Koiramuotokuva

Omasta koirasta!

Onko kenelläkään muotokuvaa koirastaan? siis piirrettyä tai maalattua muotokuvaa, jossa on mallina käytetty koirasta otettua valokuvaa? Mitä maksoi ja olitteko tyytyväisiä lopputulokseen? Minä haluaisin muotokuvan omasta koirastani ja kuulisin mielelläni kokemuksianne!

10

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkelitonttu

Maksoi vain vitosen kun maalasin itse.

• hau

Mun koirista on lyijykynäpiirros sekä maalaus. Maalaus oli lahjaksi ja lyijykynäpiirroksen tilasin, mutta kun ei muistu mieleen hinta. Ei se varmaan hirveesti maksanu. Voin jossain vaiheessa laittaa linkin piirtäjän sivulle, kunhan ehdin etsiä sen

• a p
        hau kirjoitti:

Mun koirista on lyijykynäpiirros sekä maalaus. Maalaus oli lahjaksi ja lyijykynäpiirroksen tilasin, mutta kun ei muistu mieleen hinta. Ei se varmaan hirveesti maksanu. Voin jossain vaiheessa laittaa linkin piirtäjän sivulle, kunhan ehdin etsiä sen

aika kiva lahjaidea! oliko mukana kehykset vai kehystitkö itse?

• l,io,l,iiu
        a p kirjoitti:

aika kiva lahjaidea! oliko mukana kehykset vai kehystitkö itse?

tiedä miten kotinne sisustettu eli millaiset sinne sopii.

• ------

Vanhemmat oli Thaimaassa, ja kännykän kuvasta joku maalari maalasi aivan älyttömän hienon ison maalauksen siellä, sitten kehykset vaan täällä Suomessa. Mitälie olivat maksaneet, ainakin murto-osan Suomen hinnoista koska käsityöt ei siellä maksa mitään. Suosittelen!

En kyllä pyytänyt ym ei olisi tullut mieleenkään, mutta uljaasta koirastani sain upean kuvan :) En tiedä Suomessa mitä maksaisi, mutta en pistäisi opiskelijana yli 50 e tuollaiseen vaikka sekin olisi pilkkahinta. Uskoisin että saa pulittaa monia satoja euroja (ellei joku tuttu tee ystävänpalveluksena halvemmalla).

• a p

muuten hyvä, mutta Thaimaan matkaa ei ole suunnitelmissa. tulisi yhdelle kuvalle paljon hintaa kun lähtisi sieltä hakemaan yhtä koiran kuvaa!
        missä hintaluokissa muotokuvat ovat Suomessa?

• ---------
        a p kirjoitti:

muuten hyvä, mutta Thaimaan matkaa ei ole suunnitelmissa. tulisi yhdelle kuvalle paljon hintaa kun lähtisi sieltä hakemaan yhtä koiran kuvaa!
        missä hintaluokissa muotokuvat ovat Suomessa?

Niin, no lähinnä pointtini oli että ulkomailla käsityön hinnat on eri luokkaa kuin Suomessa, toki ehkäpä ymmärrettävästä syystä ja suomalaista käsityötä halveksimatta. Ja jos mulla joku hyvä tuttu menisi sinnepäin, niin varmaan saattaisin pyytää tuomaan maalauksen mukanaan antamastani kuvasta, se ei paljoa paina matkatavaroissa. :)

Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä johonkin maalariin ym, netistä ja googlestahan niitä löytää ja näät minkä tyyppisiä töitä kyseinen tekee. Ja jos oot tosissas asian suhteen niin pistä rohkeasti hinta-arvio tiedustelua. Ei se ole noloa, kun nätisti sanansa muotoilee ;)

• Voihan sen tehdä ite

Tietokoneella nimittäin. On paljon hyviä kuvankäsittelyohjelmia joiden tehostevalikoimaan kuuluu erilaiset piirroskynäjäljet. Ja kun tulos vaikuttaa tyydyttävältä, niin ei muuta kuin tuloste ulos ja kehystämöön. Jos haluaa isompaa kuin A4 niin silloin kannattaa teettää vedos jossain valokuvaamossa tai painossa. Silloin myös paperivalikoima kasvaa huomattavasti. Saa kunnolliselle kartongille ja jos vaikka millaisella kuvioinnilla.

• Anonyymi

https://lemmikkikuvat.com Tuolta tilasin molemmista koiristani muotokuvat ja täytyy kyllä sanoa että oli todella iso positiivinen yllätys!

• Anonyymi

Kissastamme on tehty muotokuva. En ikävä kyllä mitä maksoi. Myös valokuvasuurennoksia hänestä on useita. ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      38
      5008
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      511
      1635
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      783
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe