Mietin tässä että tarttuuko siellä rusketus hyvin viikossa Dubaissa maaliskuussa? Onko tuohon aikaan vielä niin voimakas aurinko kuin esim Kaakkois-Aasian maissa vaikkapa Thaimaassa jossa viikossa saa jo hyvän värin?
Kokemuksia lukisin! =-)
Dubain aurinko maaliskuussa
6
896
Vastaukset
- mirkku kakkonen
Itse olen vaalea nainen ja joulukuussakin tarttui viikossa hyvin aurinko,mutta se taas ei kestä sitten kovin pitkään se rusketus,kasvoista esim jota pestään paljon hävisi parissa viikossa.
- dubaifan
Maaliskuussa on usein ollut yli 30 astetta, joskus lähemmäs 40 astetta. Hyvin tarttuu, jos on ruskettuvaa tyyppiä niin kyllä viikossa ehtii saamaan kauniin rusketuksen.
Täältä voit katsoa aikaisempien vuosien maaliskuun lämpötilat (history):
http://www.weatheronline.co.uk/weather/maps/city?WMO=41194&LANG=en- shining sun...
Hyvä juttu että saa jonkun verran väriäkin, täällä suomessa talvella kun on aina aika kalpea =)
- ei niin dorka...
shining sun... kirjoitti:
Hyvä juttu että saa jonkun verran väriäkin, täällä suomessa talvella kun on aina aika kalpea =)
Lämpöasteetko se on mikä teillä päin ruskettaa? Ei muuta kuin saunaan sitten vaan. Lämpöasteilla ei ole mitään tekemistä ruskettumisen kanssa. Katsele ja vertaile UV-säteilyennustetta vaikka ilmatieteenlaitoksen sivuilta.
- päivänsädetys
ei niin dorka... kirjoitti:
Lämpöasteetko se on mikä teillä päin ruskettaa? Ei muuta kuin saunaan sitten vaan. Lämpöasteilla ei ole mitään tekemistä ruskettumisen kanssa. Katsele ja vertaile UV-säteilyennustetta vaikka ilmatieteenlaitoksen sivuilta.
ja sinäkö valitset lomakohteen uv säteiden perusteella?
- .....
päivänsädetys kirjoitti:
ja sinäkö valitset lomakohteen uv säteiden perusteella?
Mikäli lukea osaat, kyse ei ollut mistään lomapaikan valinnasta sen ja sen perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096