Vain kysymys, sillä se on minulle "vanhaa".
Elämäsi pettymys?
14
366
Vastaukset
Miksi pitäisi alkaa pettymyksiä miettimään, se on kaikki mennyttä.
En ala :))Kyllä olis silmät kuin ruokkolehmällä jos niitä muisteltais ,ei verikään pääs kiertäis,
- ?????...
Onko historia "vanhaa"???
Ihminen elää historiasta vain onko joku reilainen? ?????... kirjoitti:
Ihminen elää historiasta vain onko joku reilainen?Että meitä ei suruilla ruokita ja vanhoissa asioissa piehtarointi ei nosta hymyä huuleen.
Harvat on ilonaiheet ja pettymysten muistelu ei kannata muuten kun varotusmieles.koti-kiusattu kirjoitti:
Kyllä olis silmät kuin ruokkolehmällä jos niitä muisteltais ,ei verikään pääs kiertäis,
Ja sit mie en ala tää koneen kanssakaan.
Taas jää pyörittelemään palloa ja hakee sivua niinkun sitä pitäis maapallon toiselta puolelta hakea :((
Joku joskus jossain sanoi että menneisyydelle pitäis kuolla joka aamu, ja alkaa uusi päivä puhtaalta pöydältä.
Vaan kyllä niitä tulee toisinaan mietittyä, mutta tänään ei huvita.?????... kirjoitti:
Ihminen elää historiasta vain onko joku reilainen?No ei se ainakaan uutta ole.
Ja kyllä ainakin minä tällä hetkellä mietin mieluummin tulevaisuutta.
Mennythän meidät on muokannut sellaisiksi kun ollaan, mutta jos on menneen puinut jo aikoinaan niin ei niitä kurjuuksia viitsi enää miettiä, ei se muuta mitään sieltä.
No, mutta huomenna voi olla jo että ajattelen toisin.
- ninnannunnan
sitä tikulla silmään.
- Urho-K...
Elämi pettymys on olen ehkä minä itse.
- enkeliduo
kyl sunstaki on iloo jollekki ollu ja tulee olemaa.
Ellei muil,ni omal äitil :) enkeliduo kirjoitti:
kyl sunstaki on iloo jollekki ollu ja tulee olemaa.
Ellei muil,ni omal äitil :)et ei nii kurjaa ettei ait tykkäis ja se minuki lohrut
- kuka kuk..vitta...
koti-kiusattu kirjoitti:
et ei nii kurjaa ettei ait tykkäis ja se minuki lohrut
Kuka uskaltaa kertoa sen totuuden. Minä en kylläkään sillä---mutta jos joku muu-- niin minäkin.
Suurin pettymys on tämän suomalaisiksi kutsutun kansan lammasmainen johdateltavuus.
Kekkosen uskonnonomaisesta kannatuksesta nykyisen "työväenpuolueeksi" julistautuneen ryhmittymän edustajan katteettomiin lupauksiin ja totuuden vastaisiin höpötyksiin.
Täälläkin on näitä "kekkosfaneja" jotka vieläkään eivät näe puheena olevan manipuloijan diktatoorisia otteita.
Voi pyhä syli! Miten me tulimmekaan toimeen Kekkosen jälkeen?!
Senhän piti olla mahdotonta!
Valtionvarain ministeri puhuu suu vaahdossa hyvinvointiyhteiskunnan suojelemisesta ja samaan hengenvetoon ajaa läpi sen romuttumiseen johtavia toimenpiteitä.
Katteettomat lupaukset ovat myös löyhässä.
Ja huomattava osa kansasta uskoo?!
Tämä on suurin pettymykseni.- ¤" &/ ((
Olen huonosti kouluttautunut ja sortunut köyhään akkaan , Ehkäpä pikavippi on ainoa keino
saada hirttoköysi itselleni , Jätän velan maksamatta.
- i_a''*
Menin tuohon armeijapalvelukseen vapaa-ehtoisena hiukka alle 18 vuotiaana... Ilmavoimiin tietenkin ja hain tuonne ohjaajakursseille... Olin fyysiseti huippukunnossa ja pääsinkin lopputesteihin 80 muun kanssa... Kovat fyysiset ja henkiset testit, kunnes meitä oli jäljellä kymmenen... Lopullisessa lääkärintarkastuksessa huomasivat että sydämmessäni on sivuääni, joten se siitä...
Liekö pettymystä muu mutta tuo eläkeikä 45 vuotiaana meni ohi... :) No Finnairilla ois tietenkin se etu tullut hukattua... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26610746Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4052934Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921678- 871671
- 801496
- 641409
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81379Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581353Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa1021294- 361196