Taidan olla vanhimpia vielä neitsyytensä säilyttäneitä naisia näin 28 vuotiaana. En tahtoisi kokea seksiä kuitenkaan yhden illan suhteessa ja olisi tärkeä luottaa kumppaniin muutenkin. Mielestäni seksi ei ole pelkästään mekaaninen suoritus. Jos sopivaa paria ei löydy täytyy vaan säilyä neitsyenä.
Vanha neitsyt
3
1198
Vastaukset
- naikkonen hts
En varmaan tule seksiä toisen kanssa koskaan harrastamaankaan kun on niin huonoa tuuria ettei toista kiinnosta ja jos itseä kiinnostaa ei toinen kiinnostu. Niin se mulla menee. En oo tarpeeksi kauniskaan ja läskiä on liikaa aina täytyis laihduttaa ja olla joka mallityttö.
kiinnostaisiko sua tutustua/ystävystyä? :)
- Kisuellen
hei!
Olen 38 v neitsyt. Suomessa ja varmaan koko maailmassa on minulle väärät rakastumissäännöt.Saan vain yhtä (ehkä eniten inhoamaani)tyyppiä olevat miehet kiinnostumaan itsestäni ja itse rakastun varattuihin helposti.Olen saanut kuulla paljon ulkomuodostani: koska olen lyhyt, minun pitäisi aina vain olla lihavampi, kuin olen. Miehet vissinkin tietävät asiat jotenski näin, että pitkän naisen luonnollinen olotila olisi hoikkuus ja pätkän suoranainen lihavuus, eikä siihen mahdu väliin mitään. Minulle on lauottu päin naamaa monenlaisia synonyyymeja sanasta ruma ja kaikenlaisilta isänniltä. Seksi on heille ihan älyttömän tarkeää, vaan entäpä muut asiat?Työn saanti on hankalaa. Minulla on mielialalääkitys, sillä elämän valuminen hukkaan on alkanut surettaa kovasti: olisin mielelläni äiti.
Haluaisin kysellä teiltä muilta neitsyiltä, kehtaatteko käydä gynegologilla ja pystyttekö ylipäänsä sitä touhua ajattelemaa, Itselläni käyntiaikeet päättyvät aina paniikkin, enkä saakkaan soitetuksi..Pitäisikö siellä sitten käydä , kun oma "lompsa "on varastoitu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047