Moi,
Mulla on kaksi kissaa Viivi ja Wilma ja nyt on tulossa kolmas tulokas, tyttö hänkin. Haluaisin kolmannellekin tytölle V:llä alkavan nimen ja olen itse jo jotain miettinyt. Päätin vielä kysellä täältäkin, jos joku mukava ihminen keksikin jonkin nimen joka itselleni ei ole vielä juolahtanut mieleen... Ottaisin siis vastaan ilomielin ehdotuksia V:llä alkavista tytön nimistä. Tulen sitten kertomaan minkä nimen tyttö sai =)
Kiitokset etukäteen.
V:llä alkava nimi kissalle, ehdotuksia?
10
1583
Vastaukset
- Veeruska 70
Vivien,Viv,Virma,Viveka,Wipsu,Windy,Virina,Viete.Ei vi,,Veeru,Vanilla,Valeria,Valentina(ystävänpäiväkin tulossa,,.Muista kans kertoo minkä nimen sai!!
- Vieno yhtään hieno
sitten?
- joojoojoop
VENLA :)
- huhuhuh
Vampyr
- marketta.a
veeruska= nimppari on 20.8.venla= nipipäivä20.10. vieno= 6.11. Ihanaa kissan kevättä sinulle.Terv.Marketta ja Kollipoika Vallu.
- pilerinsessa
Vanessa :)
- Kisuliini
Hyviä ehdotuksia tuli, pohdin Vanessan ja Venlan kesken. Päädyin Venlaan, sillä mielestäni pentu on ihan Venlan näköinen ja Venla on hieman lyhyempi nimi kuin Vanessa.
- HLO
Kisuliini kirjoitti:
Hyviä ehdotuksia tuli, pohdin Vanessan ja Venlan kesken. Päädyin Venlaan, sillä mielestäni pentu on ihan Venlan näköinen ja Venla on hieman lyhyempi nimi kuin Vanessa.
VIOLA
- Princes Vanessa
uiuiuiii meiän kisulin nimi on vanessa "vane"
- J-L.K
Jos se on karvainen eikö Villa sopisi hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1433801Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362181- 1482044
- 1061996
- 1211783
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 861629
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2891479- 1241388
- 791245