Poliitikkoja on neljää eri sorttia.
Ensimmäinen ryhmä poliitikkoja on tyhmiä eivätkä he ymmärrä käsitellyistä asioista juuri mitään. Heillä ei ole myöskään omia mielipiteitä. Onneksi he osaavat painaa nappia. Tosin joskus sormi voi lipsahtaa väärälle nappulalle.
Toinen ryhmä poliitikkoja tietää jonkin verran ja kokemustakin on kertynyt. Hiukkasen löytyy myös omintakeista ajattelua. Mutta heillä ei ole lujuutta eikä kestävyyttä. He ovat yleisen mielipiteen vietävissä tai toisen puolueen houkutuksiin alttiita. He pelkäävät ja antavat periksi.
Kolmas ryhmä poliitikkoja on tietäväistä ja osaavaa porukkaa, ainakin omasta mielestään. Heillä on ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Heillä on iso ego ja kova hinku johtopaikoille. Mutta he ovat persoja rahalle ja vallalle, joten heidät voidaan helposti lahjoa. Heistä voi tulla jopa maanpettureita.
Neljäs ryhmä poliitikkoja on viisaita ja elämänkokemusta omaavia kaukonäköisiä ihmisiä, jotka eivät oikeastaan haluaisi johtopaikoille, mutta muut haluavat. He eivät etsi omaa etuaan, vaan kaikkien etua. Heidät yleensä syrjäytetään tai tapetaan.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
Poliitikkoja on neljää sorttia
2
185
Vastaukset
- Maan Tapa
Ja se joka mainostaa itseään on mikä noista?
Kennedy?
Marski?
Joku muu, mikä?Minä kuulun ryhmään neljä.
Mitä tulee itsensä mainostamiseen, niin olen keskellä vaalikampanjaa, jossa kansanedustajaehdokkaan pitää mainostaa itseään ja ajatuksiaan. Se kuuluu asiaan. Ei tässä voi mennä kiven taakse piiloon toivoen, että kukaan ei vain huomaisi minua.
En ole Kennedy enkä Marski.
Olen Jouko Piho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294