Etsimme sopivaa terassiratkaisua pitkään ja onneksi emme hätiköineet vaan vertailimme tarkkaan eri valmistajien antamat tiedot rakenteellisista yksityiskohdista. Meille tärkeimmät valintakriteerit olivat laadukas ja huolellinen työn jälki ja toteutus. Valinta oli lopulta selvä: www.decomilan.fi
Tyytyväinen terassin omistaja
10
980
Vastaukset
- Terzka
Joopa joo... Oh hoijaa! Toivottavasti kauppa käy nyt paremmin=)
- Sunflex25
SL25:n rakenne muuten suora kopio Lumonista. Lienee kuitenkin edullisempi kuin lumon?
- sädäääää
perehdy asiaan ennen kuin kommentoit.. sl 25 ollut saksanmarkkinoilla jo vuosikymmeniä. et taitaapi olla toisinpäin kopioitu..
- Sunflex25
sädäääää kirjoitti:
perehdy asiaan ennen kuin kommentoit.. sl 25 ollut saksanmarkkinoilla jo vuosikymmeniä. et taitaapi olla toisinpäin kopioitu..
Perhdy itse. SL25 ei ole ollut saksanmarkkinoilla vuosikymmeniä. Solarlux on ollut, mutta ei parvekelasituksilla. SL 25 = Sunflex = Lumon.
- Tarkastaja!
Sääntöjen vastainen!
- yäk
Mikä kasvihuone:=o! Kuka nyt sellaisessa haluis istuskella???
- Mina itse
Onko teillekin joku idiootti jo opettanut että kehu itseäsi keskustelupalstoilla??
Pieni vinkki: Lopeta heti ja poista vanhatkin viestit. Ei mene kuin maine!
- hyvät sivut
Näillä lukijamäärillä tuskin menee edes maine.
- espoo
uskomatonta juttua,täysi katastrofi, mutsille asensi lasit, tavara alaarvoata pa....
viimeistely pa..... ja lasku .... ho hoijaa... no mieti mistä tilaat ja maksatko muutaman euron enemmän että voit nauttia laadusta työstä ? - Jankon betoni
Yrityshän näkyy olevan julkisten maksuhäiriö tietojen mukaan taloudellisesti ihan kuralla. Julkisia maksuhäiriöitä viime aikoina, joten tuskin saanee mistään luotolla tavaraa, vaan joutunee maksamaan tavarantoimittajille ennakkoon.
Älkää ihmiset vaan erehtykö antamaan MILLÄÄN VERUKKEELLA ennakkomaksuja tämän kuntoiselle yritykselle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738