Hei!
Kysyisin neuvoja ihmisiltä kenellä olisi tietoa tai jopa kokemusta tähän asiaan liittyen.
Eli lensin pihalle kuukauden jälkeen intistä E:n papereilla astman takia. Lääkärin määräys oli C, mutta armeijan pääjehu meni muuttamaan sen E:ksi (ilman mitään perusteluja) 2 vuodeksi. Keuhkoni oireili todella paljon armeijassa ja olin koko ajan VP / VPO ja silti armeijassa olo oli tuskaa unettomien öitten ym takia. Siksi kysyisin onko järkevää tehdä oikaisuilmoitus samalle herralle ketä luokan muutti tuomalla esim lisäksi siviililääkärin lausunto kirjallisena hänelle? Sain sellaisenkin tässä hankittua kun piti käydä täällä lääkärissä. Tai jos luokka ei sillä muutu onko se mahdollista muuttaa ennen kutsuntatarkastuksia alue toimistossa jos on riittävät perustelut ?
Itse pitäisin ainakin riittävänä perusteluna 2 lääkärin (armeijan sekä siviililääkärin) päätöstä muuttaa luokka takaisin C-luokkaan.
Astma & armeija e-->c
kunzi
0
709
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066