Elikkä nykyään olen ruvennut maistelemaan väkevimpiä juomia, ensimmäisenä tuli vastaan kunnon Jack Daniels, sippasin pienen annoksen ja syljin sitä pois roskakoriin pari minuuttia, toisen shotin otettua oksensin pois päivälliseni :P
Elikkä ehkä liian vahvaa tai oikeastaan, liian pahan makuista ainakin minulle
Noh sitten tuli opittua niinkuin viina sekoitusksista, elikkä koitin Bacardia ja colaa, ja tulin ensimmäiseen onnistuneeseen humalaan mistä nautinkin erittäin paljoin, mutta nyt kolmen humala tilojen jälkeen, jopa Bacardin haju saa minut yrjöämään, no eikun asiaan :)
Mikä olisi parhain viinasekoitus äijällle joka ei oikein diggaa viinien makuja vaan mielummin sitä juotavuutta oikeaseen humalaan ilman onglemia niin kuin juomisessa ja silleen
Onko siis mitään neuvoja aloittelijalle, kosken korvaa ja jotakin vai?
Kiitos jo etukäteen vastauksista :7
Niin tietysti, myös täytyy myöntää että olen laiska mies, joten en omaa pontikkaa jaksa rupeamaan tekemään kesä mökillä jos mielusti vois ostaa tuotteen alkosta, helpottaisi tilannette, kiitos- !
Etsin viinasekoitusta joka olisi juotavaa (Ja pääsee humalaan)
Nännärimies
2
419
Vastaukset
- Aina jano
Tumma rommi Ron zacapa sistema solera 23 Harhainta rommia mitä Alko myy hinta on noin 50 ekua.Niin ei tarvi lantrata tätä on todella pehmeän makuinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034