Nimimerkille "...."

Mikä allaolevassa ei tue sitä että vt-seuran mukaan vain jt:t (ja tässä ei sitten ole kyse niistä jotka ovat saarnaamisen ulottumattomissa, tai lapsista, vaan enemmistöstä) selviävät harmagedonista hengissä ja paratiisiin?

Sinä voit elää ikuisesti paratiisissa maanpäällä, 1982, s. 255 "Se, että kaikki uskonnot johtavat samaan päämäärään, ei suoraan sanoen pidä paikkaansa. Sinun täytyy kuulua Jehovan järjestöön ja tehdä Jumalan tahto saadaksesi hänen ikuisen elämän siunauksensa."

Ps. En laita kirjoituksessa olevaa raamatunpaikkaa esille piruuttanikaan.

74

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matt. 7:21-23

taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. [Luuk. 6:46, Luuk. 13:25-27 : Hoos. 8:2; Matt. 25:11]

21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      21 Not every one that saith unto me, Lord, Lord, shall enter into the kingdom of heaven; but he that doeth the will of my Father which is in heaven.
      22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      22 Many will say to me in that day, Lord, Lord, have we not prophesied in thy name? and in thy name have cast out devils? and in thy name done many wonderful works?
      23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' [Matt. 13:41,42, Matt. 25:12,41]
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23 And then will I profess unto them, I never knew you: depart from me, ye that work iniquity.

• ....

Raamatunpaikka sopii erinomaisesti ja siinä lukee että ei ole sama mihin kuuluu. Jos arvelee,että joku muu ryhmä on Jeesuksen tarkoittama, on tietysti vapaa valitsemaan sen. Jeesus kuitenkin sanoi että kaiki ei kelpaa, vaikka kuinka hokisi.

Tätä seikkaa on turha kääntää Jt:tä vastaan, koska muilla on myös sellainen kanta, että oma puoli on voittava.

• Miksi tätä vt-seuran selvää kantaa pitää sitten kerta kerran jälkeen loivennella?

• ....
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Miksi tätä vt-seuran selvää kantaa pitää sitten kerta kerran jälkeen loivennella?

Koska pygmit on huonosti infottu tai ne joita vielä ei ole löytynytkään.

• tiukun mielikirja:D
        .... kirjoitti:

Nykyaikana Jehovan todistajat ovat saarnanneet Afrikan metsäseuduilla. Pygmit ovat suhtautuneet myönteisesti Valtakunnan sanomaan, mutta heidän keskuudestaan löydetyistä kiinnostuneista ei ole useinkaan voitu huolehtia. Esteenä on pygmien elämäntapa: he vaihtavat asuinpaikkaa muutaman kuukauden välein.

g04 22/8 s. 24 Raamatun totuutta kerrotaan pygmeille ***
        Kamerunissa huomattava poikkeus on Janvier Mbaki, tiettävästi ensimmäinen pygmi, josta on tullut Jehovan todistaja tässä maassa.
        Hän otti Raamatun sanoman vastaan luettuaan kuvitetun kirjan Sinä voit elää ikuisesti paratiisissa maan päällä ja joitakin muita julkaisuja.
        Janvier kastettiin vuonna 2002, ja hän palvelee nyt tienraivaajana, joksi Jehovan todistajat nimittävät kokoaikaisia evankelistojaan.
        Hän on myös avustava palvelija seurakunnassa, joka toimii Mbangissa, maan kaakkoisosassa sijaitsevassa pikkukaupungissa.
        Nähtäväksi jää, ryhtyvätkö vielä useammat Kamerunissa asuvat pygmit palvomaan Jehovaa, ainoaa tosi Jumalaa, joka rakastaa ”kaikenlaisia ihmisiä”.

• t-i-u-k-u kirjoitti:

Miksi tätä vt-seuran selvää kantaa pitää sitten kerta kerran jälkeen loivennella?

Kummallista että entinen jt joutuu tuollaisia kyselemään. Taidat olla yhtä aito kuin GA123.

• helel kirjoitti:

Kummallista että entinen jt joutuu tuollaisia kyselemään. Taidat olla yhtä aito kuin GA123.

>>Kummallista että entinen jt joutuu tuollaisia kyselemään.

Keskusteluissa esitetään usein kysymyslauseita vaikka kysyjä tietäisi vastauksen. Niiden tarkoituksena on viedä keskustelua eteenpäin ja tähdentää vastakeskustelijan näkemystä aiheesta. Mukava että saan opettaa sinulle näitä perusjuttuja, niin pysyt jatkossa ehkä paremmin kärryillä.

• >> Raamatunpaikka sopii erinomaisesti ja siinä lukee että ei ole sama mihin kuuluu.

Vaikka Jeesuksen mukaan ihmiset eivät pelastu tyhjien puheiden perusteella, lahkoon liittymistä hän ei tuossa mainitse.

>> Jos arvelee,että joku muu ryhmä on Jeesuksen tarkoittama, on tietysti vapaa valitsemaan sen.

Jeesus kehotti valitsemaan hänet ei lahkoa.

• .... kirjoitti:

Kiitos taas loistavasta kiemurteluesimerkistä.

• t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Kummallista että entinen jt joutuu tuollaisia kyselemään.

Keskusteluissa esitetään usein kysymyslauseita vaikka kysyjä tietäisi vastauksen. Niiden tarkoituksena on viedä keskustelua eteenpäin ja tähdentää vastakeskustelijan näkemystä aiheesta. Mukava että saan opettaa sinulle näitä perusjuttuja, niin pysyt jatkossa ehkä paremmin kärryillä.

Ymmärsit nyt väärin, mutta eipä ollut taaskaan ensimmäinen kerta.

Selvennän sinulle siis hiukan:

Et ole ollut koskaan oikea Jehovan todistaja. Oikeat todistajat eivät mene kasteelle sen vuoksi kun muutkin menevät tai painostuksen vuoksi. Oikeat todistajat eivät roiku mukana lusmuillen, kun eivät osaa toimia toisin.

