Kaipailisin tarkkoja vinkkejä Pohjois-Karjalan alueelta löytyvistä autioista taloista ja rakennuksista,
kaikki käy: mummonmökin, tehtaat, koulut jne. Suunnitelmissa olisi kuvausreissu, ja olisi mukavaa kun olisi jonkinlaisia vinkkejä paikoista! Neuvot otetaan kiitollisuudella vastaan!!
Autioita rakennuksia, paikkoja yms.etsitään!
5
376
Vastaukset
- tietoa "kyselijöille
Eikös lehmossa oo se ex-perlos tyhjillään ja Joensuun keskustassa koulukadun varrella tyhjä "kerrostalo".
- linssiludekonoei
Ilomantsin keskustassa tyhjä 1200 neliön kaarihalli. Mainio tila kuvauksiin. Kannattaa kysyä Ilomantsin kunnasta kuka omistaa.
- 66V
linssiludekonoei kirjoitti:
Ilomantsin keskustassa tyhjä 1200 neliön kaarihalli. Mainio tila kuvauksiin. Kannattaa kysyä Ilomantsin kunnasta kuka omistaa.
"ES" soittelepa kunnan johtajille varmimmat tiedot saat,näin minä tei ,kun muutin Helsingistä kotiseudulle.
- Travelel Jimmy
Varokaa ihmiset tuo voi olla SPR:n alustava kartoitus uusille pakolaisille..! Varsinkaan lähistöllä olevia paikkoja kanattaa olla mainitsematta, tosin naapurille voi tehdä kiusaa. Koska kukaan muu ei kyselisi noin tyhmiä tästä Pohjos-Kurjalanläänistä. Menetpä minne tahansa , aina löytyy autioita paikkoja.! Voimme laittaa valmiita kuvia , kysyjälle jos niitä kaipaa. hah..hah..hah..
- he
Tervetuloa katselemaan,parhaiten omin silmin havaitset.ihana luonto on täällä vaaroja,harjuja ja vesistöjä..täällä myös monen värisiä maahan muuttajia, joten tosi värikästä ja rikasta seutua kesäisin. Et pety ,kun tulet itse silmäilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728