Naisena/miehenä olemisen ihanaa hömppää ; )

Onko sinulla tärkeää olla vielä hyvän näköinen, haluttu?

Seksikkyys ulkoisessa olemuksessasi, korostatko naiseuttasi/miehuuttasi?

Miten erotut massasta?

228

6156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

häviän massaan..:/

• Jännä ero olemuksissamme, itse kävelen eturiviin jos menen esim. kuuntelemaan luentoa. Monihan valitsee mieluummin takarivin. Tämä nyt ei ole siksi, että haluaisin korostaa paikalla olemistani vaan siksi, että haluan irti kaiken luennosta. Luonnollisesti näkyminen luo helppoja ihmiskontakteja, paussilla saa aina juttuseuraa.

• "tyttöjen tohinoita"

Tuo kysymys/utelu oli vain "vapailla markkinoilla" oleville, joissa on ilmeisesti pakko viellä korostaa sexityyttään.

Tuli vain mieleeni, kun tyttäreni kertoi joskus 80-luvulla (oli 14-16) tuli bussipysäkillä mies, joka sanoi ;"tunnut ihanan raikkaalta". Voisihan sen tulkita pahoinkin, mutta tämä mies oli perustellut toteamuksensa. Olet todella harvinainen tyttö, tuoksut raikkaalle, etkä hajuvesille.

Itse taas yllätyin bussia (80-luvulla) odotellessa, kun yksi auto peruutti takaisin, mentyään jo ohi. Hänen oli mukamas pakko tulla katsomaan, onko seudullemme muuttanut noin upea nainen? Olinhan muuttanut, mutta tarjottuun kyytiin en lähtenyt. Myöhemmin tulin tietämään, että oli suurikin "kiho", siis omistaja paikkakunnalla.

Siisti ja hyvinpukeutuva yleisillä paikoilla saa olla, jopa värikäskin, kuten itse pukeudun, mutta turha sexikkyys on liioittelua aviossa olevalle.

Keimailkaa minun puolesta vaikka kuinka. Minä pidän mieheni elämäni loppuun saakka. Lainata saa, mutta omaksi ei koskaan.

Oma mottoni on ollut aina. "Minulla on hyvä mies ja ihana rakastaja, kyllä niillä pärjää". Kun taas miehelleni sanon; "vaihda vain, jos saat minua paremman rakastajan, mutta älä huonompaan vaihda". Ei ole vaihtanut???????

• ?-..-?
        korpikirjailija kirjoitti:

Jännä ero olemuksissamme, itse kävelen eturiviin jos menen esim. kuuntelemaan luentoa. Monihan valitsee mieluummin takarivin. Tämä nyt ei ole siksi, että haluaisin korostaa paikalla olemistani vaan siksi, että haluan irti kaiken luennosta. Luonnollisesti näkyminen luo helppoja ihmiskontakteja, paussilla saa aina juttuseuraa.

haluat tulla huomatuksi.
        No, mikäpä siinä.
        Onko sinulla muuta annettavaa, kuin huomionhakuisuus?

• moninkertainen..
        "tyttöjen tohinoita" kirjoitti:

Tuo kysymys/utelu oli vain "vapailla markkinoilla" oleville, joissa on ilmeisesti pakko viellä korostaa sexityyttään.

Tuli vain mieleeni, kun tyttäreni kertoi joskus 80-luvulla (oli 14-16) tuli bussipysäkillä mies, joka sanoi ;"tunnut ihanan raikkaalta". Voisihan sen tulkita pahoinkin, mutta tämä mies oli perustellut toteamuksensa. Olet todella harvinainen tyttö, tuoksut raikkaalle, etkä hajuvesille.

Itse taas yllätyin bussia (80-luvulla) odotellessa, kun yksi auto peruutti takaisin, mentyään jo ohi. Hänen oli mukamas pakko tulla katsomaan, onko seudullemme muuttanut noin upea nainen? Olinhan muuttanut, mutta tarjottuun kyytiin en lähtenyt. Myöhemmin tulin tietämään, että oli suurikin "kiho", siis omistaja paikkakunnalla.

Siisti ja hyvinpukeutuva yleisillä paikoilla saa olla, jopa värikäskin, kuten itse pukeudun, mutta turha sexikkyys on liioittelua aviossa olevalle.

Keimailkaa minun puolesta vaikka kuinka. Minä pidän mieheni elämäni loppuun saakka. Lainata saa, mutta omaksi ei koskaan.

Oma mottoni on ollut aina. "Minulla on hyvä mies ja ihana rakastaja, kyllä niillä pärjää". Kun taas miehelleni sanon; "vaihda vain, jos saat minua paremman rakastajan, mutta älä huonompaan vaihda". Ei ole vaihtanut???????

Tuksuille, tai heidän ihailijoilleen.

Tyhmille, kuten sama aloittaja tässä kertoi edellisen aloituksensa tehneensä.

"kokeilin, heitin lonkalta, ei tarvii aloituksen kummonen olla, yksinkertainen on kaunista ja kaikki hieman hitaammatkin ymmärtävät juonen."

• Pirre*

Jännä ero olemuksissamme, itse kävelen eturiviin jos menen esim. kuuntelemaan luentoa. Monihan valitsee mieluummin takarivin. Tämä nyt ei ole siksi, että haluaisin korostaa paikalla olemistani vaan siksi, että haluan irti kaiken luennosta. Luonnollisesti näkyminen luo helppoja ihmiskontakteja, paussilla saa aina juttuseuraa.

takapenkkiläisten/kin kanssa, eihän sen takia tarvia etupenkkiin rynniä - siis mieluiten istun takariviin.

P.s. en ole mykkä, mieluummi seurallinen..

• Pirre* kirjoitti:

takapenkkiläisten/kin kanssa, eihän sen takia tarvia etupenkkiin rynniä - siis mieluiten istun takariviin.

P.s. en ole mykkä, mieluummi seurallinen..

mikä saa sinut sortumaan henkilökohtaisiin mielipiteenvaihtoihin?
        En minä sitä pahana pidä, huvittavana kylläkin.
        H.

• Pirre*
        hunksz kirjoitti:

mikä saa sinut sortumaan henkilökohtaisiin mielipiteenvaihtoihin?
        En minä sitä pahana pidä, huvittavana kylläkin.
        H.

mutta lisään vielä, etten minä myöskään pukeudu juuttisäkkiin :))

• Pirre* kirjoitti:

mutta lisään vielä, etten minä myöskään pukeudu juuttisäkkiin :))

liekö joku jossain.?
        H.

• ?-..-? kirjoitti:

haluat tulla huomatuksi.
        No, mikäpä siinä.
        Onko sinulla muuta annettavaa, kuin huomionhakuisuus?

Kaikki ihmiset haluavat huomiota itseensä. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Sinäkin haet huomiotani näillä viesteilläsi. Minun ei tarvitse huomiota hakemalla hakea saan ilmankin. Ilmestyn vain tilaan ja tulen huomatuksi.

Takariviin menee ne, joita luennon aihe ei kiinnosta, pulisevat siellä omiaan, arvostelevat etupenkissä istuvia, pitävät heitä huomion hakuisina.

• "tyttöjen tohinoita" kirjoitti:

En eritellyt aloituksessa naituja ja vapaalla markkinoilla olevia.

Aloituksen aiheen tarkoituksena ei minulla ollut, että rouvat innostuvat kehumaan seksitaitojaan, omia ja miestensä. Ne jutskat lienevät jokaisella jo tässä iässä kuta kuinkin hanskassa. Niin ja jos ei ole kuin se ukko vertailukohteena niin mistäpä sitä tietää mitä nannaa voisi naapurilta saada.

Kyselin siis ulkonäköä joihin seksikkyys kuuluu osana kokonaisuutta niin siis kelle kuuluu ja kelle ei.

• moninkertainen.. kirjoitti:

Tuksuille, tai heidän ihailijoilleen.

Tyhmille, kuten sama aloittaja tässä kertoi edellisen aloituksensa tehneensä.

"kokeilin, heitin lonkalta, ei tarvii aloituksen kummonen olla, yksinkertainen on kaunista ja kaikki hieman hitaammatkin ymmärtävät juonen."

Tuohan on sinun käsityksesi viestistä, jonka heitin huom...hunksille.

Tunnetusti hänen aloituksensa ovat joskus monimutkaisia sanaleikkejä, jotka eivät ainakaan huom. minulle aukea.

Olemme jo usein todenneet, että jokainen ymmärtää omalla tavallaan ja sinä ymmärsit noin.

• supo siellä vetelä t

Kaikki ihmiset haluavat huomiota itseensä. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Sinäkin haet huomiotani näillä viesteilläsi. Minun ei tarvitse huomiota hakemalla hakea saan ilmankin. Ilmestyn vain tilaan ja tulen huomatuksi.

Takariviin menee ne, joita luennon aihe ei kiinnosta, pulisevat siellä omiaan, arvostelevat etupenkissä istuvia, pitävät heitä huomion hakuisina.

Kuten säkin haet huomiota, tekemällä' aloituksen, johon odotat vastauksia, jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Erimieliset vastauksethan sä mollaat ja alat nimitteleen kirjoittajaa.

• supo siellä vetelä t kirjoitti:

Kuten säkin haet huomiota, tekemällä' aloituksen, johon odotat vastauksia, jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Erimieliset vastauksethan sä mollaat ja alat nimitteleen kirjoittajaa.

Tässä aloituksessa kaikki ovat omaa mielipidettään.

Katso ulos, ihaile kaunista kuuta ja kujeltele kumppanillesi seksikkäästi..

• muahhahhahahahhaaa

Tässä aloituksessa kaikki ovat omaa mielipidettään.

Katso ulos, ihaile kaunista kuuta ja kujeltele kumppanillesi seksikkäästi..

kohta opettamaan meitä rakastelussa?

Eiköhän meistä kaikki osaa jo tehdä parhaansa tuolla alalla. Ihan on meillä muillakin rakkauselämä.

• muahhahhahahahhaaa kirjoitti:

kohta opettamaan meitä rakastelussa?

Eiköhän meistä kaikki osaa jo tehdä parhaansa tuolla alalla. Ihan on meillä muillakin rakkauselämä.

Ei tarkoitukseni ole opettajaksi sillä saralla ruveta, mutta ei vinkit koskaan pahitteeksi ole jos vaikka on juuttunut samoihin kuvioihin eikä osaa kääntää kylkeään ; )

• enkeliduo

luennoil istun taatusti reunas/takana.Kyl niis kuulee peräl asti,
        ellei kuule,ni joku huutaa:Puhu kovempaa :)

Hyväl mielel on kiva olla haluttu.Mut jos hiukkaki joku mättää,ni
        saa olla vaiks flanellipijamamekko pääl.
        Hyväl mielen panostan.
        Se on sitä tunne-älyn käyttöö.Sillon pistän silitetyn valkosen pairan pääl,
        alle....sitä en kerro.Vissiin joskus kertonukki.

Seksikäst munst ei saa enää tekemälläkä :) muuta ku pimiäs.

• 1943
        enkeliduo kirjoitti:

luennoil istun taatusti reunas/takana.Kyl niis kuulee peräl asti,
        ellei kuule,ni joku huutaa:Puhu kovempaa :)

Hyväl mielel on kiva olla haluttu.Mut jos hiukkaki joku mättää,ni
        saa olla vaiks flanellipijamamekko pääl.
        Hyväl mielen panostan.
        Se on sitä tunne-älyn käyttöö.Sillon pistän silitetyn valkosen pairan pääl,
        alle....sitä en kerro.Vissiin joskus kertonukki.

Seksikäst munst ei saa enää tekemälläkä :) muuta ku pimiäs.

on kerrottu tosi juttua ikäluokkamme avioparista. Mies oli todennut nuorena naimisiin mennessään, että kyllä sitä pimeässä voi katsellakin. Omaisuus sentään kelpasi.

• enkeliduo
        1943 kirjoitti:

on kerrottu tosi juttua ikäluokkamme avioparista. Mies oli todennut nuorena naimisiin mennessään, että kyllä sitä pimeässä voi katsellakin. Omaisuus sentään kelpasi.

mum miälest on pal nätimpää hämärän hyssys.
        Saunaanka lait valoo.Pari kynttilää vaa :)

Hm...pitäiskö olla ilone,ku kelpaan,vaiks huane olis valone :)

• 1943
        enkeliduo kirjoitti:

mum miälest on pal nätimpää hämärän hyssys.
        Saunaanka lait valoo.Pari kynttilää vaa :)

Hm...pitäiskö olla ilone,ku kelpaan,vaiks huane olis valone :)

iloinen, tarkoitus ei ollut loukata. Tuli vain mieleen tuosta pimeydestä. En tiedä, miten olisin reagoinut, jos aviomieheni olisi noin sanonut. Olisin voinut vaikka suuttua loppuiäksi.

• enkeliduo
        1943 kirjoitti:

iloinen, tarkoitus ei ollut loukata. Tuli vain mieleen tuosta pimeydestä. En tiedä, miten olisin reagoinut, jos aviomieheni olisi noin sanonut. Olisin voinut vaikka suuttua loppuiäksi.

on kimpus aamuin-illoin.
        Mittään välitä valosaa tai pimiää.
        Yht lail kelpaan aurinkon paistees taiks kuun loistees.

Se hämy on mum miälipide.
        Niii,iiii,sää tarkotat sitä jotain sun tuttuus," kyllä sitä pimeässä voi katsellakin.."
        Se oli taatusti vain kömpelö vitsi.Kukaan nyt nuorena ota niin rumaa puolisoo,
        ettei päivänvaloo kestäis :)

• 1.1947

Olen myös nuita eturivin kuuntelijoita. Silloin voi keskittyä paremmin. Sen kummemmin esillä en välitä olla, kuin pakolliset kuviot suorittaa.

• Ruusunnuppu 8

KUN JEESUS SAAPUU

Kun Jeesus saapuu, niin pilviin,
        hän uskovaiset, vie kotihin,
        ja siellä alkaa häät karitsan,
        ja uskovaiset siellä kruunataan.
        Uskossa nostan katseen ylös pilviin
        kotimaani siellä nähdä saan,
        sieltä välkkyy näky hengen silmiin.
        ja levon siellä keeran pyhät saa.
        Kun Jeesus saapuu, me muutumme,
        ja saamme ruumiin, kirkastuneen,
        se veren hinta on Jeesuksen,
        hän osti meidät kerran omakseen.

Kun Jeesus saapuu, niin kuolleetkin,
        saa kuulla kutsun, hääjuhlihin,
        ken kerran uskoi vapahtajaan,
        nyt usko heille siellä palkitaan.

Kun Jeesus saapuu, halleluja!
        Me saamme laulaa halleluja!
        Karitsan juhlat halleluja!

• vedin viisipiikkisellä vettä päähän ja sipaisin leijonanharjani suoraa taakse, Olin kuin Leonardo Di Caprio.
      Tai Reino Helismaa.

Tunnin päästä ajoin paikalliseen markettiin ostelemaan kaikkea luomua, vain Piimä ja Rasvaton maito oli pakattua tavaraa.
      Ja joo, luomunaudanpaistijauheliha oli kelmulla suojattu, mutta ei suojakaasuja.
      Niiden aika tulee illemmalla.

Astuessani kauppaan otin Pipon pois päästä ja huomasin että minua alettiin tuijotella.
      Joko se johtui seksikkyydestäni tai mukavasti asettuneista hiuksista.
      H.

• Minäkin katson tarkkaan peiliin kehoni kokonaisuutta ennen ostoksille lähtöäni. En tosin meikkaa. Käytän huppuhattua jonka sisälle sievästi piiloudun, mutta pitkää olemustani ja suoraa ryhtiäni koetan kävellessä korostaa. Jos hiukset on kiharrettu otan kaupassa hupun pois ja anna hiusteni levittyä hartioille.

Nyt pakkasilla on pakko tunkea itsensä palloksi vaatteilla, joten seksikkyyttä ei voi korostaa. Lyhyen takin alta roikkuvat pitkät koipeni, joiden verhona on tavallisesti seksikkäät legginsit eivät nyt kylmien säiden vuoksi sovellu kauppa-asukseni, kun vielä Black Beautyni akku on jämähtänyt elottomaksi eikä suostu viemään minua ostoskeskukseen. ; ).

• siitä vain...

Minäkin katson tarkkaan peiliin kehoni kokonaisuutta ennen ostoksille lähtöäni. En tosin meikkaa. Käytän huppuhattua jonka sisälle sievästi piiloudun, mutta pitkää olemustani ja suoraa ryhtiäni koetan kävellessä korostaa. Jos hiukset on kiharrettu otan kaupassa hupun pois ja anna hiusteni levittyä hartioille.

Nyt pakkasilla on pakko tunkea itsensä palloksi vaatteilla, joten seksikkyyttä ei voi korostaa. Lyhyen takin alta roikkuvat pitkät koipeni, joiden verhona on tavallisesti seksikkäät legginsit eivät nyt kylmien säiden vuoksi sovellu kauppa-asukseni, kun vielä Black Beautyni akku on jämähtänyt elottomaksi eikä suostu viemään minua ostoskeskukseen. ; ).

Mahtaa olla erikoinen näky, kun 60 tukevahko nainen koikkelehtii tuollaisessa asussa! Ei ihme, että häntä katsotaan ja hymyillään.

• ehhe...he...eh
        siitä vain... kirjoitti:

Mahtaa olla erikoinen näky, kun 60 tukevahko nainen koikkelehtii tuollaisessa asussa! Ei ihme, että häntä katsotaan ja hymyillään.

Kas hiihtäjäkin on herännyt, vielä on monta korppiksen kirjoitusta joihin ehdit vastailla, ennenkuin hän heräilee untuvatäkkiensä alta, kiharoineen.
        Sinun käsityksesi yli 60:sen naisen hiuksista varmaan on, kynitty kananperse ja tiukka permis? Siirry katseleen hieman vanhempia, saat viihdykettä muotimaullesi :DD

• ehhe...he...eh kirjoitti:

Kas hiihtäjäkin on herännyt, vielä on monta korppiksen kirjoitusta joihin ehdit vastailla, ennenkuin hän heräilee untuvatäkkiensä alta, kiharoineen.
        Sinun käsityksesi yli 60:sen naisen hiuksista varmaan on, kynitty kananperse ja tiukka permis? Siirry katseleen hieman vanhempia, saat viihdykettä muotimaullesi :DD

Heräsin tänään kahdeksan maissa sillä jocus varoitti eilen autoni akun jäätymisestä ja mahdollisesta hajoamisesta, joten hyppäsin pystyyn tavallista aikaisemmin ja laitoin akku-laturin päälle puoli yhdeksältä ; ) Nyt ajattelin kun kerran pystyyn nousin tsekata viestit ja imuroida kämpän.

En muuten voi allergian takia käyttää untuvatäkkiä, vaan ihan on keinomateriaalia on täkkini sisus.

Liekö tämä sama perässä hiihtäjä joka illalla munasi itsensä toisessa ketjussani. ; ) Mistä näitä sikiää?

• kukonpylly
        ehhe...he...eh kirjoitti:

lukien kannattaa paremmin sisäistää, kuka puhuu naisten kananperseistä, ynnä muusta iljettävästä ulkomuodostaan.
        Taitaa sinulla olla ihan väärä maali.

• 1.1947

:)) On se kohillaan, itsetunto.

• 1943

erotun olemalla naturelli, eli meikkaan tosi vähän. Niin olen tehnyt aina ja tällä tavoin pintaliitäjät ovat pysyneet loitolla. Kunnostani yritän pitää hyvää huolta. Pukeudun melko värikkäästi. Seksi ei elämässäni ole ollut koskaan erityisesti pinnalla, miehen pitää kaivaa se esille. En rynni, miehen pitää olla aloitteellisempi. Näillä konsteilla elämäni tällä saralla on ollut ihan mielenkiintoista. Ei haittaa, vaikka tästä eteenpäin mitään erityistä ei tapahtuisikaan.

• "Seksikkyyden miehen pitää kaivaa esille." jess, hyvä jutska, tuosta tykkään.

Parit löytävät kaltaisensa.

Kaksi kommeta yhdessä, tai kaksi kaunista, kaksi rumaa tai kaksi mitään sanomatonta jne. Näinhän pareja tulkitaan.

Olen aina tykännyt, että miehen pitää erottua jollain erikoispiirteellä.

Olin itse nuorenpana metsästäjä enempi kuin saalis. Nyt olen metsästysmaat jo jätänyt muille ja asettunut kainaloiseksi kanaksi ; )

• 1943

"Seksikkyyden miehen pitää kaivaa esille." jess, hyvä jutska, tuosta tykkään.

Parit löytävät kaltaisensa.

Kaksi kommeta yhdessä, tai kaksi kaunista, kaksi rumaa tai kaksi mitään sanomatonta jne. Näinhän pareja tulkitaan.

Olen aina tykännyt, että miehen pitää erottua jollain erikoispiirteellä.

Olin itse nuorenpana metsästäjä enempi kuin saalis. Nyt olen metsästysmaat jo jätänyt muille ja asettunut kainaloiseksi kanaksi ; )

että valitaan seksikkäin nainen/mies ulkoiseen olemukseen perustaen. Kyllä tuo ominaisuus pitää ihan livenä tarkistaa ennen kuin voi arvosanan antaa.

• sen vain näkee
        1943 kirjoitti:

että valitaan seksikkäin nainen/mies ulkoiseen olemukseen perustaen. Kyllä tuo ominaisuus pitää ihan livenä tarkistaa ennen kuin voi arvosanan antaa.

Minun mielestäni, kun sanotaan, että nainen/mies on seksikäs, niin se tarkoittaa ulkoisesta olemuksesta heihastuvaa "juttua", eikä sillä ole mitään tekemistä petipuuhien kanssa.

• 31
        sen vain näkee kirjoitti:

Minun mielestäni, kun sanotaan, että nainen/mies on seksikäs, niin se tarkoittaa ulkoisesta olemuksesta heihastuvaa "juttua", eikä sillä ole mitään tekemistä petipuuhien kanssa.

ihmiset jotka ei osaa flirttailla eivät näi seksikkyyttä kuin käskopelolla.
        minusta sexikäs on esim. jaljumies.

• äitemuori*
        sen vain näkee kirjoitti:

olemuksesta, eleistä, puheen äänensävystä ja on sellainen fyysisesti puoleensavetävä ja aika sosiaalinen persoona. Tietoisesti tai tietämättään seksikäs mies, ei mikään filmstar silti. Naisiin en ota kantaa, en katso niitä sillä slmällä.

Mulla oli tällanen "työmatkaihastus" ja usein istuttiin vierekkäin bussissa, juteltiin niitänäitä, sen pidemmälle juttu ei kehittynyt (ehkä hyvä). Pakko sanoo, että laittauduin hiukan paremmin, vaikka töissä piti olla muutenki siistiksi laitettuna. Mä en nyt tarkota paksua pakkelikerrosta naamalla, vaan normi meikkaus, tukka hyvin, vaatteet ok jne.
        Aamusin meikkaan ja ripsaria laitan joka päivä, jos ei ole niin tunne on sama kuin olis ilman pikkareita:))))

• äitemuori* kirjoitti:

olemuksesta, eleistä, puheen äänensävystä ja on sellainen fyysisesti puoleensavetävä ja aika sosiaalinen persoona. Tietoisesti tai tietämättään seksikäs mies, ei mikään filmstar silti. Naisiin en ota kantaa, en katso niitä sillä slmällä.

Mulla oli tällanen "työmatkaihastus" ja usein istuttiin vierekkäin bussissa, juteltiin niitänäitä, sen pidemmälle juttu ei kehittynyt (ehkä hyvä). Pakko sanoo, että laittauduin hiukan paremmin, vaikka töissä piti olla muutenki siistiksi laitettuna. Mä en nyt tarkota paksua pakkelikerrosta naamalla, vaan normi meikkaus, tukka hyvin, vaatteet ok jne.
        Aamusin meikkaan ja ripsaria laitan joka päivä, jos ei ole niin tunne on sama kuin olis ilman pikkareita:))))

On ihmetyttänyt minua jo vuosia.
        Mutta koskaan en ole osanut pelätä että pakkanen ei kaikkea peitä.
        Tämäkin mumoraukka on varmaan laittanut rinnat piiloon, 60-luvun telttaretkellä.
        Oi niitä aikoja.
        :)
        H.

• äitemuori*
        hunksz kirjoitti:

Tämäkin mumoraukka on varmaan laittanut rinnat piiloon, 60-luvun telttaretkellä.
        Oi niitä aikoja.
        H.

sillai ettei edes takin alla huomais. Täs maas saa suht. rauhas kulkee kesälläkin, mut mennäpä etelään.

Marimekon telttojakaa en ole ikänä päälleni pukenu, saati ollu telttaretkellä. 60-70-luvuilla asuin Ruotsissa, ei telttailtu, oltiin husvagnilla liikeellä=vedettiin Volvolla. Minihameet oli sillon in ja puserot tiukkoja. Isä sano kun tulin Suomes käymään, että pistä ny flikka jotain vaatetta päälles.
        On sitä ollu elämää mummolla, et älä ihmettele. Varmaan eka sukupolvi kun menee/joutuu vanhainkotiin farkut jalas.

• ae vain näkyy
        hunksz kirjoitti:

Oi niitä aikoja.
        H.

Kaikki eivät kirjoita omasta minästään.

• Minäkin¤
        ae vain näkyy kirjoitti:

Kaikki eivät kirjoita omasta minästään.

Eivät kirjoita kun näköjään eivät saa kirjottaa. Ei palstalle mahdu kahta kaunista.

• pohjoispuolenpoika

on itse asiass laaja kirjo erinäköisiä, eri kokoisia, eri tavoin pukeutuneita ihmisiä. Erottuakseen täytyisi esiintyä peräti poikkeavasti. Joko silinteri päässä tai hirveissä ryysyissä. Silloin huomattaisiin, mutta en janoa kuuluisuutta niin paljon.

• en erotu....

liene etusijalla elämäni tärkeysjärjestyksessä.
        Pukeudun asiallisesti ja oman persoonani mukaisesti. Seksikäs tai erityisemmin haluttu en liene ollut edes nuoruuteni päivinä, eli se siitä.

• Ei pukeutuminen itseasiassa luo persoonaa vaan se kuinka niitä ryysyjä kantaa.

Moni mies on kääntänyt pääni pitkällä sopusuhtaisella kehollaan ja suoralla ryhdikkäällä olemuksellaan, ohitseni katsovalla ilmeellään ja saavuttamattoman oloisella asenteellaan.

• En erotu..-

Ei pukeutuminen itseasiassa luo persoonaa vaan se kuinka niitä ryysyjä kantaa.

Moni mies on kääntänyt pääni pitkällä sopusuhtaisella kehollaan ja suoralla ryhdikkäällä olemuksellaan, ohitseni katsovalla ilmeellään ja saavuttamattoman oloisella asenteellaan.

Noinhan tuo asia lienee, että miten ryysynsä ja itsensä niiden sisällä kantaa. Vaan ei nyt liene huono asia tuokaan, jos kuitenkin yrittää olla edes persoonallinen oman tyylinsä mukaan. Itsetuntohan siihenkin vaikuttaa, miten pukeutuu ja vaatteensa kantaa. Olen naispuolinen, jos se jäi äsken epäselväksi.

• kaunisleski

Ei pukeutuminen itseasiassa luo persoonaa vaan se kuinka niitä ryysyjä kantaa.

kyllä massasta, olen senverran kookas naiseksi. Sekä pukeudun mielelläni punaiseen.....

• En erotu..- kirjoitti:

Noinhan tuo asia lienee, että miten ryysynsä ja itsensä niiden sisällä kantaa. Vaan ei nyt liene huono asia tuokaan, jos kuitenkin yrittää olla edes persoonallinen oman tyylinsä mukaan. Itsetuntohan siihenkin vaikuttaa, miten pukeutuu ja vaatteensa kantaa. Olen naispuolinen, jos se jäi äsken epäselväksi.

Jos olet pohjoisen poika ja nyt naispuolinen herää kysymys onko sinulla ongelmia identiteettisi hahmotuksessa?

• allerginen. . .
        kaunisleski kirjoitti:

kyllä massasta, olen senverran kookas naiseksi. Sekä pukeudun mielelläni punaiseen.....

Suihkuttaa vaan riittävästi hajuvettä, kyllä muistetaan.

• mätimassu

näyttää hyvältä ja olla kaunis.
      Onko, on eri asia ja kuka sitten taas määrittelee sen "kauneuden".
      Sekään kun kaikille ei ole sama.
      Esim Schliewitzin piireissä kauneus ei oel tavanomaista.
      Ei myöskään maoreilla se ole sama kuin cityneitosen jakkupuku.
      Luultavasti jokainen kohtaa oman kohdeyleisönsä, jossain joskus.
      Muutoinhan se on että mummot kauhistelee punkkaria metrossa.

• Kyllä minä kauniin ja ruman toisistaan erotan ei tarvii mennä maoreihin ja heidän ihanteisiinsa. Nimimerkkisi mätimassu öklöttää, anteeksi.

• mätimassu

Kyllä minä kauniin ja ruman toisistaan erotan ei tarvii mennä maoreihin ja heidän ihanteisiinsa. Nimimerkkisi mätimassu öklöttää, anteeksi.

ettet sinä ole kauneuden ylituomari.
        By the way, cityneitonen ei ollut sulle tarkoitettu, yleismäärite.
        Käy hyvä ihminen oksentamassa, niin helpottaa.
        Minua ei okseta kala joka on pullollaan herkullista mätiä, syön mielelläni herkut

• mätimassu kirjoitti:

ettet sinä ole kauneuden ylituomari.
        By the way, cityneitonen ei ollut sulle tarkoitettu, yleismäärite.
        Käy hyvä ihminen oksentamassa, niin helpottaa.
        Minua ei okseta kala joka on pullollaan herkullista mätiä, syön mielelläni herkut

Itseasiassa ei ollut kysymys sinusta sellaisena kuin olet vaan nimimerkistäsi, joka taitaa kuitenkin kuva sinua koska otit kirjoitukseni voimakkaasti itseesi. Cityneitonen vertausta en edes ymmärtänyt mitä sillä hait. Minä rakastan mateenmätiä, sipulin, smetanan ja plinijen kera.

Mätimahainen ihminen öklöttää.

• mätimasu

Itseasiassa ei ollut kysymys sinusta sellaisena kuin olet vaan nimimerkistäsi, joka taitaa kuitenkin kuva sinua koska otit kirjoitukseni voimakkaasti itseesi. Cityneitonen vertausta en edes ymmärtänyt mitä sillä hait. Minä rakastan mateenmätiä, sipulin, smetanan ja plinijen kera.

Mätimahainen ihminen öklöttää.

ystävällisistä sanoistasi.
        Et ole niin tyhmä, ettetkö erottaisi viestiäni/tarkoitustani, mutta valitset kääntää sen henkilökohtaisuuksiin. Suoranaiseksi loukkaukseksi.
        Mietityttää millainen ihminen haluaa riidellä, kun vastapuolella ei siihen ole halua.
        Morkkaa siis niin paljon kuin haluat, minulla on miellyttävämpääkin juttuseuraa.
        Sinun kaltaisesi ihminen se vasta epämiellyttävä on, jos saan sanoa, näin kokemuksena.
        Jota en uusi.

• mätimasu kirjoitti:

ystävällisistä sanoistasi.
        Et ole niin tyhmä, ettetkö erottaisi viestiäni/tarkoitustani, mutta valitset kääntää sen henkilökohtaisuuksiin. Suoranaiseksi loukkaukseksi.
        Mietityttää millainen ihminen haluaa riidellä, kun vastapuolella ei siihen ole halua.
        Morkkaa siis niin paljon kuin haluat, minulla on miellyttävämpääkin juttuseuraa.
        Sinun kaltaisesi ihminen se vasta epämiellyttävä on, jos saan sanoa, näin kokemuksena.
        Jota en uusi.

Aloitus oli suunnattu ulkonäköön. Valitsit mätimassu nikin, joka luonnollisesti antaa jotain vihiä viestin lähettäjästä.

Olin yli sadan kilon keiju runsaat viisi vuotta sitten. En suoranainen mätimassu, mutta jenkkakahvoja ja muuta ylimääräistä läskiä riitti vaikka muille jakaa.

Äklöön ajatusta olla sellainen tai kerätä kehooni takaisin nuo läskit.

• mätimasu

Aloitus oli suunnattu ulkonäköön. Valitsit mätimassu nikin, joka luonnollisesti antaa jotain vihiä viestin lähettäjästä.

Olin yli sadan kilon keiju runsaat viisi vuotta sitten. En suoranainen mätimassu, mutta jenkkakahvoja ja muuta ylimääräistä läskiä riitti vaikka muille jakaa.

