Hei!
Olemme kaverini kanssa lähdössä Riikaan neljäksi päiväksi hiihtolomalla ja juhlimaan olisi ensijaisesti tarkoitus lähteä. Olen tietoinen että alkoholi-ikäraja Latviassa on virallisesti 18. Mutta miten on, päästetäänkö klubeille sisään alaikäisiä? Tarkoitan, että jos nyt ei ihan mikään 14-15 vuotias nassikka ole. Kaverini siis on jo 18 täyttänyt ja itse täytän muutaman kuukauden päästä.
Ensisijaisesti HAEN vastausta juuri tuohon kysymykseen, että ollaanko tuolla tiukkoja noista ikärajoista.. Niikuin suomessa suunnilleen jokaiselta syynätään paperit kahteen kertaan :D
Ja sitten jos voisitte heittää muutamia vinkkejä hyvistä yökerhoista!
Kiitän.
Riian yöelämästä ja ikärajoista
4
1872
Vastaukset
- alalalalalala
Paperit kyllä kysytään aika monessa paikassa. Vanhassa kaupungissa suosittelen Moon Safaria ja Scandalia, jos tykkää tanssipaikoista. Klubi nimeltään Essential, on aivan mahtava: monta kerrosta, eri puolia, tosi paljon ihmisiä. Mutta tosiaan, itseltäni on aina kysytty dokumenttia näihin paikkoihin mennessä.
Jotkut pienemmät baarit/pubit eivät katso niin tarkkaan. Jos sanoo että on turisti Suomesta niin saattaa saada jotain anteeksi..Riippuu tietysti vähän:D - DRINKKI MAKSAA
VAROKAA MAFIA KAPAKOITA..LISTAT LÖYTYVÄT NÄILTÄ SIVUILTA
- pekoni2
kiinnostavaa tietoa?
- not recommended
scandals vanhassa kaupungissa on maksullisten naisten työpaikka.....edellinen paikka lakkautettiin...samat omistajat avasivat samaan paikaan mutta toisella nimellä.
EN SOSITTELE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249