikapeiliä kun hän kertoo mitä me ollaan.

• Mut en pikkunen kooltani, vieraita naisia varten mulla on apteekin vanha numerolappu automaatti portin pieles.
        Koskaan en oo pakkopullaa niellyt ,voin kanssa oikein hyvää.

• Raps Raps

Namua kutittaa ja kukaan ei raavi .

• -tiina

olevan asialla nämä minuun voit luottaa palsta ystävät :(((((

• -tiina
        4+5 kirjoitti:

Totuushan tuo on.

se sulle kuuluu mitä kukakin kotonaan tekee ite oot istunu kans kun oot noin perillä asioista.

• -tiina

kirjoittaa mitä haluaa äläkä rupee toistaan toisten asioita ja arvostele sit vasta kun tiedät älynjättiläinen.

• -tiina
        +9++9898 kirjoitti:

Tänään kai 12H?

kirjanpitäjä kai sää kirjaa pidät kuinka kauan kelläkin on kone auki.

• -tiina

montakin kertaa saanu kun puhut noit kokemuksen syvällä rintaäänellä oon ihan aidosti pahoillani puolestasi kun pitää täältä ottaa kun ei muualta saa eikä oo ees sitä omaa niinkun meillä muilla.

• -tiina kirjoitti:

olevan asialla nämä minuun voit luottaa palsta ystävät :(((((

Pikku poistojen jälkeen tilanne on muuttunut herkulliseksi, kuka nyt mollaakaan ja ketä.
        Ahkerimmat jopa itseään.
        Tämähän on lystiä.
        Mutta usko vaan, luotan edelleen sinuun ihan kybällä. =)

• totinentrumpetti
        Anceli kirjoitti:

Pikku poistojen jälkeen tilanne on muuttunut herkulliseksi, kuka nyt mollaakaan ja ketä.
        Ahkerimmat jopa itseään.
        Tämähän on lystiä.

on turhaa kaivaa esiin jo painuvia ketjuja pelkän suukoitun ilon takia.

• totinentrumpetti kirjoitti:

ihan niin, ihan niin.

• -tiina
        totinentrumpetti kirjoitti:

sana suukoitun mitähän se meinaa.

• -tiina
        Anceli kirjoitti:

Ahkerimmat jopa itseään.
        Tämähän on lystiä.

käynyt mun kirjoitusten jälkeen mutta hatsansaa ja koo koo kyllä ovat näppäriä poitsuja ja ymmärtävät yskän ;)))))

• -tiina
        Anceli kirjoitti:

Ahkerimmat jopa itseään.
        Tämähän on lystiä.

törkeitä ne kirjoituksetkin jot on poistettu että hyvä niin.

• -tiina kirjoitti:

törkeitä ne kirjoituksetkin jot on poistettu että hyvä niin.

K/K kolaa.
        Mitä iloa saat hassuttelusta?
        Aloitukseni kun ei ollut mitenkään henkilökohtainen.
        H.

• -tiina kirjoitti:

käynyt mun kirjoitusten jälkeen mutta hatsansaa ja koo koo kyllä ovat näppäriä poitsuja ja ymmärtävät yskän ;)))))

Muistan viel mitä niis viesteis oli ja on näköjään kumitettu,kovast me enkelin kans herätettiin närästystä jossain päin Suomee.

Muistan viel mitä niis viesteis oli ja on näköjään kumitettu,kovast me enkelin kans herätettiin närästystä jossain päin Suomee.

enemmän kirjoitttajasta/kirjoittajista kuin meistä.
        En mää ymmärrä, miks meitä aina parjataan, ollaanko me liian suloisia. :)))
        Tai sinä nyt ainakin olet.

• Anceli kirjoitti:

enemmän kirjoitttajasta/kirjoittajista kuin meistä.
        En mää ymmärrä, miks meitä aina parjataan, ollaanko me liian suloisia. :)))
        Tai sinä nyt ainakin olet.

Rennien kulutus on muutenkin suunnaton.
        Ollaan ihan hiljaa suloisia.

Rennien kulutus on muutenkin suunnaton.
        Ollaan ihan hiljaa suloisia.

ollaan ihan hiljakseen vaan. :))

• henrjii

didektiivejä luetaan kuin piru raamattua
      Syypää on konsensus, pakotettu yksimielisyys, jossa yksilön arvo, mahdollisuudet ja liikkumatila kutistetaan minimiin turvallisuuden ja yhteistyön nimissä. Suomi on ajautunut pysähtyneisyyteen ja autoritääriseen, ylhäältä ohjattuun eliitin ja virkamiesten valtaan

• kirjoitit kuin 60-luvun kommari.
        Huomasin myös osanottosi naisten kiukutteluun.
        Siksi olet saanut kunnian päätyä johonkin lokerooni.
        Ihan heti ei kannata ylpistyä.
        H.

• hunksz kirjoitti:

kirjoitit kuin 60-luvun kommari.
        Huomasin myös osanottosi naisten kiukutteluun.
        Siksi olet saanut kunnian päätyä johonkin lokerooni.
        Ihan heti ei kannata ylpistyä.
        H.

Kun he olivat ikänsä uskoneet suureen ja mahtavaan äiti venäjään ,ja kun se kupla puhkesi miltä heistä tuntui.
        Aivan samaa kun tosi uskoville paljastuisi että ei ole jumalaa ja taivasta.
        Minä jotenkin säälin heitä ,tuska oli varmaan niin suuri et ei verikään päässä kiertänyt.

Kun he olivat ikänsä uskoneet suureen ja mahtavaan äiti venäjään ,ja kun se kupla puhkesi miltä heistä tuntui.
        Aivan samaa kun tosi uskoville paljastuisi että ei ole jumalaa ja taivasta.
        Minä jotenkin säälin heitä ,tuska oli varmaan niin suuri et ei verikään päässä kiertänyt.

reippaat kaksi vuotta sitten kirjoitin isästäni.
        Suvun ainoasta Kommarista.
        Muuten me olimme, ja olemme Demareita, ainakin silloin eläneet.
        Tuolla laatikossani on Suomi-Neuvostiliitto- seuran jäsenkirja numerolla 445.
        Sen kirjan haltijalta romahti maa alta 1968.
        Tsekkoslovakia sai tuntea rakkautta, roppakaupalla.
        Faija siirtyi Tikkuviinaan ja kuoli siihen.
        Selkärankaa pitää aina olla.
        H.
        Minä inhoan vanhan toistoa.

• hunksz kirjoitti:

reippaat kaksi vuotta sitten kirjoitin isästäni.
        Suvun ainoasta Kommarista.
        Muuten me olimme, ja olemme Demareita, ainakin silloin eläneet.
        Tuolla laatikossani on Suomi-Neuvostiliitto- seuran jäsenkirja numerolla 445.
        Sen kirjan haltijalta romahti maa alta 1968.
        Tsekkoslovakia sai tuntea rakkautta, roppakaupalla.
        Faija siirtyi Tikkuviinaan ja kuoli siihen.
        Selkärankaa pitää aina olla.
        H.
        Minä inhoan vanhan toistoa.

Paheksumisestasi huolimatta kirjoitan ja luen mitä haluan ja vaikka olet viisa mies niin et vaan opi sitä että ,ei vesilinnun selkään kannata vettä kaataa

Paheksumisestasi huolimatta kirjoitan ja luen mitä haluan ja vaikka olet viisa mies niin et vaan opi sitä että ,ei vesilinnun selkään kannata vettä kaataa

kirjoittanutkin. Forssan 1908 kokouksen, ja eläköitymisen johdosta ja Minä ostan aseen.
        Sellainen on aina ollut unelmani, hiipiä hiljaa ja posauttaa pyllyyn, Suolarakeita en nypi pois.
        Maustan Turkinpippurilla tai muilla, kiehuvien maiden mausteilla.
        H.

