Nyt on hyvä tilaisuus leikkaamattoman urosfretin omistajalle tehdä hieman taskurahaa! Omat suunnitelmat ovat sen verran muuttuneet, että päätin käyttää tytölläni mielummin vierasta, kuin omaa urostani.
Inga on pastellin värinen tyttönen, painaa reilu 800 grammaa, todella aktiivinen ja herttainen touhottaja. Ingalle etsisin siis ensisijaisesti albiinoa tai suklaan väristä urosta. Olisi plussaa jos uroksen suku olisi tiedossa, tai että olisit nähnyt ja terveeksi todennut sen vanhemmat. Terveys ja selväpäisyys siis kuitenkin riittää. Itse asun Vantaalla, joten olisi suuri plussa jos asuisit jossain tässä lähellä.
Astutuspalkkiosta sovitaan erikseen, ihan sen mukaan mitä uroksen lainaaja astutuksesta haluaa. Lisäksi tekisin astutuksesta kirjallisen sopimuksen, joka voidaan laatia yhdessä/jompikumpi osapuoli voi laatia.
Mikäli sinulla on tarjota haluamaani urosta, minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla: neon@live.fi
Liitä jo ensimmäiseen viestiin mahdolliset sukutaulut ja valokuvat uroksesta, kerro hieman itsestäsi sekä fretistäsi, palkkiotoiveesi ja missä asut. Kerro myös muista toivomuksistasi astutuksen suhteen :)
Itse tuskin seuraan tätä ketjua, joten mikäli aijotte kommentoida niin varautukaa että en vastaa tai vastaan pitkän ajan päästä! Eli yhteydenotot ensisijaisesti s-postiin.
Etsitään albiinoa/suklaata urosta astutukseen!
Urosta vailla
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106