Onko kellään hyviä kokemuksia injektoitavasta Trexanista tablettien jälkeen? Itse syönyt noita pillereitä vuoden ilman merkittävää vastetta ja nyt päätettiin siirtyä pistoshoitoon tuota samaa lääkettä. Niinköhän mahtaisi toimia paremmin...
Trexan injektio
6
787
Vastaukset
- ...
tosin ikävä kyllä toi samat sivuvaikutukset kuin pillerimuotoinen, hieman pahempina vaan. Lääkäri kuitenkin silloin sanoi, että toisinaan sivuvaikutukset häviävät ja teho kasvaa, kun siirrytään piikkeihin. Minun kohdallani ei näin valitettavasti käynyt.
- Piikittäjä
jos saa vielä udella? Itselläni ei huomattavia sivareita ole vielä ollut...
- 11qq
Piikittäjä kirjoitti:
mulla tuli piikista sellaisia oireita, että seuraavana päivänä oli tosi äkly olo. teki pahaa ja pientä kuumetta. joskus myös vatsapoltetta.
- ...
Piikittäjä kirjoitti:
Huono olo kyllä helpotti piikkeihin siirtymisen jälkeen, mut hengenahdistus paheni, niin että kieltäydyin mokomaa myrkkyä enää käyttämästä. Ei kuitenkaan liene yleistä.
- Kipasti
Mullekin tuli molemmista tosi huono olo, piikitys meni alkuun lähes oireitta mutta ehkä n. 6 kk:n jälkeen alko oireet, oksetti päätä särki ja oli niin heikko olo, sitä kesti pari päivää, en juuri sängystä ylös noussut, molemmat tehos muuten hyvin, psori oli lähes oireeton.
Nykyään olen siirtynyt biologiseen (Humira) hoitoon, piikitys kahden viikon välein, mitään sivuoireita ei ole ja iho on parantunut 99%. - Kerro psoriasiksesta
Kärsitkö psoriasiksesta? Kerro tarinasi.
Etsimme psoriasiksesta kärsiviä henkilöitä haastateltaviksi erilaisiin artikkeleihin. Kerro, miten psoriasis on haitannut Sinun elämääsi ja oletko saanut siihen apua?
Tarinat julkaistaan nimellä. Korvaamme haastattelusta 50 euron lahjakortin.
Jätä yhteystietosi ja kerro hieman itsestäsi:
Projektipäällikkö Marika Hiltunen, Kaufmann Agency Helsinki Oy,
marika.hiltunen@kaufmann.fi tai puh. 050 34 97 405.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309