Suurkiitos Tsuparille ja Reiskolle

Nyt on vihdoin lähtenyt uusi aika Varkaudessa käyntiin. Eli kaavoitus Joutenlahti- ja Kämärin alueellla. Tietenkin siinä on myös Warkaudenportti mutta se on syrjässä kun ajatellaan Helsingistä ja Jyväskylästä tulevaa liikennettä Joensuuhun. 5 tie ei yksin riitä. Näistä alueista vielä kolmiulotteinen visiokuva niin jo on Navitas kehityksellä mukavaa myydä Varkautta mahdollisille investoijille. Ainoa este on kauppakadun yrittäjät jotka luulee kannattavuuden heikentyvän joka muualla on todettu käyvän päinvastoin. Jo järkikin sanoo että ne jotka nyt käy sekä Pieksänmäeltä että Varkaudesta viikonloppuisin Kuopiossa soppailemassa lisää myös kauppakadun myyntiä sitten kun ne liikkeet löytyy lähempää. Varmaan Husu niiden edustajana joutuu kahden tulen väliin mutta toivottavasti olet ajanhengessä ja ajattelet Varkauden parasta. Onhan se matkailullisestikkin hieno maisematie jos 23 kulkisi junaradan vierellä ja Taipaleessa kanavan ylitse jossa sillan kannen alla kanavan valvonta ja muutenkin voisi olla sillä kohtaa majakkamainen näköalatorni.

6

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shang? who?

höyrypään eli varkkilan kommenttia, vai onko höyrypää loukkaava? Well anyway, keep on rockin!!!

• Huumoria pitääkin olla. Minäkin jos sanon jotain höyrypääksi katson aina sen jälkeen peiliin. Se ei valehtele vaan näyttää totuuden. Se onkin mielenkiintoista että nää asiassa pysyvät höyrypäät on meidän suomalaisten hyvinvoinnin takana. Valitettavasti nykyhallitus on romuttamassa sitä.

• Varkkila

Onhan se sinulle niin tärkeää ajanvietettä...Buahhahahahaaaaa!

• Varkkila

kun se nyt on sinulle niin tärkeä juttu. Kaavoitus valmiiksi, ihan hyvä juttu. Kuka sen rakentamisen sitten rahoittaa, onkin epävarma juttu. Miten käy Kauppakadun liikkeiden, huono juttu.
      Ollaan siis yhtä mieltä kaavoituksesta, mutta muilta osin sitten taidat olla taas aikaslailla positiivisesti liikkeellä. Jos se rahoittaja löytyy, niin siitä pitää tehdä kerralla todella iso kompleksi, muuten se jää muiden varjoon.

• Uivelox

Kallis laituri Pirtinvirrassa sopisi hienosti maiseman ihailupaikaksi. Liekkö vielä sammuttaja loikkarin yksityisaluetta. Kristillisdemokraateille kallis ja rakas asia.

• Anonyymi

lihapullat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      51
      2089
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1364
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1004
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe