Teneriffa Los Gigantes hotelli Tamaimo Tropical

Reissuripa

Onko kellään tuoretta tietoa kyseisestä paikasta?
Tai hottelli Tamaino Tropical?
Hotellin All Inclusive?
Tuumin tässä jos ottais ensviikolle äkkilähdön...

2

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oltii joulun yli ko.hotellissa 2vk äkkilähdöllä, Finnmatkat. Äkkilähtöhintaan lisätään lentokoneruokailu ja lentokenttäkuljetus. Maksoimme n. 600/hlö.

Ihan hyvä hotelli. Enemmistö enlantilaisia. Paljon lapsiperheitä. Musiikkia allasalueella päivisin ja diskomusaa iltaisin klo 24.00.

Emme ottaneet all inclusivea. Kävimme vain kerran syömässä hotellissa. Kohtuullisen hyvät ruuat.Ajankuluksi kävimme kaupoilla ja laitoimme itse ruokaa,kun kerran oli huoneistohotelli.

Valtavat korkeuserot. Saa kiivetä kohtalaisen jyrkkää mäkeä kilometrin verran tai jos oikaisee,niin 140 rappusta ylös. Kuntoa tarvii olla. Ei liikuntaesteisille.

Hyviä rantoja ei ole lähellä. Lähin on parin kilometrin päässä ja monen mäen takana. Taas :korkeuserot...

Vuokrasimme auton neljäksi päiväksi. 200€. Renult 206. Otimme Finnmatkojen toimiston kautta,niin on vakuutukset ja kaikki kunnossa,myös auto.

Lyhyet matkatkin vievät paljon aikaa serpentiiniteitä kiivetessä ja lasketellessa.

Netti on kallis hotellissa. Puolet halvempi löytyi mäen päältä linja-utopysäkin kohdalta sivukadulle. Siellä edullinen netti.

Hinnat suurinpiirtein Suomen hinnoissa. Taksiajelu halpaa. 3:lla eurolla hurrailee hotellin ympäristössä.

Hyvää matkaa! Toivoo meidän perhe :)

• Ota äkkilähtö vasta 28.2 ja lähde miun kanssa!! :) Oon lähdössä reissuun kahdeksi viikoksi (israeliin tai kanarialle) ja miulla ei oo ketää kaveria kuka pystyis lähtemään... :)

Terkuin Naarastypy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe