...siis siitä kisasta on jo miljoona vuotta ja te jaksatte kinata siitä kumpi on parempi joku trukkikuski vai tuuliletti. Pitäisiköhän teidän jo keksiä elämäänne jotain parempaa tekemistä?
Nämä Idolsit...
3
197
Vastaukset
- mia
se kina vast on lähteny käyntiin, kun ihmiset kinaa siit kuka idoleistan pärjää musiikkialalla parhaiten. mä en kyllä ymmärrä miksi.. miks kaikki voi vaan pitää omista suosikeistaan ja antaa muitten pitää sit taas omistaan..
- aivan
Ja nyt vielä kesällä ne kai pyörittää koko halvatun kärsimysnäytelmän UUSINTANA kolmosella!
Ei Jeesus Maaria!
Olen jo pitkään miettinyt, että myyn telkkarin pois. On paljon mielenkiintoisempaa katsella laastin tippumista seinältä.- When i become me
Nyt kun tota ajattelee... Niin miks ei Hanna ja Antti fanit voi pitää niistä omista faneistaan ja olla "nollaamassa*/haukkumassa Hannaa/Anttia!!
En mäkään tykkää Antista OLLENKAAN, mutta silti käyn sen kotisivuilla ja tykkään muuteskin sen musasta.... VÄHÄN!! Vaikka Hanna onkin musta TUHAT kertaa parempi... (ja vähän päälle!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358