Niiden tarkoitus? Saada munaa, vai nähdä se? Kokea Eeva taas pyhässä hengessä? Kiitos Jeeesus.
Naisten matkat etelään.
13
352
Vastaukset
- silmu siloposki
vaihtaa puheenaihetta, nainen silti kohteena.
- ??????.?
Mitä lahkoa sinä edustat????
- Heil Zeesus
60 matkustaa saadaksen munaa _D _D_D
Kuinka hullu pitää kirjoittajan ja aloittajan olla jos löytää vain tuon syyksi matkustamiselle?
Tai siis, kuinka typerän kapeaa elämää on pitänyt itse elää? - 1943
on melko turvallinen ruoka etelässäkin.
- suvenkorento*
..hymyn huulilleni :-).
- soomi
Oli miehille Suomessa, sillä missä on munat?
- kysymys..
Thaimaassa on aivan tavallinen tapa aina saada vierasta ja hyväksytty myös siellä syrjäkylissä--onko niin Suomessa.
Mä en ainakaan antais kelleen vieraalle :)
Kyllä sen pitää tuttu olla, ja muitakin vaatimuksia löytyy, aika määrä.- man vill tro...
tulisilla kirjoitti:
Mä en ainakaan antais kelleen vieraalle :)
Kyllä sen pitää tuttu olla, ja muitakin vaatimuksia löytyy, aika määrä.Tämä vain Thaimaasta mikä on totuus jota pässit eivät tiedä, että kaikki on vapaa.... ja
niin hyvä meillä pohjolassa ei ole yleensä näin... siis uskon ja toivon. man vill tro... kirjoitti:
Tämä vain Thaimaasta mikä on totuus jota pässit eivät tiedä, että kaikki on vapaa.... ja
niin hyvä meillä pohjolassa ei ole yleensä näin... siis uskon ja toivon.Thaimaassakin taitaa olla mota totuutta.
Tällä hetkellä yks työkaveri, nainen tyttöporukassa matkalla sinne.
Toinen työkaveri mies myös matkalla sinne perheensä (kaksi lasta vaimo) kanssa.
Itse en sinne lähtisi kun turhan kuuma maa ja turhan kaukana, enkä haluaisi nähdä sitä kääntöpuolta sieltä.
Olen menossa huomattavasti lähemmäs, mutta en miestä etsimään. Niitä riitäisi täälläkin jos halua olisi.
- ei munaa
Ei kovin laaja näkökanta.
Eikö siellä muuta ole , kuin munaa?
Saako käydä katsomassa maisemia tai muuta kulttuuria.
Onko sitä munaa tarjolla paljonkin? En tiedä kun en ole käynyt.
En kyllä sitä halua sitten kun menen. Saako sinne etelään mennä ilman mnaa????? - ???*
Ja ikää oli sulla? Oletko erehtynyt palstasta vai etkö tule omassa ikäsuosituksessa toimeen heidän kanssaan?
Paljonko sinulla on faktaa näistä matkoista, puhutko isojen poikien juttuja, niiden joilla on henkselit?
Oletkohan laistanut iltalääkityksesi, hieman vaikuttaa siltä. Kumpaa sä nyt huudat pirua vai Jeesusta, ehkäpä varmuudeksi molempia :D- näkyy...
ei paljon järkeä tarvitse apinoille....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.31811810Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153328Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951848- 891636
- 831623
- 921111
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411081Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253887