Ymmärrän kyllä jotain mutta....
i will send you the email of the satellite company so that you can contact them and get us both connected on the satellite phone and video call .
Kiitos
Voisko joku suomentaa tarkasti...
4
429
Vastaukset
- enklantia
"Lähetän sinulle satelliitti yhtiön sähköpostiosotteen, että voit ottaa heihin yhteyttä ja saada meidät molemmat yhdistettyä satelliitti puheluun ja satelliitti videoyhteyteen."
Jotain tälläistä se tarkottaa. Joku voi tarkentaa jos on parempi englannin kielentaito, itellä oli kutonen yläaste englannista :)- Please someone help.
Noin sen itsekin jotakuinkin ymmärsin, mutta en ollut varma :(
Kiitos paljon :) - eeehhh
Kokeilin googlen automaattista kielenkääntäjää, ei hassumpi versio sellaiseksi:
"Lähetän sinulle sähköpostia ja satelliitti yritys, jotta voit ottaa heihin yhteyttä ja saavat meidät molemmat kytketty satelliittipuhelimella ja videopuhelun." - please someone help,
eeehhh kirjoitti:
Kokeilin googlen automaattista kielenkääntäjää, ei hassumpi versio sellaiseksi:
"Lähetän sinulle sähköpostia ja satelliitti yritys, jotta voit ottaa heihin yhteyttä ja saavat meidät molemmat kytketty satelliittipuhelimella ja videopuhelun."Se kyllä kääntää ihan miten haluaa, olen kokeillut itsekin :)
Mutta tänään sain varmistuksen tuosta, ja se menee noin niin kuin ed. on suomentanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862