Sain akvaarion jossa on ennestään tiikeribarbeja ja sitten ent omistaja sanoi kahdesta pelottavan näköisestä kalasta että ovat piikkiantennimonneja, mutta löysin tietoa vain Pilkkuantennimonnista. Olisiko sama asia? Mitä näiden kanssa voi laittaa? Jos jollain on kokemusta tai tietoa näistä (minulle niin uudesta) otuksesta niin kuulisin mielelläni. Kättä en tuonne kyllä pistä..
Tietoa tarvitaan!!!!
9
245
Vastaukset
- monnuskainen,
Laitappa akvaarion koa ja vesiarvoja niin kalastoa voi katsella sen mukaan.
( Kyllä sinne voi ja täytyykin käsi uskaltaa laittaa kun akvaariota siivoaa... :) )- erpeleppe
mulla oli isopurjepleko, en uskalatanu panna kättä vaan veljen panin sinne irronneita kasveja irrottelemaan.
mutta siihen tottu. mutta pakkohan sinne on uskaltaa käsi laittaa.
se kalahan on vain söpö :) minä uskaltaisin vaikka ottaa sen käteen. tosin en halua rääkätä sitä .
minä en ole ainakaan ole nähnyt sen nimistä. saattais olla se pilkkuantennimonni. onko ne sen näkösiä? - erpeleppe
erpeleppe kirjoitti:
mulla oli isopurjepleko, en uskalatanu panna kättä vaan veljen panin sinne irronneita kasveja irrottelemaan.
se kalahan on vain söpö :) minä uskaltaisin vaikka ottaa sen käteen. tosin en halua rääkätä sitä .
minä en ole ainakaan ole nähnyt sen nimistä. saattais olla se pilkkuantennimonni. onko ne sen näkösiä?ei irrottelemaan
- Tenkkapooo..
erpeleppe kirjoitti:
minä en ole ainakaan ole nähnyt sen nimistä. saattais olla se pilkkuantennimonni. onko ne sen näkösiä?ihan eri näköisiä otuksia. En oikeastaan edes tiedä vielä kaikkia otuksia mitä tulee mukana, mutta infoan sitten tänne ja kyselen neuvoa jos niikseen tulee. Tässä siis tuo monni, ei näytä plekolta :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Pimelodus_pictus.jpg
Huomattavasti luotettavampaa tietoa löytyy aqua-webistä (KVG ;D)..
Ei ole pleko tuo wikin kuvassa.- (akva)
i know ! i know!
pilkkuantennimonni!
(ei se niin vaikeeta ollu, wikipediaan vaan toi tiet. nimi, siellä on tietoo) XD- Tenkkapooo..
Täh? Tossahan olen kirjoittanut että on pilkkuantennimonni, ei siitä ollut kyse nyt vaan siitä että ei ole pleko eikä ole pelkon näköinen kun joku sitä kysyi. Siis pilkkuantennimonnin kuvan pistin juuri siksi. Halojaa :D
- boraras
On paljon todennäkösempää, että sun akvaariossa asustaa haarniskamonni, kuin pilkkuantennimonni.
Tässä kuva haarniskamonnista http://www.akvaariolaakso.fi/catalog/popup_image.php?pID=551
Minkä kokoinen sun akvaario on? Ja ootko jo keksinyt mitä ne muut kalat ovat? Jos et niin voisit laittaa vaikka kuvia niin voidaan sitten yhdessä pähkäillä. - tenkkapoo.....
Olen 100% varma että pilkkuantennimonneja ovat http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Pimelodus_pictus.jpg
Miksi luulit haarniskamonniski? Ei yhtään samaa näköä jos ei ota väriä huomioon..
Muut kalat jo selvillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897