Onko kokemusta.Nykyään katsotaan häirinnäksi pieni flirtti,vitsi.Minä olen nuorena joutunut kokemaan rankkaakin ja ärsyttävää häirintää työpaikallani.Olin harjoittelijana kaupassa.Myymälän-hoitaja oli joskus vähän humalassa,ja keksi olevinaan että tuleppas tänne kylmiöön,hän näyttää kuinka jauhelihaa leikataan ruhon kylestä.Samalla hän kaappasi syleilyynsä,ja alkoi pussata rajusti.Olin ensin ihan sanaton,mutta kun näitä oppitunteja tuli toistamiseen,aloin huutamaan,ja suorastaan kirkumaan,tahallani,niin että omistajatkin kuulivat.Mutta eihän ne tähän muuten puuttuneet kuin käskivät olla hiljaa,asiakkaat kuulee.Kyllä siinä 15 vuotias tyttö karastui,ja huumoriksihan se meni ajan kanssa.Hullu jätkä se liha-mestari.Kuollut on jo hän,ja minäkin olen jo vanha.Eikä minua enää kukaan tule väkisin puristelemaan,eikä pussaamaan,mutta silloin se ei ollut kivaa,enkä minä sellaista sietäisi nykyselläänkään.
seksuaalinen häirintä
111
3362
Vastaukset
- ei sen pahempaa
heh, joo,,, olihan niitä takapuoleen taputtajia, oikein hävetti ihmisten ilmoilla, ku ei voinu oikein läimäyttää takasikkaa !
- 50´s lady
ajat muuttuu...
Ennen sitä sai olla hätistelemässä innokkaimpia lääppijöitä kimpustaan,
nykyisin toivoisi, että joku edes vähän vilkaisisi päälle :D
Niin se vaan on, aikansa kutakin!- yököttäviä
kun tarjoilijat ovat joutuneet komentelemaan juopuneita mies-asiakkaita,kun ovat takapuoleen käyneet käsiksi.Muutenkin tarjoilijaa pidettiin ennen niinkuin vapaana riistana,mutta nykyisin se on muuttunut ,onneksi.Ei ole viisasta mennä taputtelemaan,valkiaa ulos-lähtö,ja jopa syyte seksuaalisesta häirinnästä.Minulla oli pari-vuotta sitten vielä kalja-paikka,ja kyllä sielläkin oli hankala mennä pöytiä siivoamaan.Varsinkin tutut yrittivät taputella,vaikka olin omistaja,ja vanha akka.
- tarjoilijatar.......
yököttäviä kirjoitti:
kun tarjoilijat ovat joutuneet komentelemaan juopuneita mies-asiakkaita,kun ovat takapuoleen käyneet käsiksi.Muutenkin tarjoilijaa pidettiin ennen niinkuin vapaana riistana,mutta nykyisin se on muuttunut ,onneksi.Ei ole viisasta mennä taputtelemaan,valkiaa ulos-lähtö,ja jopa syyte seksuaalisesta häirinnästä.Minulla oli pari-vuotta sitten vielä kalja-paikka,ja kyllä sielläkin oli hankala mennä pöytiä siivoamaan.Varsinkin tutut yrittivät taputella,vaikka olin omistaja,ja vanha akka.
Olin nuorena nissenä ravintolassa, ja tapahtui samanmoista, minä karjaisin näpit irti ja sassiin, ukko!
Jopa hovimestari puhutteli minua kysyen haluanko todella ravintola-alalle? Tokaisin haluavani, vaan minua ei vanhat ukot kouri olkoot kuinka silmäätekeviä tahansa.
Hovimestarin mielestä minun olisi pitänyt mennä anteeksi pyytäämään tältä isolta kiholta, sanoin etten ikinä sitä tee. Otin yhteyttä opistooni ja pyysin uuden paikan nissenä ololleni, vaan siellä olikin sellainen opettaja joka tuli paikalle ja antoi kuulua jo piakkoin eläkkeelle siirtyvälle hovimestarille miten nykyisin toimitaan. Sanoi että on tarjoilijoitten oma syy jos ei ammattia arvosteta, ja suurin este on nämä kaiken hyväksyvät hovimestarit jotka palvovat näitä rahamiehiä.
Ilosta kiljuen vaihdoin harjoittelupaikkaa ja vastaavaa ei tapahtunut, samainen ope oli myös ollut heihin yhteydessä ja kysynyt suhtautumista kopelointiin? - välipala.
Olihan niitä aikanaan,kaikenlaisia ihailijoita.Ja mua ei ole haitannut tippaakaan,sehän kuuluu miesten käytökseen.Puheella selvisi aivan hyvin ja ei tarvitse ottaa niin tosissaan.
Nykyään todella saa ihmetellä ja kurkistaa peiliin,mitä tuokin tuossa tuijottaa.Joku ulkolainen ehkä saattaa vilaista,aito blondi kun olen.Ne jätän ihan omaan arvoonsa vaikka saattaisi vielä pahimmassa tapauksessa kaupaksi mennäkkin : DDDDDDDD - nuoret sotapojat
välipala. kirjoitti:
Olihan niitä aikanaan,kaikenlaisia ihailijoita.Ja mua ei ole haitannut tippaakaan,sehän kuuluu miesten käytökseen.Puheella selvisi aivan hyvin ja ei tarvitse ottaa niin tosissaan.
Nykyään todella saa ihmetellä ja kurkistaa peiliin,mitä tuokin tuossa tuijottaa.Joku ulkolainen ehkä saattaa vilaista,aito blondi kun olen.Ne jätän ihan omaan arvoonsa vaikka saattaisi vielä pahimmassa tapauksessa kaupaksi mennäkkin : DDDDDDDDMinua ainakin häiritsi nuorena, kun iäkäs serunserkkuni tuli hakemaan tanssiin silloisilla tanssilavoilla. Ikäistäni paljon vanhempi, koska "sotapojatkin" olivat mielestäni vanhoja.
- munille vaan
Joo, tuollaista oli, se oli aivan yleistä, ikäänkuin asiaan kuuluvaa. Nykyisin ei tulisi kuuloonkaan. Silloin nuoruudessa syntyi kyllä silloin tällöin romanssejakin, mut ei tuollaisten vanhempien ukkojen kans. Vapaiden kundien kans kyllä tuommosista flirttitilanteista syntyi muutaman kerran.
No sittemmin kun ikää tuli, niin sitä rohkaistui vetämään jopa munille äijiä. - Putkivalo
tänne tarinan aiheesta, mutta tajusin itekin että oli ehkä liiankin rankka enkä lähettänyt :))
Kerron kevyemmän tarinan.
Työn puolesta joudun sähköpostaamaan eräälle mua 15 vuotta vanhemmalle herrasmiehelle. Minusta en ole flirttaillut ollenkaan, ollut ystävällinen vaan, mutta hän kuvittelee päässään jotain ihan muuta. Sieltä tulee sitten ehdotuksia, yhteiset lomat, suihkuhetkiä, lupauksia lahjoista... koska hän tuntee että rakastan häntä. Viis vaimosta, hänellä Altzheimeria. Suorasukaisena olen sanonut että vaivaannun, en ole tarkoittanut mitään tuollaista, ja hän rauhoittuu. Ei tarvi kun kysyä ilmoja siellä päin, ja taas se alkaa.
Rupee olemaan hankalaa tehdä töitä sen kanssa. Tajuan ettei tässä ole mun erinomaisuudesta ;D kiinni, vaan mies on yksin ja niin kuin ruotsiksi sanotaan "gubbsjuk", ekaan ystävälliseen sieluun tartutaan. Lisäksi olen naapurimaassa kätsysti, ei heti kolkuttamassa ulko-ovea ;)
Tästä tuli mieleen miten joskus ei voi naisella sanoa mitään oikein. Me ollaan kerran kauan sitten nähty, ja nyt tuo mies sanoi että hän ei edes muista miltä näytän, ei siis ollut mun ulkonäköön ihastunut. Arvatkaas mitä se mulle aiheutti. Loukkaannuin verisesti! :O :O :O Sitten aloin miettimään, että mitä jos se olisi sanonut että olen kaunein nainen päällä maan? Olisin loukkaantunut verisesti! Entäs minun briljantti luonteeni?? ;D Joskus on vaan tilanteita jolloin ei naiselle voi sanoa mitään oikein. Myönnän.- tosiaanko
nykyiselläänkin työssäsi tekemisiin tuollaisen henkilön kanssa,niin se on kyllä väärin.Ota hyvä ihminen yhteyttä työnantajaasi,jospa hän voisi tehdä asialle jotain.Eihän tuollainen TYÖ ole mielekästä.
- Putkivalo
tosiaanko kirjoitti:
nykyiselläänkin työssäsi tekemisiin tuollaisen henkilön kanssa,niin se on kyllä väärin.Ota hyvä ihminen yhteyttä työnantajaasi,jospa hän voisi tehdä asialle jotain.Eihän tuollainen TYÖ ole mielekästä.
ollaan kyllä sovittu ettei mun ainakaan tarvi puhua hänen kanssaan puhelimessa. Loput on vaan kestettävä, enkä ole edes ihan kaikkea kertonut pomolle ettei hän saa ihan hirveetä kuvaa tuosta jepestä. Aika ihmeellistä miten se lojaalisuus menee välillä :))
Putkivalo kirjoitti:
ollaan kyllä sovittu ettei mun ainakaan tarvi puhua hänen kanssaan puhelimessa. Loput on vaan kestettävä, enkä ole edes ihan kaikkea kertonut pomolle ettei hän saa ihan hirveetä kuvaa tuosta jepestä. Aika ihmeellistä miten se lojaalisuus menee välillä :))
.... eikä Ikäkään aina suojele, ei ainakaan omassa keisissäni. Syksyllä 2006 ystävättären miesystävä syyllistyi seksuaaliseen häirintään. Asia puitiin käräjillä. Syyllinen sai kaksi vuotta ehdollista vankeutta ja korvattavaksi oikeuden käyntikulut ja minulle henkilökohtaisia korvauksia 2000 ekua.
Jälkeenpäin sain kuulla, että mies oli syyllistynyt useampaan seksuaaliseen häirintään ja nuoren tytön raiskaukseen. Kukaan muu ei ollut vienyt asiaa eteenpäin. Olin ensimmäinen ja aivan varmasti viimeinen sille miehelle. Kun näin hänet pari vuotta sitten hän oli ulkoisesti raunio siitä mikä oli aikaisemmin. Ei säälittänyt tippaakaan.- Putkivalo
korppis kirjoitti:
.... eikä Ikäkään aina suojele, ei ainakaan omassa keisissäni. Syksyllä 2006 ystävättären miesystävä syyllistyi seksuaaliseen häirintään. Asia puitiin käräjillä. Syyllinen sai kaksi vuotta ehdollista vankeutta ja korvattavaksi oikeuden käyntikulut ja minulle henkilökohtaisia korvauksia 2000 ekua.
Jälkeenpäin sain kuulla, että mies oli syyllistynyt useampaan seksuaaliseen häirintään ja nuoren tytön raiskaukseen. Kukaan muu ei ollut vienyt asiaa eteenpäin. Olin ensimmäinen ja aivan varmasti viimeinen sille miehelle. Kun näin hänet pari vuotta sitten hän oli ulkoisesti raunio siitä mikä oli aikaisemmin. Ei säälittänyt tippaakaan.Yleensä sekin vielä vaikeuttaa kun kyseessä on joku tuttu. Siinä varsinkin lojaalisuus takkuili mulle joskus.
No ok. En yleensä kerro tätä juttua, koska kuulijan on vähän vaikeaa suhtautua, eikä ole mukavaa olla hämillään. Mä en usko että sä hämmennyt kovin helposti :))) ehkä 60v ei noin muutenkaan.
Jouduin nuorena uusioperheen ansiosta seksuaaliseen häirintään. Se kesti kauan ja oli niin rankkaa että meinasin joutua psykoosin. Näin noitia ja muita mörköjä. En pystynyt äidille kertomaan, ja se koko hermoromahduskin pantiin ylioppilaskirjoitusten piikkiin. Vihdoin tuli mun raja täyteen, ja sain sen loppumaan. Äidille kerroin vasta n. 15 vuotta myöhemmin.
Niin hankala on ihmismieli, että ruoskin itteäni tuosta monet vuosikymmenet. Miksen sitä ja miksen tätä. Muutama vuosi sitten äiti romahti henkisesti ja alkoi syyttämään mua siitä. Itsesyytökset loppui siihen ;D Äitinä tiedän että se oli vaan hänelle liikaa, ettei hän pystynyt tytärtään suojelemaan. Rakkaudesta hänelle en viitsi enää edes keskustella koko aiheesta, hän vapautti tavallaan mut, ja se riittää. Jos hänen täytyy uskoa että viettelin sitä 40 vuotta vanhempaa läskiä anteeksi ;)) miestä saadakseen rauhaa ittensä kanssa, niin olkoon sitten niin. Elämän koukerot ovat ihmeelliset :)))
Kummallisia asioita kaikenlaiset kriisit voi opettaa. Kuten myös sen että osaan omia lapsia suojella. Saattaa olla että seksuaalisesti olin ihan pihalla puoli elämää, mutta senkin ajan saa kurottua kiinni ;D
Sitä miestä vihaan. Hän sai mut vihaamaan itseäni pitkäksi aikaa, enkä aio hänelle antaa anteeksi. Kaikenlainen anteeksi-anto on ihan bullshittiä. Itelleen pitää antaa anteeksi, se riittää. Huolehtikoon tuo omasta sielustaan. - varmaan löytyy
Putkivalo kirjoitti:
Yleensä sekin vielä vaikeuttaa kun kyseessä on joku tuttu. Siinä varsinkin lojaalisuus takkuili mulle joskus.
No ok. En yleensä kerro tätä juttua, koska kuulijan on vähän vaikeaa suhtautua, eikä ole mukavaa olla hämillään. Mä en usko että sä hämmennyt kovin helposti :))) ehkä 60v ei noin muutenkaan.
Jouduin nuorena uusioperheen ansiosta seksuaaliseen häirintään. Se kesti kauan ja oli niin rankkaa että meinasin joutua psykoosin. Näin noitia ja muita mörköjä. En pystynyt äidille kertomaan, ja se koko hermoromahduskin pantiin ylioppilaskirjoitusten piikkiin. Vihdoin tuli mun raja täyteen, ja sain sen loppumaan. Äidille kerroin vasta n. 15 vuotta myöhemmin.
Niin hankala on ihmismieli, että ruoskin itteäni tuosta monet vuosikymmenet. Miksen sitä ja miksen tätä. Muutama vuosi sitten äiti romahti henkisesti ja alkoi syyttämään mua siitä. Itsesyytökset loppui siihen ;D Äitinä tiedän että se oli vaan hänelle liikaa, ettei hän pystynyt tytärtään suojelemaan. Rakkaudesta hänelle en viitsi enää edes keskustella koko aiheesta, hän vapautti tavallaan mut, ja se riittää. Jos hänen täytyy uskoa että viettelin sitä 40 vuotta vanhempaa läskiä anteeksi ;)) miestä saadakseen rauhaa ittensä kanssa, niin olkoon sitten niin. Elämän koukerot ovat ihmeelliset :)))
Kummallisia asioita kaikenlaiset kriisit voi opettaa. Kuten myös sen että osaan omia lapsia suojella. Saattaa olla että seksuaalisesti olin ihan pihalla puoli elämää, mutta senkin ajan saa kurottua kiinni ;D
Sitä miestä vihaan. Hän sai mut vihaamaan itseäni pitkäksi aikaa, enkä aio hänelle antaa anteeksi. Kaikenlainen anteeksi-anto on ihan bullshittiä. Itelleen pitää antaa anteeksi, se riittää. Huolehtikoon tuo omasta sielustaan.mullakin on paljon sisälläni purettavaa,juttuja joita en ole voinut kertoa edes miehelleni,ja hän on jo kuollut.Tällaiset asiat patoutuvat ihmisen sisälle,ja aiheuttavat monenlaisia oireita,meidän edes itse tietämättä,että mistähän mikäkin johtuu.Minulla ainakin on tapana vähätellä itseäni,enhän minä ole mitään,en minä ilkeä.Myös panikkihäiriö vaivasi minua nuorena,mistähän sekin johtui.Seksuaalinen ahdistelu,ja seksuaalinen hyväksikäyttö kun ovat niin lähellä toisiaan tekona,ainakin uhrille,vaikka ahdistelua vähätellään,ja pannaan flirtin piikkiin.Työnantajat ja esimiehet syyllistyvät vielä nykyisinkin melkeimpä parituksiin erilaisissa seminaareissa jossa on nuoria sihteereitä,kirjanpitäjiä ym henkilökuntaa mukana.Alkoholia,ym pillereitä käytetään ilon korottajana,estojen poistajana.Sitten seuraavana päivänä ns vitu....
Putkivalo kirjoitti:
Yleensä sekin vielä vaikeuttaa kun kyseessä on joku tuttu. Siinä varsinkin lojaalisuus takkuili mulle joskus.
Sitä miestä vihaan. Hän sai mut vihaamaan itseäni pitkäksi aikaa, enkä aio hänelle antaa anteeksi. Kaikenlainen anteeksi-anto on ihan bullshittiä. Itelleen pitää antaa anteeksi, se riittää. Huolehtikoon tuo omasta sielustaan.Nämä keisit ovat siitä vaikeita, että nuorena ei tohdi tehdä ilmoitusta, häpeä paljastumisesta pelottaa, olenko tehnyt väärää sekä oman vanhemman menettämisen pelko sulkee seksuaalisesti hyväksikäytettyjen suita.
Kauheata minkalaisia sikoja voi isäpuolet olla. Voi äitiparkoja, jotka ottivat miehet muka rakkaudesta jakamaan raskasta huoltajuuden taakkaa.
Onneksi nuoruudessani en kokenut mitään tuollaista. Vanhempana olen ollut usean seksuaalisen hyväksikäytön yrityksen kohteena. Terveyskesuslääkäri oli yksi törkeimmistä. Olin tekemässä ilmiantoa, mutta kun tapahtuman jälkeisenä aamuna näin miehen vievän kahta alaikäistä lastaan pyörällä hoitoon, päätin olla hiljaa.
Väliin mahtuu hyvin vaarallinen tilanne kun huumehöyry jäljitti minua kotiovelle ja kävi kimppuuni. Naapuri heräsi huutoihini ja mies pakeni paikalta. Viimeisin keisini, joka päättyi oikeuteen oli päällekarkaus ollessani nukkumassa mökin ylisillä. Tappelun nujakassa mies katkaisi yhden kylkiluistaan itse sain erilaisia vammoja kehooni. Aamulla menin suoraan yksityiselle lääkäriasemalle jossa, lääkärini/gynekologi kirjasi vammat ja antoi lausunnon. Mies ei kieltänyt tekoaan vahvojen todisteiden edessä ja sai tuomion.
Tein sen itseni takia, kehostani määrään minä ei muut. Olen hyvin onnellinen, että vein asia oikeuteen sillä voi olla, että saastin seuraavan uhrin. En kokenut itsesyytöksiä enkä ikinä tuntenut häpeää sillä en antanut minkaanlaisia singaaleja olevani kiinnostunut miehestä. Tuohon aikaan olin alkanut seurusteluni nykyisen kihlattuni kanssa.
Monesti kuulee kuinka nainen on antanut vihjeitä seksuaalisesta kiinnostuksestaan. Se on sitä bullshittiä johon ihmiset joilla ei ole vastaavia kokemuksia usein syyllistyy.
Aloittajakin kirjoitti jotain, että nykyään pieni flirtti pistetään seksuaalisen häirinnä piikkiin sitä en usko. Uskon, että tänä päivänä ollaan valveutuneita ja jos seksuaalista häirintää tapahtuu ja tuodaan ilmi se on vakavaa.
Miesten maailmaa, alistamiset ja hyväksikäytöt, onneksi se maailma alkaa hajoamaan.- Putkivalo
varmaan löytyy kirjoitti:
mullakin on paljon sisälläni purettavaa,juttuja joita en ole voinut kertoa edes miehelleni,ja hän on jo kuollut.Tällaiset asiat patoutuvat ihmisen sisälle,ja aiheuttavat monenlaisia oireita,meidän edes itse tietämättä,että mistähän mikäkin johtuu.Minulla ainakin on tapana vähätellä itseäni,enhän minä ole mitään,en minä ilkeä.Myös panikkihäiriö vaivasi minua nuorena,mistähän sekin johtui.Seksuaalinen ahdistelu,ja seksuaalinen hyväksikäyttö kun ovat niin lähellä toisiaan tekona,ainakin uhrille,vaikka ahdistelua vähätellään,ja pannaan flirtin piikkiin.Työnantajat ja esimiehet syyllistyvät vielä nykyisinkin melkeimpä parituksiin erilaisissa seminaareissa jossa on nuoria sihteereitä,kirjanpitäjiä ym henkilökuntaa mukana.Alkoholia,ym pillereitä käytetään ilon korottajana,estojen poistajana.Sitten seuraavana päivänä ns vitu....
No on toikin ollut elämä!
Itse olen oppinut, että silloin kun olen valmis laittamaan asioita avoimelle pöydälle, olen sinut sen asian kanssa. Ja kuule, moni asia selviää siitä kun käy ne läpi. Se on just niin kuin sanot, ne kummittelee tulevaisuudessa. Tekee jotain juttua ihan tyhmästi eikä tajua miksi. Kun alkaa käymään läpi mitä tapahtui ja miksi, monet paniikit saa selityksensä.
Eihän kaikkea ole pakko näin miljoonille aukaista :))) se on täysin omasta persoonallisuudesta kiinni. Ite aloitin kirjoittamalla ne tietokoneelle. Täytin aukkoja, surin, suutuin, ja jatkoin taas. Nyt on surtu ja kiukuteltu ja on puhdistunut olo. - Putkivalo
korpikirjailija kirjoitti:
Nämä keisit ovat siitä vaikeita, että nuorena ei tohdi tehdä ilmoitusta, häpeä paljastumisesta pelottaa, olenko tehnyt väärää sekä oman vanhemman menettämisen pelko sulkee seksuaalisesti hyväksikäytettyjen suita.
Kauheata minkalaisia sikoja voi isäpuolet olla. Voi äitiparkoja, jotka ottivat miehet muka rakkaudesta jakamaan raskasta huoltajuuden taakkaa.
Onneksi nuoruudessani en kokenut mitään tuollaista. Vanhempana olen ollut usean seksuaalisen hyväksikäytön yrityksen kohteena. Terveyskesuslääkäri oli yksi törkeimmistä. Olin tekemässä ilmiantoa, mutta kun tapahtuman jälkeisenä aamuna näin miehen vievän kahta alaikäistä lastaan pyörällä hoitoon, päätin olla hiljaa.
Väliin mahtuu hyvin vaarallinen tilanne kun huumehöyry jäljitti minua kotiovelle ja kävi kimppuuni. Naapuri heräsi huutoihini ja mies pakeni paikalta. Viimeisin keisini, joka päättyi oikeuteen oli päällekarkaus ollessani nukkumassa mökin ylisillä. Tappelun nujakassa mies katkaisi yhden kylkiluistaan itse sain erilaisia vammoja kehooni. Aamulla menin suoraan yksityiselle lääkäriasemalle jossa, lääkärini/gynekologi kirjasi vammat ja antoi lausunnon. Mies ei kieltänyt tekoaan vahvojen todisteiden edessä ja sai tuomion.
Tein sen itseni takia, kehostani määrään minä ei muut. Olen hyvin onnellinen, että vein asia oikeuteen sillä voi olla, että saastin seuraavan uhrin. En kokenut itsesyytöksiä enkä ikinä tuntenut häpeää sillä en antanut minkaanlaisia singaaleja olevani kiinnostunut miehestä. Tuohon aikaan olin alkanut seurusteluni nykyisen kihlattuni kanssa.
Monesti kuulee kuinka nainen on antanut vihjeitä seksuaalisesta kiinnostuksestaan. Se on sitä bullshittiä johon ihmiset joilla ei ole vastaavia kokemuksia usein syyllistyy.
Aloittajakin kirjoitti jotain, että nykyään pieni flirtti pistetään seksuaalisen häirinnä piikkiin sitä en usko. Uskon, että tänä päivänä ollaan valveutuneita ja jos seksuaalista häirintää tapahtuu ja tuodaan ilmi se on vakavaa.
Miesten maailmaa, alistamiset ja hyväksikäytöt, onneksi se maailma alkaa hajoamaan.sisältää juuri sen, että kuulostelee mitä toinen on mieltä, se on kahden kauppa. Se ei ole flirttiä enää jos toinen ei suostu siihen.
Se on niin totta että aina jostain kaikuu että oma vika. Suurin syyllistäjä on melko varmasti oma napa, koska se on se mihin itse pystyy vaikuttamaan. Lisäksi, jos vika olisikin siinä, se ei ehkä tarkoittaisikaan että maailma on paha ja vääristynyt ;))
Pahinta mun tapauksessa oli varmaan juuri se, että joutui kotona elämään kaksoiselämää. Ja että se oli asia joka en pystynyt kenenkään kanssa jakamaan. Sitä olen yrittänyt lapsillekin toitottaa, että aina pitää jollekin kertoa. Silloin usein vasta tajuaa mitä joutuu kestämään.
Aika hurjia kokemuksia sullakin. Se on aina pahempi kun joku kuvio toistuu, koska silloin varsinkin helposti miettii että mikä hörhömagneetti mäkin oon ;))
Kun ihmiset kysyy mitä pelkää, niin ajattelen aina suurin uhka ihmiselle on kylläkin mies :/ Mutta onhan se epäreilua heittää tuollaista ilmaan, kun suurin osa on kunnollisia, ihania ihmisiävissiinkainekin :))) Putkivalo kirjoitti:
No on toikin ollut elämä!
Itse olen oppinut, että silloin kun olen valmis laittamaan asioita avoimelle pöydälle, olen sinut sen asian kanssa. Ja kuule, moni asia selviää siitä kun käy ne läpi. Se on just niin kuin sanot, ne kummittelee tulevaisuudessa. Tekee jotain juttua ihan tyhmästi eikä tajua miksi. Kun alkaa käymään läpi mitä tapahtui ja miksi, monet paniikit saa selityksensä.
Eihän kaikkea ole pakko näin miljoonille aukaista :))) se on täysin omasta persoonallisuudesta kiinni. Ite aloitin kirjoittamalla ne tietokoneelle. Täytin aukkoja, surin, suutuin, ja jatkoin taas. Nyt on surtu ja kiukuteltu ja on puhdistunut olo.Olet löytänyt hyvän terapiakeinon kirjoittamisen. Itse olen aina kirjoittanut. Koostan juuri vanhoja tekstejäni. Heti kun saan valmiiksi Sankkoniemen tarinat, joita paraikaa työstän, alan oikolukemaan, avioliittoani ja ihmissuhteitani käsittäviä novellejani.
- Putkivalo
korppis kirjoitti:
Olet löytänyt hyvän terapiakeinon kirjoittamisen. Itse olen aina kirjoittanut. Koostan juuri vanhoja tekstejäni. Heti kun saan valmiiksi Sankkoniemen tarinat, joita paraikaa työstän, alan oikolukemaan, avioliittoani ja ihmissuhteitani käsittäviä novellejani.
Upea lahja tuleville sukupolville! Tiedän että mun äidillä on myös ollut todella värikäs elämä, olisin niin halunnut kuulla siitä, alusta loppuun asti. Olisi siitäkin saanut selitystä moneen vaivaan :)) Mutta nyt hän on niin sairas että muisti pettää, henkilöiden roolit vaihtuu jne.
- -tiina
just seittemäntoista täyttäny kun menin ekaan työpaikkaani lähetikisi kuljetin postia eri osastojen välillä myyntipuollla oli miesvoittoista väkeä monen päydän takaa käsi taputti takapuolta tai puristi tissiä ja siihen aikaan miehet kertoivat jos jonkinlaisia toinen toistaan tuhmempia vitsejä mutta täytyy sanoo etten kyllä sitä käsitäny seksuaaliseksi häirinnäksi enkä käsitä vieläkään mun mielestä he oli lähinnä naurettavaa vanhojen miestin lääppimistä ja höpinää sillon kolmekymppinenkin oli vanha työpaikan pikkujoulut oli taas ihan oma lukunsa mutta aina selvis kyllä napakalla näpit irti ja tietenkin sit oli joitain tyyppejä joiden kanssa oli ihan kivakin vähän puristella tanssiessa ja sit tehdä katoamistemppu hyvän sään aikana.
- ei ole häirinnyt
pärstä sellainen, ettei houkutellut miehiä seksuaaliseen häirintään! Vain nätit joutuvat häirittäväksi. Tai sitten miehen pitää olla sokea tai hirveän juovuksissa!
- ...................
Kyllä nuorena ällötti vanhat niljakkaat ukot jotka koitti flirttailla ja mielistellä jotkut jopa yritti käpälöidä, siihen aikaan ei vaan nostettu syytejuttuja, nuorena naiset oppi kiertämään kaukaa ne tilanteet ettei tapahtunu pahempaa.
Joskus tuntuu onko nyky yhteiskunta muuttunu " herkkähipjäiseksi ", kyllä terve normaali nainen osaa väistä hankalat tilanteet . - Tilja K
Miehen ja naisen välillä loppumaton jännite, joka etsii purkautumistaan alinomaa. Täysin tuomittavaa on, että miehet ilman naisen taholta tullutta rohkaisua humalapäissään lähestyvät panomielessä naisia. Vielä törkeämpää on, jos esimies yrittää saada asemaansa vetoamalla seksiä kiristämällä.
Molempia tapahtuu vaikka kuinka usein. Mutta tapahtuu toisinkin päin. Naiset saattavat ryhtyä naimaan jonkun miehen kanssa ja ilmoittaa sitten poliisille, että hänet on raiskattu.
Homoista ja lesboista en nyt kirjoita. Täytyy vain koettaa elää tässä myllerryksessä ihmisten tavalla.- 7+13
" Miehen ja naisen välillä loppumaton jännite, joka etsii purkautumistaan alinomaa. Täysin tuomittavaa on, että miehet ilman naisen taholta tullutta rohkaisua humalapäissään lähestyvät panomielessä naisia. Vielä törkeämpää on, jos esimies yrittää saada asemaansa vetoamalla seksiä kiristämällä.
Molempia tapahtuu vaikka kuinka usein. Mutta tapahtuu toisinkin päin. Naiset saattavat ryhtyä naimaan jonkun miehen kanssa ja ilmoittaa sitten poliisille, että hänet on raiskattu.
Homoista ja lesboista en nyt kirjoita. Täytyy vain koettaa elää tässä myllerryksessä ihmisten tavalla. "
että tuo "avara katseisuutesi" poistaa törkeän häirinnän ja jatkuvan henkisen väkivallan.
Kyllä edes tuo pieni raja 16v. on pelastanut monelta, jopa omalta isältä, sitä myötä monelta joka uskoi isän käyttävän myös fyysisesti hyväkseen. - törkeydet
tällaiset kokemukset jäävät lähtemättömästi mieleen,koko elämäksi.Minä olin nuorena ja nättinä tanssimassa siskoni kanssa.Menimme jäähdyttelemään terassille.Takanamme seisoi pari tuttua miestä ,toinen ainakin naimisissa oleva.Yht äkkiä toinen miehistä hyökkäsi minuun takaapäin kiinni,ja puristi rintojani hemmetin kovasti,teki tosi kipeää.Riuhtaisin itseni irti.Olin tosi järkyttynyt tapahtumasta,tällainen käytös on tosi loukkaavaa,ja tällaista tapahtuu.Mies ei muuta kun hihitteli,ja tunsi kai tehneensä jotain tosi rohkeaa.Tämä on naisen alistamista.Kaiken lisäksi olin vasta 15 vuotias,eli rikos,ja törkeä sellainen.Inhoan tätä äijää vieläkin,vaikka ollaan vanhoja,ja hän on avioliittojen kautta tullut sukulaiseksi.
- värkkääjä..
Kävin tuolla aikuistenkaupassa.
Aina oppii jotain, tietämätön kun on.
Kaupassa oli myytävänä kipsiä jolla voi tehdä mieleisestään värkistä valun.- älytöntä
mulkun valumuotti tähän asiaan kuuluu.
älytöntä kirjoitti:
mulkun valumuotti tähän asiaan kuuluu.
senverran saa häiritä että ottaa muotin?
On tää älytöntä jauhamista.
H.
- nainen 53 v
15 vuotiaasta lähtien olen kokenut jos jonkinlaista häirintää vanhemmilta miehiltä. (Minulla kun oli ja on edelleen pieni ja siro ulkomuoto, monet nimittivät nukeksi yms.) Aluksi ihan päiväsaikaan kadulla liikkuessa yritti joku lähennellä...mutta sen verran nopea olen ollut liikkeissä ja reflekseissä ettei kukaan ole kiinni saanut. 16 vuotiaana kuljin bussilla kesätöissä ja jouduin jäämään kilometriä ennen kotipysäkkiä pois kyydistä. Vanha ja lihava bussikuski ahdisteli minua enkä uskaltanut jäädä yksin bussiin. Aloin jo nuorena seurustelemaan vakituisesti ja liikuin isossa porukassa, joten "turvamiehiä" oli aina iltaisin paikalla. :))) Työpaikoilla minua ei ahdistelu, vaan päinvastoin jos olimme työporukan kanssa ravintolassa sain "turvaa työkavereilta" jos siellä joku innostui liikaa.
Eipä minua enää nykyään varsinaisesti ahdistella, mutta kyllä 35-45 vuotiaat vähän rentun oloiset miehet yrittävät tehdä tuttavuutta jopa lähikaupassa saatikka ravintoloissa.- -tiina
pitkiä ja hoikkia ;))))
- Ukkeli*
Miten ongelmaa voitaisiin vähentää? Olisiko koulu olla foorumi jossa tytöille opetettaisiin keinoja miten välttää yli-innokkaiden ukkojen ym. luonnevikaisten lähentelyt? Pitäisikö laissa määritellä tarkemmin seksuaalinen häirinä ja koventaa sanktioita? Toisaalta pitäisi välttää sensorin säätö niin herkälle ettei normaali kanssakäyminen enää onnistu.
Ongelma tuskin poistuu mutta jos se edes saataisiin siedettävälle tasolle. - -tiina
Ukkeli* kirjoitti:
Miten ongelmaa voitaisiin vähentää? Olisiko koulu olla foorumi jossa tytöille opetettaisiin keinoja miten välttää yli-innokkaiden ukkojen ym. luonnevikaisten lähentelyt? Pitäisikö laissa määritellä tarkemmin seksuaalinen häirinä ja koventaa sanktioita? Toisaalta pitäisi välttää sensorin säätö niin herkälle ettei normaali kanssakäyminen enää onnistu.
Ongelma tuskin poistuu mutta jos se edes saataisiin siedettävälle tasolle.saatas väheneen tai jopa poistettua kokonaan mites luulet sitten enää tulevan pariskuntia ihmisten rakastuvan toisiinsa ja menevän naimisiin eikös se aika pitkälti liity siihen pariutumiseenkin se seksuaalisuus kaikki flirttailuko pitäs kieltää siihenkin liittyy yllättävän paljon seksuaalisuutta mihis tää maailma sit menis aina se flirtti ei vaan saa vastakaikua eikä tarvikkaan eikä se oo mitenkään ainoastaan miesten homma kyllä naisetkin on nykyään tosi aktiivisia.
Olet sellainen isojen miesten unelma, pieni siro nukke joka herättää miesten tunteita saada kokea netsyttä.
Itse olen pitkä, näyttävä nainen, luonteeltani olen avoin ja helposti lähestyttävissä. Miesten kuin naistenkin on helppo aloittaa keskustelu kanssani vaikkapa lenkkipolulla tai kaupan kassajonossa.
Kun näitä sinun ja minun ulkoisia ehkä luonne erojakin pohtii ja sitä miksi olemme joutuneet ahdistelun kohteiksi lienee jotakuinkin selvää, että....
Olet pieni kaunis nukke ujo pois karkaava, siis perään, olet tavoiteltavan arvoinen.
Pitkä näyttävä nainen, avoin huumorintajuinen helposti lähestyttävissä, miksipä ei myös seksuaalisesti.
Yksi kysymys ovatko miehet, jotka sinua lähennellet olleet isoja?
Minun ahdistelijat eivät ole ollut minua isompia, joten olisiko heille iskenyt suuruuden hulluus ; ))- nainen 53 v
Olet sellainen isojen miesten unelma, pieni siro nukke joka herättää miesten tunteita saada kokea netsyttä.
Itse olen pitkä, näyttävä nainen, luonteeltani olen avoin ja helposti lähestyttävissä. Miesten kuin naistenkin on helppo aloittaa keskustelu kanssani vaikkapa lenkkipolulla tai kaupan kassajonossa.
Kun näitä sinun ja minun ulkoisia ehkä luonne erojakin pohtii ja sitä miksi olemme joutuneet ahdistelun kohteiksi lienee jotakuinkin selvää, että....
Olet pieni kaunis nukke ujo pois karkaava, siis perään, olet tavoiteltavan arvoinen.
Pitkä näyttävä nainen, avoin huumorintajuinen helposti lähestyttävissä, miksipä ei myös seksuaalisesti.
Minun ahdistelijat eivät ole ollut minua isompia, joten olisiko heille iskenyt suuruuden hulluus ; ))joo olihan ne isoja ja lihavia....Ja nämä minun seurustelusuhteet kuten miehenikin sellaisia porukan "kingi" tyyppejä eli enempi koviksia...muttei naisenhakkaajia... Vaikee näin kirjoittaa luonneanalyysia ;))))
- ukkeli*
nainen 53 v kirjoitti:
joo olihan ne isoja ja lihavia....Ja nämä minun seurustelusuhteet kuten miehenikin sellaisia porukan "kingi" tyyppejä eli enempi koviksia...muttei naisenhakkaajia... Vaikee näin kirjoittaa luonneanalyysia ;))))
Minusta kysymyksessä on vain ylilyöntien kitkeminen puolin ja toisin. Normaalit soidinmenot jatkukoon ja tuokoon iloa ja tyydytystä naisten ja miesten väliseen kanssakäymiseen jatkossakin.
- -tiina
ukkeli* kirjoitti:
Minusta kysymyksessä on vain ylilyöntien kitkeminen puolin ja toisin. Normaalit soidinmenot jatkukoon ja tuokoon iloa ja tyydytystä naisten ja miesten väliseen kanssakäymiseen jatkossakin.
mielestä ylilyöntiä saattaa olla toisen mielestä ihan normaalia sen on tässä elämässä huomannu se on miten kukakin sen ottaa pistääkö leikiks vai joutuuko paniikkiin hipasusta ei pidetä aina on ollu ja tulee olemaan näitä henkilöitä jotka kuvittelee olevansa maailman viehättävimpiä ja vastustamattomampia uskovat että pieni kutitus saa vastapuolen kiemurtelemaan kaipuusta.
- nainen 53 v
-tiina kirjoitti:
mielestä ylilyöntiä saattaa olla toisen mielestä ihan normaalia sen on tässä elämässä huomannu se on miten kukakin sen ottaa pistääkö leikiks vai joutuuko paniikkiin hipasusta ei pidetä aina on ollu ja tulee olemaan näitä henkilöitä jotka kuvittelee olevansa maailman viehättävimpiä ja vastustamattomampia uskovat että pieni kutitus saa vastapuolen kiemurtelemaan kaipuusta.
Varmaan osa on ylilyöntejä varsinkin hipaisut....Mutta eiköhän jokainen erota normaalin flirtin ahdistelusta. Kyllä 15-16 vuoden iässä yli 50 v miesten lähentelyt ja seuraamiset ovat ahdistavia. On ollut aikanaan autolla seraajia ja vaikka mitä...Joskus olen joutunut soittamaan jonkun omakotitalon ovikelloakin päästäkseni turvaan. Tätä tapahtui aikanaan meidän pikkukaupungissa muillekin ja muutama tyyppi oli kaikkien tiedossa...
- mahtava mulkku
Minun ahdistelijat eivät ole ollut minua isompia, joten olisiko heille iskenyt suuruuden hulluus ; ))Kaikkihan me tulemme synttäreillesi kesällä ilman kutsuaikin sinne Sankkoniemeen! Toivottavasti siellä ovat myös Ahoset, Jussi ja Eva, kuten heidän lapsensa Hanne ja Lauri!
Toivottavasti kukaan vieraistasi ei aiheuta sexsualista häirintää, kuten itsellesi tapahtui ihan raastupaan asti!! - -tiina
nainen 53 v kirjoitti:
Varmaan osa on ylilyöntejä varsinkin hipaisut....Mutta eiköhän jokainen erota normaalin flirtin ahdistelusta. Kyllä 15-16 vuoden iässä yli 50 v miesten lähentelyt ja seuraamiset ovat ahdistavia. On ollut aikanaan autolla seraajia ja vaikka mitä...Joskus olen joutunut soittamaan jonkun omakotitalon ovikelloakin päästäkseni turvaan. Tätä tapahtui aikanaan meidän pikkukaupungissa muillekin ja muutama tyyppi oli kaikkien tiedossa...
on ihan sit asia erikseen mun ei oo tarttenu soitella ovikelloja mua nimittäin seuras sillon nuorena mua aika paljon vanhempi poliisi ja oli aina turvallinen kotimatka taattu.
mahtava mulkku kirjoitti:
Kaikkihan me tulemme synttäreillesi kesällä ilman kutsuaikin sinne Sankkoniemeen! Toivottavasti siellä ovat myös Ahoset, Jussi ja Eva, kuten heidän lapsensa Hanne ja Lauri!
Toivottavasti kukaan vieraistasi ei aiheuta sexsualista häirintää, kuten itsellesi tapahtui ihan raastupaan asti!!Sikäli kun asioita ymmärrät Sankkoniemen tarinat ovat koottu vuosilta 1996 - 1998 välisiltä ajoilta.
Lapsoset ovat jo aikuisia ja Ahtosetkin muuttaneet paikkakunnalta jo kauan sitten.
Tämä sexihäirintä tapahtui kun ystävälläreni seksikäs miestennielijä Lissu tuli näyttämään uutta poikakaveria kesällä 2006. Vieraanvaraisesti kestitin heitä ja he yöpyivät aitassa, mutta mies päättikin jostain mielijohteesta jota en tiedä pyrkiä vintille vierihoitooni ikävin seurauksin, putosi potkustani portaat alas ja katkasi kylkiluunsa.
Varoitan etukäteen jos satut kurmoilemaan nurkkapielissä ja pyrit kuokkavieraaksi hauskoihin partyihini voipi luita katketa kiihkoilijoilta ; ) Ja jos olet rouvasihminen painotan olen hetero.mahtava mulkku kirjoitti:
Kaikkihan me tulemme synttäreillesi kesällä ilman kutsuaikin sinne Sankkoniemeen! Toivottavasti siellä ovat myös Ahoset, Jussi ja Eva, kuten heidän lapsensa Hanne ja Lauri!
Toivottavasti kukaan vieraistasi ei aiheuta sexsualista häirintää, kuten itsellesi tapahtui ihan raastupaan asti!!Mahtava mulkku/vit...u yrittää nyt rauhoittua olet taas pihkassa minuun. Et malta olla etsimättä viestejäni vaan seuraat kuin hai laivaa. Tuolla leijanan ketjussa kävit kuseskelemassa nurkkiin. Elä paleluta alapäätäs...yläpää on jo paleltunut, ulkona on aikaste pakkanen.
- ei ihailijasi
Mahtava mulkku/vit...u yrittää nyt rauhoittua olet taas pihkassa minuun. Et malta olla etsimättä viestejäni vaan seuraat kuin hai laivaa. Tuolla leijanan ketjussa kävit kuseskelemassa nurkkiin. Elä paleluta alapäätäs...yläpää on jo paleltunut, ulkona on aikaste pakkanen.
...kuten se muinoinen mies, jota poliisit hätyyttelivät pistämään "kalunsa" piiloon, kun julkisilla paikoilla ei saa olla "kalu" esillä.
Taisi tämä vitsi mennä niin, että poliisit kielsivät häntä kusemasta julkisesti ja pyysivät häntä pistämään kalunsa piiloon, johon kaveri totesi; "kaluni pistän piiloon, mutta kusemasta en lakkaa"! - ans´kattoo!
mahtava mulkku kirjoitti:
Toivottavasti kukaan vieraistasi ei aiheuta sexsualista häirintää, kuten itsellesi tapahtui ihan raastupaan asti!!Lueskellut näitä ketjuja läpi ja täytyy todeta moten henkisesti sairaita täällä kirjoittelee! Niinkuin nyt tämäkin "mahtava mulkku" Löytyykö housuistasi edes mulkkua vaan pikkuruinen pirri? Vai oletko katkera vanha akka joka kadehdit vitaalista kulkijaa?
