Etsitään albiinoa/suklaata urosta astutukseen!

Urosta vailla

Nyt on hyvä tilaisuus leikkaamattoman urosfretin omistajalle tehdä hieman taskurahaa! Omat suunnitelmat ovat sen verran muuttuneet, että päätin käyttää tytölläni mielummin vierasta, kuin omaa urostani.

Inga on pastellin värinen tyttönen, painaa reilu 800 grammaa, todella aktiivinen ja herttainen touhottaja. Ingalle etsisin siis ensisijaisesti albiinoa tai suklaan väristä urosta. Olisi plussaa jos uroksen suku olisi tiedossa, tai että olisit nähnyt ja terveeksi todennut sen vanhemmat. Terveys ja selväpäisyys siis kuitenkin riittää. Itse asun Vantaalla, joten olisi suuri plussa jos asuisit jossain tässä lähellä.

Astutuspalkkiosta sovitaan erikseen, ihan sen mukaan mitä uroksen lainaaja astutuksesta haluaa. Lisäksi tekisin astutuksesta kirjallisen sopimuksen, joka voidaan laatia yhdessä/jompikumpi osapuoli voi laatia.

Mikäli sinulla on tarjota haluamaani urosta, minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla: neon@live.fi
Liitä jo ensimmäiseen viestiin mahdolliset sukutaulut ja valokuvat uroksesta, kerro hieman itsestäsi sekä fretistäsi, palkkiotoiveesi ja missä asut. Kerro myös muista toivomuksistasi astutuksen suhteen :)
Itse tuskin seuraan tätä ketjua, joten mikäli aijotte kommentoida niin varautukaa että en vastaa tai vastaan pitkän ajan päästä! Eli yhteydenotot ensisijaisesti s-postiin.

0

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        69
        2673
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        63
        2614
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1772
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1607
      5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1530
      6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        9
        1460
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1372
      8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1223
      9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        8
        1187
      10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        25
        1106
      Aihe