• hunksz kirjoitti:

kirjoittanutkin. Forssan 1908 kokouksen, ja eläköitymisen johdosta ja Minä ostan aseen.
        Sellainen on aina ollut unelmani, hiipiä hiljaa ja posauttaa pyllyyn, Suolarakeita en nypi pois.
        Maustan Turkinpippurilla tai muilla, kiehuvien maiden mausteilla.
        H.

Minä omistan jo aseen ammutut hylsyt ulottuu vyötäröön.
        Kiskonkatkaisu kursseilla opetettiin asioita joita nyt katselen sivusta ja ihmettelen sen ajan uskomuksia.

• henrjii
        koti-kiusattu kirjoitti:

Minä omistan jo aseen ammutut hylsyt ulottuu vyötäröön.
        Kiskonkatkaisu kursseilla opetettiin asioita joita nyt katselen sivusta ja ihmettelen sen ajan uskomuksia.

joista poliisi kyseli kantolupaa.

• henrjii kirjoitti:

joista poliisi kyseli kantolupaa.

On mulla ruutiasekin pikkanen söpö pistooli.

• henrjii
        koti-kiusattu kirjoitti:

On mulla ruutiasekin pikkanen söpö pistooli.

minkäänlaista pyssyä, niiden kanssa täytyy muistaa olla hyvin varo varovaisia. Pyssy ei ole ikään niin tyhjä, että sillä ei saisi ketään hengiltä.

• talous...
        henrjii kirjoitti:

minkäänlaista pyssyä, niiden kanssa täytyy muistaa olla hyvin varo varovaisia. Pyssy ei ole ikään niin tyhjä, että sillä ei saisi ketään hengiltä.

Pyssy ja pyssy, pysykää asiassa.

• talous... kirjoitti:

Pyssy ja pyssy, pysykää asiassa.

Se tämän pyssy jutun aloitti, pientä tarkkuutta narinan osoitteelle.

Se tämän pyssy jutun aloitti, pientä tarkkuutta narinan osoitteelle.

Kukas se sitten herätti muinaisen haaveeni hankkia Haulikko eläkepäivinä?
        Tarkoituksenani ei kyllä ole ryhtyä massahurmaajaksi lintukosteikoilla.
        Eikä tavoitteeni ole pullea Hanhi, laiha, nariseva, Tavinrääpäle vain.
        Saada samanlainen tunne kuin Asumaniemellä.
        Tuntematon Sotilas, Väinö Linna:
        "Mää osasi!!, kattokaa jätkät!! Mää osasi!!!!"

H.

• hunksz kirjoitti:

Kukas se sitten herätti muinaisen haaveeni hankkia Haulikko eläkepäivinä?
        Tarkoituksenani ei kyllä ole ryhtyä massahurmaajaksi lintukosteikoilla.
        Eikä tavoitteeni ole pullea Hanhi, laiha, nariseva, Tavinrääpäle vain.
        Saada samanlainen tunne kuin Asumaniemellä.
        Tuntematon Sotilas, Väinö Linna:
        "Mää osasi!!, kattokaa jätkät!! Mää osasi!!!!"

H.

Vasemmalla,syrän on vasemmalla

Vasemmalla,syrän on vasemmalla

syntyvät siitä että sydän on samalla puolella ja aivot ihanasti rempallaan.
        H.

• talous.

Anteeksi, sillä ei ole aikaa nyt lukea muita.

Maksaminen ilmasta. Kuka ja ketkä ovat asian takana? Ketkä ohjaavat maailmaa rahassa? En tajua miksi ihmiset ovat näin hölmöjä.
      Mitä tulee Suomeen on Teillä kaikki hyvin talous kokonaisuudessa, samoin tulevaisuus----mutta siinä on veroja nostettava, koska olette valinneet sen tien.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      266
      10746
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      405
      2934
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      92
      1678
    4. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      87
      1671
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      80
      1496
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1409
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1379
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      58
      1353
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      102
      1294
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1196
    Aihe