GTA SA: Miten saan lentokentät auki?

Mitäs nyt.....?

Niin elikkäs olen aika pelin alussa, suorittanut ehkä 4-5 tehtävää vasta ja olis kiva päästä lentokentillekkin. Pitääkö tehdä jotain tehtäviä että ne saa auki? oon jostain lukenut että shamal koneella pitää lentää flight skill täyteen että voi skipata lentokoulun. mutta kentät eivät silti aukea? Lippu automaatissa lukee vaan 'Out Of Order'. Eli flight skill on ihan täynnä ja kentät kiinni, mitä teen? onko lentokoulu ihan pakollinen?

6

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

kirjoita pelin aikana rocketman ja lennä lentoketntälle ja katso lisää koodeja osoitteesta www.pelikulma.net

• Mitäs nyt.....?

tämä on PS2 versio....

• :)
        Mitäs nyt.....? kirjoitti:

tämä on PS2 versio....

katso pelikulma.net sivulta

• miehän oon kakara

Sun pitää mennä autolla sen portin luo ja siinä on se pikku hökkeli(tai mikälie),jossa on se tyyppi. Sitten menet auton katon päälle ja hyppäät siitä sen hökkelin päälle ja kun se hökkeli on ihan aidan vieressä, niin siitä hyppäät hökkelin päältä aidan yli.Olet sitten lentokentällä, mutta ne lentokoneet on vähän matkan päässä, joten sinne pitää juosta tai mennä autolla. Se portti aukeaa kun olet lentokentällä ja sitten voit hakea auton sen portin toiselta puolelta ja mennä sillä lentokoneiden luo siis jos haluat lentää, mutta jos portti sulkeutuu joudut uudestaan menemään sinne.
      Itse olen tehnyt tuolla tavalla.En ole kylläkään kovin hyvä selittämään.

Toivottavasti tajusit :) jos et tajunnu niin voihan YouTubesta katsoa videoita jos löytyy.Saattaahan niitä muitakin keinoja olla...

• MC

Kun olet aavikolla niin pääset lentokouluun ja kuun oot sen suorittanu niin portit aina aukee koska sait lupakirjan lentämiseen. jos haluat ostta lipun ja lentää kaupungista toiseen niin täytyy oottta että saat lisää alueit auki. :(

• Gta

Miten aaan tästä ohjaimesta ku siinä on niitä nappuloita niin miten saan niistä sen lentokoneen? Nopeesti vastaus kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe