Siis mitä mieltä olette Goal-lehdestä? Kannattaako tilata? Mitä muita jalkapallo lehtiä on, siis suomen kielisiä?
Mitä pidätte Goal-lehdestä??
1
398
Vastaukset
- jarrrr
Goal on kallis ja pilattu tunkemalla joka aukeamalle älyttömästi räikeitä kuvia ja värejä. Muuten jutut ovat ihan mielenkiintoisia ja suosittelen jos pidät suurimmista jalkapallosarjoista. Itse tilasin sitä penskana ja silloin se oli parasta mitä tiesin.
Kunnon asiapitoisista lehdistä mainittakoot Urheilulehti ja Veikkaaja jotka eivät ole pelkästään jalkapallolehtiä, mutta varsinkin kesäisin ne pursuavat mielenkiintoisia futisjuttuja, kun SM-liiga on tauolla. Näistä kahdesta itse tilaan Urheilulehteä lähinnä sen takia, että se pitää sisällään älyttömästä Veikkausliiga ja Valioliiga matskua.
Makuasia siis minkä noista haluat tilata. Toki tarjolla on myös englanninkielinen World Soccer jota olen silloin tällöin ostellut lehtipisteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249