Serkut, iältään 13v ja 15v, kuuluuko 24v enää käydä kyseisten synttäreillä kylässä? Tuntuu vaan hölmöltä aikuisen miehen käydä teinien synttäreillä. Tuskin tulen olemaan kehenkään serkkuun yhteydessä.
serkut
3
556
Vastaukset
- aergrdgsrtg
Mun mielestä ei tarvitse. Riittää että lähetät kortin/lahjan. Tietenkin jos ne on jotain koko suvun juttuja, joissa tavataan porukkaa ja jutellaan mukavia niin mikäs siinä, jos tykkäät käydä.
- erererererererere
Mitäpä sillä on väliä. Käy jos huvittaa. Jos tulee juttuun niiden kanssa yms, niin miksei kävisi. Minä lopetin serkkujen synttäreillä käynnit joskus 20-vuotiaana varmaankin, ei tultu enää oikein juttuun ja muutin itsekin muualle. Enkä ole sen jälkeen kyllä yhteyttäkään pitänyt.
- minävaintäällä
Jos oot saanut kutsun on varmaankin ihan kohteliasta käydä vaikka vain heittämässä lahja ja onnitella. Voithan sanoa, että sinulla on tärkeää tekemistä etkä pysty jäämään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229