Taistelukala koiraalla on jokin pienen haavan näköinen jälki kyljessään, akvaariossa ei ole mitään terävää eikä ole taiston lisäksi muita kaloja. Epäilin että se olisi polttanut itsensä lämppärissä mutta taitaa olla kaukaa haettua? Se on ollut minulla nyt 2viikkoa ja vasta tänään huomasin sen jäljen. Ruoka maistuu ja muuten ihan eloisa kaveri.. Mikähän sillä voisi olla? Niin ja sitten toinen kysymys, kasvi (käsittääkseni vedensuosikki) kärsi kun laitoin sen n kuukausi sitten (tyhmä kun olin) akvaarioon kun ei ollut vielä kypsä, sen lehdet roikkuvat nyt ruskeina ja velttoina, akvaario on siis nykyään kypsä ja en ole heittänyt kasveja pois koska niiden varret on kuitenkin vihreät ja ovat nyt alkaneet pukata uusia terveitä oksia. Eli voi varmaan saada hyvän lopputuloksen? Mietin vain pitäisikö ottaa ne kuolleet ruskeat osat pois niin että jää vaan varret ja uudet vihreät lehdet? Vai annanko olla? Onko kasveilla tapana elpyä hyvässä vedessä niin että ne lähtevät ns uuteen nousuun? Olisin hyvin kiitollinen jos joku kokenut kertoisi miten nämä nyt menee..
APUA!!!
Kala parka :(
3
197
Vastaukset
- boraras.
pystyisitkö laittamaan kuvaa siitä taistosta.. auttaisi paljon
Jos vedensuosikin ruskeat osat eivät ole kovin kiinni niin voit ottaa ne pois, mutta jos ovat piukassa niin antaisin kasvin kasvaa rauhassa kuntoon ennen kuin lähtisin sitä häiritsemään. - onkitar
Annahan olla niinkauan ku kunnolla näkkyy uusia alkuja..toi taisto ei taija tykätä olla ihan yksin...minkähän kokonen akva sulla? ota vaikka kardinaaleja ..
- onkatar
...niin siitä haavasta ..kokkeileppa semmosta kun Protozin..ohjeen mukkaan tietty..tehhoo aika moneen ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897