On kokolailla perkelettä et hypitään joidenkin kirjoittelijoiden perässä kuin "mikkihiiri" mättähältä mättähälle" , kertoo todella palstalla kirjoittelijoiden sairauden.
Miksi tulette vattuilemaan jatkuvasti, oli palsta mikä tahansa...kuin hyeenat perässä?
Te väsytte ennemmin, ja onkokaan monta, pistää kirjoitusasusta miettimään?
Ottaako noin lujille ettei jokainen kirjoittelija pyydä anteeksi olemassa oloaan? Jaksaa iloisesti vain jatkaa kertomisiaan ja sehän teitä v'''''aakin, ei taida omaan elämään aurinkoa löytyä?
Olette muutamat sairaat ajaneet täältä loistosanailijoita pois, oletan ettette ikuisesti! :DDDDDDDDDD - Ex.Nikki
-tiina kirjoitti:
pitkiä ja hoikkia ;))))
Niinpä niin, sinä olet tuota mieltä! Kun aikoinaan galleriassiasi kävin en yhtään ihmettele ettei sinua ole lähenneltykään! Meitä on myös toisenlaisia jolle luoja on antanut kauniit kasvot ja vahvat pitkät hiukset.
Vähätteletkö siksi kun et ole "saanut olla yhtenä" jotka kertovat omista kokemuksistaan?
Entä kun olisi vielä bi-nainen käynyt työssäsi rintoihisi kiinni, olisit varmaan ollut mielissäsi et edes joku!
Olit alussa kun tulit tuonne 50 ihan jees kirjoittelija, jotain sinulle on tapahtunut...en tiedä mitä?
Jos itse tuot asioitasi, perhettäsi näille sivuille , miksi niin suutuit ettemme me palstan oikeaikäiset ole kanssasi samaa mieltä? Meillä on omat mielipiteet ja käsitykset mikä on "oikein" miksi tulit nuoremmalta palstalta sivistään meitä, ihan pyytämättä? Se on vähän kuin : Eestä se on takaa, ja valkonen on musta!
´Se viimeiseksi nauraa joka hitaimmin ajattelee´! :D ans´kattoo! kirjoitti:
Lueskellut näitä ketjuja läpi ja täytyy todeta moten henkisesti sairaita täällä kirjoittelee! Niinkuin nyt tämäkin "mahtava mulkku" Löytyykö housuistasi edes mulkkua vaan pikkuruinen pirri? Vai oletko katkera vanha akka joka kadehdit vitaalista kulkijaa?
On kokolailla perkelettä et hypitään joidenkin kirjoittelijoiden perässä kuin "mikkihiiri" mättähältä mättähälle" , kertoo todella palstalla kirjoittelijoiden sairauden.
Miksi tulette vattuilemaan jatkuvasti, oli palsta mikä tahansa...kuin hyeenat perässä?
Te väsytte ennemmin, ja onkokaan monta, pistää kirjoitusasusta miettimään?
Ottaako noin lujille ettei jokainen kirjoittelija pyydä anteeksi olemassa oloaan? Jaksaa iloisesti vain jatkaa kertomisiaan ja sehän teitä v'''''aakin, ei taida omaan elämään aurinkoa löytyä?
Olette muutamat sairaat ajaneet täältä loistosanailijoita pois, oletan ettette ikuisesti! :DDDDDDDDDDKiitos sinulle tuntematon ystäväni, Mirri siellä kehrää ; )
Eilen kirjoitin hänelle tuonne toiseen ketjuun palautetta. Kuinka ollakaan viestini oli poistettu ja hänen "kauniit harkitut lauseensa" osuivat poiston jälkeen hänen omiin viesteinsä.
Älähdys kävi kun annoin vastalahjaksi samaa. Naiset ovat niin heikko hipiäisiä, ei miehet. Minua syyllistetään ilkeyksien kirjoittajaksi, kauhein loukkaus minkä eräs rouva on elämässään kokenut on, kun nimitin häntä olmiksi. Tuoksi pieneksi silmättömäksi madoksi. Eikös olekin kamalaa?
Vanha iän ikuinen fraasi kuuluu sitä saa mitä lähtee kerjäämään, joten käräjillä tavataan ; ))
Jatketaan, niin kuin ei mittään. Alan taas tarinoiden kirjoitushommeliin.- enkeliduo
-tiina kirjoitti:
saatas väheneen tai jopa poistettua kokonaan mites luulet sitten enää tulevan pariskuntia ihmisten rakastuvan toisiinsa ja menevän naimisiin eikös se aika pitkälti liity siihen pariutumiseenkin se seksuaalisuus kaikki flirttailuko pitäs kieltää siihenkin liittyy yllättävän paljon seksuaalisuutta mihis tää maailma sit menis aina se flirtti ei vaan saa vastakaikua eikä tarvikkaan eikä se oo mitenkään ainoastaan miesten homma kyllä naisetkin on nykyään tosi aktiivisia.
meinasinki kertoo,
vaiks en hoikka olekka,ni
"Seksuaalist häirintää" koen lähes päivittäin :)
Mutku emmää voi valittaa,ku se "kiusaaja" on toi oma ukko :)
Joskus ajattelen,ettei kivaa olis sekä,ellei yhtään haleis ja.... - 2+2
Ex.Nikki kirjoitti:
Niinpä niin, sinä olet tuota mieltä! Kun aikoinaan galleriassiasi kävin en yhtään ihmettele ettei sinua ole lähenneltykään! Meitä on myös toisenlaisia jolle luoja on antanut kauniit kasvot ja vahvat pitkät hiukset.
Vähätteletkö siksi kun et ole "saanut olla yhtenä" jotka kertovat omista kokemuksistaan?
Entä kun olisi vielä bi-nainen käynyt työssäsi rintoihisi kiinni, olisit varmaan ollut mielissäsi et edes joku!
Olit alussa kun tulit tuonne 50 ihan jees kirjoittelija, jotain sinulle on tapahtunut...en tiedä mitä?
Jos itse tuot asioitasi, perhettäsi näille sivuille , miksi niin suutuit ettemme me palstan oikeaikäiset ole kanssasi samaa mieltä? Meillä on omat mielipiteet ja käsitykset mikä on "oikein" miksi tulit nuoremmalta palstalta sivistään meitä, ihan pyytämättä? Se on vähän kuin : Eestä se on takaa, ja valkonen on musta!
´Se viimeiseksi nauraa joka hitaimmin ajattelee´! :Dihminen voi olla tyhmä!
- -tiina
enkeliduo kirjoitti:
meinasinki kertoo,
vaiks en hoikka olekka,ni
"Seksuaalist häirintää" koen lähes päivittäin :)
Mutku emmää voi valittaa,ku se "kiusaaja" on toi oma ukko :)
Joskus ajattelen,ettei kivaa olis sekä,ellei yhtään haleis ja....sitä häirintää kun ollaan samassa paikassa ei rajoitu kotiin.
- jääjääjästi.....
Ex.Nikki kirjoitti:
´Se viimeiseksi nauraa joka hitaimmin ajattelee´! :Don antanut opettajan roolin palstalla?
Eiköhän olisi fiksumpaa, että me kaikki suutarit pysyisimme vain omassa lesteissämme.
-tiina on minusta ainoita suoria ihmisiä täällä, jotka sanovat, mitä mieltä ovat, kiertelemättä.
Hän ei ole salakavala.
Kai ihminen saa omasta elämästään täällä halutessaan puhua, eri asia, kun sitä toiset pahalla rääpivät. - -tiina
Ex.Nikki kirjoitti:
´Se viimeiseksi nauraa joka hitaimmin ajattelee´! :Dnyt oot mahtanu lukea nuku pitempään niin näät paremmin pistä esiin kasvokuvas niin takaan ja alleviivaan että kalpenet mun kauneuden rinnalla korppis se siellä taitaa aamuyöstä kehua pitkillä paksuilla kutreillaan niitähän se aina mainostaa kerrasta toiseen ja täytyy sanoo ettet sää oo koskaan antanu mun kirjoitella rauhassa aina oot roikkunu palstalta toiselle perässä arvostelemassa ulkonäköäni taidan olla liian nuorekkaan ja kauniin näköinen sun rinnallas kun niin kovasti oot katkera siitä.
- dia-konissa
Ex.Nikki kirjoitti:
´Se viimeiseksi nauraa joka hitaimmin ajattelee´! :Dtiinan kuva oli tosi iloinen ja avoin, kuin uskon hänen olevan ihmisenäkin.
Hänen ei siinä ainakaan tarvinnut ryppyjään yrittää piiloitella.
Yleensäkin pidän arveluttavana kenenkään ulkonäön arvostelemista, valokuvan perusteella, naurettavaa jopa. Ex.Nikki kirjoitti:
´Se viimeiseksi nauraa joka hitaimmin ajattelee´! :DNiin erilailla me luetaan näitä viestejä.
Mun mielestä tossa ei ollut mitään pahaa.
Ja mistä sait taas tuon elämästä kirjoittelun tähän.
Noin juuri ne rääpimiset lähtee näillä palstoilla liikkeelle.- -tiina
dia-konissa kirjoitti:
tiinan kuva oli tosi iloinen ja avoin, kuin uskon hänen olevan ihmisenäkin.
Hänen ei siinä ainakaan tarvinnut ryppyjään yrittää piiloitella.
Yleensäkin pidän arveluttavana kenenkään ulkonäön arvostelemista, valokuvan perusteella, naurettavaa jopa.iloinen ja avoin olen monesti se saattaakin olla se ärsyttävä tekijä tietyn tyyppisille ihmisille kiitos kauniista sanoistasi ne tuo aina piristystä päivään.
tulisilla kirjoitti:
Niin erilailla me luetaan näitä viestejä.
Mun mielestä tossa ei ollut mitään pahaa.
Ja mistä sait taas tuon elämästä kirjoittelun tähän.
Noin juuri ne rääpimiset lähtee näillä palstoilla liikkeelle.näin tiina viestejä lukee ja pienen pienissä manteli aivoissaan yhdistää aamu yön tuntien viestin minuun.
Pankaa jäitä hattuun. Näin luotte vihaa ja riitaa. Voin allekirjoittaa tuon aamuyön viestin tämän minuun kohdistuvan shown jälkeen vaikka tuo viesti ei omani olekaan.
Hyvä EX-nikki.
Nyt voi tiina riepu alka räksytyksen ja samalla se kohdistuu oikeaan hekilöön, minuun.- -tiina
näin tiina viestejä lukee ja pienen pienissä manteli aivoissaan yhdistää aamu yön tuntien viestin minuun.
Pankaa jäitä hattuun. Näin luotte vihaa ja riitaa. Voin allekirjoittaa tuon aamuyön viestin tämän minuun kohdistuvan shown jälkeen vaikka tuo viesti ei omani olekaan.
Hyvä EX-nikki.
Nyt voi tiina riepu alka räksytyksen ja samalla se kohdistuu oikeaan hekilöön, minuun.räkyttään vaikka taas noin aliarvioivasti minusta kirjoitatkin niinkun aina mutta kerran saat siitä itsellesi hyvän mielen niin mikäs siinä satut vaan oleen ainoo joka niitä hiuksiaan aina kehuu ja varmasti tiedät että tässä minun elämässäni ei riepu pärjää ja menesty mutta saathan taas jonkun jonka edessä pääset röyhistelemään.
-tiina kirjoitti:
räkyttään vaikka taas noin aliarvioivasti minusta kirjoitatkin niinkun aina mutta kerran saat siitä itsellesi hyvän mielen niin mikäs siinä satut vaan oleen ainoo joka niitä hiuksiaan aina kehuu ja varmasti tiedät että tässä minun elämässäni ei riepu pärjää ja menesty mutta saathan taas jonkun jonka edessä pääset röyhistelemään.
Me itseesi ja jos pysytyt ja pyydä anteeksi paska puheitasi, joita tänne suollat.
näin tiina viestejä lukee ja pienen pienissä manteli aivoissaan yhdistää aamu yön tuntien viestin minuun.
Hyvä EX-nikki.
Nyt voi tiina riepu alka räksytyksen ja samalla se kohdistuu oikeaan hekilöön, minuun.Jos en äsken ymmätänyt EX-nikkiä niin nyt en ymmärrä sinua.
Eihän Tiina aaamuyöllä kirjoittanut.
Toisekseen mua nauratti kyllä sunkin epäilykses tuolla yhdessä ketjussa mitkä ei kyllä menneet putkeen ollenkaan.
Ja tämä on tietoa mutta ei siitä sen enempää.- -tiina
Me itseesi ja jos pysytyt ja pyydä anteeksi paska puheitasi, joita tänne suollat.
en mää mitään paskapuheita suolla nytkin kirjoitin vaan että barbit on pitkiä ja hoikkia joku muuhan sen taas aloitti ite sää oot paskan puhumisen maailmanmestari.
tulisilla kirjoitti:
Jos en äsken ymmätänyt EX-nikkiä niin nyt en ymmärrä sinua.
Eihän Tiina aaamuyöllä kirjoittanut.
Toisekseen mua nauratti kyllä sunkin epäilykses tuolla yhdessä ketjussa mitkä ei kyllä menneet putkeen ollenkaan.
Ja tämä on tietoa mutta ei siitä sen enempää.Lue kaikki haaran viestit siten asia selviää sinulle. Oletko varma, että eivät menneet putkeen?
-tiina kirjoitti:
en mää mitään paskapuheita suolla nytkin kirjoitin vaan että barbit on pitkiä ja hoikkia joku muuhan sen taas aloitti ite sää oot paskan puhumisen maailmanmestari.
Niinhän ne aina, ne muut.
- -tiina
mää en voi sille mitään että siinä vastauksessa oli niin paljon sua että ketä muuta olisin voinu epäillä ehkä joku haluaa esiintyä sinuna ei voi tietää.
Lue kaikki haaran viestit siten asia selviää sinulle. Oletko varma, että eivät menneet putkeen?
Olen lueskellut kyllä tämän haaran.
Ja kyllä olen.- -tiina
-tiina kirjoitti:
nyt oot mahtanu lukea nuku pitempään niin näät paremmin pistä esiin kasvokuvas niin takaan ja alleviivaan että kalpenet mun kauneuden rinnalla korppis se siellä taitaa aamuyöstä kehua pitkillä paksuilla kutreillaan niitähän se aina mainostaa kerrasta toiseen ja täytyy sanoo ettet sää oo koskaan antanu mun kirjoitella rauhassa aina oot roikkunu palstalta toiselle perässä arvostelemassa ulkonäköäni taidan olla liian nuorekkaan ja kauniin näköinen sun rinnallas kun niin kovasti oot katkera siitä.
välillä kirjoitin epäileväni korppista tietäähän en voi elikkä tää mun kirjoitus oli tälle exnikille kirjoitettu kuka hän sitten onkaan mutta jokuhan mun perässä roikkuu arvostellen koska tää ei ollu ensimmäinen kerta tätä lajia.
- odotanjapidänsilmäll
-tiina kirjoitti:
välillä kirjoitin epäileväni korppista tietäähän en voi elikkä tää mun kirjoitus oli tälle exnikille kirjoitettu kuka hän sitten onkaan mutta jokuhan mun perässä roikkuu arvostellen koska tää ei ollu ensimmäinen kerta tätä lajia.
täällä vastataan nikille, ei asiaan.
Milloinhan minulta pyydetään anteeksi tyhmä ja idiootti-nimityksiä? tulisilla kirjoitti:
Olen lueskellut kyllä tämän haaran.
Ja kyllä olen.Pistä keisi, johon viittaat esiin niin katsotaan mitä asiaa väitteesi kosee. Vaikea ottaa kantaa kun en tiedä mitä jutskaa tarkoitat.
odotanjapidänsilmäll kirjoitti:
täällä vastataan nikille, ei asiaan.
Milloinhan minulta pyydetään anteeksi tyhmä ja idiootti-nimityksiä?Joo ja multa.
Voi kun olen ollut niiiiiiiiin mota kertaa vaikka mikä ja kaikkea.
Tuttua on :))))- nakrattaanakrattaa
tulisilla kirjoitti:
Joo ja multa.
Voi kun olen ollut niiiiiiiiin mota kertaa vaikka mikä ja kaikkea.
Tuttua on :))))olen kuulema käyttänyt korkokenkiä, vaikken eläissäni ole sellaisia omistanutkaan. :))))
-tiina kirjoitti:
Olen jo kerran sanonut ja sanon vielä kerrän ja toivon, sen menevän kaaliisi. Älä änlää ketjuihini, elä kommentoi viesteihini, älä juokse perässäni epäillen jokaista puskahuutoa minun tekemiksi.
En halua olla missään tekemisissä kanssasi.korpikirjailija kirjoitti:
Pistä keisi, johon viittaat esiin niin katsotaan mitä asiaa väitteesi kosee. Vaikea ottaa kantaa kun en tiedä mitä jutskaa tarkoitat.
No ainakin oli "mitä pelkäät" ketjussa.
Mutta kyllä muuallakin.
Mutta tämän enmpää en tule asiaan puuttumaan enkä kerro mitään.
Tämä vain siksi kun täällä nyt vouhkoillaan kuka kukin on.
Tämähän mun mielestä just hauskaa onkin :))nakrattaanakrattaa kirjoitti:
olen kuulema käyttänyt korkokenkiä, vaikken eläissäni ole sellaisia omistanutkaan. :))))
Korot ne vaan kasvaa, näillä sivuilla :)))
tulisilla kirjoitti:
No ainakin oli "mitä pelkäät" ketjussa.
Mutta kyllä muuallakin.
Mutta tämän enmpää en tule asiaan puuttumaan enkä kerro mitään.
Tämä vain siksi kun täällä nyt vouhkoillaan kuka kukin on.
Tämähän mun mielestä just hauskaa onkin :))Siis kirjoitit tuohon ketjuun puskasta ja epäilin sinua joksikin muuksi, näin ymmärrän viestisi. Sähkönsininen korkokenkämieskin/nainen on mukana tuolla ylempänä ; ).
Siis kirjoitit tuohon ketjuun puskasta ja epäilin sinua joksikin muuksi, näin ymmärrän viestisi. Sähkönsininen korkokenkämieskin/nainen on mukana tuolla ylempänä ; ).
Vastasin tuohon ketjuun ainoastaan aloittajalle.
Ja kaikki muu nyt taas on sun mielikuvitusta.
Voin nauraa koneen täällä puolen kirjoittamatta puskaan yhtään mitään.
Ja onhan täällä yks ja toinenkin mukana, kait.- :))))
tulisilla kirjoitti:
Ja onhan täällä yks ja toinenkin mukana, kait.anna olla, mikään ei kuitenkaan riitä. :))
:)))) kirjoitti:
anna olla, mikään ei kuitenkaan riitä. :))
Ei niin.
Sammutankin kohta taas koneen, joten palsta voi elää rauhassa tässä epäilyjen laaksossa.
Ihmisten raadollisuus tulee hyvin esiin täällä.tulisilla kirjoitti:
Ja onhan täällä yks ja toinenkin mukana, kait.Yleensä seuraan ketjua vain siltä osin mihin otan kantaa. En lukenut mielipiteitäsi lainkaan siitä ketjusta.
Uskon sinunkin tietävän tämän -tiinan syytöksen myötä, että palstalla on rajattu määrä kirjoittajia ja kirjoittajilla omia tapoja joita emme tunne. Osa kirjoittajista on moni nikkinen, joka esittää sinulle tätä ja minulle tuota. Puskat pirkot kuten yksi tuolla ylhäällä itki sinulle kun häneltä ei ole pyydetty anteeksi sitä ja tätä. Kuinka joku kuvittelee, että heidän vittuilujaan sivellään hunajalla ja vielä tullaan anteeksi pyytämään.
Kaiken lisäksi suurin osa kirjoittajista on naisia. Miehet pysyy asialinjalla, siis MIEHET.
Näin me luemme vistejä Ttuon lainaan vielä sinulta seuraavaan esimerkkiin... kirjoitin sinulle kerran mielestäni kauniin runon lainaten viestisi sanoja...olit syvästi loukkaantunut. Joten sen jälkeen olen ottanut etäisyyttä myös sinuun. Me olemme niin erilaisia nauramme niin erilaisille asioille. Tänään nauroin EX-Nikin viestille parasta siinä oli viimeinen lause.- --------
tulisilla kirjoitti:
Ei niin.
Sammutankin kohta taas koneen, joten palsta voi elää rauhassa tässä epäilyjen laaksossa.
Ihmisten raadollisuus tulee hyvin esiin täällä.Säälin myös suuresti ihmisiä, joilla ei ole kykyä koskaan katua mitään, saati nähdä itsessään mitään syytä mihinkään.
Kukahan muuten johtaa täällä v-tilastoa.
Mutta, ollaan me iloisia. korpikirjailija kirjoitti:
Yleensä seuraan ketjua vain siltä osin mihin otan kantaa. En lukenut mielipiteitäsi lainkaan siitä ketjusta.
Uskon sinunkin tietävän tämän -tiinan syytöksen myötä, että palstalla on rajattu määrä kirjoittajia ja kirjoittajilla omia tapoja joita emme tunne. Osa kirjoittajista on moni nikkinen, joka esittää sinulle tätä ja minulle tuota. Puskat pirkot kuten yksi tuolla ylhäällä itki sinulle kun häneltä ei ole pyydetty anteeksi sitä ja tätä. Kuinka joku kuvittelee, että heidän vittuilujaan sivellään hunajalla ja vielä tullaan anteeksi pyytämään.
Kaiken lisäksi suurin osa kirjoittajista on naisia. Miehet pysyy asialinjalla, siis MIEHET.
Näin me luemme vistejä Ttuon lainaan vielä sinulta seuraavaan esimerkkiin... kirjoitin sinulle kerran mielestäni kauniin runon lainaten viestisi sanoja...olit syvästi loukkaantunut. Joten sen jälkeen olen ottanut etäisyyttä myös sinuun. Me olemme niin erilaisia nauramme niin erilaisille asioille. Tänään nauroin EX-Nikin viestille parasta siinä oli viimeinen lause.Noin paljonko se mun vastaus siihen runoon sua satutti että otat Taas sen esiin.
Se mitä vastasin siihen oli muistaakseni jotain sellaista ettet ollut ymmärtänyt mitä tarkoitin viestilläni.
Se ei kelvannut.
Minäkin olen aika suorasukainen suustani, sori jos se loukkas sua niin kamalasti, se ei ollut tarkoitus.
Mutta en osaa teeskennellä, jos koen jotain niin koen.
Niinkun varmaan aika monet täällä siksihän täällä niin paljon turhaa suunsoittoa. Väärin ymmärryksistä.-------- kirjoitti:
Säälin myös suuresti ihmisiä, joilla ei ole kykyä koskaan katua mitään, saati nähdä itsessään mitään syytä mihinkään.
Mutta, ollaan me iloisia.Eihän sellaista vittuilu tilastoa voi toteuttaa kai sen ymmärrät eihän .... --- ; )) tai ??? pööö jne ovat jonkun mielestä nimimerkkejä jasiellä takana voi olla suurin vittuilija esim. sinä. Kuka tietää?
tulisilla kirjoitti:
Noin paljonko se mun vastaus siihen runoon sua satutti että otat Taas sen esiin.
Se mitä vastasin siihen oli muistaakseni jotain sellaista ettet ollut ymmärtänyt mitä tarkoitin viestilläni.
Se ei kelvannut.
Minäkin olen aika suorasukainen suustani, sori jos se loukkas sua niin kamalasti, se ei ollut tarkoitus.
Mutta en osaa teeskennellä, jos koen jotain niin koen.
Niinkun varmaan aika monet täällä siksihän täällä niin paljon turhaa suunsoittoa. Väärin ymmärryksistä.Ei se satuttanut, ymmärsin vain poistua takavasemmalle. Käytin sanojasi, joita et sitten ymmärtänytkään.
Minäkin kirjoitan asioista niin kuin ne koen enkä teeskentele, en hännystle enkä nuole. Miksikö sitä turhaa suun soittoa tulee, tämä keisi olkoon siitä hyvä esimerkki.
Jokainen valitsee puolensa olen tyytyväinen omaan linjaani en ole muiden höynäytettävissä.-------- kirjoitti:
Säälin myös suuresti ihmisiä, joilla ei ole kykyä koskaan katua mitään, saati nähdä itsessään mitään syytä mihinkään.
Mutta, ollaan me iloisia.Minusta jo sana iloinen on hyvin iloinen.
Yleensä kun kuulee ihmisten sanovan nopasti vain ilonen niin yksi tuttavani aina artikuloi sanan niin että joka kirjain kuului selkeästi minua alkoi heti naurattamaan.
Niin Iloinen se sana voikin olla.
Minä olen nytkin Hyvin Iloinen Ihminen.- Harakka-
Ei se satuttanut, ymmärsin vain poistua takavasemmalle. Käytin sanojasi, joita et sitten ymmärtänytkään.
Minäkin kirjoitan asioista niin kuin ne koen enkä teeskentele, en hännystle enkä nuole. Miksikö sitä turhaa suun soittoa tulee, tämä keisi olkoon siitä hyvä esimerkki.
Jokainen valitsee puolensa olen tyytyväinen omaan linjaani en ole muiden höynäytettävissä.täällä taas akkatappelu menossa? Voi luoja teitä muoria...että jaksatte setviä kuka on kuka ja sano mitä ja milloin. :) Meneekö se noin oikeassa elämässäkin?
Lopettakaa jo. Nauraahan teille harakatkin! Harakka- kirjoitti:
täällä taas akkatappelu menossa? Voi luoja teitä muoria...että jaksatte setviä kuka on kuka ja sano mitä ja milloin. :) Meneekö se noin oikeassa elämässäkin?
Lopettakaa jo. Nauraahan teille harakatkin!Tappelu?
No sitten et ole todellista tappelua nähnytkään :))
Sitäpaitsi tänään mulle nauroi harakka ihan ulkona, eikä ollut eka kerta :)- ^^J^^duo
-tiina kirjoitti:
sitä häirintää kun ollaan samassa paikassa ei rajoitu kotiin.
meilläki 24/7....melkest,ku baarii pirettii.
Sen ajan oli sit ihan täydellist,ku koti oli samas talos :)
Mut siit selvittii.
Nyt sama peli jatkuu,ku ollaan eläkkeel. Harakka- kirjoitti:
täällä taas akkatappelu menossa? Voi luoja teitä muoria...että jaksatte setviä kuka on kuka ja sano mitä ja milloin. :) Meneekö se noin oikeassa elämässäkin?
Lopettakaa jo. Nauraahan teille harakatkin!Minä loukkaannuin kerran ja pahoitin mieleni koska minua sanottiin harakaksi. Olen korppi enkä mikään rääkyjä.
- .,.,.,.,
-tiina kirjoitti:
mää en voi sille mitään että siinä vastauksessa oli niin paljon sua että ketä muuta olisin voinu epäillä ehkä joku haluaa esiintyä sinuna ei voi tietää.
väittää lokki korpiksi kun minusta siltä kerran nyt niin tuntuu.
Olet tosi kamala ämmä - -tiina
Olen jo kerran sanonut ja sanon vielä kerrän ja toivon, sen menevän kaaliisi. Älä änlää ketjuihini, elä kommentoi viesteihini, älä juokse perässäni epäillen jokaista puskahuutoa minun tekemiksi.
En halua olla missään tekemisissä kanssasi.SUN ketjus tekee ja täällä saa jokainen kirjoittaa mihin ketjuun tahansa enkä kuluta aikaani perässäs roikkumisella enkä tässäkään ketjussa vastannu sulle itehän taas aloitit ja mää toivon että sun kaaliis menee se että sää et omista tätä palstaa enkä määkään todellakaan sun kanssas missään tekemisissä sää kun et arvosta toisia kirjoittajia tipan tippaa mutta näinhän se on kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
- -tiina
.,.,.,., kirjoitti:
väittää lokki korpiksi kun minusta siltä kerran nyt niin tuntuu.
Olet tosi kamala ämmäen tosin kyllä tiedä ootko ämmä vai äijä.
- -tiina
^^J^^duo kirjoitti:
meilläki 24/7....melkest,ku baarii pirettii.
Sen ajan oli sit ihan täydellist,ku koti oli samas talos :)
Mut siit selvittii.
Nyt sama peli jatkuu,ku ollaan eläkkeel.koti kaupan yhteydessä hyvin meilläkin menee myös työkavereina ja tytär on vielä meillä töissä senkin kanssa tullaan toimeen tosi hyvin myös työkavereina joskus pitää vaan osata kiskasta ittensä irti ja lähtee ihan yksin johonkin sitä niin mielellään vaan olis kun paita ja peppu.
- ^^J^^^duo
-tiina kirjoitti:
koti kaupan yhteydessä hyvin meilläkin menee myös työkavereina ja tytär on vielä meillä töissä senkin kanssa tullaan toimeen tosi hyvin myös työkavereina joskus pitää vaan osata kiskasta ittensä irti ja lähtee ihan yksin johonkin sitä niin mielellään vaan olis kun paita ja peppu.
Meil jatkoi poika baarin pitoo,mää olin "piika",
mut sit meni viäl kouluu ja myytiin koko tölli.
Olipas helpompi henkittää :) - -tiina
^^J^^^duo kirjoitti:
Meil jatkoi poika baarin pitoo,mää olin "piika",
mut sit meni viäl kouluu ja myytiin koko tölli.
Olipas helpompi henkittää :)se baarin pito on varmaan niitä vaikeimpia hommia ainakin tuli varmaan notkahduksia sillon kun tupakointi kiellettiin ja sillon kun tuli kaikkia ilmastointi juttuja pakolliseksi ainakin meidän kylän baari pisti sillon ovensa kiinni.
- ^^J^^^duo
-tiina kirjoitti:
se baarin pito on varmaan niitä vaikeimpia hommia ainakin tuli varmaan notkahduksia sillon kun tupakointi kiellettiin ja sillon kun tuli kaikkia ilmastointi juttuja pakolliseksi ainakin meidän kylän baari pisti sillon ovensa kiinni.
toi ison kolon :D
Tupakan savust ku päästiin,olin ilone.
Meil kiva terassi,kyl se huru-ukoil kelpas.
Ison loven teki toi luannolline poistuma.
Pariskymmenes vuares tippus mont vaki.asiakast.
Lopettamiseen oli silti muut syyt
- Morris Mini.
on vihjailtu, vislailtu ja ehdotettu, mutta päällekarkaamisilta olen säästynyt onneksi.
Yleensä älyävät lopettaa kun napauttaa...noin kuvaannollisesti. Turpiin ei ole tarvinnut kenellekään vielä antaa.- -tiina
ja se on ihan normi käytäntöä aina löytyy miehiä ja naisia joiden mielestä ruoho on vihreämpää naapurin puolella eikä yritys lopu niin kauan kun henki pihisee oikeessa oot täytyy vaan osata napauttaa mutta todennäköisesti kaikilla ei ole sitä taitoa jos tuntevat itsensä ahdistelluksi.
-tiina kirjoitti:
ja se on ihan normi käytäntöä aina löytyy miehiä ja naisia joiden mielestä ruoho on vihreämpää naapurin puolella eikä yritys lopu niin kauan kun henki pihisee oikeessa oot täytyy vaan osata napauttaa mutta todennäköisesti kaikilla ei ole sitä taitoa jos tuntevat itsensä ahdistelluksi.
Onkohan tuonlaista termiä olemassakaan?
Voiko olla niin, että voi innostua aidan yli kurkkivasta?
Nauttisin kommnetista joka osoittaa tällaisten aloitusten olevan huuhaata.
Ymmärrän kyllä jos ei niinku pysty.
;)
H.hunksz kirjoitti:
Onkohan tuonlaista termiä olemassakaan?
Voiko olla niin, että voi innostua aidan yli kurkkivasta?
Nauttisin kommnetista joka osoittaa tällaisten aloitusten olevan huuhaata.
Ymmärrän kyllä jos ei niinku pysty.
;)
H.minua on ihan sopivasti ahdisteltu. :)))
Huuhaatahan tämä on, kuten niin moni muukin aloitus.
mistähän johtunee, onkohan minussa jotain vikaa. :(
Nuorempana jouduin käymään erään halvaantuneen miehen luona, hän oli ällöttävä, nojaili ovensuussa, niin, että just ja just pääsin ohi. Äijältä piti leiketa kynnet ja eikö työntänyt kättä ikävästi syliini.
Kuinka sattuikaan sakset lipsahtamaan ja uijui, kun ihan verta tuli sormesta. Siihen loppui sen miehen lähentelyt.
Muutamia vuosia sitten eräs naapurin mies kopaisi rinnasta, mutta en mä suuttunut, kun hän on niin kiva. Eikä aja ihan täysillä valoilla.
:)- lieveilmiöitäkö
niillä kun on kuulema normaalia aktiivisempi seksivietti,eli halu jotenkin aktivoitunut,vaikka useinmiten ovat vanhoja.eräs sairaanhoitaja kertoi kerran tällaisesta hoidettavasta ihan vanhainkoti oloissa,joka tarttui kiinni,jos ei pitänyt varaansa.Kävi siis ihan seksi mielessä hoitajaan käsiksi.Tästä ei ole puhuttu julkisesti,mutta kuuluu olevan ihan ongelmana hoitajilla.Onko tämä sitten seksuaalista häirintää,vai työ-pahoinvointia,vai kumpaakaan.Joka työssä on omat hankaluutensa,kuuluvat niinkuin taudin kuvaan.Tarjoilijat joutuvat ehkä eniten ihan suoranaisen lääpinnän kohteeksi.Ja vielä pahinta,loukatuksi,on nimittäin niin,kun torjut torut,tai komennat.Silloin Suomalainen mies paljastaa sen todellisen minänsä.Silloin alkaa HUORITTELU.Kyllä löytyy haukkuma-sanoja.Silloin on ihmisyys kaukana.
- -tiina
ammatinvalinnan varjopuolia =(((((
lieveilmiöitäkö kirjoitti:
niillä kun on kuulema normaalia aktiivisempi seksivietti,eli halu jotenkin aktivoitunut,vaikka useinmiten ovat vanhoja.eräs sairaanhoitaja kertoi kerran tällaisesta hoidettavasta ihan vanhainkoti oloissa,joka tarttui kiinni,jos ei pitänyt varaansa.Kävi siis ihan seksi mielessä hoitajaan käsiksi.Tästä ei ole puhuttu julkisesti,mutta kuuluu olevan ihan ongelmana hoitajilla.Onko tämä sitten seksuaalista häirintää,vai työ-pahoinvointia,vai kumpaakaan.Joka työssä on omat hankaluutensa,kuuluvat niinkuin taudin kuvaan.Tarjoilijat joutuvat ehkä eniten ihan suoranaisen lääpinnän kohteeksi.Ja vielä pahinta,loukatuksi,on nimittäin niin,kun torjut torut,tai komennat.Silloin Suomalainen mies paljastaa sen todellisen minänsä.Silloin alkaa HUORITTELU.Kyllä löytyy haukkuma-sanoja.Silloin on ihmisyys kaukana.
vielä melko nuori, ei viittäkymmentä täyttänyt, joten varmasti ilman halvaantumista olisi naisten
kanssa tykännyt olla.
Näissä työajalla tapahtuvissa lähentelyissä oli se ikävä puoli, että pitää kuitenkin olla kohtelias asiakkaalle.
Valituksen voi tehdä, mutta kun ollaan toisen kotona kahden kesken, on sana sanaa vastaan. Tosin tämä mies lähenteli kaikkia naisia jotka siellä joutuivat käymään. En ollut mikään poikkeus.- -tiina
Anceli kirjoitti:
vielä melko nuori, ei viittäkymmentä täyttänyt, joten varmasti ilman halvaantumista olisi naisten
kanssa tykännyt olla.
Näissä työajalla tapahtuvissa lähentelyissä oli se ikävä puoli, että pitää kuitenkin olla kohtelias asiakkaalle.
Valituksen voi tehdä, mutta kun ollaan toisen kotona kahden kesken, on sana sanaa vastaan. Tosin tämä mies lähenteli kaikkia naisia jotka siellä joutuivat käymään. En ollut mikään poikkeus.paikoissa käydään kahdestaan toisen henkilön kanssa olen kuullut meidän kylän kotipalvelun tytöiltä.
-tiina kirjoitti:
ammatinvalinnan varjopuolia =(((((
ja tuon miehen puolustukseksi voi sanoa, että hän oli savolainen. =))
Vaikka kuinka mietin niin ei ole.
Olen ollut miesten keskellä töissä. Rakennuksilla ja muuallakin, enkä koskaan ole sellaista kokenut.
Flirttihän on ihan mukavaa ja sitä kyllä on harrastettu varmaan joka työmaalla.
Tänään viimeksi, ja voi kun se piristi päivää.- Seppo A
Minä miehenä toivon,että joku tulisi ja puristaisi vaikka sieltä ,kunhan ei taittaisi.
- yöäk
perverssiltä se tuntuu ja näyttää kun joku sekoilee lapsensa ikäisen kanssa, oli sitten äijä tai milf.
- tätä aikaa
yöäk kirjoitti:
perverssiltä se tuntuu ja näyttää kun joku sekoilee lapsensa ikäisen kanssa, oli sitten äijä tai milf.
nämä puumanaiset ovat tulleet jäädäkseen. Onko se mikään ihme, nuori mies on kaunis koriste ja pitää naisenkin nuorekkaana.
- .,
yöäk kirjoitti:
Onko tavallinen elämä sinulle sekoilua? Ihme juttu.
yöäk kirjoitti:
Kummin päin tahansa, aina on jotain löysää.
H.
- inhottavaa
Kerronpa toisen,ja tositapahtuman.Elettiin vuotta -67,ja olin 18v,kylläkin naimisissa,ja pikkutytön äiti.Olin kesätöissä osuuskaupassa.Kerran johtaja pyysi luokseen konttoriin,jossa alkoi kyselemään että hän on kuullut että minulla on pitkä työ-matka.Myönsin että näin on,5km,mutta se taittuu kyllä polkupyörällä ihan kevyesti.Ihmettelin tätä hänen kyselyään,kun en ollut koskaan myöhästynyt töistä.Sitten hän alkoi kertoa että hän voi järjestää minulle kyydin seuraavalle viikolle,oliko nyt tiistai-illaksi,niin pääsen autolla kotiin.Tämä auto jossa pääsisin oli yksi edustaja,joka menisi illalla naapuri kuntaan,eli olisi matkan varrella.Apulaisjohtaja oli tässä huoneessa läsnä,ja kuuli kaiken,mutta ei mitenkään puuttunut asiaan.No me sovimme että minä menen sitten seuraavana tiistaina töistä tässä kyydissä,niin pääsen vaivatta kotiin.Tiistai tuli ja johtaja kyllä huolehti että olin valmiina lähtemään tämän kaupparatsun matkaan.Tajusin kyllä,mikä on johtajalla mielessä,mutta heittäydyin hölmöksi,niinkuin en olisi ymmärtänyt.Lähdimme matkaan,juttelimme ihan normaaleista asioista.Kun tulimme tie-haaran kohdalle mistä kotiini käännyttiin,kielsin miestä ajamasta sinne,vaan minä mielummin kävelisin,ettei anoppi vaan näe että tulen jonkun autossa,voisi ihmetellä.Mies kuitenkin ajoi pihalle asti.Hän ei koko matkan aikana tehnyt pienintäkään vihjausta siihen suuntaan,että olisi kiinnostunut minusta,mitenkään.Eli hänkin oli tämän JOHTAJAN uhri.Olemme nähneet myöhemmin tukkukaupassa,kun itse olen toiminut yrittäjänä 30vuotta.Aina hän vähän karttelee,niinkuin olisi tehnyt jotain pahaa,häpeää.Sen jälkeen ei johtaja enää järjestellyt mulle kyytiä,pyörällä polin satoi tai paistoi.Baarin johtaja,joka oli vanhempi nainen varoitteli minua sen jälkeen etten saisi olla niin hyväuskoinen,ja kieltäytyä tällaisesta.Eli tässä esimies käytti asemaansa väärin.Onneksi mitään ei tapahtunut.Johtajalle kun ei uskaltanut sanoa vastaan,kun oli työpaikasta kyse.
- Siisti.
työttömänä ollessani tekemässä uudisrakennuksen loppusiivouksen. Talo oli suuri ja kiirettä piti, kun omistaja kantoi jo tavaroita sisälle, oli muutamassa pääkaupungista uuteen järvenranta taloonsa täällä.
Kun olen perfektionisti, yritin siivota jokaisen mustan pilkun uusista valoisista hirsiseinistä. Samaan aikaa talossa viimeisteli laattamiehet töitään. Ihmettelin jo päivän kuluessa, että miksi hitossa tuo ukon käppänä on aina tiellä kun juoksin vaihtamaan vettä tai muuten vaihdoin työpistettäni.
Sitten satuin vahingossa kuulemaan viereisestä huoneesta kuinka laattamies kertoi naivansa vielä tänä iltana tuon siivoojan, ja että se aivan selvästi haluaa häneltä (perkele), kun tuo tissisä aina tielle. :(
Mihin hittoon mie oisin ryntääni laittanut kun se ukon käppyrä oli aina siinä kun töytäilin mihin suuntaan tahansa.
Myöhemmin kuulin kuinka tämä samainen urho oli kuulemma kertoillut, että kuinka MINÄ olisin ollut häntä vailla, ja tupannut siihen rintoineni..perkeleen porsas! - Komistus:(
Minäkin olin kaupassa harjotteliana ja kauppias katsoi minua pitkään kun olen 185 cm ja näyttävä. Ja pitkä tukka ja komea olen. Sitten se yritti raiskata minu seisaaltaan varastossa mutta ei siitä mitään tullu kun se oli haiseva läski ukko vaikka minä vähän kyykystin. Niin minä potkin sitä munille ja soitin poliisille. Munat pitäis leikata semmoisilta läskiukoilta ja hirttää munista. Enkä minä etes korvausta saannu.
- raamatun rakkaus
....mutta liian nuori.
Olen lueskellut noista toisten kokemuksista ja millään ei meinannut mieleeni tulla mitään itseeni kohdistuvaa sexuaalista häirintää, mutta dementiakin on armollinen. Vanhat muistot muistuvat, joskin hitaasti.
Olin kai 13-14v, kun olin vanhemman pariskunnan kodinhoitajana, jossa sain myös työskennellä heidän kioski- kemikaalikaupassaan. Hävettävää, mutta olin unohtanut WC:n vetämisen ja laittanut sinne kuitenkin, siis "ne"! Esimieheni, siis MIES, tuli huomauttamaan tästä, mutta samalla alkoi lääppimään minua. Potkin hänet tiehensä.
Siitä kiitän kyllä äitiäni, joka oli opettanut, että kaikki tuo on syntiä, paheellista, tuomittavaa. Aika omituisesti on myös jäänyt mieleeni äitini sanonta, kun aloimme käydä elokuvissa. "ei ne oikeasti pussaile"! Sekin kun oli paheellista! Suutelemis sanaa hän ei hallinnut murteensa takia.
Nykyisinkin kiinittyy huomioni tähän suuteluun ja äitini olisi varmaan pyörtynyt, jos näkisi nyt, mitä TV:stä tulee.
Jonkinlainen trauma on kuitenkin siitä, että lapsuudessani äiti tuomitsi sexuaalisuuden merkit. Loukkaavinta oli hänen ounastelunsa, että olen ollut jo jonkun kanssa?? Hänen ilmaisuaan en viitsi edes toistaa. Itse kuitenkin avioitui 17-v, 1936, ei pakosta, sillä me lapsetkin tulimme vasta 40-luvun puolella ja nuorin -53.
Mietintämyssyssä on aina myös, kuinka opetin omia lapsiani ja nyt lapseni kanssa, kuinka hän opettaa omiaan.
Kuinkahan te toiset olette opastaneet?
- Oi Hilma, Hilma
rehellisesti sanottuna, jos olet yli kuudenkymmenen ja ilmeisesti nainen, tuskin sulla kovin jonoa on puristelijoita minkäänlaisia. Enempi näyttäisi siltä,että on pulaa puristelijoista tässä joukossa. Onhan toki se nuorena koettu käsiksi käyminen inhottavaa, mutta mikä mieli on muistella sellaista, millä ei enää ole merkitystä. Kuten itsekin toteat, tuskin sinua kukaan on väkisin tulossa puristelemaan, korkeintaan rahojasi, jos niitä on tyrkyllä. Onko vanheneminen noin vaikeaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.36014050Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1002131- 931789
- 831693
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451271- 971220
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801073Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281034Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211033Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73997