Heipä hei, Harkitsen lähtöä työharjoitteluun aiesec:n kautta. Olisi kiva kuulla kokemuksista, missäpäin maailmaa olit, ja millaista työtä teit? Ko. järjestö ei anna työpaikoista (joita kuulemma on paljon) etukäteen tietoja (toki ensin on tultava valituksi harjoitteluohjelmaan), joten jotakin olisi kiva kuulla. Kiitos!
AIESEC, kokemuksia?
2
487
Vastaukset
- BoinkBoink
sama täällä! olisi hauska tietää etukäteen millaisia tehtäviä on ollut ja minkälaisia kokemuksia? Kertokaa ihmiset! :)
- Morocco
Voi olla aika myöhäinen vastaus, mutta ehkä jollekin hyötyä. :D Parhaiten tietoa aikaisemmista projekteista saa ehdottomasti organisaation nettisivujen blogi-osuudesta, johon on koottu erilaisissa projekteissa, ja eri maissa olevien kokemuksia. Toisaalta, itse hakeminen ei vielä sitouta mihinkään niin voihan niiltä kysellä vaikka siinä haastattelussa yksityiskohtaisempaa tietoa juuri siitä projektista. Itse olen juuri hakenut Marokkoon projektiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289