Oikeat todistajat ovat niitä, jotka ovat vieläkin todistajia.

Siksi sinä nojaat jonkun Pasi Turusen kirjaan, koska et ole koskaan ajatellut omilla avoillasi, etkä osaa sitä vieläkään. Et osaa käyttää raamattua jt-uskon puolesta tai sitä vastaan, mikä todistaja se sellainen on...

Toivottavasti olin riittävän selvä. Jos jäis auki jotain, niin koetan vääntää ratakiskoa avuksesi.

• helel kirjoitti:

Ymmärsit nyt väärin, mutta eipä ollut taaskaan ensimmäinen kerta.

Selvennän sinulle siis hiukan:

Et ole ollut koskaan oikea Jehovan todistaja. Oikeat todistajat eivät mene kasteelle sen vuoksi kun muutkin menevät tai painostuksen vuoksi. Oikeat todistajat eivät roiku mukana lusmuillen, kun eivät osaa toimia toisin.

Oikeat todistajat ovat niitä, jotka ovat vieläkin todistajia.

Siksi sinä nojaat jonkun Pasi Turusen kirjaan, koska et ole koskaan ajatellut omilla avoillasi, etkä osaa sitä vieläkään. Et osaa käyttää raamattua jt-uskon puolesta tai sitä vastaan, mikä todistaja se sellainen on...

Toivottavasti olin riittävän selvä. Jos jäis auki jotain, niin koetan vääntää ratakiskoa avuksesi.

>>Et ole ollut koskaan oikea Jehovan todistaja.

Voi pikkuista. Kyllä minä olen ollut, halusit sinä sitä tai et.

>>Oikeat todistajat eivät mene kasteelle sen vuoksi kun muutkin menevät tai painostuksen vuoksi. Oikeat todistajat eivät roiku mukana lusmuillen, kun eivät osaa toimia toisin.

Tällä metodilla siellä on aika pieni prosentti "oikeita todistajia" per seurakunta. Minkäs sinä siitä tietäisit, kun et tiedä mitä jehovantodistajuus on.

>>Oikeat todistajat ovat niitä, jotka ovat vieläkin todistajia.

Hehheheheheee, eli siellä ei tällä hetkellä ole ns. hengailijoita? Nauranko lujaa vai todella lujaa? Saat valita.

>>Siksi sinä nojaat jonkun Pasi Turusen kirjaan

Olet varsin lahjakas tehtailemaan virheellisiä lauseita. En ole koskaan nojannut Turusen kirjaan maailmankatsomukseni tai minkään muunkaan muodostamiseksi. Mitä muuten koet saavasi tästä toistuvasta virheellisestä argumentoinnista, jonka tiedät jo kirjoittaessasi virheelliseksi?

>>koska et ole koskaan ajatellut omilla avoillasi, etkä osaa sitä vieläkään.

Kukaan joka on päässyt irti vt-seuran mielenhallinnasta, ei väittäisi tällaista ihmisestä joka on selvinnyt mielenhallinnasta. Kas tästä syystä sinä näitä älyttömyyksiä voit heitellä - koska et tiedä mistä kirjoitat.

>>Toivottavasti olin riittävän selvä. Jos jäis auki jotain, niin koetan vääntää ratakiskoa avuksesi.

Tietämättömyytesi on kyllä tullut selväksi aikaa sitten. Sitä varten on turha kiskoja tuhlailla.

• t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Et ole ollut koskaan oikea Jehovan todistaja.

Voi pikkuista. Kyllä minä olen ollut, halusit sinä sitä tai et.

>>Oikeat todistajat eivät mene kasteelle sen vuoksi kun muutkin menevät tai painostuksen vuoksi. Oikeat todistajat eivät roiku mukana lusmuillen, kun eivät osaa toimia toisin.

Tällä metodilla siellä on aika pieni prosentti "oikeita todistajia" per seurakunta. Minkäs sinä siitä tietäisit, kun et tiedä mitä jehovantodistajuus on.

>>Oikeat todistajat ovat niitä, jotka ovat vieläkin todistajia.

Hehheheheheee, eli siellä ei tällä hetkellä ole ns. hengailijoita? Nauranko lujaa vai todella lujaa? Saat valita.

>>Siksi sinä nojaat jonkun Pasi Turusen kirjaan

Olet varsin lahjakas tehtailemaan virheellisiä lauseita. En ole koskaan nojannut Turusen kirjaan maailmankatsomukseni tai minkään muunkaan muodostamiseksi. Mitä muuten koet saavasi tästä toistuvasta virheellisestä argumentoinnista, jonka tiedät jo kirjoittaessasi virheelliseksi?

>>koska et ole koskaan ajatellut omilla avoillasi, etkä osaa sitä vieläkään.

Kukaan joka on päässyt irti vt-seuran mielenhallinnasta, ei väittäisi tällaista ihmisestä joka on selvinnyt mielenhallinnasta. Kas tästä syystä sinä näitä älyttömyyksiä voit heitellä - koska et tiedä mistä kirjoitat.

>>Toivottavasti olin riittävän selvä. Jos jäis auki jotain, niin koetan vääntää ratakiskoa avuksesi.

Tietämättömyytesi on kyllä tullut selväksi aikaa sitten. Sitä varten on turha kiskoja tuhlailla.

"Voi pikkuista. Kyllä minä olen ollut, halusit sinä sitä tai et. "

Vaikuttaa osuneen suorastaan napakymppiin reaktiosta päätellen. Et sinä ole ollut koskaan oikea todistaja.
        Korkeintaan pelkkä ulkokultainen patsastelija, jos sitäkään.

Kirjoituksestasi päätellen et myöskään ymmärrä kasteen todellista merkitystä, saati sitä mikä on oikea Jehovan todistaja.

Lue lisää Turusta ja Dawkingsia, kyllä he kertovat sinulle mitä todistajat ovat ja mitä eivät.

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

"Voi pikkuista. Kyllä minä olen ollut, halusit sinä sitä tai et. "

Vaikuttaa osuneen suorastaan napakymppiin reaktiosta päätellen. Et sinä ole ollut koskaan oikea todistaja.
        Korkeintaan pelkkä ulkokultainen patsastelija, jos sitäkään.

Kirjoituksestasi päätellen et myöskään ymmärrä kasteen todellista merkitystä, saati sitä mikä on oikea Jehovan todistaja.

Lue lisää Turusta ja Dawkingsia, kyllä he kertovat sinulle mitä todistajat ovat ja mitä eivät.

Että oletko kuinka innokas kokouksissa kävijä? :D

• GuardianAngel123 kirjoitti:

Että oletko kuinka innokas kokouksissa kävijä? :D

Pitäisikö olla?

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

Pitäisikö olla?

siis kysyin vaan

• GuardianAngel123
        GuardianAngel123 kirjoitti:

siis kysyin vaan

liian kuumaa perunaa?

liian kuumaa perunaa?

Missä tässä on kuuma peruna?

Koska muuten vastaat siihen niisankuu-kysymykseen jonka sinulle laitoin?

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

Missä tässä on kuuma peruna?

Koska muuten vastaat siihen niisankuu-kysymykseen jonka sinulle laitoin?

No tuo mitä kysyin. No ootas nyt...nisankuu... en mä oikeesti muista johonki se liitty, muistonvietto

• GuardianAngel123

No tuo mitä kysyin. No ootas nyt...nisankuu... en mä oikeesti muista johonki se liitty, muistonvietto

niiiiiiiiiin????

http://i54.tinypic.com/t7fymt.jpg

En minä huomaa siinä kuuma perunaa. En ole sanonut olevani todistaja, joten en käy salilla. Vai olenko jossain esittänyt sellaista?

"No ootas nyt...nisankuu... en mä oikeesti muista johonki se liitty, muistonvietto"

Eee, oikso sulla mitään tarkempaa kommenttia?

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

En minä huomaa siinä kuuma perunaa. En ole sanonut olevani todistaja, joten en käy salilla. Vai olenko jossain esittänyt sellaista?

"No ootas nyt...nisankuu... en mä oikeesti muista johonki se liitty, muistonvietto"

Eee, oikso sulla mitään tarkempaa kommenttia?

Siis et käy salilla, etkä ole todistaja?

Mutta se mikä minua ihmetyttää on se, miksi olet tällä tavoin vastaparina tiukulle, kuka on entinen Jehovan todistaja niin paljon kuin voi olla. Jos et uskoJehovan todistajien opetuksiin, niin miksi sitten näyttää siltä että ~95% keskusteluistasi puolustat jehovan todistajia, tai vaihtoehtoisesti kritisoit niiden tekstejä, jotka arvostelevat vt-seuraa. Niin mikä sun intressi oikeen on tässä??

katsoin googlesta että 14. päivä nisankuuta

Siis et käy salilla, etkä ole todistaja?

Mutta se mikä minua ihmetyttää on se, miksi olet tällä tavoin vastaparina tiukulle, kuka on entinen Jehovan todistaja niin paljon kuin voi olla. Jos et uskoJehovan todistajien opetuksiin, niin miksi sitten näyttää siltä että ~95% keskusteluistasi puolustat jehovan todistajia, tai vaihtoehtoisesti kritisoit niiden tekstejä, jotka arvostelevat vt-seuraa. Niin mikä sun intressi oikeen on tässä??

katsoin googlesta että 14. päivä nisankuuta

Nyt minua ihmetyttää miksi sinä ryhdyt kritisoimaan minun tekstejäni. Mitkä ovat sinun intressisi esiintyä todistajana kun et päivän selvästi ole sellainen koskaan ollut?

Mitäpäs jos nyt vastaat tähän etkä aloita sitä tyypillistä kiemurteluasi.

"katsoin googlesta että 14. päivä nisankuuta "

Niin, ja mitä tästä.

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

Nyt minua ihmetyttää miksi sinä ryhdyt kritisoimaan minun tekstejäni. Mitkä ovat sinun intressisi esiintyä todistajana kun et päivän selvästi ole sellainen koskaan ollut?

Mitäpäs jos nyt vastaat tähän etkä aloita sitä tyypillistä kiemurteluasi.

"katsoin googlesta että 14. päivä nisankuuta "

Niin, ja mitä tästä.

enhän minä nyt tässä sinun tekstejäsi kritisoi. senkin räyhänhenki :D ja mitä ihmettä, että muka esiinnyn todistajana. OLEN ENTINEN JEHOVAN TODISTAJA. Mäntti. No siis, muistonvietto on 14. nisankuuta.

• googlasin todistajat

enhän minä nyt tässä sinun tekstejäsi kritisoi. senkin räyhänhenki :D ja mitä ihmettä, että muka esiinnyn todistajana. OLEN ENTINEN JEHOVAN TODISTAJA. Mäntti. No siis, muistonvietto on 14. nisankuuta.

ja ihan vuosien kokemus takana ;D
        Ja tollanen ei tod. vakuuta ketään, tuskin olet edes salillakaan käynyt, saati itse ollut todistaja.
        "Googletin, 14.nisankuuta",mä tipahdin soffalta kun naurattaa niin kovasti....

Sinä et tiedä todistajuudesta hevon peetäkään. Joten kysyn uudelleen: miksi esiinnyt entisenä todistajana kun et sellainen ole selvästikään ole?

Hienoa että Google auttoi sinua. Todistajan eikä kiinnostuneenkaan olisi tarvinnut kysyä tuota Googlelta.
        Mutta ehkä olet unohtanut muistella tuona aikana. Mihin vuoden aikaan tuo niisankuun 14. osuu? Ja voitko tarkentaa tätä?

• GuardianAngel123
        googlasin todistajat kirjoitti:

Ja tollanen ei tod. vakuuta ketään, tuskin olet edes salillakaan käynyt, saati itse ollut todistaja.

jonka vain ihminen joka on ollut aidosti vuosikymmeniä Jehovan todistaja voi vastata? ;) Siis tänä googlen aikakautena. Jos keksit sellaisen, niin koitan vastata :)

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

Sinä et tiedä todistajuudesta hevon peetäkään. Joten kysyn uudelleen: miksi esiinnyt entisenä todistajana kun et sellainen ole selvästikään ole?

Hienoa että Google auttoi sinua. Todistajan eikä kiinnostuneenkaan olisi tarvinnut kysyä tuota Googlelta.
        Mutta ehkä olet unohtanut muistella tuona aikana. Mihin vuoden aikaan tuo niisankuun 14. osuu? Ja voitko tarkentaa tätä?

Miksi sitten kysyt kysymyksen, joka on helposti googlesta tarkastettavissa? :)

ai että mihin vuoden aikaan..... öööööö, no oliks ne paimenet siellä kedolla

• GuardianAngel123

mä sekoitin tän jt-jouluun, eiku miten se ny meni :D

• GuardianAngel123

mä sekoitin tän jt-jouluun, eiku miten se ny meni :D

huhtikuussa

• mää tiesin !

sen kunniaksi että Herodeksen synttäreillä katkaistiin Johannes Kastajan pää irtipoikki ;D

• GuardianAngel123

huhtikuussa

et mitä kysyin. NIIIIIIIIN?????

• Nääs Ville
        mää tiesin ! kirjoitti:

sen kunniaksi että Herodeksen synttäreillä katkaistiin Johannes Kastajan pää irtipoikki ;D

jeppuleitten muistonviettokonventti!

• GuardianAngel123
        googlasin todistajat kirjoitti:

YHTÄÄN MITÄÄN?

Kerro ihan omin samoin vaan, mihin vuodenaikaan niisankuun 14 osuu. Ei pitäisi olla vaikea kysymys.
        Ja kerro samalla millainen tapahtuma tuo po. aika on todistajilla.

• GuardianAngel123
        Nääs Ville kirjoitti:

jeppuleitten muistonviettokonventti!

mä tiiän ku oon ollu siellä, tehään ihan saatananmoinen kokko ja paistetaan ne leivät siinä. Ja juodaan vitusti viiniä

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

Kerro ihan omin samoin vaan, mihin vuodenaikaan niisankuun 14 osuu. Ei pitäisi olla vaikea kysymys.
        Ja kerro samalla millainen tapahtuma tuo po. aika on todistajilla.

kerrot sen jälkeen:

- kuinka usein käyt Jehovan todistajien kokouksissa

Lupaatko?

et mitä kysyin. NIIIIIIIIN?????

Mitä vastaan ja mihin?

Kyllä tuo sinun esityksesi multivastauksineen on jo naurettavaa. Saatko aina tuollaisia kohtauksia kun jäät kiinni valehtelemisesta?

• olin läsnä 2010

YHTÄÄN MITÄÄN?

Jeesus Kristus pani tämän kuolemansa muistonvieton alulle juutalaisten pesah-juhlan iltana vuonna 33.

Pesahia vietettiin ainoastaan kerran vuodessa juutalaisen nisankuun 14. päivänä.

Tuo päivä laskettiin ilmeisesti kevätpäiväntasauksesta, jolloin päivä ja yö kestävät kumpikin noin 12 tuntia. Nisankuu alkoi, kun kevätpäiväntasausta lähinnä oleva uusikuu oli ensimmäisen kerran havaittavissa. Pesah-juhla oli 14 päivää myöhemmin, auringonlaskun jälkeen.

Jeesus vietti pesahia apostoliensa kanssa, lähetti Juudas Iskariotin pois ja pani sitten alulle Herran illallisen. Tämä ateria tuli juutalaisen pesahin tilalle, ja siksi sitä tulisi viettää ainoastaan kerran vuodessa.
        http://www.watchtower.org/fi/bh/appendix_06.htm
        Netissä, vassakuu.
        Todistajien viralliset sivut ;D
        Päivä tää nisanin muinoin jäi muistoihin,
        sait kunnian, kirkkauden.
        Niin Israel söi pesah-lampaan
        ja kansasi veit vapauteen.
        Myöhemmin Herramme kuoli puolestamme
        mallin muinaisen näin täyttääkseen.

http://www.youtube.com/watch?v=dQuJnbGdJAk

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

Mitä vastaan ja mihin?

Kyllä tuo sinun esityksesi multivastauksineen on jo naurettavaa. Saatko aina tuollaisia kohtauksia kun jäät kiinni valehtelemisesta?

Käytkö Jehovan todistajien kokouksissa?

Kuinka usein?

• GuardianAngel123
        olin läsnä 2010 kirjoitti:

Jeesus Kristus pani tämän kuolemansa muistonvieton alulle juutalaisten pesah-juhlan iltana vuonna 33.

Pesahia vietettiin ainoastaan kerran vuodessa juutalaisen nisankuun 14. päivänä.

Tuo päivä laskettiin ilmeisesti kevätpäiväntasauksesta, jolloin päivä ja yö kestävät kumpikin noin 12 tuntia. Nisankuu alkoi, kun kevätpäiväntasausta lähinnä oleva uusikuu oli ensimmäisen kerran havaittavissa. Pesah-juhla oli 14 päivää myöhemmin, auringonlaskun jälkeen.

Jeesus vietti pesahia apostoliensa kanssa, lähetti Juudas Iskariotin pois ja pani sitten alulle Herran illallisen. Tämä ateria tuli juutalaisen pesahin tilalle, ja siksi sitä tulisi viettää ainoastaan kerran vuodessa.
        http://www.watchtower.org/fi/bh/appendix_06.htm
        Netissä, vassakuu.
        Todistajien viralliset sivut ;D
        Päivä tää nisanin muinoin jäi muistoihin,
        sait kunnian, kirkkauden.
        Niin Israel söi pesah-lampaan
        ja kansasi veit vapauteen.
        Myöhemmin Herramme kuoli puolestamme
        mallin muinaisen näin täyttääkseen.

http://www.youtube.com/watch?v=dQuJnbGdJAk

Ole hyvä. Laita se rinnukseesi. Voit kantaa ylpeänä mitaliasi.

Kun on mitali, niin ei vituta niin paljon.

Käytkö Jehovan todistajien kokouksissa?

Kuinka usein?

Miten tämä liittyy asiaan? Pitäisikö minun käydä kokouksissa?

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

Miten tämä liittyy asiaan? Pitäisikö minun käydä kokouksissa?

kysyin vain

kerrot sen jälkeen:

- kuinka usein käyt Jehovan todistajien kokouksissa

Lupaatko?

Sinun puolestasi on jo vastattu, joten se siitä.. . . .

Enkä viitsi viedä keskustelua tämän pidemmälle, kun et kerran ole siihen ennestään perehtynyt.

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

Enkä viitsi viedä keskustelua tämän pidemmälle, kun et kerran ole siihen ennestään perehtynyt.

.

• GuardianAngel123
        helel kirjoitti:

ai mikä se olikaan sun selkärankanikamiesi lukumäärä?

• GuardianAngel123

ai mikä se olikaan sun selkärankanikamiesi lukumäärä?

niin :(

• pohojalaane !

Moon oikias,

soot vääräs,
      soon kans vääräs,

moomma oikias,
      tootta ehrottomasti vääräs,
      noon aivam mettäs. ...

• Laitatko ne kaikki muut kohdat joissa sanotaan samoin.

Muistutukseksi, sinä et ole ollut oikea todistaja vaan Turusen opetuslapsi, joten et kykene ymmärtämään todistajan ajatuksenjuoksua.

• >>Laitatko ne kaikki muut kohdat joissa sanotaan samoin.

Onko nyt niin että lainaamani kohta oli virheellinen, vai mistä syystä kaipaat lisäkohtia?

>>Muistutukseksi, sinä et ole ollut oikea todistaja vaan Turusen opetuslapsi, joten et kykene ymmärtämään todistajan ajatuksenjuoksua.

Haistanko jälleen henkilöön menemistä kun asiaa ei muuten ole? Jep, kyllä haistan. Valitettavaa ettet näytä muuhun taaskaan kykenevän.

Lisäksi lauseesi on sikäli saavutus että siinä on saatu kohtuu lyhyeen lauseeseen kolme virheellistä oletusta.

1. Olen kyllä ollut ihan oikea kastettu jehovantodistaja, ja tiedän oikein hyvin mistä puhun kun aiheesta jotain kerron.

2. Turusen olemassaololla tai kirjalla jehovantodistajuudesta ei ole mitään tekemistä sen kanssa että vt-seura on lahko, jonka edesottamuksista on kaikkien edun mukaista informoida julkisesti. Turusella ei myöskään ole pienintäkään tekemistä oman kantani suhteen vt-seurasta.

3. Koska olen ollut ihan oikea jehovantodistaja, kykenen, kiitos väittämästä, oikein hyvin ymmärtämään lahkolaisten ajatuksenjuoksua. Jehovantodistajuus on mielentila, jonka olen kokenut henkilökohtaisesti, ja jonka ansiosta minä ja monet muut entiset lahkon jäsenet tiedämme tasan tarkkaan mitä on olla jt, mitä se vaatii ja miltä se tuntuu.

• t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Laitatko ne kaikki muut kohdat joissa sanotaan samoin.

Onko nyt niin että lainaamani kohta oli virheellinen, vai mistä syystä kaipaat lisäkohtia?

>>Muistutukseksi, sinä et ole ollut oikea todistaja vaan Turusen opetuslapsi, joten et kykene ymmärtämään todistajan ajatuksenjuoksua.

Haistanko jälleen henkilöön menemistä kun asiaa ei muuten ole? Jep, kyllä haistan. Valitettavaa ettet näytä muuhun taaskaan kykenevän.

Lisäksi lauseesi on sikäli saavutus että siinä on saatu kohtuu lyhyeen lauseeseen kolme virheellistä oletusta.

1. Olen kyllä ollut ihan oikea kastettu jehovantodistaja, ja tiedän oikein hyvin mistä puhun kun aiheesta jotain kerron.

2. Turusen olemassaololla tai kirjalla jehovantodistajuudesta ei ole mitään tekemistä sen kanssa että vt-seura on lahko, jonka edesottamuksista on kaikkien edun mukaista informoida julkisesti. Turusella ei myöskään ole pienintäkään tekemistä oman kantani suhteen vt-seurasta.

3. Koska olen ollut ihan oikea jehovantodistaja, kykenen, kiitos väittämästä, oikein hyvin ymmärtämään lahkolaisten ajatuksenjuoksua. Jehovantodistajuus on mielentila, jonka olen kokenut henkilökohtaisesti, ja jonka ansiosta minä ja monet muut entiset lahkon jäsenet tiedämme tasan tarkkaan mitä on olla jt, mitä se vaatii ja miltä se tuntuu.

"Onko nyt niin että lainaamani kohta oli virheellinen, vai mistä syystä kaipaat lisäkohtia? "

Jos kyseessä on yleinen oppiasia, ei liene vaikea löytää USEITA mainintoja asiasta.
        Jos olisit oikea todistaja, tietäisit että Jehova päättää pelastuksesta, et sinä.

"Haistanko jälleen henkilöön menemistä kun asiaa ei muuten ole? Jep, kyllä haistan. Valitettavaa ettet näytä muuhun taaskaan kykenevän."

Muistutan sinua omista kommenteistasi siitä että yrität esittää olevasi ns. "oikea todistaja", ja muut eivät tiedä mitään. Sinä et ole oikea todistaja, etkä ole koskaan ollutkaan. Lue toinen kommenttini.
        Yrität siis polkea ad.h:lla toisten kommentit, vaikka itse sorrut samaan.

Jos haluat asiallista keskustelua, koeta vaatia sitä myös itseltäsi.

"Lisäksi lauseesi on sikäli saavutus että siinä on saatu kohtuu lyhyeen lauseeseen kolme virheellistä oletusta. "

Tästä on vain sinun sanasi, ei muuta. Valitan.

Ja päivän selvää on kun juttujasi lukee, ettei sinun todistajuutesi ole koskaan ollut kovin kaksisella pohjalla. Aivan sama oletko käynyt kasteella vai et. Pelkkää ulkokultaista patsastelua, ja sama jatkuu täälläkin.
        Minä en lukijana ottaisi sinun kommenttejasi vakavasti.

• helel kirjoitti:

"Onko nyt niin että lainaamani kohta oli virheellinen, vai mistä syystä kaipaat lisäkohtia? "

Jos kyseessä on yleinen oppiasia, ei liene vaikea löytää USEITA mainintoja asiasta.
        Jos olisit oikea todistaja, tietäisit että Jehova päättää pelastuksesta, et sinä.

"Haistanko jälleen henkilöön menemistä kun asiaa ei muuten ole? Jep, kyllä haistan. Valitettavaa ettet näytä muuhun taaskaan kykenevän."

Muistutan sinua omista kommenteistasi siitä että yrität esittää olevasi ns. "oikea todistaja", ja muut eivät tiedä mitään. Sinä et ole oikea todistaja, etkä ole koskaan ollutkaan. Lue toinen kommenttini.
        Yrität siis polkea ad.h:lla toisten kommentit, vaikka itse sorrut samaan.

Jos haluat asiallista keskustelua, koeta vaatia sitä myös itseltäsi.

"Lisäksi lauseesi on sikäli saavutus että siinä on saatu kohtuu lyhyeen lauseeseen kolme virheellistä oletusta. "

Tästä on vain sinun sanasi, ei muuta. Valitan.

Ja päivän selvää on kun juttujasi lukee, ettei sinun todistajuutesi ole koskaan ollut kovin kaksisella pohjalla. Aivan sama oletko käynyt kasteella vai et. Pelkkää ulkokultaista patsastelua, ja sama jatkuu täälläkin.
        Minä en lukijana ottaisi sinun kommenttejasi vakavasti.

>>Jos olisit oikea todistaja, tietäisit että Jehova päättää pelastuksesta, et sinä.

Jos osaisit lukea, tietäisit etten ole koskaan väittänyt päättäväni tällaisista taikauskoon perustuvista asioista.

Se mitä vt-seura sepittää, on toinen asia. Sen version mukaan 99% elossa olevista aikuisista murhataan kun harmagedon iskee.

>>Yrität siis polkea ad.h:lla toisten kommentit, vaikka itse sorrut samaan.

Miten koet sen häpeän mitä tunnet kun kirjoittelet asioista joita itse toteutat?

>>Jos haluat asiallista keskustelua, koeta vaatia sitä myös itseltäsi.

Eikö ole jännittävää että kenelläkään muulla ei ole koskaan ollut asiallisuuteni kanssa minkäänlaisia ongelmia kuin sinulla. Ja eikö ole hykerryttävän jännittävää että lukuisilla kirjoittajilla on oman asiallisuutesi kanssa ongelmia säännöllisin väliajoin.

Jätit mukavasti kolme kohtaani käsittelemästä. Ja miksipä et olisi jättänyt, kun tiedät että ne pitävät paikkaansa, ja ettei sinulla ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä jehovantodistajuus tarkoittaa henkisellä tasolla. Kannattaisi värväytyä sinne kun noin kovasti haluaisit ymmärtää jotain jota et voi ymmärtää.

• own brains
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Jos olisit oikea todistaja, tietäisit että Jehova päättää pelastuksesta, et sinä.

Jos osaisit lukea, tietäisit etten ole koskaan väittänyt päättäväni tällaisista taikauskoon perustuvista asioista.

Se mitä vt-seura sepittää, on toinen asia. Sen version mukaan 99% elossa olevista aikuisista murhataan kun harmagedon iskee.

Miten koet sen häpeän mitä tunnet kun kirjoittelet asioista joita itse toteutat?

Eikö ole jännittävää että kenelläkään muulla ei ole koskaan ollut asiallisuuteni kanssa minkäänlaisia ongelmia kuin sinulla. Ja eikö ole hykerryttävän jännittävää että lukuisilla kirjoittajilla on oman asiallisuutesi kanssa ongelmia säännöllisin väliajoin.

Jätit mukavasti kolme kohtaani käsittelemästä. Ja miksipä et olisi jättänyt, kun tiedät että ne pitävät paikkaansa, ja ettei sinulla ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä jehovantodistajuus tarkoittaa henkisellä tasolla. Kannattaisi värväytyä sinne kun noin kovasti haluaisit ymmärtää jotain jota et voi ymmärtää.

*** kenelläkään muulla ei ole koskaan ollut asiallisuuteni kanssa minkäänlaisia ongelmia kuin sinulla.****
        Minä olin hämmästynyt kun luin tuon... ;D

Ihan piruuttani.....
        ...katselen näitä juttuja ......
        ja naureskelen joitakin......
        ....suurin osa höpönlöpöä......
        helel kirjoittaa niin että voisin uskoa hänen olleen todistaja.
        Lusmuilijat jotka määkivät tottumuksesta lauman mukana, on ihan eri juttu kuin tosissaan Raamatun lukeminen...
        ...ja ymmärtäminen.....

• jfytrtjgt
        own brains kirjoitti:

*** kenelläkään muulla ei ole koskaan ollut asiallisuuteni kanssa minkäänlaisia ongelmia kuin sinulla.****

Ihan piruuttani.....
        Lusmuilijat jotka määkivät tottumuksesta lauman mukana, on ihan eri juttu kuin tosissaan Raamatun lukeminen...
        ...ja ymmärtäminen.....

Miten tämä nimimerkki helel voi ola näin pihalla?! Eikö helel lue lainkaan hänelle osoitettuja vastauksia, vai eikö hän vain ymmärrä niitä? Muistuttaa erästä uskonkiimassa olevaa hellari sukulaista. Kumpikin paasaa suu vaahdossa, laput silmillä ja korvilla.

• t-i-u-k-u kirjoitti:

"Jos osaisit lukea, tietäisit etten ole koskaan väittänyt päättäväni tällaisista taikauskoon perustuvista asioista."

Jos ymmärtäisit kirjoittamasi, tajuaisit että jatkuva yhden kirjan kohdan hokeminen on samaa kuin haluat kertoa että Jehova ei asiasta päätä. Sinun mielestäsi pitää siis uskoa sinua. Millainen henkilökohtainen suhde Jehovaan sinulla olikaan todistaja-aikoinasi...

Miten kestäs syytellä toisia ad-h:sta kun itse kirjoitat tällaisia kommentteja:

""Vähän vaadin sinultakin aivotoimintaa, vaikka se näyttää olevan useassa kohtaa toiveajattelua muutenkin."

"Mitään näin järjetöntä ei voi saada vastaukseksi ihmiseltä joka osaa lukea."

"Oikeasti, tätä pelleilyä sun kanssa ei vaan jaksa. Jos sua ei kiinnosta edes lukea mihin vastaat, niin antaa olla. Lopetan taaas vastailemisen sulle kun heittäydyt tarkoituksella apinan tasolle. ""

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9631944/47947834

"Eikö ole jännittävää että kenelläkään muulla ei ole koskaan ollut asiallisuuteni kanssa minkäänlaisia ongelmia kuin sinulla."

Eikö olekin jännittävää kun et itse huomaa omia toimiasi lainkaan.

"Jätit mukavasti kolme kohtaani käsittelemästä."

Miltä tuntuu kun syytät toisia siitä mitä itsekin teet? Ohitat toistuvasti kommentteja joihin et halua vastata, mutta vaadit toisilta vastauksia. Muistathan että jokainen päättää täällä itse mihin vastaa ja mihin ei.
        Se oikeus ei kuulu ykisn sinulle, vaikka et ole koskaan oikea todistaja ollutkaan.

• jfytrtjgt kirjoitti:

Miten tämä nimimerkki helel voi ola näin pihalla?! Eikö helel lue lainkaan hänelle osoitettuja vastauksia, vai eikö hän vain ymmärrä niitä? Muistuttaa erästä uskonkiimassa olevaa hellari sukulaista. Kumpikin paasaa suu vaahdossa, laput silmillä ja korvilla.

Voi voi, vai on Tiukuli pulassa.

• exexexex
        helel kirjoitti:

"Jos osaisit lukea, tietäisit etten ole koskaan väittänyt päättäväni tällaisista taikauskoon perustuvista asioista."

Jos ymmärtäisit kirjoittamasi, tajuaisit että jatkuva yhden kirjan kohdan hokeminen on samaa kuin haluat kertoa että Jehova ei asiasta päätä. Sinun mielestäsi pitää siis uskoa sinua. Millainen henkilökohtainen suhde Jehovaan sinulla olikaan todistaja-aikoinasi...

Miten kestäs syytellä toisia ad-h:sta kun itse kirjoitat tällaisia kommentteja:

""Vähän vaadin sinultakin aivotoimintaa, vaikka se näyttää olevan useassa kohtaa toiveajattelua muutenkin."

"Oikeasti, tätä pelleilyä sun kanssa ei vaan jaksa. Jos sua ei kiinnosta edes lukea mihin vastaat, niin antaa olla. Lopetan taaas vastailemisen sulle kun heittäydyt tarkoituksella apinan tasolle. ""

"Eikö ole jännittävää että kenelläkään muulla ei ole koskaan ollut asiallisuuteni kanssa minkäänlaisia ongelmia kuin sinulla."

Eikö olekin jännittävää kun et itse huomaa omia toimiasi lainkaan.

"Jätit mukavasti kolme kohtaani käsittelemästä."

Miltä tuntuu kun syytät toisia siitä mitä itsekin teet? Ohitat toistuvasti kommentteja joihin et halua vastata, mutta vaadit toisilta vastauksia. Muistathan että jokainen päättää täällä itse mihin vastaa ja mihin ei.
        Se oikeus ei kuulu ykisn sinulle, vaikka et ole koskaan oikea todistaja ollutkaan.

Hae apua.

• exexexex kirjoitti:

Hae apua.

Mihin minä tarvitsen sinun mielestäsi apua?

• sivustaseuraaja
        helel kirjoitti:

Mihin minä tarvitsen sinun mielestäsi apua?

luetun ymmärtämiseen, ja hyväksymään sen tosiasian, että lahkosta irtautuneilla saattaa olla aika paljon sinua enemmän tietoa lahkon epämääräisyyksistä.
        Sinunkin mielipiteesi on ihan yhtä hyvin hyväksyttävissä(henkilökohtaisena mielipiteenä), kuin kenen tahansa muun, mutta tee sinä samoin.
        Keskustelussa ei sovi riidellä, jankuttaa tai vaikeassa paikassa hyökätä henkilön kimppuun asian sijasta.
        Luen mielelläni kaikkien mielipiteitä, sinunkin, mutta esim. nimimerkki t.i.u.k.u pysyy asialinjalla ja perustelee väitteensä. Ei siitä kannata hänelle hermostua. Jotkut vain osaavat paremmin kuin toiset.
        täällä usein mainitaan parin exän nimet, ja samassa yhteydessä käydään henkilöön kiinni. Syy vaikuttaisi olevan se, että ei pystytä vastaamaan heidän asiallisiin kysymyksiinsä, ja siitä sitten hermostutaan ihan turhaa.

Keskustelun ideana on tuoda esille erilaisia mielipiteitä ja näkemyksiä. Harmittavan usein taso vain laskee liiaksi. En minäkään matikan proffan kaikkiin kysymyksiin osannut vastata, mutta en siksi vihannut häntä.

