oon rakastunu siskooni ja haluan hänestä tytökseni? tämä ok? i am loved!!!!.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................OON ILOINEN TROLLI!!! LLALLALALALALALALALAL
siskostani tyttöystävä
aloottaja
3
1085
Vastaukset
- mk
siarukset eivät saa lain mukaan harrastaa sekis äkoska se on sukurutsausta ja niin edellee.
- aloottamakflöads
^^^^^^^^^LUE ALOOTUS TEKSTI LOPPUUN KIITOS!!!!!!!^^^^^^^^^enen kuin laitat tuollaasta
- larssusaysrawr
suosittelen että juttelet tästä siskosi kanssa suoraan. Jos hän tuntee sinua kohtaan samoin niin päätös on sinun, voit myös ensin jutella tästä jonkun läheisesi ihmisen kanssa jos olet epävarma, tai vaikkapa kuraattorin kanssa jos et kehtaa sukulaisellesi kertoa asiasta!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239