Kun nykyään vakuutusyhtiö ja pankki ovat kuin paita peppu, niin 80-vuotiasta ja sitä iäkkäämpää väkeä kielteisesti kohteleva vakuuttaja voi joutua näkemään semmoisen pikku yllätyksen, että "yli-ikäväki" nostaakin kaikki rahansa pois myös kyseisen vakuutuslaitoksen kanssa kimpassa olevasta pankista. Ja juuri niinhän pitäisi tehdä oikein joukkovoimalla. Perusteita on. Jos ja toivon mukaan kun joku vakuuttaja tarjoaa asialliset ja säännönmukaiset vakuutuspalvelut myös "yli-ikäväelle", niin "yli-ikäväen" kelpaa siirtää säästönsä semmoisen vakuuttajan kimppapankkiin. Iäkkäät ihmiset ovat usein velattomia, joten sitäkään kautta "yli-ikäväki" ei ole vakuutuslaitoksen&pankin liekanarussa. Tuskinpa tässä yhteydessä tarvitsee edes mainita, että vanhalla väestöllä on säästöjä väestökerroksena varsin runsaasti. Niuho vakuuttajarahalaitos-kompus sahaa omaa oksaansa.
Yli 80-vuotiaat liikkuvia asiakkaita
1
343
Vastaukset
- Ongelma...
Mihis meinasit siirtää?
Katsos kun yli 80-vuotiaalle esim. matkavakuutusta, tai jotain terveyspalveluihin liittyvää vakuutusta, ei myönnä yksikään vakuutusyhtiö.
Poikeuksena lyhytkestoiselle matkalle myönnettävä matkatavaravakuutus. Mutta noistakin on terveydenhuolto ja kuolemanvaravakuutus karsittu pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244