Mistä lähtien Paula Koivuniemi ja Kirka ovat olleet suomiPOPPIA? Iskelmälle on ihan omat kanavat.
Kysymys Radio SuomiPopille
4
260
Vastaukset
- äreä äijä
Samaa täällä ihmetellään. Humppa Radio Suomelle!
täälläki ihmetellään samaa. Ei tuollaiset Kirkat (R.I.P kuitenkin) tai Paula Koivuniemet ei oo SuomiPoppia nähnykkään. Yhteen aikaan tää kanava soitteli myöskin Jari Sillanpään satulinnaa, mut ilmeisesti sai niin paljon "pois soitosta" arvioita sen aikasten nettisivujen kautta että sitä ei oo onneks enää soitettu. Niin, ja Anna Eriksoniakin tulee joskus, aaaargh. Tehkää SuomiPop pliis meille palvelus ja lopettakaa iskelmän soittaminen
- POP POP POP
Radio SuomiPOPilla on lauantain Finnhitsilta noita lauluja varten. Tykkään kuunnella Finnhitsiltaa tai tykkäsin. Nykyisin se on tauolla.
- soittakaa Leeviä
Kunpa se jäisikin tuohon lauantai-illan Finnhits-ohjelmaan, mutta kun noita paulakoivuniemiä ja kirkoja tulee ihan päivittäin Suomipopilla jokaiseen kellonaikaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481