Äklöön ajatusta olla sellainen tai kerätä kehooni takaisin nuo läskit.

aloitin kirjoittamaan hukssin keskusteluun, siellä pohdittiin mätiä ja kalan paistamista.
        Ajattelin että ihmiset tajuaisivat vitsin.
        Mutta huumori onkin pannassa tai tapettu.
        Tällä palstalla.
        Siitä olen helvetin pahoillani.
        En vaivaa ketään tämän enempää, en myöskään osallistu jonkun kirjoittajan henkilökohtaisiin ongelmiin.

• ,.--.,
        mätimasu kirjoitti:

aloitin kirjoittamaan hukssin keskusteluun, siellä pohdittiin mätiä ja kalan paistamista.
        Tällä palstalla.
        En vaivaa ketään tämän enempää, en myöskään osallistu jonkun kirjoittajan henkilökohtaisiin ongelmiin.

täällä eräät luulevat omistavansa palstan,omivat, jopa toisilta luvan mistä ja miten.

• mätimasu kirjoitti:

Tällä palstalla.

Kuitennii aina palaat, älä nyt lähde henkseleitä paukuttamalla, en ole osallistunut kyseiseen hunksin ketjuun ja kohtasin nimimerkkisi eka kertaa tässä ketjussa ja se oli joksenkin aiheeseen liittyen poikkeava.

• ...........

Kuitennii aina palaat, älä nyt lähde henkseleitä paukuttamalla, en ole osallistunut kyseiseen hunksin ketjuun ja kohtasin nimimerkkisi eka kertaa tässä ketjussa ja se oli joksenkin aiheeseen liittyen poikkeava.

jollei ole lähtenyt.

• Olen kuulemma seksikäs, näin minulle on sanottu, ei se minua haittaa, ainahan olen ollut tällainen. Se ei vain satu olemaan päällimmäisenä ajatuksissani ja nykyään juoksen miehiä karkuun jollei satu olemaan vähintään 65 siis "vaaraton".
      En meikkaa, kotona mitkä vaatteet sattuu, yleensä aina samantyyliset, farkut ja joku paituli säistä riippuen. Nyt minulla on kunnollinen lakki jonka alle voin piiloutua, vetää silmille jos en halua nähdä enkä kuulla.

Sentään on perusasiat joista huolehdin, hiukset, hampaat, nauran paljon ja juttelen jos olen sillä päällä, en kävele kyyryssä vaan ryhdikkäästi ja nopeasti jos tarve vaatii.

En välitä pätkääkään olenko haluttu vai en, olen se mikä olen luonnostani ja onnellinen .

• kukin tavallaan

Onko yhdentekevää jos kukaan ei ole kiinnostunut eikä välitä mitä sinulle kuuluu. Minusta nämä asuntoonsa kuolleet jotka ovat lojuneet kuukausitolkulla ennenkuin noteerattu ovat pikemmin surullisia tapauksia.

• meeriamanda

Ja aamusella on naaman rustaaminen, totuttu tapa. Ripsarit , rajaukset, poskipuna ja huuliinkin punaa.
      Haisua hieman, (hajuvesi) ja menoksi. Nyt kun olen oloneuvoksena tän puolivuotta, nukun miten tahdon, ja löntystelen oloasussa päivästä toiseen. Vaan kun kaupalle meen liki, tai kauemmas, on nassu kunnossa :))
      Hattu päässä, pipo ei ole minua varten, hiuksia ei tarvi laitella, kunhan sykerön päänpäälle , hattu on armollinen :)
      Vaatetus, sanoisinko omalaiseni. Aikans sporttinen, ei mikään naisellisuutta korostava.

• demeter

pikemminkin reipas ja utelias menijä. Etupenkkiin minäkin aina änkeän, en näkyäkseni vaan nähdäkseni ja siksi, että siellä on aina tilaa. Neljän veljen kanssa kasvaneena olen minäkin enemmän sporttinen kuin hempeän naisellinen. Äidillisenä minua on kyllä aina pidetty.
        Se täytyy kyllä myöntää, että nykyään mulla täytyy olla kokovartalopeili. Se puuttui ensin meidän pienestä kerrostalokämpästä, mutta pian se oli pakko hankkia. Puoliso sanoo, että voisin enemmän korostaa kroppaani, mutta miksi sen tekisin ? Miesten kanssa olen aina tullut juttuun, melkein paremmin kuin naisten, mutta flirttailla en osaa. "Avoin, mutakaton tyyppi, jota on helppo lähestyä" sanovat.

• demeter
        demeter kirjoitti:

pikemminkin reipas ja utelias menijä. Etupenkkiin minäkin aina änkeän, en näkyäkseni vaan nähdäkseni ja siksi, että siellä on aina tilaa. Neljän veljen kanssa kasvaneena olen minäkin enemmän sporttinen kuin hempeän naisellinen. Äidillisenä minua on kyllä aina pidetty.
        Se täytyy kyllä myöntää, että nykyään mulla täytyy olla kokovartalopeili. Se puuttui ensin meidän pienestä kerrostalokämpästä, mutta pian se oli pakko hankkia. Puoliso sanoo, että voisin enemmän korostaa kroppaani, mutta miksi sen tekisin ? Miesten kanssa olen aina tullut juttuun, melkein paremmin kuin naisten, mutta flirttailla en osaa. "Avoin, mutakaton tyyppi, jota on helppo lähestyä" sanovat.

en sentään ole minkään mutakaton tyyppi, vaan selkeä ja mutkaton" - sanovat.

• demeter kirjoitti:

Tämä turhamaisuus lähtee nyt uimahallille, otan hiukka teko aurinkoa ja sitten löhöön altaalla ja saunon, voitelen ihoni, kuivaan hiukseni ja tieten kävelen matkat ees taas siis jonkin asteen kauneuden hoitoa kaikki ; )

• meeriamanda
        demeter kirjoitti:

Niin taas kuin näppäimiltäni, minen osaa noin kauniisti asioita tuoda, töksäyttelen. Ja nyt san sulle et Vink..vink...ja kun mietit tiedät mitä sanoin :)) Sinähän toivoit! Älä sa enempää kuin että ymmärsit!

Ihan sama olen miesten mielestä ´hyvä jätkä´ urheilussa ainakin entivanhaan! Mua paremminkin naurattaa nämä röyhelö, hörhelömäiset ´tuksut´ vaan paikkansa jokainen ottakoon, ei sillä.
        Hieman poikamainen olen aina ollut, joten ei kai mulla sitten mitään jakoa ole kun naisellisuutta jaetaan! :))

• demeter
        meeriamanda kirjoitti:

Niin taas kuin näppäimiltäni, minen osaa noin kauniisti asioita tuoda, töksäyttelen. Ja nyt san sulle et Vink..vink...ja kun mietit tiedät mitä sanoin :)) Sinähän toivoit! Älä sa enempää kuin että ymmärsit!

Ihan sama olen miesten mielestä ´hyvä jätkä´ urheilussa ainakin entivanhaan! Mua paremminkin naurattaa nämä röyhelö, hörhelömäiset ´tuksut´ vaan paikkansa jokainen ottakoon, ei sillä.
        Hieman poikamainen olen aina ollut, joten ei kai mulla sitten mitään jakoa ole kun naisellisuutta jaetaan! :))

johan pakkas selkkimään...

• saimaanperä
        demeter kirjoitti:

en sentään ole minkään mutakaton tyyppi, vaan selkeä ja mutkaton" - sanovat.

... näin sanan josta tykkään ja mikä on juuri se sana jota käytän tosi harvoin, vain silloin kun tapaan todella mukavan tyypin, ja muitakin positiivisia adjektiiveja tietysti voi olla mukana tapauksesta riippuen. Eli: kaikkein positiivisen luonnehdinta mitä koskaan käytän ihmisestä on juuri sana mutkaton. Minä taidan Dementer tykätä sinusta... ;-) ja olen huomannut sen ennenkin.

Aiheeseen liittyen: nojoo... Olen leijona mutta ne ei itseään suuremmin "kehuskele". Ylväs ja hyväryhtinen voi olla ihan hiljaakin. Itseään seksikkäiksi epätoivoisesti tälläävät ja meikkaavat ovat mielestäni lähinnä huvittavia.

• kyllä tuo oma mies on todistanut, että olen hänen mielestään haluttu ja muista nyt ei ole väliäkään.
      Näin talviaikaan toppahousut, ulkoilutakki, pipo ja rukkaset eivät juuri anna vihjeitä mitä siellä nuttujen sisällä on.
      Kesällä on asia toisin, mutta en minä sen kummemmin ala itseäni korostamaan.
      Joku nyt aina vilkaisee, en tiedä minkä takia enkä ole kysellyt.

• 1943

eikös voi olla ihan oma itsensä? Jos saa rinnalla kulkijan joksikin matkaa, niin hyvä. Ellei, yksinkin voi vaeltaa. Voi vaikka järjestellä valokuvia. Minunkaan ei tarvitse kaikkia maailman miehiä haalia itselleni, toisillekin voi jonkun jättää. Onnellisten ihmisten parissa on hyvä olla.

• Minulla oli yksi kesä t-paita jossa luki haluttu, mutta varattu ; ) Onhan se kiva jos mies ohi kulkiessaan osoittaa kiinnostusta. Ei sen tarvitse olla kuin ihaileva katse.

• korpikirjailija kirjoitti:

Minulla oli yksi kesä t-paita jossa luki haluttu, mutta varattu ; ) Onhan se kiva jos mies ohi kulkiessaan osoittaa kiinnostusta. Ei sen tarvitse olla kuin ihaileva katse.

ihan totta ja katselkoot vaan, ei se minua haittaa.
        Kerran Helsingissä vihellettiinkin ja on joku joskus jotain nättiä sanonutkin.

Minulla on t-paita missä lukee "Suklaa parantaa" ja toisessa "No mitä mä muka taas oon tehnyt",
        meneehän siinä hiukan aikaa, kun tekstejä rinnuksilta tavaavat. :))

• 1943 kirjoitti:

eikös voi olla ihan oma itsensä? Jos saa rinnalla kulkijan joksikin matkaa, niin hyvä. Ellei, yksinkin voi vaeltaa. Voi vaikka järjestellä valokuvia. Minunkaan ei tarvitse kaikkia maailman miehiä haalia itselleni, toisillekin voi jonkun jättää. Onnellisten ihmisten parissa on hyvä olla.

silloin ei tarvitse esittää mitään kenellekään.
        Kuka nyt kaikkia maailman miehiä haluaisikaan, yksi hyvä riittää kyllä.
        Vielä jos on onnellinen niin mikäs on ollessa.

• :-)))))
        Anceli kirjoitti:

silloin ei tarvitse esittää mitään kenellekään.
        Kuka nyt kaikkia maailman miehiä haluaisikaan, yksi hyvä riittää kyllä.
        Vielä jos on onnellinen niin mikäs on ollessa.

En minä naapurin muijana esiinny eli aina olen omana itsenäni. :)))))

• :-))))) kirjoitti:

En minä naapurin muijana esiinny eli aina olen omana itsenäni. :)))))

voisi ottaa vähän oppia naapurin muijasta jos haluaisi, ihan esimerkkinä pitää, mutta en mie halua.
        Matkisi silleen pikkuisen.
        Joillakin on täällä palstoillakin kuulemma joku rooli.

• Riittää näköjään ihan kun olen oma itseni.
      Töisäkään ei kyllä kukaan erotu massasta ollaan samoissa vaatteissa kaikki, kuin klooneja.
      Tietysti jotkut on kovat meikit päällä sielläkin mutta mulla ei ole.
      Silmäpeliä saa pitää minkä kerkiää.
      Eli en korosta mitään, olen ihana oma itseni :))

• Niinhän se minäkin.

Ulkona mollottaa komia täysikuu on ovelan seksikäs olo ; ))

• je je jee

Niinhän se minäkin.

Niin mollottaa ja täällä sisällä tuoksuu hyvä ruoka.

Itseäni 16 vuotta nuorempi rakastajani kokkaa ja minä senkun surffaa ja ootan kutsua ruokapöytään ja sitten onkin lemmenaika.

Naisena olo on ihanaa.

Niinhän se minäkin.

Aamulla kun kävin nukkumaan niin taivas tuolla meren yllä oli aivan tulen punainen, upea auringon nousu näin valkoista jäätä ja maata vasten.
        Ja nyt on niin täysi kuu ja iso tuolla ikkunasta tuijottaa.
        Eiköhän sitä taas ens yönä pientä flirttiä laitosmiesten kanssa, menee yö nopeammin :)

• je je jee kirjoitti:

Niin mollottaa ja täällä sisällä tuoksuu hyvä ruoka.

Itseäni 16 vuotta nuorempi rakastajani kokkaa ja minä senkun surffaa ja ootan kutsua ruokapöytään ja sitten onkin lemmenaika.

Naisena olo on ihanaa.

Ei se noin päin mene..höh..ensin lemmitään, käydään saunassa ja sitten syödään, eikä välillä yleensä surfailla netissä. Tietty jos ei ota homma pelittääkseen niin netin pornosivuilla voi ottaa alkupaukut ; )

• tulisilla kirjoitti:

Aamulla kun kävin nukkumaan niin taivas tuolla meren yllä oli aivan tulen punainen, upea auringon nousu näin valkoista jäätä ja maata vasten.
        Eiköhän sitä taas ens yönä pientä flirttiä laitosmiesten kanssa, menee yö nopeammin :)

Sinulla on siis työhuki, toivon oikein hauskoja fritti hetkiä seksikkäiden haalarimiesten kanssa, siitä se kuukin aamuun mennessä alkaa taas pienenemään ; )

• je je jee

Ei se noin päin mene..höh..ensin lemmitään, käydään saunassa ja sitten syödään, eikä välillä yleensä surfailla netissä. Tietty jos ei ota homma pelittääkseen niin netin pornosivuilla voi ottaa alkupaukut ; )

Älä ole katkera.

ps. onko tämä pornosivu

• je je jee kirjoitti:

Älä ole katkera.

ps. onko tämä pornosivu

En ole katkera, tievossa on joten, kohtaa uluvottaan meilläkin ; )))

• xD

Sinulla on siis työhuki, toivon oikein hauskoja fritti hetkiä seksikkäiden haalarimiesten kanssa, siitä se kuukin aamuun mennessä alkaa taas pienenemään ; )

niinkuin friteerata?

• xD kirjoitti:

niinkuin friteerata?

Flirtata tai tiristellä haalarimiesten kanssa eikö nuo samaa asiaa aja ; ) Tiristetyin silmin katse harhaili kireisiin haalarin persauksiin. ; DD

• entinenpotilas
        tulisilla kirjoitti:

ollaan niin vihaisia, kun joku potilas hädissään soittaa kelloa ja tarvitsee apua. Vielä voi vähentää henkilökuntaa.

• hoona
        entinenpotilas kirjoitti:

ollaan niin vihaisia, kun joku potilas hädissään soittaa kelloa ja tarvitsee apua. Vielä voi vähentää henkilökuntaa.

Mitä ihmettä tarkoitat?

• entinenpotilas kirjoitti:

Ei tulisilla ole lääkärihoitaja ; )

• entinenpotilas kirjoitti:

Hmmm ja Hmmmm:))
        Vai vihaisia? Mistä olet saanut tuollaisen käsityksen?
        Ja toisekseen mun viime yönkin "potilaat" Oli kolme isoa konetta, jotka kyllä juoksutti ihan urakalla.
        Ja laitosmiehiäkin sai pyytää paikalle, ihan kiitettävästi.:))
        Mutta siihen Flirttailuun ei oikein jäänyt aikaa. :(

• typerys olet!

En ole katkera, tievossa on joten, kohtaa uluvottaan meilläkin ; )))

kyllä siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu, kun tammat nai!

Jotenkin alat muistuttamaan Tuksua mielipiteinesi. Et huomaa ironiaa, vaan tulkitset sen kateudeksi itseäsi kohtaan.

Miksi ei kukaan huomaa, että olet suurin, kaunein ja rohkein?

• typerys olet! kirjoitti:

kyllä siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu, kun tammat nai!

Jotenkin alat muistuttamaan Tuksua mielipiteinesi. Et huomaa ironiaa, vaan tulkitset sen kateudeksi itseäsi kohtaan.

Miksi ei kukaan huomaa, että olet suurin, kaunein ja rohkein?

Nyt putosin täysin kärryiltä, mitä tulkitsin kateudeksi? Kerro niin päästään asiaan.

Olenhan suurin kaunein ja rohkein etkö sinä ole vielä huomannut ; )

• typerys olet

Nyt putosin täysin kärryiltä, mitä tulkitsin kateudeksi? Kerro niin päästään asiaan.

Olenhan suurin kaunein ja rohkein etkö sinä ole vielä huomannut ; )

mietippä sitä! Jos et huomaa.....

• typerys olet kirjoitti:

mietippä sitä! Jos et huomaa.....

Minäpä mietin, vaan ei taida kauaa aikaani siihen kuluttaa ; )

• Tuksu kammo

Kiitos Sinulle, koska olet huomannut saman.

• Olenhan huuleni pyöreenä marmatuksestasi.

Mene ketjua läpi täällähän on hyvin leppoisaa jutustelua. Ehkä sittenkin olet kiinnostunut vain minusta ja minun sanomisistani. Kiitos se on imartelevaa, mutta lue toki ketjua, täällä on monta hyvää tyyppiä mielipiteineen mukana iloisia ja huumorin tajuisia.

Sinä jauhat nyt kauroja ja ne ei taida oikein käydä ruoansulatuksellesi.

• eräs palstalainen, e

Olenhan huuleni pyöreenä marmatuksestasi.

Mene ketjua läpi täällähän on hyvin leppoisaa jutustelua. Ehkä sittenkin olet kiinnostunut vain minusta ja minun sanomisistani. Kiitos se on imartelevaa, mutta lue toki ketjua, täällä on monta hyvää tyyppiä mielipiteineen mukana iloisia ja huumorin tajuisia.

Voi Pyhä Maaria! Ymmärtäisit edes, kenelle kiitos kuuluu!

• eräs palstalainen, e kirjoitti:

Voi Pyhä Maaria! Ymmärtäisit edes, kenelle kiitos kuuluu!

Anteeksi, mutta mistä pitää kiittää ja ketä?

• mieli-pide

Olenhan huuleni pyöreenä marmatuksestasi.

Olet oikeassa, täällä on monta hyvää tyyppiä, iloisia ja huumorintajuisia. On myös niitä vastakohtia.
        Jokainen tehköön omat johtopäätökset. Itseään ei kannata arvioida.

• Kun oman ikäluokan kaunottaret vilkasee ohimennen, en oo koskaan kummemmin korostellu ittiäni.
      Kaik sellaset sukkatemput on vieraita luomu on valttia.
      Sitä kun on hyvä ryhti ja askel ku palkinto oriilla se on siinä.

• mesexikkäät

eikä seksikkyyttään tarvi viisaan korostaa. Aivothan ovat ihmisen seksikkäin eloin, kuin on monesti toistettu.

Oli minkä näköinen ihminen, niin pisteet menee, jos puhuu, kuin pullop*rsesika.

• Heh he
        mesexikkäät kirjoitti:

eikä seksikkyyttään tarvi viisaan korostaa. Aivothan ovat ihmisen seksikkäin eloin, kuin on monesti toistettu.

on joiltakin mennyt jo ajat sitten -tuli vaan mieleen tuosta aloituksesta. :)

• mesexikkäät
        Heh he kirjoitti:

on joiltakin mennyt jo ajat sitten -tuli vaan mieleen tuosta aloituksesta. :)

tuli noita lipslapsuksia tuohon viestiini, vaikka kuinka olen viisas. :)))

• mesexikkäät kirjoitti:

Viisaita seksikkäitä miehiä...mmm... tuli yksi mieleen. Naisia kyllä tuli mieleen useampi.

• mesexikkäät
        korppis kirjoitti:

Viisaita seksikkäitä miehiä...mmm... tuli yksi mieleen. Naisia kyllä tuli mieleen useampi.

viisas, ja siitä kiitollinen.
        Se, jos mikä, tekee minusta sexikkään.
        Älyisä mies saa minusta oivaltavan keskustelukumppanin.
        Muuhun minulla ei ole onnellisena aviovaimona tarvistakaan.

• mesexikkäät kirjoitti:

viisas, ja siitä kiitollinen.
        Se, jos mikä, tekee minusta sexikkään.
        Älyisä mies saa minusta oivaltavan keskustelukumppanin.
        Muuhun minulla ei ole onnellisena aviovaimona tarvistakaan.

..näin aamulla ihan ekaks on kiva lukea positiivinen viesti ; )

Korvessa pakkanen paukkuu yöllä meni -30 C rikki ja vielä nytkin mittari näyttää -28 C. Mutta ei haittaa, lyön seksikkäät kuteet niskaan ja kipaisen puolelta päivin ulos nauttimaan auringon säteiden terveyttämästä voimasta.

Koska olen tällainen yksinkertainen tollikka niin älykäs mies rinnallani tekee minustakin ulkopuolisten silmissä muka älykkään ; )

• piipiloo

minkä näköinen olen.Olen viimeisen vuoden aikana heittänyt "pyyhkeen kehään",en enää välitä.
      En meikkaa,samoissa vaatteissa suunnilleen aina,puhdas ja siisti kuitenkin ja hajuvesi on ehdoton lisuke.

Kun ei kiinnosta miehetkään,nytkin ajattelin päivällä että jospa lähtisin katselemaan,alkaisko sitten kiinnostaa,mut mukavuus ja kotiolot vei voiton.
      Ei ole motiivia yrittää olla mitään muuta kuin mahdollisimman huomaamaton.
      Ne ajat on ohi,menneisyyttä.
      Ja sitä onkin paljon.

• Pirre*

ja olen ajatellut monesti esim. antaa tukan harmaantua rauhassa, ei huvittaisi enää..

• Minulla oli tuollainen vaihe joskus viiskymppisenä työn raskaan raatajana. Onneksi ne ajat ovat ohi. Aloin elämään taas uutta vaihetta viiskutosena, kun sain lapset jaloilleen ja alkoi jäädä aikaa itselle. Ekana pudotin painon ja sitten uudistin ulkoasuni.

• Pirre* kirjoitti:

ja olen ajatellut monesti esim. antaa tukan harmaantua rauhassa, ei huvittaisi enää..

En ole innostunut vielä harmaantumaan, tänään juuri kattelin kuontaloani kun olin uimassa, tulin siihen tulokseen, että pitänee värjätä ennen Hollantiin lähtöä. Käytän Lorealin kaksi vaiheista väriä ensin laitan pohjavärin ja sitten raidat. Petterillä on uskomattoman tumma tukka hänen ikä huomioiden, auringossa tosin näkyy hopean harmaat, mutta sehän antaa seksikkään säväyksen.

• piipiloo
        korppis kirjoitti:

Minulla oli tuollainen vaihe joskus viiskymppisenä työn raskaan raatajana. Onneksi ne ajat ovat ohi. Aloin elämään taas uutta vaihetta viiskutosena, kun sain lapset jaloilleen ja alkoi jäädä aikaa itselle. Ekana pudotin painon ja sitten uudistin ulkoasuni.

se paino,on pääsyt rönsyilemään täs talven aikana.Ja milläs saat pois,kun muistelee,toissakesänä kävelin,liikuin ja elämä maistui elämältä,tunsin oloni sutjakkaaksi ja energiseksi.

Kai se on tätä väsymistä kaikkeen,elämään ja sen tuomiin taakkoihin et itse jää unohduksiin.
        Ihan täytyy miettiä,et olenko se minä joka tunnen näin?
        Kyllä,minä se olen.Entinen duracell-pupu.
        Huokaus.

• demeter
        piipiloo kirjoitti:

se paino,on pääsyt rönsyilemään täs talven aikana.Ja milläs saat pois,kun muistelee,toissakesänä kävelin,liikuin ja elämä maistui elämältä,tunsin oloni sutjakkaaksi ja energiseksi.

Kai se on tätä väsymistä kaikkeen,elämään ja sen tuomiin taakkoihin et itse jää unohduksiin.
        Huokaus.

fiilis meidän ikäisillä: antaa olla, en piittaa, katotaan nyt... Itse en koe sitä huonona edes - pidän sitä vain merkkinä siitä, että on saanut asioihin etäisyyttä, tullut suvantovaiheeseen. Eikä se tarkoita
        "pyyhkeen kehiin heittämistä", miksi pitäis aina tsempata, jos on hyvä näinkin ? Ja onhan sitä tässäkin tilassa elämälle avoin...

• äitemuori*
        korppis kirjoitti:

En ole innostunut vielä harmaantumaan, tänään juuri kattelin kuontaloani kun olin uimassa, tulin siihen tulokseen, että pitänee värjätä ennen Hollantiin lähtöä. Käytän Lorealin kaksi vaiheista väriä ensin laitan pohjavärin ja sitten raidat. Petterillä on uskomattoman tumma tukka hänen ikä huomioiden, auringossa tosin näkyy hopean harmaat, mutta sehän antaa seksikkään säväyksen.

tota 2-vaiheista väriä? Eiks siinä mene lähes puolpäivää, niin olettasin. Ja taitaa olla monimutkanen homma. Säästäähän siinä ainakin satkun, jollei enempikin.

Mulle tulee noita valkosia raitoja ittestään lisää jatkuvasti, olen vaalea luonnostaan. Mä en ole koskaan värjänny, enkä uskaltaiskaan ja pitkää tukkaa olis melko vaikeeta itse värjätä. Käteviä ne hiuskorut, saa tukan sykerölle, ettei ole aina ponnarilla.

P.s. hyvä että on tät ihanaa hömppää, jollei muitten niin itsensä takia ja kaikki mikä tulee itselle on hyväksi. Onnistunutta värienkäsittelyä toivotan;)))

• äitemuori* kirjoitti:

tota 2-vaiheista väriä? Eiks siinä mene lähes puolpäivää, niin olettasin. Ja taitaa olla monimutkanen homma. Säästäähän siinä ainakin satkun, jollei enempikin.

Mulle tulee noita valkosia raitoja ittestään lisää jatkuvasti, olen vaalea luonnostaan. Mä en ole koskaan värjänny, enkä uskaltaiskaan ja pitkää tukkaa olis melko vaikeeta itse värjätä. Käteviä ne hiuskorut, saa tukan sykerölle, ettei ole aina ponnarilla.

P.s. hyvä että on tät ihanaa hömppää, jollei muitten niin itsensä takia ja kaikki mikä tulee itselle on hyväksi. Onnistunutta värienkäsittelyä toivotan;)))

lähes poikkeuksetta värjännyt itse hiukseni. Kahdella värillä värjäys ei ole kummonen juttu. Ensin laitetaan pohjaväri koko hiusten alueelle, annetaan vaikuttaa pestään pois. Senjälkeen ohuella harjalla vedetään vaaleat raidat ja jätetään vaikuttamaan. Petstään pois ja laitetaan hoitoaine. Värjäysaika vie noin tunnin.
        Minulla on lapaluiden alle ylettyvä tukka eikä se sen kummenpi ole värjätä kuin lyhytkään. No, ehkä enempi aikaa vievä.

Kampaamoje hinnat ovat huikeita, joten koska homma hoituu kotona omin avuin säästän saturaisen. Kaksitehoväri maksaa keskimäärin 17,00 ekua paketti ja se riittää pitkiin hiuksiin.

• piipiloo kirjoitti:

Huokaus.

Joskus ihminen tarvitsee aika ajoin "sähköshokin" tajutakseen kuinka hyvin elämä ympärillä on. Kun vuonna 1994 olimme lasten kanssa lento onnettomuudessa ja siitä selvittiin säikähdyksellä niin selviämisen jälkeen elämä maistui hunajalle, kävelin kuukausia jalat irti maasta. Hymyilein kuin idiootti ja ystävät kysyivätkin olenko rakastunut.

Toisen onnen aallon koin kun sairastuin rintasyöpään ja minulle annettiin hyvät paranemisen ennusteet. Tuntuu varmaan omituiselta, mutta totta, elin täysillä olin onnellinen koko sairauden hoitojakson. Kiitos kuuluu luonnollisesti rinnallani kulkevalle miehelle, joka osasi pitää minusta hyvää huolta ja silittää päätä kun itketti. Kiitos kuuluu myös lapsilleni, he ostivat joululahjaksi mamille läppärin, että mami pärjää Oyk:n sairaalakodissa ja voi kirjoitella aikansa kuluksi.

Nyt polvi reistailee, mutta se on aktivoinut minut kuntosalille ja uimahallille pitääkseni polven liikeradat joustavina. Vastoinkäymisistä löytyy aina uusi mahdollisuus.

Entinen duracel-pupu täälläkin. Kai duraceille kuuluu nämä elämän vaiheet, jotka pysäyttävät. Pattereiden latausta tarvitsemme kaikki.

• piipiloo
        korppis kirjoitti:

Joskus ihminen tarvitsee aika ajoin "sähköshokin" tajutakseen kuinka hyvin elämä ympärillä on. Kun vuonna 1994 olimme lasten kanssa lento onnettomuudessa ja siitä selvittiin säikähdyksellä niin selviämisen jälkeen elämä maistui hunajalle, kävelin kuukausia jalat irti maasta. Hymyilein kuin idiootti ja ystävät kysyivätkin olenko rakastunut.

Toisen onnen aallon koin kun sairastuin rintasyöpään ja minulle annettiin hyvät paranemisen ennusteet. Tuntuu varmaan omituiselta, mutta totta, elin täysillä olin onnellinen koko sairauden hoitojakson. Kiitos kuuluu luonnollisesti rinnallani kulkevalle miehelle, joka osasi pitää minusta hyvää huolta ja silittää päätä kun itketti. Kiitos kuuluu myös lapsilleni, he ostivat joululahjaksi mamille läppärin, että mami pärjää Oyk:n sairaalakodissa ja voi kirjoitella aikansa kuluksi.

Nyt polvi reistailee, mutta se on aktivoinut minut kuntosalille ja uimahallille pitääkseni polven liikeradat joustavina. Vastoinkäymisistä löytyy aina uusi mahdollisuus.

Entinen duracel-pupu täälläkin. Kai duraceille kuuluu nämä elämän vaiheet, jotka pysäyttävät. Pattereiden latausta tarvitsemme kaikki.

on muutenkin jotain yhteistä,sama kotiseutu ; )))

• piipiloo kirjoitti:

on muutenkin jotain yhteistä,sama kotiseutu ; )))

Oletko kaukaakin isolta kirkolta, minä tässä kirkon kupeella majaani pidän ; )

• piipiloo

Oletko kaukaakin isolta kirkolta, minä tässä kirkon kupeella majaani pidän ; )

maisemat sielläpäin,nyt pääkaupunkiseudulla.Kuuskyt luvun lopulla majailin kaupungissa,joskin menen vielä siitä ohi reilut sata,ja käyn siellä useinkin,äitini luona.

• piipiloo kirjoitti:

maisemat sielläpäin,nyt pääkaupunkiseudulla.Kuuskyt luvun lopulla majailin kaupungissa,joskin menen vielä siitä ohi reilut sata,ja käyn siellä useinkin,äitini luona.

Kävitkö kelolla tanssimassa? Minä kävin pyörähtelemässä kuuskytluvulla, koska vietin yhden kesän kesätöissä paikkakunnalla.

• piipiloo
        korppis kirjoitti:

Kävitkö kelolla tanssimassa? Minä kävin pyörähtelemässä kuuskytluvulla, koska vietin yhden kesän kesätöissä paikkakunnalla.

Karangassa,lienekkö enää koko paikkaa,kelo ei ole tuttu..vai oliko sillä joku muu nimi kenties ja eihän sitä enää kaikkia kotkotuksia muista,mut kadun varsilla istuttiin,niinkuin silloin oli tapana ;-)))

Ja kytättiin poikia,kuka milläkin ajoi.

• piipiloo kirjoitti:

Karangassa,lienekkö enää koko paikkaa,kelo ei ole tuttu..vai oliko sillä joku muu nimi kenties ja eihän sitä enää kaikkia kotkotuksia muista,mut kadun varsilla istuttiin,niinkuin silloin oli tapana ;-)))

Ja kytättiin poikia,kuka milläkin ajoi.

Karangassa ja naapurivaaralla keäsisin ja talvella kansanpirtilla ja työväentalolla ; )) Ollaan varmaan törmäilty siellä kadun varsilla istuissamme. Käyt galleriassani katsomassa, siellä on mm. kuva kun olen kaksivitonen. Kuva on otettu Seinäjoella, jossa silloin asuin.

Kelo sijaitsee Kuhmossa ja kysyin koska ajattelin sinun olevan sieltä kotoisin sinne kun on tuo hiukka reipas satakilometriä Kajaanista. Suomussalmelle myös, joka sekin on minulle tuttua seutua sitten myöhemmin joskus yhdeksänkytluvulla siellä työskennellessäni pariinkin otteeseen.

Kun tulet Korpeen ota yhteyttä ; )

• piipiloo
        korppis kirjoitti:

Karangassa ja naapurivaaralla keäsisin ja talvella kansanpirtilla ja työväentalolla ; )) Ollaan varmaan törmäilty siellä kadun varsilla istuissamme. Käyt galleriassani katsomassa, siellä on mm. kuva kun olen kaksivitonen. Kuva on otettu Seinäjoella, jossa silloin asuin.

Kelo sijaitsee Kuhmossa ja kysyin koska ajattelin sinun olevan sieltä kotoisin sinne kun on tuo hiukka reipas satakilometriä Kajaanista. Suomussalmelle myös, joka sekin on minulle tuttua seutua sitten myöhemmin joskus yhdeksänkytluvulla siellä työskennellessäni pariinkin otteeseen.

Kun tulet Korpeen ota yhteyttä ; )

Lukasinkin sun juttujas ja yritin löytää jotain tuttua...en vaan,mut ollaanhan sitä muututtu ja ties missä lie vaellettu milloinkin,koetampa välittää viestiä,kun tulen sinnepäin kevään korvilla ja menen sinne toisen korpikirjailijan maisemiin,ssalmelle,kuten päättelitkin ; ))

ps.kelolla en ole koskaan käynyt,naapurivaaralla kylläkin.

• piipiloo kirjoitti:

Lukasinkin sun juttujas ja yritin löytää jotain tuttua...en vaan,mut ollaanhan sitä muututtu ja ties missä lie vaellettu milloinkin,koetampa välittää viestiä,kun tulen sinnepäin kevään korvilla ja menen sinne toisen korpikirjailijan maisemiin,ssalmelle,kuten päättelitkin ; ))

ps.kelolla en ole koskaan käynyt,naapurivaaralla kylläkin.

Voihan olla, että kun olit Kajaanissa kuuskytluvun lopulla olin silloin yli kolme vuotta Tukholmassa joten tiemme eivät todennäköisesti ole kohdanneet.

Matkustan Hollantiin hutikuun alussa ja viivyn siellä aina toukokuun puoleen väliin, mutta kesäaikana minut tavoittaa joko mökiltäni, joka on Suomussalmelle menevästä valtatiestä hiukan sivuun tai mieheni mökillä, joka taas on Kuhmoon menevältä tietä sivuun, Sotkamon seutuvilla; )

Tuntuu kivalta kommunikoida kun olet seikkaillut samoilla seuduilla kuin itsekin olen.

Viime lokakuussa kun olin Hollannissa löysin mieheni kirjahyllystä Arto Paasilinnan kirjan Sotahevonen. Siinä kirjan henkilöt seikkailivat Ristijärvellä, Hyrynsalmellä, Kajaanissa ja Kajaanissa vierailivat vielä entisellä työpaikallani. Etäisyys Kainuusta antoi lukemiseen lisä tunnearvoa.

Nyt lähden saunareissulle Petterin luo ; )

• 1943

etten koko elinkaareni aikana varmaan ole ollut erityisen haluttu, en halukaskaan. Olen keskittynyt enemmän muihin asioihin. Tarpeeksi on tälläkin rintamalla sentään tapahtunut, muistelmat voisi kirjoittaa. En hehkuttelisi hirveästi noilla voimassa olevilla parisuhteilla. Asiat voivat muuttua sekunnissa ja sen verran olen miesten kanssa (myös varattujen) kanssa ollut tekemisissä, että kauniin ulkopinnan alla voi muhia yhtä sun toista. Ja voihan se omakin hehkuttelu loppua hetkessä esim. johonkin sairauteen. Siitäkin on ihan lähipiirissä kokemusta. Nöyrä pitää tietyssä määrin olla. Ei sentään nöyristelevä.

• markeena*

Mikäli on hyvä parisuhde, niin miksi ei nauttisi, olisi onnellinen, hehkuttaisi?

Miksi pitäisi ajatella pessimistisesti, että mitä nurkan takaa tulee?

• 1943
        markeena* kirjoitti:

Mikäli on hyvä parisuhde, niin miksi ei nauttisi, olisi onnellinen, hehkuttaisi?

olla hissukseen onnellinen Ympäristö pitää ottaa huomioon. Kyllä onnellisuus säteilee ympäristöön, vaikka ei erityisesti hehkuttele.

• demeter
        1943 kirjoitti:

olla hissukseen onnellinen Ympäristö pitää ottaa huomioon. Kyllä onnellisuus säteilee ympäristöön, vaikka ei erityisesti hehkuttele.

että voi olla "onnellinen" sitä hehkuttamatta. Toisaalta, nämä hehkuttajat ovat ehkä toista lajia, he ovat innostajia, jos itse on "tasoittaja". Värikäs kudelma tarvitsee jokaista lajia.

• markeena* kirjoitti:

Olen aina painottanut, että kellä onni on, hän siitä nauttikoon täysin sydämin. Ei onnea kannata kätkeä kun sen on saanut.

Ymmärrän, että on oltava varovainen sillä se onni on myös häilyvää kuten 1943 varmaan tarkoittaa.

Olin nuoren komean ukkomiehen morsian muutama vuosi sitten. Olimme hyvä pari yhdessä, samat mielenkiinnon kohteet, kirjoitimme yhdessä, tuimme toistemme harrastuksia. Vaimo ei tiennyt, eikä aavistanut mitään.

Lopetin suhteen ja avioliitto ilmeisesti jatkui kuin minua ei olisi koskaan ollutkaan. Tapasin Petterin ja se oli minun onneni.

• Ulkonäköni ei ole minulle itsetarkoitus josta vaimoni usein, pukeutumiseeni liittyen, huomauttaakin.

Muu olemus syntyy oman terveyden/kunnon huolehtimisen sivutuotteena.
      Joka on, kuten olen ennekin maininnut, huomaavaisuutta elinkumppania kohtaan.

Tänä aamuna, aamukahvin jälkeen olin 1,5kg:n päässä urheiluopiston määrittämästa ihannepainostani vaikka painoindeksini onkin 30.

Tavoiteltavuuteni tuli viimeeksi testatuksi tämän viikon alussa.
      Allasbaarissa liotessani osoittivat muutamat, jotkut jopa hedelmällisessä iässä olevat feminat, fyysisäkin piirteitä merkiteseviä, läheisyyden kaipuun osoituksia.
      Pinnan yläpuolisten suhteen sain väisteltyä poskille kostemmat huomionosoitukset.
      Vetenalaisten aktiviteettien suhteen olin suvaitsevampi koska altaan reunalla lojuvan vaimoni näkö ei sinne tavoittanut.

Suoraan sanoen, kyllä se ikääntyneen ukon egoa hyväili vaikka asiat eivät pitemmälle edenneetkään.

En pyri muuhun kuin elämän jatkumiseen mahdollisimman laadukkaana.
      Kaikki muu on sivutuotetta vaikka tiettyä riippuvuuttakin on.

• demeter

olenkin jo ihmettellyt. Ai että altaalla tapahtuu...

• demeter kirjoitti:

olenkin jo ihmettellyt. Ai että altaalla tapahtuu...

Koituiduimme eilen Kuubasta ja kiirehtimiseni tälle palstalle kertonee koukkuuntumisestani.

Ei tapahtunut mitään vakavampaa ja myöhemmin kaduttavaa.
        Vain teineille sopivaa pedingiä.

Selvyyden vuoksi on ehkä syytä mainita että ko. aktiiviset tytön hupakot olivat liikkeellä miehineen ja ehkä hieman minua enemmän hiprakassa, myös miehet, mutta sehän on sivuseikka.
        Alkoholi ei misään tapauksessa sumentanut heidän havainto- eikä harkintakykyään!

• demeter
        laiska-lasse kirjoitti:

Koituiduimme eilen Kuubasta ja kiirehtimiseni tälle palstalle kertonee koukkuuntumisestani.

Selvyyden vuoksi on ehkä syytä mainita että ko. aktiiviset tytön hupakot olivat liikkeellä miehineen ja ehkä hieman minua enemmän hiprakassa, myös miehet, mutta sehän on sivuseikka.
        Alkoholi ei misään tapauksessa sumentanut heidän havainto- eikä harkintakykyään!

oliko Raulin Kuuba länsimaistunut ? Fidelin Kuubaa tunnen vain kuvausten ja kirjallisuuden perusteella
        ja vaikka olen lähes askeetti, kyttäilystä en sentään tykkää...

• laiska-lasse kirjoitti:

Olen kateellinen, ihan tosi olen oikeesti kateellinen huoks! Kuuban kuumat yöt ; )

Esikoiseni lähettelee viestejä Indonesiasta. Minä täällä korvessa nokka punaisena...haluun kanssa jonnee kauas vaikka pitäisi istua koneessa 12-tuntia....nyt haluan kauas ; )

• demeter kirjoitti:

oliko Raulin Kuuba länsimaistunut ? Fidelin Kuubaa tunnen vain kuvausten ja kirjallisuuden perusteella
        ja vaikka olen lähes askeetti, kyttäilystä en sentään tykkää...

5-vuotta aikaisemmin käyneet väittävät muutoksen olevan huomattavan.

Kersimme saaren etapeittain vikossa idästä länteen, Holguinista Havannaan ja sieltä lentäen Holguiniin AI:iin.

Tielle näkyvät asumukset saman näköisiä kuin Dominikaaneissa.

Ihmiset ilmeisen köyhiä mutta puhtaita ja siisteissä vaatteissa ja silmiin pistävän iloisia, ystävällisiä ja hyväntuulisia.

1 turistipeso = 24 kansanpesoa.
        Kansanpesokauppojen tarjonta hyvin askeettista.
        Turistipesokauppoja on runsaasti mutta vain ko. pesot kelpaavat.

Ka. kuukausipalkka n. 10E.
        Saippuan ja kynien kysyjiä riitti.
        Polkupyörätakseja runsaasti joka paikassa.
        Muista vain hevosrattailla oli tilaa.
        Kuormurit ym pelit olivat aina täynnä.
        Liftareiden kyytiin ottaminen on lakisääteinen velvollisuus.
        Kortteleittain toimii valvonta.
        Jos pystyy tarjoamaan majoitusta niin maksimi on 2-huonetta.
        Juomarahaan mahdollisten on maksettavatuloista riippumatta 35 turistipesoa / kk veroa
        Kyllähän tätä listaa riittäisi.

Mutta mentalitettii on sellainen että kuvittelsiin viihtyväni asukkaanakin.

• demeter
        laiska-lasse kirjoitti:

5-vuotta aikaisemmin käyneet väittävät muutoksen olevan huomattavan.

Kersimme saaren etapeittain vikossa idästä länteen, Holguinista Havannaan ja sieltä lentäen Holguiniin AI:iin.

Tielle näkyvät asumukset saman näköisiä kuin Dominikaaneissa.

Ihmiset ilmeisen köyhiä mutta puhtaita ja siisteissä vaatteissa ja silmiin pistävän iloisia, ystävällisiä ja hyväntuulisia.

1 turistipeso = 24 kansanpesoa.
        Kansanpesokauppojen tarjonta hyvin askeettista.
        Turistipesokauppoja on runsaasti mutta vain ko. pesot kelpaavat.

Ka. kuukausipalkka n. 10E.
        Saippuan ja kynien kysyjiä riitti.
        Polkupyörätakseja runsaasti joka paikassa.
        Muista vain hevosrattailla oli tilaa.
        Kuormurit ym pelit olivat aina täynnä.
        Liftareiden kyytiin ottaminen on lakisääteinen velvollisuus.
        Kortteleittain toimii valvonta.
        Jos pystyy tarjoamaan majoitusta niin maksimi on 2-huonetta.
        Juomarahaan mahdollisten on maksettavatuloista riippumatta 35 turistipesoa / kk veroa
        Kyllähän tätä listaa riittäisi.

Mutta mentalitettii on sellainen että kuvittelsiin viihtyväni asukkaanakin.

ehkä sanoitkin, mutta en muista. Siis mitä valvottiin ? Liiketoimintaa vai kaikkea toimintaa ?
        Oliko kaikista päivittäishyödykkeistä vielä pulaa - siis muistakin kuin kynistä ja saippuasta ?

• laiska-lasse
        demeter kirjoitti:

ehkä sanoitkin, mutta en muista. Siis mitä valvottiin ? Liiketoimintaa vai kaikkea toimintaa ?
        Oliko kaikista päivittäishyödykkeistä vielä pulaa - siis muistakin kuin kynistä ja saippuasta ?

Perillä kaksi viikkoa.
        Viikko saari päästä päähän.
        Toinen viikko rannan AI-lomakylässä.

Sain käsityksen että suunnilleen kaikkea valvotaan.
        Köyhyys ja liikkumisen vaikeus helpottaa "isonveljen" toimia.
        Vain hyvin pienimuotoinen palvelutoiminta on sallittua ympäristö valvoo ettei kukaan pääse vaurastumaan.
        Jenkeistä, ja myös Saksasta sukulaisilta tulevat rahat ovat tärkeitä.

Ainakaan meille näytetyillä korttiannoksilla ei elä.
        Pakko niiden on saada muutakin sapuskaa.
        Esimerkiksi aikuisen päivän leivän korttiannos on yksi sämpylä.
        Riisi ja pavut ovat pääravintoa.

Kun halvin 0,7l:n rommipullo maksaa meille 2,5 turistipesoa, hieman yli 2E, niin se / 24 antaa suhteen kansanpesoon.

Lomakylän baarimikot ovat todella etuoikeutettuja.
        Kanadalaiset öykkärit työntävät sytemaattisesti rahaa jo valmiiksi maksettujen palvelujen lisäksi.
        Tapana näytti olevan että AI:n kuuluvista juomista jopa pinestä kaljamukista työnnetään joka kerta yksi turistipeso.
        Enimmillään näin vitosen dollarinkin siirtyvän pienen hanakaljan tippinä.

Kun itse en tipannut etukäteen niin sen havaitsi hiljalleen heikkenevänä palveluna.
        En tipannut niitä törkimyksiä lähtiessänikään.
        Huonesiivoja oli eri juttu.

Jopa, maksaessani apteekissa lääkkeeni alkoi farmaseutti hikeentymään kun en mättänyt rahaa hänen tippilautaselleen!
        Mitkä lääkkeet?
        Altaassa likoaminen ja allasbaarissa istuminen aloitti alapään nestejohtimen tuhduksen mutta torjuin sen alkuvaiheessaan.
        Lähetin suurella vaivalla saamani kuitit vakuutusyhtiölle.
        Kuittien hankkiminen on oma ja liian pitkä juttunsa.

• demeter
        laiska-lasse kirjoitti:

Perillä kaksi viikkoa.
        Viikko saari päästä päähän.
        Toinen viikko rannan AI-lomakylässä.

Sain käsityksen että suunnilleen kaikkea valvotaan.
        Köyhyys ja liikkumisen vaikeus helpottaa "isonveljen" toimia.
        Vain hyvin pienimuotoinen palvelutoiminta on sallittua ympäristö valvoo ettei kukaan pääse vaurastumaan.
        Jenkeistä, ja myös Saksasta sukulaisilta tulevat rahat ovat tärkeitä.

Ainakaan meille näytetyillä korttiannoksilla ei elä.
        Pakko niiden on saada muutakin sapuskaa.
        Esimerkiksi aikuisen päivän leivän korttiannos on yksi sämpylä.
        Riisi ja pavut ovat pääravintoa.

Kun halvin 0,7l:n rommipullo maksaa meille 2,5 turistipesoa, hieman yli 2E, niin se / 24 antaa suhteen kansanpesoon.

Lomakylän baarimikot ovat todella etuoikeutettuja.
        Kanadalaiset öykkärit työntävät sytemaattisesti rahaa jo valmiiksi maksettujen palvelujen lisäksi.
        Tapana näytti olevan että AI:n kuuluvista juomista jopa pinestä kaljamukista työnnetään joka kerta yksi turistipeso.
        Enimmillään näin vitosen dollarinkin siirtyvän pienen hanakaljan tippinä.

Kun itse en tipannut etukäteen niin sen havaitsi hiljalleen heikkenevänä palveluna.
        En tipannut niitä törkimyksiä lähtiessänikään.
        Huonesiivoja oli eri juttu.

Jopa, maksaessani apteekissa lääkkeeni alkoi farmaseutti hikeentymään kun en mättänyt rahaa hänen tippilautaselleen!
        Mitkä lääkkeet?
        Altaassa likoaminen ja allasbaarissa istuminen aloitti alapään nestejohtimen tuhduksen mutta torjuin sen alkuvaiheessaan.
        Lähetin suurella vaivalla saamani kuitit vakuutusyhtiölle.
        Kuittien hankkiminen on oma ja liian pitkä juttunsa.

muiden matkat kiinnostaa aina, vaikka en itse matkustakaan (se hiilijalanjälki). Aika ankealta
        kuulostaa vieläkin Kuuban ilmapiiri, mutta monet ovat silti käyneet ja kehuneet. Kai siellä sitten täytyy repia iloa itsestään, kun ei sitä materiaalisesta hyvinvoinnista irtoa.

• Tilja K

Ulkoinen olemus on erittäin tärkeä asia, mutta seksuaaliseen vaihtoarvoon vaikuttavat monet muutkin seikat. Valta ja varakkuus ovat niitä. Samoin osapuolen tarve päästä julkisuuteen. Vrt. Matti Nykäsen uusi kunnianhimoinen mielitietty sekä ex-pääministerimme Ruusunen. Näin se menee.

• Kyllä minusta miehellä miellyttävä olemus, kohtelias käytös ja viileän puolivälinpitämätön asenne riittävät kiinnostuksen herättämiseen ilman vallan tai vaurauden symboleja.

• Hyvä näkökulma varallisuus ja valta sekä julkisuuden kipeys. Olen usein ajatellut mitä komiat pitkät älykkäät naiset näkevät Harkimossa, voi hän toki olla karismaattinen tiedä häntä, mutta lyhyen läntä ei äitinsä kaunein lapsi. Raha, valta ja julkisuus...mmm

• Timmi mimmi

Pakko myöntää, että taitaa se ulkonäkö loppupeleissä olla minullekin tärkeä ;)))))) Joskus olen kanssasi tainut kirjoitella sirosta olemuksestani ahdisteluketjussa. Kunnostani olen aina pitänyt huolta joten istuvat vaatteet pukevat minua ja tietenkin korkkarit. Käytän säännöllisesti kosmetologi- ja kampaajapalveluja. Tuttavapiirissäni on ammattimeikkaaja, joka pitää kovasti minun meikkaamisestani. Hänen opeillaan osaan itsekin tehdä luonnollisen näköisen meikin.....

Mutta osaan minä vastapainoksi olla ilman meikkiä, tukka ponnarilla vapaa-ajan asuissa. Ja vaikka olenkin pitkässä liitossa, nautin siitä kun omakin mies kehuu ulkoista olemustani..... ;)))))

• ...tärkeimpänä koen ihailut, jotka saan mieheltäni, joten ne muut silmäniskut ovat ikään kuin kermavaahtoa leivoksen päälle ; ).

• Timmi mimmi
        korppis kirjoitti:

...tärkeimpänä koen ihailut, jotka saan mieheltäni, joten ne muut silmäniskut ovat ikään kuin kermavaahtoa leivoksen päälle ; ).

Tiedän tunteen ;))))) Ja kun oma mieskin ne joskus huomaa, osaa pitää aarteestaan huolta ;))))
        You know...

• demeter
        Timmi mimmi kirjoitti:

Tiedän tunteen ;))))) Ja kun oma mieskin ne joskus huomaa, osaa pitää aarteestaan huolta ;))))
        You know...

korppis ja timmi mimmi. En moralisoi enkä ole edes kade. Saitte vaan mut muistamaan sellaista elämänvaihetta, kun itse tälläydyin miehen vuoksi. Käytin hametta ja vartalonmyötäisiä asuja
        ja tunsin itseni tosi alastomaksi. Ei sopinut mulle, eikä se suhdekaan kestänyt.
        Mutta miettikääs vaan: Marilyn Monroe (en toki vertaa itseäni häneen, älkää luulkokaan) tuntui alastomalta melkein missä asussa tahansa, mutta joku toinen samalla tavoin pukeutunut ei siltä
        tunnu. Marilynin alastomuus oli jotenkin myös sielun paljautta, siksi se oli erilaista.

• demeter kirjoitti:

korppis ja timmi mimmi. En moralisoi enkä ole edes kade. Saitte vaan mut muistamaan sellaista elämänvaihetta, kun itse tälläydyin miehen vuoksi. Käytin hametta ja vartalonmyötäisiä asuja
        ja tunsin itseni tosi alastomaksi. Ei sopinut mulle, eikä se suhdekaan kestänyt.
        Mutta miettikääs vaan: Marilyn Monroe (en toki vertaa itseäni häneen, älkää luulkokaan) tuntui alastomalta melkein missä asussa tahansa, mutta joku toinen samalla tavoin pukeutunut ei siltä
        tunnu. Marilynin alastomuus oli jotenkin myös sielun paljautta, siksi se oli erilaista.

..rupian kehräämään kuin kisumirri kun hellästi silitellään ; )

• Timmi Mimmi
        demeter kirjoitti:

Lyhyt ja hoikka kun olen, niin jos laitan jotain väljää päälleni näytän tatilta tai punkerolta. Jossain naistenlehdessä oli pukeutumisohjeet joka vartalotyypille. Madonnan tyyli oli laitettu minun tyypille esimerkiksi...Käynhän minäkin kuntosalilla, mutten ole hankkinut sellaisia lihaksia kuin Madonna. Madonnahan on jotain 157 pitkä ja ikäiseni. En tosiaan minäkään itseäni Madonnaan vertaa, mutta hänen tyyli antaa pidemmän vaikutelman...Ja huom. siviilivaatteet, ei esiintymisasut... ;))))))

• demeter
        Timmi Mimmi kirjoitti:

Lyhyt ja hoikka kun olen, niin jos laitan jotain väljää päälleni näytän tatilta tai punkerolta. Jossain naistenlehdessä oli pukeutumisohjeet joka vartalotyypille. Madonnan tyyli oli laitettu minun tyypille esimerkiksi...Käynhän minäkin kuntosalilla, mutten ole hankkinut sellaisia lihaksia kuin Madonna. Madonnahan on jotain 157 pitkä ja ikäiseni. En tosiaan minäkään itseäni Madonnaan vertaa, mutta hänen tyyli antaa pidemmän vaikutelman...Ja huom. siviilivaatteet, ei esiintymisasut... ;))))))

77-vuotias ja tosi timmissa kunnossa. Käy kuntosalilla, uimassa ja tanssii... Iän näkee vain naamasta. Takaa päin vois luulla vaikka teinitytöksi. Minkähän mittainen Tina Turner on ?

• Timmi Mimmi
        demeter kirjoitti:

77-vuotias ja tosi timmissa kunnossa. Käy kuntosalilla, uimassa ja tanssii... Iän näkee vain naamasta. Takaa päin vois luulla vaikka teinitytöksi. Minkähän mittainen Tina Turner on ?

163 cm, kävin äsken tarkistamassa. Mutta nyt on häivyttävä linjoilta laittamaan ruokaa. Kun se on kuitenkin miehelle silmänruokaa tärkeämpää.... ;))))))

• isoiita

Tuntee itsensä tosi vanhaksi rupukaksi, kun tämän ketjun lueskelee.
      Kukaan ei iske silmää
      Ei ole edes omaa miestä

Ei ole mitä hehkutella
      En säteile ympäristöön
      En meikka, värjää enkä tuoksu hajuvedelle
      Massasta erotun vain olemalla iso, joka häiritsee minua.

• Huumoria kehiin jopa aletaan näyttämään solakalta ja sileältä. Isohan se minäkin en mikään siro baletin ensitanssija, mutta kauaksi näyn, enkä eksy tutuilta, vaikka seisoisin ison ihmisjoukon keskellä ; )

• Timmi Mimmi

Suurenmoisille naisillehan löytyy niin ihania vaatteita, kuten halpisketjun Jannina Frostel-mallisto. Itseäni aina harmittaa kun hukun niihin. Ja teille on niin ihania näyttäviä koruja :)))))

• demeter

koko aikaa ole noste päällä... Eikä varmaan sullakaan toi sama näkemys itsestäs. Jos on, niin rupeepa
        ihan piruuttas käyttään noita vinkkejä mitä täällä on jaeltu. Ellet rupee niin luepa ketju toiseen
        kertaan. Huomaat, että meitä luomuja on mukana vaikka kuinka paljon.

• Pirre*

alkaa tympiä yleisesti vallalla oleva ulkonäön ihannointi, kerätään vain turhia paineita ihmisille joilla ei ole, joko varaa pukeutua muodin mukaisesti, tai ns. tyylikkäästi, tai ei ole Luojan antamia edellytyksiä olla ihailtu, tar.ulkonäköä, - nythän se on jo ihan yks hailee mitä muut esim. ulkonäöstäni ajattelee.., ne ajat on jo ohi.

• Taas kohta alkaa missimittelöt. Jo nuorina neitosina ihailtiin missejä, joten ei kauneuden ja ulkonäön ihannointi ole tämän vuosituhannen kotkotuksia.

Monet meistä ovat päässeet vapaiksi velvotteistaan ja jää aikaa hoitaa itseään. Olemme terveempiä kuin aikaisemmat sukupolvet ja muoti on yltänyt meihin, emme ole enää mummeleita.

Muistan Reeta mummoni, joskus mietin miltä Reeta nykyaikaisena mummona näyttäisi. Ei samalta kuin koulusta palaavan pikkutytön muistoissa. Huivipäinen, pyöreät silmalasit nenällä, ruudullinen esiliina edessä, kädet lanteilla topakkana odottamassa lapsenlapsia välipalalle.

Eihän kenenkään tarvitse aaltojen mukana kulkea, voi sitä jäädä sivuun ja luovuttaa koko höpötys.

• demeter

Taas kohta alkaa missimittelöt. Jo nuorina neitosina ihailtiin missejä, joten ei kauneuden ja ulkonäön ihannointi ole tämän vuosituhannen kotkotuksia.

Monet meistä ovat päässeet vapaiksi velvotteistaan ja jää aikaa hoitaa itseään. Olemme terveempiä kuin aikaisemmat sukupolvet ja muoti on yltänyt meihin, emme ole enää mummeleita.

Muistan Reeta mummoni, joskus mietin miltä Reeta nykyaikaisena mummona näyttäisi. Ei samalta kuin koulusta palaavan pikkutytön muistoissa. Huivipäinen, pyöreät silmalasit nenällä, ruudullinen esiliina edessä, kädet lanteilla topakkana odottamassa lapsenlapsia välipalalle.

Eihän kenenkään tarvitse aaltojen mukana kulkea, voi sitä jäädä sivuun ja luovuttaa koko höpötys.

tarve on syvällä ihmisluonnossa. Sehän on nähtävissä jopa primitiivisten kulttuurien keskuudessa.
        Vaikka kaunis turhuus ei ole mun juttu, osaan kyllä ihastella sitä muiden kohdalla. Mutta kieltämättä vähän surua tunnen siitä, että tuo korppiksen kuvaama mummo-tyyppi lienee jo väistynyt näiden
        modernien mummojen tieltä. Kyllä se levollisuus, joka heistä henki olisi tarpeen tässäkin ajassa.

• nainti...
        demeter kirjoitti:

tarve on syvällä ihmisluonnossa. Sehän on nähtävissä jopa primitiivisten kulttuurien keskuudessa.
        Vaikka kaunis turhuus ei ole mun juttu, osaan kyllä ihastella sitä muiden kohdalla. Mutta kieltämättä vähän surua tunnen siitä, että tuo korppiksen kuvaama mummo-tyyppi lienee jo väistynyt näiden
        modernien mummojen tieltä. Kyllä se levollisuus, joka heistä henki olisi tarpeen tässäkin ajassa.

Hyvin kauan sitten mummo oli 1800 luvulta sanoi, nyky ajan nuoret eivät jaksa mitään, ennen tanssittiin ja viideltä aloitettiin nainti.

• nainti... kirjoitti:

Hyvin kauan sitten mummo oli 1800 luvulta sanoi, nyky ajan nuoret eivät jaksa mitään, ennen tanssittiin ja viideltä aloitettiin nainti.

Näköjään sama meno on ollut entivanhaan, nyt yökerhot sulkevat ovansa neljän korvilla ja sitten ei kun....

• Justiina.

Olen samassa tilanteessa. Alkaa inhottaa ulkokuoren ihannointi kun se näyttää nykyään menevän ihmisyyden ja pätevyyden edelle.

• äitemuori*

takkia tai muuta vaatetta ostaessasi syynää, että onko väri sopiva ja istuuko hyvin. Tuskin ostat navettatanttua, jos tyylikkäämpää on tarjolla ja en usko ettet panosta ulkonäköösi yhtään. Siis satsaat omaan lookiisi= miltä näytät.

Katos ja kun ja jos joku tuntee voivansa paremmin ulkonäköönsä satsaamalla, niin eihän se väärin ole, vai onko? Nämä korjaustarpeet lähtee siinä kotona ollessa peilin edessä, tarttis tehrä jotain. Sillä ei ole seksikkyyden kanssa mitään tekemistä, mutta on silmän ilo kanssakulkijoille ja itselle. Kyllä mäkin kehun, jos tuttu on hankkinut jotain nättiä ylleen.

• äitemuori* kirjoitti:

takkia tai muuta vaatetta ostaessasi syynää, että onko väri sopiva ja istuuko hyvin. Tuskin ostat navettatanttua, jos tyylikkäämpää on tarjolla ja en usko ettet panosta ulkonäköösi yhtään. Siis satsaat omaan lookiisi= miltä näytät.

Katos ja kun ja jos joku tuntee voivansa paremmin ulkonäköönsä satsaamalla, niin eihän se väärin ole, vai onko? Nämä korjaustarpeet lähtee siinä kotona ollessa peilin edessä, tarttis tehrä jotain. Sillä ei ole seksikkyyden kanssa mitään tekemistä, mutta on silmän ilo kanssakulkijoille ja itselle. Kyllä mäkin kehun, jos tuttu on hankkinut jotain nättiä ylleen.

ei ole sitä navettaakaan..:)

• merkit

Ja, tietenkin miten en tiedä. Suomessa näkyy parhaiten, miesten-naisten haku.

• oloo

en ole koskaan olettanut edes; saavani pääseväni tai olevani ensisijainen siksi että olen nainen.
      En ole koskaan kokenut; vastuuta velvollisuuksia tai oikeuksia siksi että olen nainen.

En ole koskaan halunnut tulla huomioiduksi siksi, että näyttäisin sukukypsältä naaraalta.

Mies ei kiinnosta siksi että olisi pätevä tai hyvä spermalinko.

Ihmisen tyhmyys masentaa ja pelottaa, kun yli 60-vuotias miettii huomataanko että olen naitava ja seksikäs ja arvoni on siinä.

Tosin aloitus kuvaa hyvin aloittajaa ja Hänen arvo maailmaansa.

• Ajattelin tehdä uuden aloituksen Arabivaltioiden liikehdinnästä.

Miten arvelet sellaisen aloituksen purevan 60 keskustelijoihin.
        Mitä sellainen aloitus kertoisi arvomaailmoistani?

Läpileikkaus aloituksiin kertoo mikä asia ottaa tuulta purjeisiin ja mitkä sivuutetaan.
        Onko huomion arvoista pohtia pippelin läpimittaa vai toivotella hyvää matkaa Kanarian saarille lähtijälle, joka on viestinsä enemmän tai vähemmän kohdistanut allekirjoittaneelle, mitä ne kertovat sinulle heidän arvomaailmoistaan?

Luuletko, arvomaailmaani kuuluu olla kade pippelin suurentajille tai Kanarian matkaajílle ; )))

Jos ulkonäkö ei sinua kiinnosta elä ihmettele jos läheisesi pitävät sinua huomaamattomana.

• bessie*

kuitenkin se keskeisin ominaisuutemme?

En sinuna antaisi muiden seksuaalisuuden masentaa ja pelottaa itseäni. Eihän se mitenkään sinulta pois ole, jos muut elävät tavallaan.

• korppis kirjoitti:

Ajattelin tehdä uuden aloituksen Arabivaltioiden liikehdinnästä.

Miten arvelet sellaisen aloituksen purevan 60 keskustelijoihin.
        Mitä sellainen aloitus kertoisi arvomaailmoistani?

Läpileikkaus aloituksiin kertoo mikä asia ottaa tuulta purjeisiin ja mitkä sivuutetaan.
        Onko huomion arvoista pohtia pippelin läpimittaa vai toivotella hyvää matkaa Kanarian saarille lähtijälle, joka on viestinsä enemmän tai vähemmän kohdistanut allekirjoittaneelle, mitä ne kertovat sinulle heidän arvomaailmoistaan?

Luuletko, arvomaailmaani kuuluu olla kade pippelin suurentajille tai Kanarian matkaajílle ; )))

Jos ulkonäkö ei sinua kiinnosta elä ihmettele jos läheisesi pitävät sinua huomaamattomana.

olen minäkin ollut muinoin hyvä läpileikkaaja.
        Nykyään leikkaan minäkin läpi aloituksia ja ajatuksia, enimmäkseen.

Aloituksissani olen pyrkinyt pitämään jotain järkeä mukana ja yrittänyt hivuttaa kirjoittajia, hömpän ohella, asiaankin, mutta enemmistö tuntuu olevan sinulle suosiollisempi.
        Joten en suosittelisi viisauksia, jätä ne minulle.
        Minä nautin niistä enempi.
        Varmaan olet huomannut että minullekin tupataan sekaan, asiaan liittymätöntä paksua herjaa.
        Joku nauttii niistäkin, minulle riittää hyvään oloon parikin fiksua kommenttia. Varsinkin jos mukana on pikku herjaa aloituksieni huumoripuoleen. Paksu herja saa minut huvittumaan.
        H.

• hunksz kirjoitti:

olen minäkin ollut muinoin hyvä läpileikkaaja.
        Nykyään leikkaan minäkin läpi aloituksia ja ajatuksia, enimmäkseen.

Aloituksissani olen pyrkinyt pitämään jotain järkeä mukana ja yrittänyt hivuttaa kirjoittajia, hömpän ohella, asiaankin, mutta enemmistö tuntuu olevan sinulle suosiollisempi.
        Joten en suosittelisi viisauksia, jätä ne minulle.
        Minä nautin niistä enempi.
        Varmaan olet huomannut että minullekin tupataan sekaan, asiaan liittymätöntä paksua herjaa.
        Joku nauttii niistäkin, minulle riittää hyvään oloon parikin fiksua kommenttia. Varsinkin jos mukana on pikku herjaa aloituksieni huumoripuoleen. Paksu herja saa minut huvittumaan.
        H.

Tämä ketju on rönsyilevä ja siitä ihana, tällaisesta suurin osa tykkää kuten itsekin.

Ei aloituksen tarvitse lukkiutua määrättyyn teemaan, sellainen kuihduttaa ketjun. Emmehän tavatessamme ystävän kadulla puhu samasta asiasta vaan kuulumiset rönsyilee, se on keskustelua.

Aloita ketju Arabimaailman myllerryksestä, otan varmaan osaa sillä se on illan istujaisiemme suosikki keskustelun kohde kotinojatuoleissamme.

Herjat saavat minutkin huvittumaan. Tuolla ylenpänä joku onneton yrittää epätoivoisesti loukata ja sanoa jotain ilkeää.

• korppis kirjoitti:

Tämä ketju on rönsyilevä ja siitä ihana, tällaisesta suurin osa tykkää kuten itsekin.

Ei aloituksen tarvitse lukkiutua määrättyyn teemaan, sellainen kuihduttaa ketjun. Emmehän tavatessamme ystävän kadulla puhu samasta asiasta vaan kuulumiset rönsyilee, se on keskustelua.

Aloita ketju Arabimaailman myllerryksestä, otan varmaan osaa sillä se on illan istujaisiemme suosikki keskustelun kohde kotinojatuoleissamme.

Herjat saavat minutkin huvittumaan. Tuolla ylenpänä joku onneton yrittää epätoivoisesti loukata ja sanoa jotain ilkeää.

Et näköjään kerinnyt siihen vastata kun se jostain kumman syystä poistettiin.
        Taas ei jummärrä tätä palstaa:( ei.

• tulisilla kirjoitti:

Et näköjään kerinnyt siihen vastata kun se jostain kumman syystä poistettiin.
        Taas ei jummärrä tätä palstaa:( ei.

Kirjoitin perusteellisesti vastauksen ja lähetin, onneksi kopsasin ennen lähetystä. Se löytyy hunksin toisesta ketjusta ; ) jonne sen lähetin kertoakseni, että kerkesin lukea. Mitä taphtui? Kirjoittiko joku jotain sääntöjen vastaista. Olin myös puhelimessä tovin kun kuopus soitti joten olen ulkona kuin lumiukko ; ).

Kirjoitin perusteellisesti vastauksen ja lähetin, onneksi kopsasin ennen lähetystä. Se löytyy hunksin toisesta ketjusta ; ) jonne sen lähetin kertoakseni, että kerkesin lukea. Mitä taphtui? Kirjoittiko joku jotain sääntöjen vastaista. Olin myös puhelimessä tovin kun kuopus soitti joten olen ulkona kuin lumiukko ; ).

En todellakaan tiedä enkä ymmärrä.
        luulen vaan että taas on liikkeellä joku joka ei tykkää jostakin, jostain syystä. Näitähän täällä löytyy.
        Itse en huomannut mitään pahaa siinä.

• tulisilla kirjoitti:

En todellakaan tiedä enkä ymmärrä.
        luulen vaan että taas on liikkeellä joku joka ei tykkää jostakin, jostain syystä. Näitähän täällä löytyy.
        Itse en huomannut mitään pahaa siinä.

Niin suvaitsevaisuus on sana jota täällä paljon viljellään, mutta missä se todellinen suvaitevaisuus piilee, senhän pitäisi näkyä erilaisuuden hyväksymisenä myös meidän tavallistenkin keskuudessa.

• -------

Niin suvaitsevaisuus on sana jota täällä paljon viljellään, mutta missä se todellinen suvaitevaisuus piilee, senhän pitäisi näkyä erilaisuuden hyväksymisenä myös meidän tavallistenkin keskuudessa.

jos ei sitä vieläkään hallitse, kannattaa aloittaa ja jättää itseensä.

Kuten tiedämme, muita emme voi muuttaa.

• ------- kirjoitti:

jos ei sitä vieläkään hallitse, kannattaa aloittaa ja jättää itseensä.

Kuten tiedämme, muita emme voi muuttaa.

Minä keitin punajuuri-perunakeittoa söin sitä antaumuksella itseeni saaristolaisleivän kanssa. Oli hyvää.

• Egoisti

Itseni hoitamisessa ja pukeutumisessa minulle on täkeintä hyvän olon tunne joka syntyy, ei omasta mukavasta olosta, vaan tunteesta etten kiinnitä ympäristössä kielteistä huomiota.
      Arvelu muiden mielipiteistä ei kuitenkaan ohjaa valintojani vaan oma mielikuva minulle sopivuudesta.

Mieheni käytös, huomionosoitukset ja kiinnostus riittävät minulle haluttuna ja hyvännäköisenä olon perusteeksi.

Kai minä erotun massasta koska teen pukeutumis- ja muut ratkaisuni oman arvioni perusteella.

Eiköhän jokainen nainen luodessaan olemustaan ajattele naisellisuuttaan?

Kanamaiseksi en tunnustaudu.
      Jouduinhan vuosikaudet osa-aikatyötä tekevänä, kahden lapsen perheen "viikkohoitajana" tekemään kaiken.
      Tosin vasta lastemme tultua yläasteikään.

Tuosta huolimatta tunnen mielihyvää mieheni viime vuosina huolehtiessa käytännön asioista ottaen huomioon minun hyvinvointini ja viihtyvyyteni.

Ehkä tämä on silkkaa itsekkyyttä?

• Hyvän olon tunne valtasi koko kehoni kävellessäni aurinkoisessa pakkassäässä kotiin kuntosalin venyttelyryhmätunnilta. Hyvää oloa koemme monin tavoin niin siis jos koemme.

Hyvä olo näkyy ulospäin, jolloin ohikulkevat tervehtivät hymyllä. Illalla menen hakemaan toisenlaista hyvän olon tunnetta, jonka saan saunan lauteilta, hyvästä seurasta, maukkaasta iltapalasta ja punaviinistä. Hyvää hyvän olon viikonloppua ; )

• 1943

Hyvän olon tunne valtasi koko kehoni kävellessäni aurinkoisessa pakkassäässä kotiin kuntosalin venyttelyryhmätunnilta. Hyvää oloa koemme monin tavoin niin siis jos koemme.

Hyvä olo näkyy ulospäin, jolloin ohikulkevat tervehtivät hymyllä. Illalla menen hakemaan toisenlaista hyvän olon tunnetta, jonka saan saunan lauteilta, hyvästä seurasta, maukkaasta iltapalasta ja punaviinistä. Hyvää hyvän olon viikonloppua ; )

kaikkea tuota, vaan ei viiniä. Eli perunasosetta (itse tehtyä), paistettuja silakoita, rasvatonta piimää ja vispipuuroa itse poimituista puolukoista. Maukasta viikonloppua kaikille, ehkä huomenna jo hiihdetään.

• kirjolohi,
        1943 kirjoitti:

kaikkea tuota, vaan ei viiniä. Eli perunasosetta (itse tehtyä), paistettuja silakoita, rasvatonta piimää ja vispipuuroa itse poimituista puolukoista. Maukasta viikonloppua kaikille, ehkä huomenna jo hiihdetään.

Teillä syödään useasti silakoita.

• 1943
        kirjolohi, kirjoitti:

Teillä syödään useasti silakoita.

harvinaista herkkua, että pitää mainita, jos niitä on saatavissa. Nyt helmikuussa on ollut kaupungin keskustan marketeissa jopa iltapäivällä. Korkeintaan kerran kuussa olen herkutellut. On edullista ja herkullista ruokaa. Miesystävällä on kestotilaus, ostan kilon, jos olen sinne menossa. Voissa paistettuna, tosi helppo ja nopea ruoka.

• vasso-Q

Ei ulkonäkö itselleni kovinkaan tärkeätä enää ole, mutta myönnän yllättäneeni itseni positiivisesti, kun tässä päivänä muutamana varkain ja vahingossa näin itseni kokovartalopeilistä. Ei ollut paha kuvajainen. Jännää, miten sitä unohtaa itsensä ja ulkonäkönsä, kun siihen ei päivittäin "joudu" kiinnittämään huomiota. Ja kyllä se ilahduttaa kun katsoo itseään vahingossa peiliin ja ensimmäinen ajatus on että kas, kas. Aikuinen nainen ja noin hyvin säilynyt :DD

• Nämä pienet kokemukset pitävät pirteinä, ei kai sitä enää seksiä pukeutumiseensa hae, tai jos hakee niin jokaisen oma asia. Parasta on, että itse viihtyy ja ystävät huomaavat positiivisesti.

• t.l.

Tottahan sitä haluaa olla tässäkin iässä viehättävän näköinen, siten miten se nyt ikään sopii ja näkyy. Suora ryhti, siististi pukeutunut ja puhdas hyväntuulinen ihminen. Mut tosta haluttavuudesta en nyt menis sen enenpää sanomaan mitään. Mulle se ei ole mitenkään tärkee juttu sanan varsinaisessa merkityksessä.

• 1943

erilainen kotiasu miesystäni luona ja näin kotioloissa, täällä astetta kuluneempi. Ulkona liikkuessa juuri nyt on tärkeintä, että tarkenee. Kummassakin paikassa on ihan nätti topattu ulkoiluasu. Viime aikoina, jos olen kävellyt noin 3 km kauppaan, ystäväni tykkäsi, että olen söpön näköinen punainen pipo päässä, tiukasti korville vedettynä. Ja tansseihin pukeudun melko värikkäästi, nyt talvella on pitkät housut ihan tuon lämpötilan takia. Mutta en huolinut ystäväni tarjoamaa vaimonsa minkkiturkkia päälleni tavalliselle tanssireissulle, oli minusta vähän eri tyyliä kuin muu pukeutuminen. Eilen istuskelin kauppakeskuksen penkillä ja odottelin ystävätärtä. Aika monella naisella oli turkki, olivat suomalaisia. Venäläisethän käyttävät turkkia yleisemmin.

• tyylitaituri
        1943 kirjoitti:

erilainen kotiasu miesystäni luona ja näin kotioloissa, täällä astetta kuluneempi. Ulkona liikkuessa juuri nyt on tärkeintä, että tarkenee. Kummassakin paikassa on ihan nätti topattu ulkoiluasu. Viime aikoina, jos olen kävellyt noin 3 km kauppaan, ystäväni tykkäsi, että olen söpön näköinen punainen pipo päässä, tiukasti korville vedettynä. Ja tansseihin pukeudun melko värikkäästi, nyt talvella on pitkät housut ihan tuon lämpötilan takia. Mutta en huolinut ystäväni tarjoamaa vaimonsa minkkiturkkia päälleni tavalliselle tanssireissulle, oli minusta vähän eri tyyliä kuin muu pukeutuminen. Eilen istuskelin kauppakeskuksen penkillä ja odottelin ystävätärtä. Aika monella naisella oli turkki, olivat suomalaisia. Venäläisethän käyttävät turkkia yleisemmin.

Millaisia vaatteita siellä minkkiturkin alla pitää olla?

• 1943
        tyylitaituri kirjoitti:

Millaisia vaatteita siellä minkkiturkin alla pitää olla?

minun mielestäni, varsinkin jos lainahepenissä liikkuu. En tiedä, miten nykyään on julkisissa kulkuneuvoissa. Yhteen aikaan voi turkis päällään liikkuessaan saada veitsen selkäänsä. Kyllä pirssikyyti kuuluu asiaan, jos minkkiturkki on päällä.

• Sinä, sinä LUMIKKI

Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin?

Kuka uskaltaa toista väittää?

• 1943

seuraa oli ainakin mulla, kun kylpyhuoneessa aamulla kävin ja hammasvälejä puhdistelin peilin edessä. Eli kisa on käynnissä.

• Onko kateus talkoot pystyssä kun Lenitakin on katkeruuden kaunaisessa käsittelyssä ja minuakin pitää käydä nipistämässä. Vaan sanonpa sinulle jotta kiitos, että pidät minua pinnalla.

• mis' Sasus tallustaa.
        ei kauneuttaan voitaa voi,
        ei ainut kukka kedon.

Saa toiset naiset vaeltaa, vaik' pitkin mitä ojaa,
        niin samaan väriin Nokkosten voi kasvojansa nojaa.
        Ah! Sasus! Oi joi voi...
        H.

• occobuko
        1943 kirjoitti:

seuraa oli ainakin mulla, kun kylpyhuoneessa aamulla kävin ja hammasvälejä puhdistelin peilin edessä. Eli kisa on käynnissä.

Hampaanväleistäkö sen tietää?

• 1943
        occobuko kirjoitti:

Hampaanväleistäkö sen tietää?

osa kauneudesta piilee niiden hammasvälien molemmilla puolilla. Eli suuhygienia ja puhtaus yleensä on tärkeä osa.

• hunksz kirjoitti:

mis' Sasus tallustaa.
        ei kauneuttaan voitaa voi,
        ei ainut kukka kedon.

Saa toiset naiset vaeltaa, vaik' pitkin mitä ojaa,
        niin samaan väriin Nokkosten voi kasvojansa nojaa.
        Ah! Sasus! Oi joi voi...
        H.

Noinko piti minun muuttaa mielikuvaani kyseisetä nimimerkistä?

• korppis kirjoitti:

Noinko piti minun muuttaa mielikuvaani kyseisetä nimimerkistä?

paitsi jos menet myönteisempään suuntaan.
        Se kannattaa aina.
        Olkoon palstamme yhtä orgiaa, hauskaa, ihanaa, kiusoittelevaa, pientä mustasukkaisuuden kipinöintiä.
        Vaan ei vihaa, inhoa eikä pahansuopaisuutta.
        Kautta koko Suomen, saan minäkin virtuaalihelliä sylissäni miljoonia naisia.

"Kirjohohtava Kolibri puuttuu meiltä, vaan Palokärki on.
        Korppis, Anjaniina ja parikin muuta, rumaa.... :)
        käyttää terävää mieltä, ja....kieltä.

Joku pinnansa poltaa, vaan minä en
        käyn kimppuunsa hellien.
        tulee aika, pusuhuulien."
        H.

• hunksz kirjoitti:

Se kannattaa aina.
        Olkoon palstamme yhtä orgiaa, hauskaa, ihanaa, kiusoittelevaa, pientä mustasukkaisuuden kipinöintiä.

käyn kimppuunsa hellien.
        H.

Oma uudistunut hellimisstrategiani on luontaisen tyhmyyteni esille tuonti ...en ymmärrä.... siten ei vahingoita viisaita herkkiä sieluja.

• 48+7
        hunksz kirjoitti:

Se kannattaa aina.

käyn kimppuunsa hellien.
        H.

Anjaniina joku 50?

• korppis kirjoitti:

Oma uudistunut hellimisstrategiani on luontaisen tyhmyyteni esille tuonti ...en ymmärrä.... siten ei vahingoita viisaita herkkiä sieluja.

olet ihan ihana.
        Kovana esiintyvä nainen on suloinen haaste MIEHELLE, rivien välistä lukeminen saa, parhaimmillaan, pakarat vetäytymään yhteen. Herkkäsieluinen mies nauttii silloin eniten.
        Anjaniina ei siksi muuta asennettaan ja tapojaan. Hän kaipaa sisäänsä haparoivia tutkaimia.
        H.

• 48+7 kirjoitti:

Anjaniina joku 50?

sehän on vain rakastettava nimimerkki.
        Ehkäpä "haastava haaska" ? :)
        Kaikenlaista voi palstoilla kuvitella tai unelmoida.
        Joistakin nimimerkeistä olen tunnistavani naisen, toisesta miehen vaikka nimimerkit kertovat ihan muuta.
        Ota sinäkin palsta hellänä Hunajaisena hyrinänä ja pistä takaisin jos juoku yrittää olla Herhiläinen.
        H.

• kaikenlaista näkee
        hunksz kirjoitti:

Se kannattaa aina.

käyn kimppuunsa hellien.
        H.

jo jonkun aikaa, olen havainnut että virtuaalimaailma ja netti mitä ilmeisemmin täyttää ison osan elämääsi.
        Eivät kaikki naiset kuulu sinulle etkä voi heitä edes virtuaalisesti helliä. Ja että he olisivat vielä mustasukkaisia toisilleen voi sentään mitä puppua.
        Ei ole näillä palstoilla toista kaltaistasi miestä joka elää virtuaalinaisten kautta elämäänsä.
        Pitäisikö sinua sääliä.

• ----------
        kaikenlaista näkee kirjoitti:

jo jonkun aikaa, olen havainnut että virtuaalimaailma ja netti mitä ilmeisemmin täyttää ison osan elämääsi.
        Eivät kaikki naiset kuulu sinulle etkä voi heitä edes virtuaalisesti helliä. Ja että he olisivat vielä mustasukkaisia toisilleen voi sentään mitä puppua.
        Ei ole näillä palstoilla toista kaltaistasi miestä joka elää virtuaalinaisten kautta elämäänsä.
        Pitäisikö sinua sääliä.

se naurattaa, että iäkkäät naiset tuntuvat mielihyvästä heiluttavan häntäänsä, kun hän heitä ällyyttää.

• ruma nainen.
        ---------- kirjoitti:

se naurattaa, että iäkkäät naiset tuntuvat mielihyvästä heiluttavan häntäänsä, kun hän heitä ällyyttää.

myös tätä hunksia, naiset kun ovat niin narrattavia näin nettimaailmassa.
        Kaipuuta ja puutetta puolin ja toisin.

• demeter
        ruma nainen. kirjoitti:

myös tätä hunksia, naiset kun ovat niin narrattavia näin nettimaailmassa.
        Kaipuuta ja puutetta puolin ja toisin.

mutta jostakin syystä noi hunksin jutut sattuu mun nauruhermoon. Naurattaa mua kyllä
        muittenkin jutut silloin kun se vaihde on päällä. Ja mulle saa aina nauraa. Nauran itsekin
        itselleni.

• hymy ei hyydy
        demeter kirjoitti:

mutta jostakin syystä noi hunksin jutut sattuu mun nauruhermoon. Naurattaa mua kyllä
        muittenkin jutut silloin kun se vaihde on päällä. Ja mulle saa aina nauraa. Nauran itsekin
        itselleni.

olekaan silä mielellä hänen perässään, naura vaan niin minäkin teen.

• kaikenlaista näkee kirjoitti:

Pitäisikö sinua sääliä.

olen ihan seurannut mihin aikani kuluu.
        Tälle palstalle menee vajaa tunti, vaikka palsta onkin taustalla auki.
        Dokumenttien ja uutisten katselemiseen menee 4 tuntia.
        Autourheilupalstoille ja siihen liittyvään palstailuun menee pari tuntia.
        Valokuvailuun ja reissuihin menee niihinkin aikansa, näin kylmällä ei kyllä kauan.
        Kesällä paljon enemmän.
        Kannolla istuskelu on keväällä mukavaa.
        Vakavan seurustelun estämiseen menee puolisen tuntia, viikonloppuna vähän enemmän.
        H.

• Timmi Mimmi

Täytyy kai tässä täsmentää aikaisempia kirjoituksiani :)))) Varsinainen syy huoliteltuun pukeutumiseen ja ikäiselleni sopivan hillttyyn meikkauseen on titenkin ammattiini liittyvä. Ei mulla tosiaankaan ole aamulla töihiin lähtiessä mielessä seksuaalisuuden korostaminen. Olen minäkin kotioloissa luomuna mukavissa mutta silti näteissä vaatteissa. ;)))))

• :) :)

Kassinkantajako on tavoitteena?
        Vai etsitkö pilkkijää joka hakee mallia uusille haalareille?
        :) :)
        H.

• demeter

rupesin itseenikin miettimään ja kyllähän pointti on se, että vähän täytyy katella, kun ihmisten ilmoille lähtee...Siks kai toi kokovartalopeilikin on välttämätön. Tukalle en kyllä viitsi mitään tehdä. Se taipuu vähän luontojaan ja väri vois tietty olla kirkkaampi, mutta kun ei viitsi...

• demeter kirjoitti:

rupesin itseenikin miettimään ja kyllähän pointti on se, että vähän täytyy katella, kun ihmisten ilmoille lähtee...Siks kai toi kokovartalopeilikin on välttämätön. Tukalle en kyllä viitsi mitään tehdä. Se taipuu vähän luontojaan ja väri vois tietty olla kirkkaampi, mutta kun ei viitsi...

you are worth it!
        H.

• Timmi Mimmi
        hunksz kirjoitti:

Kassinkantajako on tavoitteena?
        Vai etsitkö pilkkijää joka hakee mallia uusille haalareille?
        H.

Kuules, minun ei tartte etsiä ketään ja mitä se edes sulle kuuluu.....

• demeter
        hunksz kirjoitti:

you are worth it!
        H.

mitä sitten muistutitkaan. Susta aina saa selvää ja vielä kielillä rupesit puhumaan.
        Tala finska vaan...

• demeter kirjoitti:

mitä sitten muistutitkaan. Susta aina saa selvää ja vielä kielillä rupesit puhumaan.
        Tala finska vaan...

on kaikenlaista koipeliinia ja mallintumppeja.
        Ne heilauttelevat, vasta värjättyä tukkaansa, houkuttelevasti ja hokevat iskulausetta: Olemme sen arvoisia.
        Luultavasti mainostavat kaljulääkettä miehille.
        H.

• skäpädäpädäp
        demeter kirjoitti:

Tala finska vaan...

että olet sen arvoinen.
        Kunnioittava kommentti siis.
        Ja voinen yhtyä, olet selväpäisin kirjoittaja täällä :D

• Timmi Mimmi kirjoitti:

Kuules, minun ei tartte etsiä ketään ja mitä se edes sulle kuuluu.....

on kiinnostukseni naisiin lopahtanut, tai kohdistunut Filippiiniläisiin vaipanvaihtajiin.
        Siihen asti saat olla "kaipaava, vapiseva Haavanlehtinen".
        H.

• demeter
        skäpädäpädäp kirjoitti:

että olet sen arvoinen.

niskaan. Te varmaan sen tähren, että mulla on synttärit tänään...
        Oli miten miten oli, kiitos vaan, olen otettu...

• Timmi Mimmi
        hunksz kirjoitti:

on kiinnostukseni naisiin lopahtanut, tai kohdistunut Filippiiniläisiin vaipanvaihtajiin.
        Siihen asti saat olla "kaipaava, vapiseva Haavanlehtinen".
        H.

No, jos oisin "kaipaava, vapiseva Haavanlehtinen" ....tai vaikkapa peräti ihan rinsessa joka oottaa uljasta ritaria. Täällä asustaa sellainen lohikäärme, joka ajaa kaikki ritarit matkoihinsa..... ;)))))

• Timmi Mimmi kirjoitti:

No, jos oisin "kaipaava, vapiseva Haavanlehtinen" ....tai vaikkapa peräti ihan rinsessa joka oottaa uljasta ritaria. Täällä asustaa sellainen lohikäärme, joka ajaa kaikki ritarit matkoihinsa..... ;)))))

on miekkansa.
        Pukeudu sinä pusseihin tai jakkupukuun, kuitenkin tunnet joskus piston jossain.
        Toivottavasti et liian myöhään.
        H.

• skäpädäpädäp kirjoitti:

että olet sen arvoinen.

unohtanut jotain tärkeätä?
        Minä kampasin tukan aamulla.
        H.

• demeter kirjoitti:

niskaan. Te varmaan sen tähren, että mulla on synttärit tänään...
        Oli miten miten oli, kiitos vaan, olen otettu...

ja siloposkia jatkossa, lähden nyt ulos punaisia poskia kalastamaan, ulkona on jumalainen auringon paista ja pakkanen on laskenut -17 C.

• Timmi mimmi
        hunksz kirjoitti:

on miekkansa.
        Pukeudu sinä pusseihin tai jakkupukuun, kuitenkin tunnet joskus piston jossain.
        Toivottavasti et liian myöhään.
        H.

Höhlä, eihän sillä miekalla rinsessaa pistetä vaan tätä lohikäärmettä, joka ajaa kilpakosijat tiehensä ;)))))))

• demeter
        korppis kirjoitti:

ja siloposkia jatkossa, lähden nyt ulos punaisia poskia kalastamaan, ulkona on jumalainen auringon paista ja pakkanen on laskenut -17 C.

multa jää ulkoilu tänään, eilen sinnittelin puolen tuntia ja liian kylmää kyytiä oli. Mulla on kuntosali lauantaina ja jooga maanantaina. Näillä mennään.

• demeter
        hunksz kirjoitti:

unohtanut jotain tärkeätä?
        Minä kampasin tukan aamulla.
        H.

hunksi. Tarviiks sellaista kammata ollenkaan ?

• korppis kirjoitti:

ettet nyt vaan taas hakenut tekosyytä tunkeutua?
        H.

• demeter kirjoitti:

hunksi. Tarviiks sellaista kammata ollenkaan ?

kerroin kyllä miten se tukka minulla menee.
        Neito poikkeaa siellä lukemassa.
        Halusin vain muistuttaa että on toinenkin selväpäinen.
        H.

• demeter
        hunksz kirjoitti:

kerroin kyllä miten se tukka minulla menee.
        Neito poikkeaa siellä lukemassa.
        Halusin vain muistuttaa että on toinenkin selväpäinen.
        H.

nauraa piti taas... Olin unohtanut muutaman yksityiskohdan. Nyt on kaikki kovalevyllä.

• hunksz kirjoitti:

ettet nyt vaan taas hakenut tekosyytä tunkeutua?
        H.

Minä tulisin hulluksi ja se ei ole enää enempää tarpeen jos istuisin sisällä koko kauniin helmipäivän.
        Kävitkö estimässä minua sieltä mihin aattelit minun tunkeutuneen ja löysitkö? Kumma kyllä vaikka pakkasta oli vähempi kuin alkuviikosta lapasten sisällä sormet kylmettyivät siten, että piti poiketa tavaratalon patterilla lämmittämässä.
        Kun palaan lenkiltä kotiin pruukaan syödä ja ottaa tälle iälle ne tuiki tärkeät kauneusunet. Ei kai sitä muutoin pysyis kauniina.

• Silmiinpistävän moni, naispuolinen silava hylje, pukeutuu tiukkoihin ja mahdollisesti vaalean kiiltäviin vaatteisiin.
      Muutama tuntemani kokovartalopeilistä vieläpä ihastelee ääneen lumoavaa hahmoaan.
      Oma ja ympäristön kuva tai käsitys saattavat poiketa toisistaan.

Miehet ottavat asian paljon rennommin.
      Roikuva laardimassa painaa vyön pystysuunnassa tiukalle laardimassa ja parittoman jäsenen väliin.
      Ei ole tarvetta erottua massasta.

• Olen pongannut tällaisiä hahmoja etenkin nuoria naisia.

Reippaasti ylikiloinen tiukkien farkkujen alla olevat reidet hinkkaavat yhteen, niin, että vinuhke kuuluu ja polvista alaspäin sääret ulkonevat ja jalankäret on suunnattuna menosuunnasta kaakkoon ja lounaaseen siinä ylenpänä ahteri pyöriä pyllertää perässä minkä kerkiää. Ampiasvyötärö on kiristetty vyöllä ja rintavaruste kohoaa menosuuntaan pitäen bodun balanssissa.

Toinen vartalomalli, jossa pömppömaha kiristetty vyöllä rintojen alta niin, että luulisi synnytys olevan pikapuoliin.

Vastaavasti pönppömahainen mies on arvion ansainnut näky. Maha roikkuu t-paidan alta, iho on niin kireällä ohikulkevaa pelottaa, että se repeää siihen paikkaan.

Olisiko sittenkin heillä tarve erottua massasta?

• kypsä oikea nainen

Olemalla oma ittensä, pitämällä ittensä siistinä, puhtaana, pukeutua asiallisesti , olen sataprosenttisesti nainen, ijäkäs sellanen, ikäiseni näkönen.

• Niin ja eikä taivastele loppuaan ; (

• bessie*

vaikka ei se tietenkään koko ajan päällimmäisenä ajatuksena ja valintoja ohjaavana tekijänä mielessä pyöri. Silloin kun pelkästään tuolta kantilta ajatellen laittaudun, niin totta kai korostan naiseuttani.
      Korostan toki muulloinkin, joskus ihan vain omaksi ilokseni laitan vähän överiksikin, mutta käytännöllisyys ym. ovat silloin aina mukana kuitenkin.
      Massasta en erityisemmin halua erottua ja vaikeaa se olisikin, kun kuulun niin suureen massaan, "turhamaisiin" heteronaisiin, joita vielä kiinnostaa vastakkainen sukupuoli. Erottuakseen pitäisi tehdä jo niin paljon, etten välttämättä näyttäisi enää itseltäni, ja sitäpaitsi miehetkin voisivat aristella.

Tulitko katsoneeksi ohjelman 107 vuotiaasta Hilma Pikkaraisesta (jos oikein nimen muistin)? Miten ihastuttavan naisellinen vielä tuon ikäisenä, aika väsyneenäkin jo. Kun jonkun paikallislehden toimittaja aikoi melkein siitä vain ruveta Hiljaa kuvaamaan, niin hänpä pistikin hanttiin, että onko tukka hyvin. Toimittaja hosui, että hyvin on, mutta se ei vielä Hiljalle riittänyt, myös mekon piti olla hyvin ja lopulta itse oikoi sitä polvia peittämään. Minusta hänessä oli jotain niin perinaisellista, että hän vaikutti jollain tavalla naisellisemmalta kuin tämä toimittaja, joka mielestäni ei edes osannut ottaa huomioon Hiljan vieläkin voimakasta naisen identiteettiä. Ei muuten olisi varmasti antanut kuvata, jos olisi tiennyt, että hänellä on purutupakkaa suupielessä. No eipä sekään yhtään HÄNEN arvokkuuttaan vähentänyt.

• Satuin aukaisemaan telkkarin juuri tuossa vaiheessa kun Hilja laittautui kuvaus kuntoon. Näin se on ei kannata heittää hanskoja tiskiin olemme naisia.

Tänään tein autoremppaa toppavaatteissa. Kun auto oli lämmin sen jälkeen lähdin ajelulle ja myöhemmin ostoksille, mutta sitä ennen vaihdoin sievää ylleni kun ei tarvinnut kävellä pakkasessa. Avasin letillä olleen punoksen päästäni ja harjasin hiukseni pöyhkeälle ponnarille kun piponkin pystyin jättämään kotiin. Siis tilanteen mukaan. Joskus jakoavaimet rukkasissa ja vanha toppatakki joskus jotain sievempää. Niin ja ne jakoavaimet naisen kädessä ja nokka konepellin alla voi olla miehistä hyvinkin seksikästä ; )

• on tullut elon ilta

Jostain syystä aina huomataan läsnäoloni, olen eläny täydellisen naisen elämän, saanu elämältä kainen mitä ikinä olen haaveillu, perheen, lapset, lapsenlapset, odotan vain että luoja hakis omansa pois.

• Olen viettänyt kuusi tuntia kosmetologilla. Jalat hoidettu, varpaan kynnet kauniin punaiset sekä mitä ihaninta sain uudet rakennekynnet. Kokeilen niitä nyt eka kertaa näppäimillä. Kosmetologi otti kuvan kynsistäni ennen hoitoa ja hoidon jälkeen..ne tulee hänen uuteen mainokseensa....ihanat.

Huomenna hartiahieronta ja emäntä on priima kunnossa. Black Beatykin katsastettu ja hyväksi kehuttu... kiva päivä naisena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      420
      16244
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      136
      2574
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1946
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      85
      1811
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      46
      1387
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      98
      1285
    7. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      34
      1210
    8. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      289
      1204
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1169
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1143
    Aihe