MIKÄ TÄMÄ ON?? HAUPPAUGE HD-TALLENNIN PVR 1304

Heka76

Poika haluaa tämmösen laitteen pelien tallentamiseen.. tuoteselosteesta en oikein saanu muuta kuvaa kuin että tämä on jonki sortin iso "muistitikku".. Ilmeisesti laite ei toista elokuvia (DVD- levylle ei kai ole edes paikkaa..) Onko tämä siis loisto laite pelkästään ohjelmien tallentamiseen ja Blu-Ray levyiksi muuttamiseen? Meillä on normi halpa digiboxi ja PS3 joilla on pärjätty tähän asti, onko tallentava DVD -laite hyödyllisempi vempain kuin tämä..? ja.. saiskos vielä vastauksen blondi -kielellä kun en noista laitteista juuri ymmärrä... ISO KIITOS VAIVAUTUJILLE! =)

9

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!
    • ville.

No itse käytän tuota Hauppaugea, siis eroa tuohon ''20euron'' Easycappiin on paljon. Jos poika tosissaan haluaa pelivideoita tehdä niin voin kertoa ettei kannata tuhlata sitä ylimääräistä 50€ jonka joutuisi easycappiin ja siihen tarvittavien johtojen ostamiseen. Easycapin asentaminen ja siitä hyvän kuvalaadun saaminen on erittäin vaikeaa eikä siitä missään tapauksessa tule saamaan Hauppage HD Pvr:n kaltaista kuvaa.
      Hauppaugeen liitetään siis komponentit (Sin,Pun,Vihr) sekä ääniä varten RCA:t (Valk,Pun) ja laitteen ulostulosta lähtevät myös komponentit näytölle josta peliä pelataan (näytössä tulisi olla komponetti input tai siihen joutuu ostaa jonkulaisen adapterin). Laitteen tulee olla yhteydessä USB:llä tietokoneeseen jotta videon voi tallentaa. Tietokonessa tulisi olla myös kohtuullisesti tehoja.
      Kerrompa omat kokemukseni easycapin kanssa säädöstä;
      Aluksi tilasin erehdyksenä kiinakopion, tässähän ei ollut tosiaan tarvittavaa 60Hz tukea joten video on huonolaatuista ja mustavalkoista.
      Sitten otin yhteyttä henkilöön joka näitä ''oikeita'' easycappeja välittää. No kun sain sen luulin että homma on hoidossa, asensin mukana tulleet softat jotka oli päivitettävä netistä uusiin, asetuksien kanssa säätämisessä lähti yksinkertaisesti JÄRKI. Kun vihdoin sain toimimaan sen, huomasin ettei softaohjelmasta saa irti sitä 720p HD kuvaa joka on aikas tärkeää tässä jutussa. Tämä säätäminen jatkui loputtomiin ja lopputuloksena huonolaatuinen 720p video enkä ollut todellakaan tyytyväinen.
      Nyt siis omistan Hauppaugen ja kaikki on niin helppoa ja kuvalaadun saa jopa 1080p asti mikäli haluaa. Itselläni on Xbox 360 jonka ulostulossa on suoraa komponentit eli vihreä,punainen ja sininen johto, ymmärsin että PS3:ssa on vain HDMI ulostulo eli välille tarvisi adapterin, niitä on saatavilla.

• Heka76

Kiitos!!

• J0rinho

JuuJuu mutta mistäs kuinkas paljon tulis maksaa yhteensä??

• Xbox360-pelaaja

Se on videokaappari. Kytken sen tietokoneeseen, telkkariin ja pleikkariin komponentti- ja usb-kaapelilla. Asennat (pari?) ohjelmaa tietokoneelle ja harjoittelet käytön, ja voit kaapata pelaustasi PS3:lta tietokoneelle.
      http://www.youtube.com/watch?v=jTWcDMjwlmQ siinä ohjeita.
      Itsekin haluaisin saman laitteen, mutta ei ole varaa! :D

• sdfghsdf

villle: ps3 on myös komposiitti ja mikä se olikaa kai komponentti ulostulo joten ei siihen tarvitse mitään adaptereita

• Azazaa02

Hauppage HD PVR on laite joka laitetaan tv:seen ja tietokoneeseen ja sitteen tv:ssä näkyvä näkyy myös koneellasi ja sitten laitat vaan frapsin/camtasian päälle ne on siis kuvausohjelmia tietokoneelle.Ja olen varma että toimii näin.

• PJMediaProductions
    • HD PVR :)

Hei. Haluaisin tietää että kun kerran puhutte hd pvr ni olen itse ostamassa samaa laitetta mutta en tiedä toimiiko se minun koneellani. koneeni on : Compaq Presario CQ61-Notebook PC .. Olisi suuri kiitos jos ilmoittaisitte että toimiiko se minun koneellani :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe