Moikka,
Onko kellään kokemuksia ko. firman tatskoista? Ainakin tosi nopealla ajalla saisi uutta leimaa (Tiedä sitten onko se hyvä juttu) Kuvat katottu webbisivulta ja ihan makeeta jälkeä näyttävät tekevän.
Ottaisin mielelläni vastaan kokemuksia paikanpäällä käyneiltä?
Art Tattoo Center Lahti kokemuksia?
6
1966
Vastaukset
- öööh
Venäläisjätkä teki ihan hyvää jälkeä kyseisessä paikassa. Tosin kuittia en saanut,enkä edes joutunut täyttämään terveyskysely lomaketta,kuten muissa paikoissa, joten siinä mielessä jäi vähän epäilyttävä olo paikasta.
- .tj
varmasti kuitin olisit saanut kun olisit pyytänyt, kyllähän ne sinne kassaan kirjautuu!! ja asiakaslomakkeen saa kun kassan vieressä olisi täyttänyt..
- kakerock
art tattoo on varmasti nousujohteisin liike lahdessa. jätkien kädenjälki on parantunut kolmessa vuodessa aivan älyttömästi. ei niin ettäkö olisivat olleet huonoja sitä ennenkään, mutta tänä päivänä art tattoon jätkät voivat kyllä haastaa kenet tahansa suomessa, mitä tatuoinnin tyylikkyyteen tulee.
- Tattooed&Happy
Samaa mieltä. Ei tulis mieleenkään astua tatuoitavaksi mihinkään muuhun liikkeeseen enää sen jälkeen kun ensimmäistä kertaa ko. paikkaan eksyin. :)
- 25
otin oman tatuointi art tattoossa ja oon 110% tyytyväinen!! kaikki jotka on kuvani nähneet, ovat kehuneet kuvaa ja sitä kuinka tarkkaa jälkeä tatuoija on tehnyt. oon suositellut kyllä kaikille tutuilleni ja tuntemattomillekin atc:ta!!
- Lällitteliä
Vissiin oo koko puulaakia enään,kun omistaja istuu linnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327