• no
        sivustaseuraaja kirjoitti:

luetun ymmärtämiseen, ja hyväksymään sen tosiasian, että lahkosta irtautuneilla saattaa olla aika paljon sinua enemmän tietoa lahkon epämääräisyyksistä.
        Sinunkin mielipiteesi on ihan yhtä hyvin hyväksyttävissä(henkilökohtaisena mielipiteenä), kuin kenen tahansa muun, mutta tee sinä samoin.
        Keskustelussa ei sovi riidellä, jankuttaa tai vaikeassa paikassa hyökätä henkilön kimppuun asian sijasta.
        Luen mielelläni kaikkien mielipiteitä, sinunkin, mutta esim. nimimerkki t.i.u.k.u pysyy asialinjalla ja perustelee väitteensä. Ei siitä kannata hänelle hermostua. Jotkut vain osaavat paremmin kuin toiset.
        täällä usein mainitaan parin exän nimet, ja samassa yhteydessä käydään henkilöön kiinni. Syy vaikuttaisi olevan se, että ei pystytä vastaamaan heidän asiallisiin kysymyksiinsä, ja siitä sitten hermostutaan ihan turhaa.

Keskustelun ideana on tuoda esille erilaisia mielipiteitä ja näkemyksiä. Harmittavan usein taso vain laskee liiaksi. En minäkään matikan proffan kaikkiin kysymyksiin osannut vastata, mutta en siksi vihannut häntä.

Meitä on muitakin sivusta seuraajia, taso on kyllä tosi matala täällä,joko käydään kiinni henkilöön ja kohta epäillään että ovatko ex jt:eet koskaan olletkaan jt:ia, kukahan sitten kunnon jt on ollut heidän mielestään, kannattaneeko täällä kirjoittaakaan kun näkee heti mustan vaatteen kun tietyt nimimerkit ilmestyvät palstalle, tai kohta ollaan heitä ajamassa täältä huis nevadaan.
        Taso on kyllä laskenut täällä tosiaan tyhjänpäiväseen jankuttamiseen, ennen vaikka oli että otettiin yhteen ei tällaista tyhjänpäiväsyyteen menoa ollut näin paljon, vissiin jotku haluaa vain tuoda itseään esille täällä, mene ja tiedä.

• sivustaseuraaja kirjoitti:

No kuule, en aio elää ja toimia sinun kuvitelmiesi mukaisesti. Elä itse omien periaatteidesi mukaan, ja koeta edes huomata, että monet sortuvat asiattomuuksiin. Exät eivät ole mitenkään puhtaita pulmusia tässä asiassa.

Voisitko muuten keskustella asiallisesti sen sijaan, että koetat lanseerata pakolla omia näkemyksiäsi läpi?
        En minäkään esitä että sininen on punaista, se on Tiukulin heiniä se...

• exexexex kirjoitti:

Hae apua.

Tiukulin kommentteja:

• sivustaseuraaja kirjoitti:

Tiukulin kommentteja:

• heheheheheheheheheeh
        helel kirjoitti:

Tiukulin kommentteja:

parasta viihdettä on lukea helelin tyhjiä kirjoituksia ja naureskella niille!

• pullea
        heheheheheheheheheeh kirjoitti:

helel vois ottaa asiaksi näiden enkeleiden panoseikkailut ja sen mahdottomuudet, kun on niin ylimääräistä virtaa. kunnon vastauksia en ole vielä saanut.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9641255

• heheheheheheheheheeh kirjoitti:

Ajatteletko kenties että viestisi kuuluu sisällöltään palstan parhaimmistoon?
        Voin ystävällisesti kertoa sinulle, että kuvitelmasi ei vastaa todellisuutta.

• pullea kirjoitti:

helel vois ottaa asiaksi näiden enkeleiden panoseikkailut ja sen mahdottomuudet, kun on niin ylimääräistä virtaa. kunnon vastauksia en ole vielä saanut.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9641255

He he, mitäs tekemistä enkeleillä on sen kanssa, että sinua panettaa :D

• pullea
        helel kirjoitti:

Ajatteletko kenties että viestisi kuuluu sisällöltään palstan parhaimmistoon?
        Voin ystävällisesti kertoa sinulle, että kuvitelmasi ei vastaa todellisuutta.

""Voin ystävällisesti kertoa sinulle, että kuvitelmasi ei vastaa todellisuutta.""

mun kuvitelmat vai raamatun kuvitelmat?

""Ajatteletko kenties että viestisi kuuluu sisällöltään palstan parhaimmistoon?""

en . haluan vain vastauksen

• pullea kirjoitti:

""Voin ystävällisesti kertoa sinulle, että kuvitelmasi ei vastaa todellisuutta.""

mun kuvitelmat vai raamatun kuvitelmat?

""Ajatteletko kenties että viestisi kuuluu sisällöltään palstan parhaimmistoon?""

en . haluan vain vastauksen

Omko tuo viesti, johon vastasin, sinun kirjoittamasi?

• pullea
        helel kirjoitti:

Omko tuo viesti, johon vastasin, sinun kirjoittamasi?

katsoinpa väärin. olinpas hölmö.
        anteeksi siitä.
        mutta voin sanoa, että tiukun viestit kyllä kuuluu parhaimmistoon. mukavaa lukemista.
        paljon mukavempaa, kun helluntalais sakkien jeesus viestit

• pullea kirjoitti:

katsoinpa väärin. olinpas hölmö.
        anteeksi siitä.
        mutta voin sanoa, että tiukun viestit kyllä kuuluu parhaimmistoon. mukavaa lukemista.
        paljon mukavempaa, kun helluntalais sakkien jeesus viestit

Suhteellisuutta ja vertailua...

• t-t-t-i-u-k-u
        own brains kirjoitti:

Ihan piruuttani.....
        ...ja ymmärtäminen.....

t-i-u-k-u

• B -t-i-u-k-u

lapsia...

• pullea

enkeleitä.....

• pullea
        pullea kirjoitti:

enkeleitä.....

"""enkä pane
        pullea 6.2.2011 05:18
        enkeleitä....."""

tähänkö se nyt meni että toisen nimimerkillä kirjotellaan näinkin hauskoja juttuja?

pitäs varmaan rekisteröityä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe