Hei!
Olen 29-vuotias turkulainen mies ja vaeltajana melko "vihreä." Olen käynyt 2 kertaa vaelluksella Saariselällä, 1. kerran kesällä 1994 reitillä Kiilopää-Luirojärvi ja Kiilopää, ja 2. kerran ruska-aikaan syksyllä 2005 Aittajärvi-Sarvioja (käynti Paratiisikurussa ja Ukselmpäällä) Sarvioja-Luirojärvi-Rautulampi-Luulampi-Kiilopää. Haaveenani olisi päästä käymään kaukaisella ja kuuluisalla Vongoivalla (lähtö ja paluu Raja-Jooseppi). Iälläsi ja sukupuolella ei ole merkitystä. Haluaisin todellakin päästä käymään kauempana Saariselällä, sillä ne, jotka siellä ovat käyneet, ainakin ylistävät maisemia siellä. Jos kiinnostuit, sähköposti-osoitteeni on: juha.vienonen3@luukku.com.
Saariselälle kesällä 2011
5
469
Vastaukset
- nuuskamuikun
moi perustetaan vaellus porukka -katsoin että tunturiladun aika kalliita
voisi vaeltaa ruottin puolellakin ehkä -tiedän varmaan yhden suunnistustaitoisen pariskunnan joka paljon se mie lapissa heidi nuuskamuikun@gmail.com- porukka kasaan
Onko sulla näppiksessä vikaa, tai jotain? Ei tekstistä juuri selvää saa.
- Nuksion King
porukka kasaan kirjoitti:
Onko sulla näppiksessä vikaa, tai jotain? Ei tekstistä juuri selvää saa.
Mie aatteli mitä mieltä olette susista tääon kynnysky symys.
Minihameessa vaeltaminen?
- pirre1962
Onko tähän porukkaan jo tulijoita? Ja onko jo suunitelma ajankohdasta?
- naisia mahtuu mukaan
heh nheeh, juu tänne vaan, kyllä me lähdetään huipputamaan Saariselkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066