Win 7 64 bit.

Tietoturva.

Asensin uuteen koneeseen kaikki tärkeät päivitykset.

Onko tarkoituksenmukaista asentaa myös vaillinaiset päivitykset? Onko siis suositeltavaa?
Kiitos.

5

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaillinaisia ei kannata asentaa mutta valinnaisia voi katsoa tapauskohtaisesti. Jos tarjotaan laitteisiin päivityksiä, niin ennen asentamista kannattaa tehdä ainakin palautuspiste ensin. Valinnaiset ovat nimensä mukaan sellaisia että niitä ei välttämättä tarvita, mutta niistä voi olla apua joten mitään selvää vastausta ei ole olemassa. Kannattaa tosiaan lukea ensin mitä ne tarjoavat.

• Peabrain

Ne on siis valinnaiset ei vaillinaiset päivitykset. Riippuu mitä ne on. Mulla on valinnaisissa päivittämättä verkkokortin ja näytönohjaimen ajuri, ohjelmistot kyllä kannattaa pitää päivitettynä, yleensä siellä on joku .net frameworkin korjauspäivitys tai vastaavia korjauksia muihin ohjelmiin, tietoturvapäivitykset on aina tärkeinä päivityksinä jos olen oikein käsittänyt. Valinnaisissa kannattaa ehkä hieman odotella ja katsella tietoja Microsoftilta ja yleisimmiltä foorumeilta menikö jotain päivittäessä rikki. Toisaalta vikoja aiheuttavat päivitykset voi myös poistaa mutta saattaa se vika silti jäädä.

• Kannattaa asentaa niistä tarpeelliset päivitykset.

• tyhmyydentutkija
        vapunen kirjoitti:

Kannattaa asentaa niistä tarpeelliset päivitykset.

Olipahan taas ympäripyöreä kysymys!
        Olen asentanut koneeseen kaikki tärkeät päivitykset. Noh kaikki päivitykset ovat tärkeitä, riippuen kuinka konetta käyttää. Jos et asenna uusia sovelluksia , etkä käytä nettiä, etkä pelaile. Käytät siis vain wordia niin kaikki päivitykset ovat turhia.

Mäkin asensin autooni kaikki tärkeät osat tarvinko radioo?

• ED

Jos käyttää automaattista työkaluja, ei valinnaisia päivityksiä asenneta. Jos et oikeasti niitä tarvitse, turhaa niitä on silloin laittaakkaan. Ne eivät ole tietoturvapäivityksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe