antaa rahat mitkä maksaa divari tason tsekeille ac oululle,että jotain hyvää näkis oululaisessa urheilussa.
kärpät voisi
6
255
Vastaukset
- Kiekko--Guru
Rahamäärä jonka Kärpät maksaa ulkomaanavuille voisi maksaa puolet muiden Sm-liigajoukkuieden pelaajien palkoista!! Senverran paljon on Oulussa ollut tapana maksaa ulkomaalaisille!! Mutta lisää rahaa saisi Junno laittaa likoon että saataisiin karsijanpaikanpelko pois puserosta. *NAURAA*
- jep jep
Hyviä ideoita tarvitaan, kun Oulussa tätä rahaa pursuaa niin ettei tiedä mihin survoa. Itse sain juuri osinkoja ja ostin Kärppien lahjalla itelle uuden Ferrarin :)
- Kauko Ohjattava
jep jep kirjoitti:
Hyviä ideoita tarvitaan, kun Oulussa tätä rahaa pursuaa niin ettei tiedä mihin survoa. Itse sain juuri osinkoja ja ostin Kärppien lahjalla itelle uuden Ferrarin :)
Ostitko polttiksen vai sähkömoottorisen?
- jfjd
Kauko Ohjattava kirjoitti:
Ostitko polttiksen vai sähkömoottorisen?
Neppis autoissa ei ole moottoria lainkaan.
- Öky..
jfjd kirjoitti:
Neppis autoissa ei ole moottoria lainkaan.
Köyhät on ällöjä :)
- 15+16
Jalkapallossa joudutte ykköseen ja kohta jääkiekkoporukka seuraa perässä. Omat pojat lähtee muualle peliajan perässä ja rahat ei riitä maksaa ylihintasille tsekeille palkkoja montaa vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239